Rush
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Re: Rush
Tällaanen viesti tuli mailiin:
Laittaisitko Toni tai joku muu tonne Metal For Muthas Rush topiciin tän: http://www.rush.musictoday.com/Rush/calendar.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Siellä kun liittyy commuuniin niin saa ostettua liput jo tänään eikä jää elämystä köyhemmäksi.
Ite en voi laittaa kun en ole rekisteröitynyt, liput ostin jo aamusella.
Laittaisitko Toni tai joku muu tonne Metal For Muthas Rush topiciin tän: http://www.rush.musictoday.com/Rush/calendar.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Siellä kun liittyy commuuniin niin saa ostettua liput jo tänään eikä jää elämystä köyhemmäksi.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Taka-ampuja
Eikait tuo presale mennyt jo? Tuli tuonne rekisteröidyttyä, mutta ei näytä presale-mahdollisuuksia ollenkaan. Dublinin presale ainakin ilmeisesti jo ollut, mutta Suomi vielä tuloillaan?Toni Brigatti wrote:Tällaanen viesti tuli mailiin:
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
-
- Rautakansleri
En mie tiijä ja koko Rush voi mennä up the Pori´s ass mutta tässä lisää:IndianaJones wrote:Eikait tuo presale mennyt jo? Tuli tuonne rekisteröidyttyä, mutta ei näytä presale-mahdollisuuksia ollenkaan. Dublinin presale ainakin ilmeisesti jo ollut, mutta Suomi vielä tuloillaan?Toni Brigatti wrote:Tällaanen viesti tuli mailiin:
Voe etujuttu, ettei menis takajutulleen niin korjaillaans vähäsen. Taiskin mennä silleen että tilasin Rushin sivuilta sieltä communitystä uutiskirjeen niin tuli linkki presaleen: http://www.eventim.fi/cgi-bin/tickets.h ... key=520419" onclick="window.open(this.href);return false;
Presale alkoi tänään 9.00 ja loppuu 30.11 9.00. kuten liitekuvasta näkyy.
Sorry sekoilut, enkä tiijä menikö vieläkään oikein ;D
-
- Lentäjä-Ässä
^ Ja kaikenlisäksi tuohon ei edes vaadita ollenkaan sitä uutiskirjeen tilaamista.
Kai se on sitten pakko mennä ostamaan liput, että saisi edes tällä kertaa kentältä paikat

Kai se on sitten pakko mennä ostamaan liput, että saisi edes tällä kertaa kentältä paikat

-
- Hang-Around
Uujee, kentälle liput hommattu. Vielä pitäisi itse keikkaa venailla 6 kuukautta.
"keltainen toukokuu, mikset sä jo tuu"
"keltainen toukokuu, mikset sä jo tuu"
Itse valitsin tällä kertaa katsomopaikat, kun sai niin hyvästä mestasta (katsomo 107). Itsellä tuota vartta on sen verran vähän ja vaimokkeellekin tilasin lipun, niin ajattelin vaihtelun vuoksi toimia näin.
-
- Sateentekijä
Sinne ylös suuret kiitokset Toni & co., katsomopaikka 109-katsomosta hallussa! Kenttä näyttää jo nyt loppuunmyytyä 

-
- Lentäjä-Ässä
Kiitokset myös tältä suunnalta! Nyt on kenttälippu tilattuna ja toivottavasti pian ihan fyysisesti hallussa, kun posti tuo. Hyvä juttu, että tuli huomattua tämä mahdollisuus mikäli pitää paikkansa tuo kentän loppuunmyynti. 

-
- Rautakansleri
Kiitti juu. Joku kaveri heitti mailiin vaan tästä ja kopsailin siitä suoraan paljoakaan asiaan perehtymättä, kun oli duunissa puuhaa. Yhteisön etuja.darealjyra wrote:Sinne ylös suuret kiitokset Toni & co., katsomopaikka 109-katsomosta hallussa! Kenttä näyttää jo nyt loppuunmyytyä
^Jep, kiitokset tosiaan sinne sunntaan! Pienimuotoinen taakka kyllä putosi harteilta, kun sai noin helposti ja hyviltä paikoilta liput tilattua.
Helvetti, vaikea sitä on taas ymmärtää että pääsee tämän bändin näkemään. Olin jo aika vahvasti asennoitunut siihen, että se edellinen keikka jäi myös viimeiseksi Suomen vierailuksi. Toisaalta se ensimmäinen vierailu saattoi myös avata Rush-porukan silmät, että kyllä sitä täälläkin kuunnellaan ja liput menevät alta aikayksikön.
Helvetti, vaikea sitä on taas ymmärtää että pääsee tämän bändin näkemään. Olin jo aika vahvasti asennoitunut siihen, että se edellinen keikka jäi myös viimeiseksi Suomen vierailuksi. Toisaalta se ensimmäinen vierailu saattoi myös avata Rush-porukan silmät, että kyllä sitä täälläkin kuunnellaan ja liput menevät alta aikayksikön.
Kiitoksia todellakin tuosta presale-infosta. Ja nyt siis on 2 paikkaa 116 katsomoon, ihan hyvät paikat ainakin tietääkseni.
Tosin pieni nakerrus rinnassa kun kaverin kanssa tonne lähdossä siis ja eilen illalla tämän presale mahdollisuuden huomasin mutta kaveri ei tietenkään saanut sillon illalla vielä rahoja laitettua tilille (opiskelijalta ei löydy ylimääräistä että vois kahdet liput ostaa
). Ja aamulla tietenkin pienet ärräpäät siitä että kenttä on jo loppuunmyyty 
Noh tärkeintä on kumminkin nähdä itse Rush.
Tosin pieni nakerrus rinnassa kun kaverin kanssa tonne lähdossä siis ja eilen illalla tämän presale mahdollisuuden huomasin mutta kaveri ei tietenkään saanut sillon illalla vielä rahoja laitettua tilille (opiskelijalta ei löydy ylimääräistä että vois kahdet liput ostaa

Noh tärkeintä on kumminkin nähdä itse Rush.
15.11.2006 Hartwall
19.7.2008 Ratina
8.8.2010 Sonisphere
8.7.2011 Stadika
Raudat Kattoon!
19.7.2008 Ratina
8.8.2010 Sonisphere
8.7.2011 Stadika
Raudat Kattoon!
-
- Hang-Around
107-katsomoon olis nyt 5 lippua tilattuna aika alas! Mennään kaveriporukalla tonne. Mahtavaa, että lippuja oli vielä. Toisaalta melkeen istumapaikat on paremmat tässä tapauksessa, kun ovat vielä hiton lähellä lavaa.
-
- Hang-Around
Outo juttu, että alakatsomot ja kenttä on tyyliin jo täyteen myyty, vaikkeivat liput virallisesti ole edes tulleet myyntiin?
-
- Manowarrior
Varmaan ennakkomyynnin linkki on levinnyt netissä? Sieltähän voi kuka tahansa ostaa lippuja, ei tarvitse mitään rekisteröintiä tai clubiin kuulumista.mentally blind wrote:Outo juttu, että alakatsomot ja kenttä on tyyliin jo täyteen myyty, vaikkeivat liput virallisesti ole edes tulleet myyntiin?
-
- Lentäjä-Ässä
^^Tuskinpa sentään kaikki kenttäpaikat ovat menneet, luultavasti kyse vain rajoitetusta ennakkomyyntierästä. Tiketissä nimittäin myydään tiistaista alkaen pelkkiä kenttälippuja Rushin keikalle, joten luultavasti sitäkin kautta niitä pystyy vielä ostamaan jos on ajoissa liikkeellä. Lisäksi veikkaisin, että edes Lippupisteeltä ei mennyt kaikki kenttäliput tähän ennakkoerään.
Nyt kun kentällä ei ole penkkejä niin yleisökapasiteetti on muutenkin suurempi kuin viimeksi.
Nyt kun kentällä ei ole penkkejä niin yleisökapasiteetti on muutenkin suurempi kuin viimeksi.

-
- Manowarrior
^Ajattelinkin, että olisihan se aika paskamainen juttu, jos tiistaina tietämättömästi menisi jonottamaan, eikä lippuja esim. kentälle enää olisikaan myynnissä. Varmasti asia on noin.
-
- Hang-Around
Varmaan sitten niin.
Mutta itsellä jo paikat, ja eipä sitä tiedä vaikkapa olisivat paremmat, varsinkin kun itse olen niin lyhyt etten näe ikinä takaa yhtään mitään. Lisäksi on tuo intti, niin en tiedä miten sieltä lomille pääsee tms... Meinaan jos haluaisi hyvän kenttäpaikan, pitäisi lähteä monta tuntia aiemmin sinne jonottelemaan varmaan.
Offtopiccina muuten, saako intistä helposti lomaa keikoille? Ainakin henkilökohtaista lomaa tai jotain pitäisi saada, näin olen ymmärtänyt?

Offtopiccina muuten, saako intistä helposti lomaa keikoille? Ainakin henkilökohtaista lomaa tai jotain pitäisi saada, näin olen ymmärtänyt?

-
- Taka-ampuja
En tiedä tämän vuosituhannen meiningeistä, mutta HL:t oli ainakin silloin yleensä lähestulkoon jo valmiiksi laitettu kerran kuussa perjantaivapaaksi. Sitten pystyi anomaan sitä HSL:ää, johon tosin mikään keikka ei ole peruste. Tosin siihenkin sääntöön on poikkeus. Itse sain 1983 vuorokauden HSL-lomaa perjantaiksi + vapaan viikonlopun Ruisrockviikonlopuksi. Hommaan riitti se, että silloinen komppanian päällikön sijainen kävi edellisellä viikolla kirjurien toimistossa juuri kun mulla oli Whitesnake bootsi kasetilta soimassa. Herra yliluutnantti kysyi, "mikä tämä levy oikein on?" "Se on Whitesnake, herra yliluutnantti" kuului lentosotamiehen vastaus. "Kyllä minä sen tiedän, mutta mikä levy tämä on kun minulle ei ole sitä" kuului yliluutnantin jatkokysymys. MInä siihen sitten selittämään, mikä se on ja samalla kertomaan, että ko. yhtye esiintyisi seuraavan viikon viikonloppuna Turussa, että voisikohan sinne anoa lomaa. "Jos kasetti on komppanian päällikön huoneessa ensi maanantaiaamuna, katsotaan sitä loma-anomusta samalla" kuului yliluutnantin kommentti. Ja oli muuten hyvä keikka.mentally blind wrote:Varmaan sitten niin.Mutta itsellä jo paikat, ja eipä sitä tiedä vaikkapa olisivat paremmat, varsinkin kun itse olen niin lyhyt etten näe ikinä takaa yhtään mitään. Lisäksi on tuo intti, niin en tiedä miten sieltä lomille pääsee tms... Meinaan jos haluaisi hyvän kenttäpaikan, pitäisi lähteä monta tuntia aiemmin sinne jonottelemaan varmaan.
Meillä on PA, meillä on bussi,
niitä ei meiltä kukaan ... vie
niitä ei meiltä kukaan ... vie
-
- Hang-Around
^
Veikkaisin kyllä, ja toivoisin, että saisi lomaa, kun tuo meininki mennyt vähän leppoisammaksi muutenkin.. Siis rahallisestihan en voi jäädä tappiolle, eiköhän tuo myydä loppuun aika nopeasti ja silloin voinen myydä oman lippuni trokaushintaan. Mutta eipä raha olekaan tässä se tärkein juttu!