mariner wrote:Kyllä nuo WASP:in keikat näyttävät olevan varmoja. Lippupalvelussa on jo maininnat keikoista.
www.menolippu.fi osoitteessa voi liittyä Menoklubiin ja tätä kautta varata liput Helsinkiin ennen myynnin alkua. Etu on voimassa perjantaihin asti.
Pertti Keinonen wrote:Olikos Motörheadilla huhujen mukaan samoihin aikoihin joulukuussa keikka Helsingin jäähallissa? Siinähän olisi WASPin kanssa helvetin kova pari.
Totta turiset. Mutta ikävä kyllä Motörhead on tuolloin Englanissa:
Lippupalvelun sivut kirjoittavat että liput WASP:in keikoille tulevat myyntiin ens maanantaina 6.9
Liput Pakkahuoneelle 25€ ja tulevat myyntiin klo 8
Liput Jäähalliin 38€ ja tulevat myyntiin klo 9
Hemmetti ku ei osaa päättää kummalle keikalla menis vai molemmille. Mut pakko mennä kuitenkin
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
1. Overture (taustanauha)
2. Opening Medley
- On Your Knees
- Inside The Electric Circus
- Hellion
- Chainsaw Charlie
3. L.O.V.E. Machine
4. Animal
5. Wild Child
6. What I'll Never Find
7. Sister Sadie
8. My Tortured Eyes
9. The Real Me
10. I Wanna Be Somebody
-----
11. Acoustic Medley
- Titanic Overture
- The Idol
- The Gypsy Meets The Boy
- Sleeping
- Forever Free
12. Blind In Texas
Käsittääkseni tuollaista settiä vedettiin suht aina. Muuten vissii ihan sama setti paitsi tuossa Acoustic Medleyssä oli jotain pieniä muutoksia.
moved from side to side.
^ Mitä mä seurasin Euroopan kiertueen aikaan foorumeita, niin settilista tuntui soutavan 1 - 1½ tunnin väliä vähän Blackien fiiliksestä riippuen. Raging Storm tuli välillä setin loppupuolella ja välistä tuo akustinen osiokin putosi pois tai lyheni...
^Ai niin, itse en edes muistanut tuota Raging Stormia. Sen olisi kyllä voineet soittaa Turussa. En kylläkään tiedä soittiko sitä muilla Suomen keikoilla. Siitä kans en ole varma, että bändin setissä kylläkin oli biisi Hallowed Ground, niin että soitettiinko se kokonaan vai soitettiinko siitä pätkä akustisessa medleyssä. Siis aina biisi ei ollut setissä, mutta välillä kylläkin.
Saisi muutenkin WASP soittaa biisejä 90-luvun lopun ja 2000 vuoden alun levyiltä. Kun ne on jätetty setissä ihan huomioitta. Olisi mukava kuulla biisejä Helldoradolta ja Unholy Terrorilta.
moved from side to side.
KuoliO wrote:Saisi muutenkin WASP soittaa biisejä 90-luvun lopun ja 2000 vuoden alun levyiltä. Kun ne on jätetty setissä ihan huomioitta. Olisi mukava kuulla biisejä Helldoradolta ja Unholy Terrorilta.
Helldoradolla ei niin väliä ole, mutta Unholy Terrorilla on paljon hyviä kappaleita.
Olin keväällä Tavastian keikalla ja kyllä potki perseelle. Olin kyllä aika jurrissa, joten jäi hieman harmittamaan toisen keikan peruuntuminen, koska olisi varmaan jäänyt paljon paremmin mieleen, kun olisin mennyt selvinpäin paikalle. Joka tapauksessa ei vanha ole innostunut pitkään aikaan rokkaan niin innokaasti , kuin silloin. Tavastia on kyllä mukavan intiimi keikkapaikka. Toinen vastaava keikka oli Metallican stadionpljäjäys, heti viikon päästä kun meikku huusi keuhkot pihalle ja pomppi kuin yksitoistavuotias tyttö Antti Tuiskun keikkalla. Maidenin kanssa on käynyt viimeksi noin vuonna -92.
Tuo Jäähälli saattaa olla liian iso W.A.S.P.ille keikkapaikaksi, jos ei myydä tarpeeksi lippuja, käy niin kuin Maidenille -98, jolloin jäähalli kaikuu tyhjyyttään. Siitä saundit kärsii ja pahasti, kun takaseinästä tulee musiikki takaisin. Kentällä seisoville tuo ei ole niin iso ongelma kuin reunalla istuville.
Mä! Ja pari muuta kaveria. Ainakin odotan että sinne tulis paljon porukkaa. Saattaa tulla vähän tyhjä olo kun ei oo kun kentällä ja istumapaikoil ei oo paljo ketään. No ei silti paljoa haittais! Tota odotetaan!
Siellä ollaan sirkkelit munissa! Jäälle on liput. Ja lavan eteen aikomus rynnii. Pakkohan se on ku jäi noi edelliset keikat väliin. Ja viimeks oon waspin nähny sillon Maidenin lämppärinä.
Kyllähän tonne vois mennä ku en oo WASPia vielä livenä nähny.
"We are content with the "given" in sensation's quest. We have been metamorphosised from a mad body dancing on hillsides to a pair of eyes staring in the dark." -Jim Morrison
Nyt täytyy sanoo,et olen kyllä menossa keikalle.
Eläessäni olen kuunnellut WASP:ia varmaan kymmenen kertaa.Joten minulle aivan uutta.
Yleensähän kipinän tässä iässä saa nimenomaan live keikoilta,etenkin kun on kunnon porukka lähdössä.
Tietenkin menee sit pääkaupunki seudulla pari päivää ennen kuin kotia kerkee,mut sehän on jo luku uus.
Mr. Lappiksen löytää Tampereelta riehumasta umpitunnelissa. Kaverin kanssa varattiin jostain matkamajasta huoneet kahdeksi yöksi eli lauantaikin olisi tarkoitus kumota kuppia Tampereella. Ja meidät löytää Sputnikista tai Rusty Angelista WASPin jälkeen ja lauantaina. Hell'ä ehkä mahdollinen, näkee sit, mitä kännissä mieleen tulee.