Children Of Bodom

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Miten on?

Kyllä
42
42%
Ei
31
31%
Kanada
27
27%
 
Total votes: 100

Kevytmies
Peräruiske
Peräruiske
Posts: 65
Joined: Thu Jun 17, 2004 15:36
Location: Joensuu

Post by Kevytmies »

Loistava yhtye. En ite omista levyjä mut oon kuullu aika paljon ja voin sanoa että loistavaa.
Humalassa on hauskempi
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew
Posts: 8076
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:11
Location: Vantaa

Post by P.K. »

Tulee muuten noista Tavastian kahdesta keikasta DVD. Kuvattiin neljällä kameralla. 1 parvella ja loput siellä alhaalla. Juttelin tuon parvella olleen kameran operoijan kanssa ja kysäsin että liittyykö uuteen EP:hen, mutta ei kun ihan DVD:tä varten kuvaavat. Myös huominen keikka kuvataan.
Prodical Son

Post by Prodical Son »

Punapiraija wrote:
Prodical Son wrote:Mun mielipide ei pidä suuttua, en kuuntelis ees kännissä, raiskasivat ratsumiehen niin tunteella että en usko siihen kenenkään muun pystyvän.

Eli vähintään ehdonalaista suositan...
Ja Bodom ei ole tehnyt The Troopperista coveria, vaan Sentenced teki sen.
Ei mitään väliä samaa paskaa molemmat!!!

Eikä niitä kumpaakaan pysty edelleenkään kuuntelemaan alle kolmen promillen kännissä!

ps. tosin tuo eka viestikin oli kirjotettu kännissä, koska nuo bändit meni sekaisin että silleen...
The Prisoner
Bugstomper
Bugstomper
Posts: 2423
Joined: Tue Jan 06, 2004 18:44
Location: Vantaa/Finland
Contact:

Post by The Prisoner »

Prodical Son wrote:
Punapiraija wrote:
Prodical Son wrote:Mun mielipide ei pidä suuttua, en kuuntelis ees kännissä, raiskasivat ratsumiehen niin tunteella että en usko siihen kenenkään muun pystyvän.

Eli vähintään ehdonalaista suositan...
Ja Bodom ei ole tehnyt The Troopperista coveria, vaan Sentenced teki sen.
Ei mitään väliä samaa paskaa molemmat!!!
No nyt on pakko kysäistä että miten Sentencedin ja Bodomin voi sekoittaa....? Samaa paskaa? Bändithän on täysin erilaisia (niin tyyliltään kuin soundiltaankin) oli kännissä tai ei!!!!
irongirl
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 143
Joined: Sun Mar 07, 2004 20:09
Location: Oulu

Post by irongirl »

Ei niitä voi mitenkään sekoittaa...
Onhan ne sen verran erilaista musiikkia että
korvan pitäis erottaa :wink:
Tuleeko kukaan katsomaan Bodomia Nivalaan?
Up the Irons-
Raudat kattoon!
evil_maza
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 192
Joined: Tue Jan 13, 2004 22:34
Location: Hellsinki

Post by evil_maza »

Bodomin maineesta huolimatta uusi levy kuulostaa ihan kuunneltavalta. Muista levyistä en kyllä perusta. mutta uudessa on sitä jotakin mukana mikä tekee siitä kuunneltavan. Kitarointi ja soundit ainakin miellyttävät korvaa. Laulua on onneksi miksailtu joissain kohtaa parempaan suuntaan :lol: . Hate Crew Deathroll saa tuomioksi 7- . Levyä tuskin ostan mutta sen mitä kuulin niin siltä pohjalta.
Shogun
Roudari
Roudari
Posts: 462
Joined: Wed Jan 07, 2004 22:03
Location: Helsinki
Contact:

Post by Shogun »

Eilen olin Tavastialla katsomassa. Soittavat siellä toisen illan putkeen tänään.

Eilinen sopi hyvin työasioiden puolesta, kun oli poikkeuksellisesti ikärajaton keikka (teineistä huolimatta - erillinen anniskelualue yläkerrassa), eli bändi aloitti jo klo. 21.
Sitä oli jo sitten 23 aikaan himassa... outo tunne. :) No, olipa helpompi tulla aamulla duuniin.

Ihan ok keikka & setti. Miinusta tietysti siitä, ettei uutta levyä ole tullut, joten matsku oli jo kertaalleen kuultua. Uusi sinkku biisi ei ainakaan minua pahemmin säväytä...
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew
Posts: 8076
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:11
Location: Vantaa

Post by P.K. »

Niin, ja se setti oli jotain tällaista:

Intro
Hate Me!
Chokehold
Hatecrew Deathroll
Silent Night, Bodom Night
Warheart
Sixpounder
Angels Don´t Kill
Trashed, Lost & Strungout
Guitar & Synth Solos
Bodom After Midnight
Deadnight Warrior
Towards Dead End
Drum Solo
Bodom Beach Terror
Downfall
--------
Everytime I Die
Needled 24/7

Ihan tarkasta järjestyksestä en ole varma mutta kait tuo aika lähellä totuutta on.
MuurarinEno
Roudari
Roudari
Posts: 454
Joined: Sat Jan 24, 2004 13:52
Location: Nurmijärvi

Post by MuurarinEno »

hyvä keikka oli, ja kun odoteltiin siinä tunti että tulis kyyti himaan niin nähtiin Laiho ja nimmaritki saatiin :)
"oh, you can't play heavy metal with synthesizers"
-Bruce Dickinson
Dunadan
Roudari
Roudari
Posts: 429
Joined: Fri Jul 02, 2004 0:52
Location: Pori on the Edge

Post by Dunadan »

Kaikki levyt löytyy kyllä hyllystä, mutta pikkuhiljaa on alkanut maistumaan paskalta koko touhu. Kai se tuleva DVD pitää hankkia lähinnä listan jatkeeksi, ja siksi, että muutama vuosi sitten Bodom oli se maailman paras ja kovin bändi minulle.
Rider Of The Storm
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi
Posts: 271
Joined: Mon Jan 26, 2004 15:20
Location: Tampere
Contact:

Post by Rider Of The Storm »

tämän illan bodomkeikalle oon ite menossa.omasta mielestäni kaks ekaa levyy on hyvää varsinkin hatebreeder joka on yks parhaimmista levyistä mitä oon ikinä kuullut.kolmas follow the reaper on sitten kohtalaista tasoa mutta siitä uusimmasta hate crew deathrollista en kauheesti pitänyt ja sen myinkin sitten yhdelle foorumilaisista.hate crewn raskaampi soundi ei iskenyt.uuden sinkun kuulin metalliliitossa enkä pitänyt juurikaan yhtään.se sinkku on vaan vanhan toistoa eikä siinä ole mitään uutta eikä siinä ole sitä kunnon melodisuutta mutta tänään keikalle meen hatebreeder-paita päällä siinä toivossa ettei ainakaan montaa biisiä soittais hate crewltä.
Lappis
Azazel
Azazel
Posts: 6218
Joined: Tue Jan 06, 2004 21:46
Location: Lahti

Post by Lappis »

depleted wrote:tämän illan bodomkeikalle oon ite menossa.omasta mielestäni kaks ekaa levyy on hyvää varsinkin hatebreeder joka on yks parhaimmista levyistä mitä oon ikinä kuullut.kolmas follow the reaper on sitten kohtalaista tasoa mutta siitä uusimmasta hate crew deathrollista en kauheesti pitänyt ja sen myinkin sitten yhdelle foorumilaisista.hate crewn raskaampi soundi ei iskenyt.uuden sinkun kuulin metalliliitossa enkä pitänyt juurikaan yhtään.se sinkku on vaan vanhan toistoa eikä siinä ole mitään uutta eikä siinä ole sitä kunnon melodisuutta mutta tänään keikalle meen hatebreeder-paita päällä siinä toivossa ettei ainakaan montaa biisiä soittais hate crewltä.
Kirjoitusasuun voisi kiinnittää hivenen huomiota. Isot kirjaimet ja silleen
-Lappis " The Teacher "
"To be alive is more than just breathing"
KuoliO
Taka-ampuja
Taka-ampuja
Posts: 1053
Joined: Fri Jan 09, 2004 14:03
Location: Lahti

Post by KuoliO »

mariner wrote: Intro
Hate Me!
Chokehold
Hatecrew Deathroll
Silent Night, Bodom Night
Warheart
Sixpounder
Angels Don´t Kill
Trashed, Lost & Strungout
Guitar & Synth Solos
Bodom After Midnight
Deadnight Warrior
Towards Dead End
Drum Solo
Bodom Beach Terror
Downfall
--------
Everytime I Die
Needled 24/7
^Tuo on kyllä aika hyvyys setti. Vitun kovia biisejä. Kyllä ny settiin olisi vielä mieluusti kelvannut Touch Like Angel Of Death. Olisi jättänyt nuo kitara ja kosketin tilulii soolot pois ja vetäny biisejä tilalla. Rumpusoolo ny tietysti... 8)
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew
Posts: 864
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:11
Location: Toholampi, Finland

Post by trooper »

Olipahan sitte ihan saatanan kova keikka Nivalassa 8) Hakkas Sauna Open Airin keikan 666-0 ja matkamuistona kipeät niskat ja pois huudettu ääni :) Settilista oli sama ku Tavastialla ja mikäs sen parempi. Harmitti vaan Children of Bodomin poisjääminen.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
Ancient Mariner
Peräruiske
Peräruiske
Posts: 50
Joined: Wed Aug 11, 2004 2:43
Location: Somewhere in Hell
Contact:

Post by Ancient Mariner »

itelle kyllä tämä bändi kolahtaa varsin hyvin.kaikki levyt löytyy paitsi hatecrew deathroll. ja ostinpa uuden sinkunkin nyt.(nimee ei onnistu vieläkään muistamaan vaikka monesti läpi kuunnellut)ja tässä laihon laulussa,vaikka eihän se edes örinää ole,ni on sitä jotakin mikä pistää fiilikset korkeelle.antaa kaikkensa.ja ois muuten helevetin hyvä juttu jos latvala jäis bändiin.on siinä sen verran kova äijjä.itse asiassa kovempi kuin laiho.sen verran stoneakin kuunnellu nyt lähiaikoina.vaan saattaa olla että laiho ei anna roopen vetää sooloja ja tällästä ni roope ei pitkään viihdy.mutta katellaan miten homma lähtee pyörii.
good night-close your little eyes
sleep tight-Dream of something nice
yuffie666
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 144
Joined: Sun Mar 07, 2004 0:13
Location: Haapavesi

Post by yuffie666 »

trooper wrote:Olipahan sitte ihan saatanan kova keikka Nivalassa 8)
helvetti, olitko sä tosiaan nivalassa? missä päin yleisöä olit?
...jos saa udella. :)
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew
Posts: 864
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:11
Location: Toholampi, Finland

Post by trooper »

yuffie666 wrote:
trooper wrote:Olipahan sitte ihan saatanan kova keikka Nivalassa 8)
helvetti, olitko sä tosiaan nivalassa? missä päin yleisöä olit?
...jos saa udella. :)
Totta vitussa olin. Eihän täältä oo ku vajaat 50km sinne :) Olin n. kolmannessa rivissä vasemmalla puolella yleisöstä katsottuna.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
yuffie666
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 144
Joined: Sun Mar 07, 2004 0:13
Location: Haapavesi

Post by yuffie666 »

^me päästiin ensimmäiseen riviin, oltiin ihan siinä laihon edessä. :wink:
et tainnu naamasta tunnistaa meitä? oishan tuo ollu kiinnostavaa moikata tuttuja...
irongirl
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 143
Joined: Sun Mar 07, 2004 20:09
Location: Oulu

Post by irongirl »

Ja kun minä sanoin sillon Yuffielle että
"Onkohan täällä foorumilaisia"
niin eipä tiedetty että siinähän on yks ihan lähellä... 8)
Minä olin niin Laihon lumoissa.
Up the Irons-
Raudat kattoon!
Dunadan
Roudari
Roudari
Posts: 429
Joined: Fri Jul 02, 2004 0:52
Location: Pori on the Edge

Post by Dunadan »

Häpeämätön mainos:

Myyn huuto.netissä jos jonkinlaista Children of Bodom-kamaa, joten jos sinulta puuttuu jokin heidän studiolevynsä, tai tarvitset bändin paitaa tai seinälippua, niin vieraile osoitteessa http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?s ... t=%&lcat=X

Halvalla lähtee, vieläpä ilman hintavarauksia!
Iron Constable
Crusader
Crusader
Posts: 7990
Joined: Tue Jan 06, 2004 15:13
Location: Bay Area, Southern Finland

Post by Iron Constable »

Minähän en tarkoituksella Bodomia kuuntele Laihon takia, mutta tänään telkkarin lista-ohjelmassa taisi tulla tuo uusi sinkku ja siinä pisti ainakin alkuun heti korvaan niin STONEmaiset kitarat ettei mitään väliä. Muutenhan se oli aika tutun kuuloista, välillä runtattiin, pikkasen melodista kitaraa välillä ja jos siinä oli "laulua" niin ihme pihinää oli, en oikein erottanut. Kyllähän minä siitä soitosta varauksella tykkään, ei siinä mitään. Mutta kokonaisuus ei kanna meikäläiselle asti.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Lappis
Azazel
Azazel
Posts: 6218
Joined: Tue Jan 06, 2004 21:46
Location: Lahti

Post by Lappis »

^ Toi uus sinkku on kyllä biisinä ihan käsittämättömän huono. Bodomin laskusuhdanne jatkuu koko ajan.
"To be alive is more than just breathing"
DejaWu
Berserkki
Berserkki
Posts: 861
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:16
Location: Beyond The Realms Of Ikaalinen
Contact:

Post by DejaWu »

Mä en oo ikinä tajunnu tätä bändiä. Hirveetä kopiontia + mikälie rääkyminen. En tykkää. Aina kun kuulee Bodomia, tulee fiilis, että oon kuullu tän aikasemmin (viitaten mun nimimerkkiini).
Rainmaker
Kisälli
Kisälli
Posts: 561
Joined: Thu Jan 22, 2004 1:21
Location: Helsinki

Post by Rainmaker »

Laihon vokaalit ovat nykyään ihan hirveää kuultavaa. Voimatonta pihinää ja rääkymistä. Ero johonkin Hatebreederiin on todella iso.
Jasoni
Peräruiske
Peräruiske
Posts: 60
Joined: Tue May 04, 2004 15:59
Location: Rauma

Post by Jasoni »

ihmetyttää kyllä toi uus sinkku.. ihan kun siinä olis äänenlaatu ihan perseellään tai jotain

ja soundi on kyllä muuttunu omasta mielestä sitte hatecrewn... :?
Do you believe, what you feel
Can you believe?

What is real?
Futureal
Post Reply