Mahdollisuus toki annetaan tuolle uudelle, mutta mitään odotuksia ei todellakaan ole. Sen sijaan keikkasetin ennakot vakuuttavat, vaikka uusi levy huono olisikin. Viime kerran mielenhäiriö pitäisi paikata, kun ei tullut lähdettyä.
Moderator: The Killer Krew
Ensimmäisestä EP:stä Promised Landiin kannattaa hankkia kaikki levyt.Jyyd wrote:Itse löysin tän bändin vasta muutamia päiviä sitten. Operation Mindcrime on johdatellu minua Rychen pauloihin, toi tuleva albumikin vaikuttas olevan mielenkiintoinen. En ole vielä hirveästi muihin levyihin tutustunut, mitä nyt vähän Empireen ja Promised Landiin.
Oiskohan mahista nähdä vielä QR suomessa esiintymässä, vaikkapa uuden levyn tienoilta? Ovatko olleet ensinnäkään monta kertaa suomessa, ja millon viimeksi?
En Force on ainaskin yks Rychen parhaita biisejä... Ihan törkeän kova! Mukavan mahtipontisia biisejä...Stratocaster wrote:Ostin tänään WARNING levyn, ja sitä tässä olen illan mittaan kuunnellut. Aika hyvältä vaikuttaa, mutta kokonaan levy ei ole vielä auennut. No, täytyihän minun Mindcrimeakin jauhaa jonkun verran ennen kuin levyn hienous alkoi valoittua. Katsotaan miten käy ajan kanssa kun kuuntelukertoja tulee lisää...
Jos Warning osoittautuu loistavaksi levyksi niin sitten vielä Rage for Order ja eka EP kokoelmiin.
Älä unohda Take Hold of the Flamea ja Roads To Madnessia. Mahtavaa kamaa!Mercyful Mika wrote:En Force on ainaskin yks Rychen parhaita biisejä... Ihan törkeän kova! Mukavan mahtipontisia biisejä...Stratocaster wrote:Ostin tänään WARNING levyn, ja sitä tässä olen illan mittaan kuunnellut. Aika hyvältä vaikuttaa, mutta kokonaan levy ei ole vielä auennut. No, täytyihän minun Mindcrimeakin jauhaa jonkun verran ennen kuin levyn hienous alkoi valoittua. Katsotaan miten käy ajan kanssa kun kuuntelukertoja tulee lisää...
Jos Warning osoittautuu loistavaksi levyksi niin sitten vielä Rage for Order ja eka EP kokoelmiin.
No eikös tuollainen ole kuitenkin aika harvinaista. Varsinkin jos vertaat tuohon peräänkuuluttamaasi tavalliseen sekasettiin.Late wrote:tai setin jakamiset eri sektioihin - tyyliset ratkaisut
No onhan se loppujen lopulta varsin uusi ja suhteessa harvinainen. Mutta Queensryche on sitä viime aikoina tehnyt aika lailla (kaikki nämä O:M ratkaisut ja esimerkiksi Live Evolution) ja nykyäänhän aika moni veteraanibändi soittaa esimerkiksi tietyn levyn alusta loppuun keskellä settiä. Ehkä tässäkin tapauksessa vanhat konstit ovat parempia kuin pussillinen uusia.Jussi K wrote:No eikös tuollainen ole kuitenkin aika harvinaista. Varsinkin jos vertaat tuohon peräänkuuluttamaasi tavalliseen sekasettiin.Late wrote:tai setin jakamiset eri sektioihin - tyyliset ratkaisut
Mike Stone has decided he will not be touring with Queensryche this spring. We will miss him. He is a wonderful player and has contributed to our lives musically and spiritually. We wish him the best and hope to see him succeed in everything he chooses to participate in. He adds this statement:
"After much consideration, I will not be joining Queensryche on the 2009 American Soldier Tour. I feel now is the time to focus on other musical endeavors, including my new band Speed X with Nick Catanese of Black Label Society. I would like to thank all of the Queensryche fans around the world for being nothing less than amazing to me during my time with the band. You have treated me like gold, and I will never forget it. It has been an honor to be a part of the Queensryche family, and I wish Geoff, Michael, Scott and Eddie nothing but the very best." - Mike Stone