Slipknot

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Slipknot

Made,Feed,kill,repeat
1
3%
Slipknot
14
41%
Iowa
19
56%

Total votes: 34

Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

^Minun mielestä mielipiteistä kiisteleminen on kohtuullisen joutavaa touhua, koska useimmiten jos jostain ei tykkää niin siitä vain ei tykkää, eikä siihen kovin helposti kaikilta löydy sen kummempia perusteluja. Näkisin, että näiden bänditopikkien tarkoituksena on keskustella bändeistä, eikä käydä jokaisen omasta mielestä paskan bändin topikissa heittämässä sitä yhden lauseen pituista dissaamisläppää, joka tuskin saa ketään vakuuttumaan mistään muusta kuin kirjoittajan omasta typeryydestä.
Theme666
Wimp
Wimp

slipknot

Post by Theme666 »

^asiaa tota ei voi paremmin sanoa. Jos haluutte haukkua tätä bändiä nii tehkää se tua päänsärkyä aiheittavien yhtyteiden topicin puolella. Muuten joku joka on ollut tämän bändin keikalla voisiko postata niiden settilistan esim. kun lämppäs metallicaa
Mitä eroa on juutalaisella ja pitsalla? Pitsa ei huuda uunissa.:D
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Jaa. Homman nimi on keskustelu ja myös se negatiivinen palaute on sallittu, kunhan se on asiallisesti perusteltua. Pelkkiä hehkutustopiceja näiden ei ole tarkoitus olla.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Blackhorce
Vempare
Vempare

Post by Blackhorce »

Slipknotilla on ainuastaa yks hyvä kapple. Before i forget muista kappaleista en oikee tykkää..
Nargrot
Berserkki
Berserkki

Post by Nargrot »

Veli tässä meni ostamaan Vol.3. The Subliminal Verses levyn ja päätin ottaa sen kuunteluun huvin vuoksi. Slipknot on aina vaikuttanut melkoiselta paskalta mutta täytyy sanoa että bändi on kyllä aliarvostettu. Kyllä minä olen paskempiakin bändejä kuullut, Sonata Arctica yms. Tosin Vol.3 koostuu todella erilaisista kappaleista, ja levyn materiaali on epätasaista ja monet biisit lähinnä ärsyttävät. Mutta kyllä täältä kovaa kamaakin löytyy. The Blister Exists on mielestäni kova kappale. Rankkaa tavaraa alusta asti, toimii!

Slipknot voi tietyssä mielentilassa olla ihan menevää kamaa ja livenä uskoisin toimivan yllättävän hyvin. Tosin minusta bändi menee kategoriaan "ihan OK" koska ainakaan tämä levy ei ihan kokonaisuutena toiminut.

Ja Blackhorce: Olisit ny warettanu enemän ku 3 biisiä.
För imperiet!
Suotana
Paholainen
Paholainen

Post by Suotana »

The ThR00per wrote:Todella hyvää musaa silloin kun vituttaa.
Angst. :lol: Jostain syystä repesin tälle.
Asiaan.. kuraa! Edit: Joo tyhmä kommenti pois..
Last edited by Suotana on Fri May 29, 2009 12:51, edited 1 time in total.
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Tsekatkaas uuden levyn raita Tubesta. Kuulin biisin äsken radiosta, ja yllätyin positiivisesti. Tokihan bändiä monet dissaa, vain koska se on Slipknot, eikä truu-kamaa, mut mun mielestä ihan rentouttavaa matskua ainakin tuo yksi uuden levyn biisi. :D

http://www.youtube.com/watch?v=MEEMn5mdnl8
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

Mä taas en digannu tosta uudesta raidasta. Aloin jo tykkäämään vol.3 levystä ja tää uus oli jotenkin tylsähkö. Toisaalta tää on suoraviivasempaa kohkausta ku aikasempi matsku. Silti ihan mielenkiinnolla oottelen levyä. Pääsee pomppimaan himassa sängyllä oikeen pomppuhevin tahdissa :twisted:
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by reptile »

Minä en ole ikinä ollut truu-hevari, eikä ole tarvinnut pelätä uskottavuuden takia, joten voin hyvin myöntää pitäväni tästä bändistä. Pidän myös Phil Collinsista ja Within Temptationista. 8)
Mulle ainakin uppoaa tämä uusin levy ihan totaalisesti. Helposti bändin paras levy. Vol 3 oli jo loistava esitys, mutta minusta bändi on vain parantanut menoaan. Jordisonin rummutusta on aina ollut ilo kuunnella, niin nytkin. Perkussiot on aina olleet loistavia tällä bändillä. Taylorin äänenkäyttökin on parantunut, herra vetää loistavasti. Sulfur, Snuff, Gematria, All Hope Is Gone, kaikki ovat bändin parhaimpien esitysten joukossa. Muut raidat eivät häviä ollenkaan em. rinnalla.
Mukava huomata, että ovat edelleen laajentaneet ilmaisuaan. Levyllä on lähes laidasta laitaan materiaalia. On herkkää balladia, mutta sitten myös raastavaa paahtoa. Kuitenkin koko ajan bändi soundaa itseltään, eikä mikään ratkaisu tunnu oudolta. Levy on samalla varmaan bändin synkin.
Jos ei pelkää kokeilla uutta Slipknotia, kannattaa antaa All Hope Is Gonelle mahdollisuus. Saatatte ehkä yllättyä positiivisesti.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...

IRON MAIDEN FOREVER!!
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

Eilen kuuntelin bändin myspace sivulta tota All Hope is Gone -biisiä sekä toista, Psychosocial, raitaa tuolta uudelta levyltä ja kyllä ne alko maistumaan. Myös tuo nimibiisi jota jo ehdin parjamaan tylsäksi. Innolla odotteln tuota levyä postiluukusta...

Niin ja aika positiivinen oli myös Imperiumin Mapen arvio... saa nähä mitä sieltä tulee. Ja minä ainakin annan mahdollisuuden tällä lätylle. Ja mähän oon niin vitun truu että... mullon passi ja kaikki :twisted:
Loveri
Paholainen
Paholainen

Post by Loveri »

Yllättänyt kyllä positiivisesti nuo uusien biisien maistiaiset. Voisi ehkä joskus ottaa levyn ostoon. :)
GLAM stands for Gay LA Metal. I mean, if you have to dress up like a chick on stage to get people comin to check you out, you gotta ask yourself. First, you got unsolved issues. Second off, is your music really that good? -Dave Mustaine
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

Joo, ehkä sitä pitäis itekin ostaa tuo uusi levy. Vaikutti aika hyviltä nuo biisit kun kävin aamulla kuuntelemassa. Ja voisi kai nuo vanhemmatkin hankkia, kun tulevat vastaan. Pari ekaa levyä on tosin aika epätasaista materiaalia ja sitä kolmoslevyä en ole kuullut lukuunottamatta niitä videobiisejä, jotka mun mielestä oli aika toimivia. Mutta eiköhän nuo ostoon mene.
Salamalla ratsastaja
Kisälli
Kisälli

Re: Slipknot

Post by Salamalla ratsastaja »

Ei oo mun musiikkia ollenkaan. Kyllä ehkä pari siedettävää biisiä. Ulkoasukin antaa sellaisen "älä koske" kuvan ainakin mulle... Pakko kyllä sanoa, että vaikka muuten onkin melkoista kuraa, niin Dead memories on aivan mahtava biisi!
Old man: What is this garbage you're watching? I want to watch the news!
Headbanger: This IS the news.
SPD10
Hiippari
Hiippari

Post by SPD10 »

Eilen satuin näkemään MTV World Stage(?)-ohjelmassa bändin keikan viime vuoden joulukuulta, kuvattu Lontoossa. Jotenkin mielestäni otteista näkyi se, että miljoonia on tilille karttunut ja bändi on menestynyt todella hyvin. Jos verrataan vuonna 2002 kuvattuun Disasterpieces-DVD:n keikkaan, niin jotenkin oli liian, miten sen nyt sanoisi, ammattimaista, rutiininomaista toimintaa. Ei ollut jotenkin sellaista samanlaista koohellusta, riehumista ja tuntua siitä, että kohta voi tapahtua mitä vaan. Lisäksi menestys näkyy myös siinä, että ainakin puolet bändistä on lihonut aika reilusti :D

Coreyn laulusuorituksista sen verran, että nuo lisääntyneet puhtaat osuudet meni kyllä vallan mainiosti, mutta örinät ja huudot meni "vähän sinnepäin", vaikutti siltä ettei mies niihin antanut ihan täyttä panosta.

Lisäksi huomiota herätti se, ettei bändillä enää ollut yhtenäistä asustusta, kuten aiemmin. Maskit toki oli kaikilla ja samantyyliset kuteet, mutta esim parin tyypin siniset farkut vähän pisti silmään. Kun aiemmin joka ukolla oli tismalleen samanlaiset haalarit, niin jotenkin nämä nykyiset kuteet antavat myös sellaisen "pistetään nyt edes jotain vähän samannäköistä, tuskin kukaan sitä huomaa"-vaikutelman. Eihän tuo sinällään mikään iso juttu ole, mutta aiemmin yhtenäiset keikkavermeet on kuitenkin ollut aika iso osa bändin imagoa.
Omar
Hang-Around
Hang-Around

Post by Omar »

Muutamia hyviä biisejä kuten Before i forget, wait and bleed ja Spit it out mutta muuten ei oikein kolahda.
Time is always on my side.
Speedy
Bändäri
Bändäri

Post by Speedy »

^ OT

Hetken jo ihmettelin avatarista, että miten Dareljyran viestien taso on laskenut näin paljon. :mrgreen:
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

^^^ Ainakin, kun bändi viime marraskuussa Jäähallissa visittas, niin silloin bändi oli todella iskussa Coreyn lauluja myöten. Itse satuin myös näkemään tuon ja ihmettelin myös suuresti miten "löysä" tuo keikka oli, vaikka sama kiertue oli kyseessä.
Symbolic
Kisälli
Kisälli

Post by Symbolic »

Sori. :oops: Vähän epäasiallisesti muotoiltu kyllä tuo viesti, vaikka periaattessa hyvää tarkoitinkin toivottamalla kevyet mullat varmasti hienolle miehelle, joka vain sattui soittamaan bändissä, josta en pidä.
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

^Anteeksipyyntö hyväksytty. Epäasiallinen kommentointi poistettu, kuten myös seurannut lainaus. Vaikkei Slipknotin basisti mikään Ronnie James Dio ollutkaan, tällä foorumilla ei suvaita aivopieruja näitä muusikoiden poismenoja koskien.

Jos ei ole mitään järjellistä sanottavaa jonkun poismenoon liittyen, osoittakaa edes sen verran säällisyyttä, että pidätte turpanne kiinni.

Kiitos.

Uutinen Slipknotin basistin kuolemasta on tänään ollut varmasti monelle bändin fanille kova paikka. Itseäni uutinen sivuaa tosiaan siten, että Saunan HAIL! keikat ovat tämän takia enemmän kuin vaarassa. Odotellaan.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Heikunkeiku
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Heikunkeiku »

Slipknotin järjestämä lehdistötilaisuus: http://www.youtube.com/watch?v=rrcfdgJh ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
nickorules
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by nickorules »

R.I.P Paul Gray. En todellakaan pidä Slipknotin musasta, mutta basistit eivät ole ollenkaan niin tyhmiä, mitä jotkut luulevat.
Oi aikoja arkoja,
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Jazz78
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Jazz78 »

Jeps, R.I.P. PG. :(

En tiedä mikä on syynä, mutta hyvä muusikko lähti taas. Ei mikään legenda (RJD:n tasoa), mutta kuitenkin. Itse olen seurannut Slipknotin taivalta ihan melkein alusta saakka. Siitä saakka, kun he esiintyivät Late Night with Conan O´brien:ssa ja se oli jotain heti albumin "Slipknot" julkaisun jälkeen -99. Tuli sitä hankittua myös se debyytti/demolevy "Mate. Feed. Kill. Repeat.". Muutaman kerran olen bändin myös ihan livenäkin nähnyt.
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom
2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki
2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden
2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki
2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
SPD10
Hiippari
Hiippari

Post by SPD10 »

Kipulääkkeet tappoivat Slipknotin basistin
Eipä sinänsä kyllä yllättänyt, itse arvelin että olisi heroiinia vetänyt liikaa.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Hoh hoh! Fentanyyliä sitten! :D

Kannattais pysyä vaikka edes siinä heroiinissä, jos ei ole ammattimiehiä. Tolla kun tosiaan saa henkensä aivan liian helpolla veke.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by reptile »

Saas nähdä, mitä käy bändille nyt kun yksi on joukosta pois. Kovasti joskus vakuuttelivat, että bändi loppuu, jos yksikin lähtee pois. Sikäli mielenkiintoista nähdä, ottavatko jonkun tilalle. Ei asiaan liittyen ole ainakaan ollut mitään puhetta, tai en ainakaan ole kuullut.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...

IRON MAIDEN FOREVER!!
Post Reply