Metallica
Moderator: The Killer Krew
-
- Berserkki
Hirveä soitto? Jotenkin iskee silmään kun kyseessä sattuu olemaan mun lempparilevy. En ole muusikko, joten harvemmin tulee valitettua bändien soittopuolesta... Mikä niissä rummuissa sitten on niin hirveää, kun ite en näe mitään vikaa? Ja biisit kyllä ovat ihan parhautta, kuten Jamesin äänikin. Kill Em Allissa on just sitä nuorta ja raakaa energiaa, jota löytyi vielä Ride The Lightningilta, mutta hävisi Master Of Pupppetsin kohdalla.av wrote:Loadilla on kyllä yllättävän paljon hyviä biisejä. Kill'em allissa itseäni häiritsee Larsin hirveä soitto, mutta biisit ovat kyllä hyviä.
On this night, in this hour
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
No minä huomaan muusikkona virheitä luonnollisesti paremmin kun joku joka ei ole musiikin kanssa samalla tavalla touhunnut ja musta se Larsin soitto on suoraan sanottuna aika tylsää esim. MoP:in tai AJFA:iin, mikä on sinänsä huono asia minun kannaltani, enhän mä niitä tahallani kuule, ja ei tollaset asiat mua vielä pari vuotta häirinneetkään, ja koko levyhän on kuitenkin täynnä helvetin kovia biisejä ja muu bändi vetää timmisti.
-
- Berserkki
Helsinki three words... KILL EM' ALL !!Thrashtard wrote: Kill Em Allissa on just sitä nuorta ja raakaa energiaa, jota löytyi vielä Ride The Lightningilta, mutta hävisi Master Of Pupppetsin kohdalla.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Voi vittu, että vituttaa tuon sanan käyttö!!!!Thrashtard wrote:parhautta
Mutta joo se on kyllä totta, että jos itse jotain soittelee ja sitä kautta kuulee sen musiikin ihan erilailla kuin ne ketkä eivät soita. Välillä se jopa se häiritsee.. Ja muutenkin kuuntelussa enemmän erottelee niitä soittimia toisistaan ja ei niinkään välttämättä aina sitä kokonaisuutta kuuntele. Venomista ja Neill Young:sta kuulee kyllä virheet vaikka ei itse soittaisikaan

Anteeksi off-topic
Off-topicia tai ei, niin sanon vain, että olen samaa mieltä. Kunpa osaisikin vielä kuunnella musiikkia ns. "samoilla korvilla", kuin joskus vuonna miekka ja kypärä. Joululahjaksi saatu kitara pilasi sitten senkin. Heh.Bathory wrote:se on kyllä totta, että jos itse jotain soittelee ja sitä kautta kuulee sen musiikin ihan erilailla kuin ne ketkä eivät soita. Välillä se jopa se häiritsee..

En kyllä ite soita mitään kuten esim. Bathorykin tietää, mutta silti omasta musan kuuntelusta on hävinnyt jotain... Tulee nykyisin kuunneltua helkkarin paljon tarkemmin eri instrumentteja biisissä eikä jotenkin osaa enää yhtä "neitseellisesti" kuunnella vaan ja antaa korvan sanoa uppooko vai ei.
Silti pitää todeta, että studiolevyltä en kyl osaa analysoida pahemmin soittajien osaamista. Jotkut itse soittavat siihen pystyvät vai kuinka
?
Silti pitää todeta, että studiolevyltä en kyl osaa analysoida pahemmin soittajien osaamista. Jotkut itse soittavat siihen pystyvät vai kuinka

-
- Taka-ampuja
Mielenkiintoinen juttu, kun Metallica on tehnyt sopimuksen siitä, että niiden seuraava sinkku ensijulkaisu tapahtuu Rock Band pelissä. Markkinointiosasto on kuulemma huomannut, että musiikkipelit alkaa olemaan varteenotettava julkaisukanava vaihtoehto.
Edit: Aivan oikein Whiterabbit
Edit: Aivan oikein Whiterabbit
Last edited by Ironmaiden82 on Tue Dec 04, 2007 20:48, edited 1 time in total.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
-
- Sateentekijä
-
- Taka-ampuja
Metallica will play two shows at next June in Germany,
7th and 8th day on Rock am Ring & Rock im Park festivals.
Oh - Als wir in einer "Deutcher" laune sind - wenn lhr interessiert seid - wir werden am Rock am Ring und Rock im Park auf 7-8 Juni 2008 spielen . . . oder so was.
Auf Wiedersehen
Tickets are already on sale!
http://www.eventim.de/cgi-bin/tickets-k ... arten.html
7th and 8th day on Rock am Ring & Rock im Park festivals.
Oh - Als wir in einer "Deutcher" laune sind - wenn lhr interessiert seid - wir werden am Rock am Ring und Rock im Park auf 7-8 Juni 2008 spielen . . . oder so was.
Auf Wiedersehen
Tickets are already on sale!
http://www.eventim.de/cgi-bin/tickets-k ... arten.html
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
-
- Bändäri
Huolestuttavan hiljaista ollut Metallica-rintamalla viime aikoina.
Kaippa ne sitten vääntää sitä uutta levyä.
Jos se vaikka helmikuussa 2008 tulisi.
Nimeksi on veikkailtu ainakin Dead is not the endiä ja Not Deadia.
Mun mielestä aika paskoja ja persoonattomia nimiä molemmat ja jälkimmäisestä tulee mieleen joku Britneyn comebacklevy.
Kaippa ne sitten vääntää sitä uutta levyä.
Jos se vaikka helmikuussa 2008 tulisi.
Nimeksi on veikkailtu ainakin Dead is not the endiä ja Not Deadia.
Mun mielestä aika paskoja ja persoonattomia nimiä molemmat ja jälkimmäisestä tulee mieleen joku Britneyn comebacklevy.
-
- Berserkki
Huhhu. Ottaen huomioon, että kyseessä on klassikko Thrash Metal - albumi, en kyllä mistään soittovirheistä ottaisi nokkiini. Thrash Metalliin kun nyt yleensä ottaen kuuluu se kunnon räkäinen hälläväliä - soittoasenne ja sehän Kill 'Em Allista tekeekin niin ankaran kuuloisen.av wrote:No minä huomaan muusikkona virheitä luonnollisesti paremmin kun joku joka ei ole musiikin kanssa samalla tavalla touhunnut ja musta se Larsin soitto on suoraan sanottuna aika tylsää esim. MoP:in tai AJFA:iin, mikä on sinänsä huono asia minun kannaltani, enhän mä niitä tahallani kuule, ja ei tollaset asiat mua vielä pari vuotta häirinneetkään, ja koko levyhän on kuitenkin täynnä helvetin kovia biisejä ja muu bändi vetää timmisti.
Nimimerkillä pian 4 vuotta kitaraa ja 2 vuotta rumpuja soittanut PopJazz - konservatorion oppilas
-
- Berserkki
-
- Viimeinen voitelija
Eivätkös nämä nimiveikkaukset ole olleet liikkeellä jo toissa kesästä lähtien, kun ensimmäistä kertaa vetäisivät Berliinissä The New Songin? Eipä siis liene pelkoa, että mitään tuollaista tulisi.Ruttujumala wrote:Nimeksi on veikkailtu ainakin Dead is not the endiä ja Not Deadia.
EDIT: Strato: Tosimies soittaa Master of Puppetsia. Ai että sitä herkkyyttä, kun fiilistelee Hetfieldin soolon kanssa

Vanhan ukon nihilistinen näkemys: Metallica ei ole tehnyt mitään kiinnostavaa ainakaan viitentoista (LÄHES 20)vuoteen.
Oli aika, kun se oli jotain mahtavaa. Ah, Helsingin jäähalli 14 vuotiaana 1988...
Maiden on nykyään kovempi, kun -88, Metallica ei toudellakaan ole.
Oli aika, kun se oli jotain mahtavaa. Ah, Helsingin jäähalli 14 vuotiaana 1988...

Last edited by A.Kivi on Sun Dec 16, 2007 1:58, edited 1 time in total.
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
This child was born to die"
-
- Bändäri
^Juu, nuohan olivat vain tuon New Songin sanat mitä Hetfield kertosäkeessä toisteli moneen kertaan.
Yhtään ei kyllä pysty odottamaan minkälainen levy Metallicalta on tulossa, kun yksittäisiä kappaleita lukuun ottamatta mitään kovin erikoista ei ole Metallicalta tullut mutta toisaalta livenä soitto kulki viime kesänä joten ehkä studiossakin.
Yhtään ei kyllä pysty odottamaan minkälainen levy Metallicalta on tulossa, kun yksittäisiä kappaleita lukuun ottamatta mitään kovin erikoista ei ole Metallicalta tullut mutta toisaalta livenä soitto kulki viime kesänä joten ehkä studiossakin.

-
- Azazel
Nuori jätkä täältä päin yhtyy mielipiteeseen! Justiceen se parhaus jäi.A.Kivi wrote:Vanhan ukon nihilistinen näkemys: Metallica ei ole tehnyt mitään kiinnostavaa ainakaan viitentoista (LÄHES 20)vuoteen.
Ja Lowerslave: kyllähän tuota Puppetsin kaunista väliosaa tulee soitettua kitaralla hyvinkin usein! Koko biisi ei taas sitten mene multa ollenkaan, kun vaaditaan niin tiukkaa komppausta ettei multa lähde.
Ens kesän keikoja:
05/28/08 Chorzow, Poland - Slaski Stadium
05/30/08 Maastricht, Netherlands - Pink Pop Festival
06/07/08 Nurburgring, Germany - Rock Am Ring Festival
06/08/08 Nurnberg, Germany - Rock Im Park Festival
05/28/08 Chorzow, Poland - Slaski Stadium
05/30/08 Maastricht, Netherlands - Pink Pop Festival
06/07/08 Nurburgring, Germany - Rock Am Ring Festival
06/08/08 Nurnberg, Germany - Rock Im Park Festival
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Täysin samaa mieltä. KEA on sopivan likaista kamaa, nam!Thrashtard wrote:Hirveä soitto? Jotenkin iskee silmään kun kyseessä sattuu olemaan mun lempparilevy. En ole muusikko, joten harvemmin tulee valitettua bändien soittopuolesta... Mikä niissä rummuissa sitten on niin hirveää, kun ite en näe mitään vikaa? Ja biisit kyllä ovat ihan parhautta, kuten Jamesin äänikin. Kill Em Allissa on just sitä nuorta ja raakaa energiaa, jota löytyi vielä Ride The Lightningilta, mutta hävisi Master Of Pupppetsin kohdalla.av wrote:Loadilla on kyllä yllättävän paljon hyviä biisejä. Kill'em allissa itseäni häiritsee Larsin hirveä soitto, mutta biisit ovat kyllä hyviä.