Risto Malinen wrote:PS. Ymmärrän kyllä pointin, mutta ihan aina ei kannata yleistää ihmisiä pelkän iän tai ulkonäön perusteella. Anteeksi!!
Ei kannatakaan, mutta keikkakäytöksestä voi sanoa jo jotain.
No ei välttämättä. Itse olen esimerkiksi enemmän kuin vannoutunut Metallica-fani, mutta luonteeltani olen niin sairaalloisen ujo ja vetäytyvä (jos en täälläkään pystyisi anonyymisti kirjoittelemaan, olisi minulla viestejä tähän mennessä ehkä 25), ettei heiluminen ja hilluminen katsomossa, jossa suurin osa porukasta kuitenkin istuu hillitysti, tule kuuloonkaan. Asian laita on toinen, mikäli olen kentällä eturivin tuntumassa, jolloin voin rauhassa mennä massan mukana ja takoa nyrkkiä sun muuta. Sama pätee katsomossakin esim. Stadionilla kiertäneeseen aaltoon, yleisön huudatukseen/laulatukseen sekä Am I Evilin intron aikana koko lehterit peittäneeseen takovien nyrkkien mereen. Luonnolleni en mitään mahda, tehdään sitä mitä enemmistö tekee ja sillä siisti.
Tarinan opetus: Vaikka joku istuisikin paikallaan koko keikan ajan mutisten välillä jotain laulun sanoja, saattaa hän päänsä sisällä laulaa jokaisen kappaleen alusta loppuun kovempaa kuin 45 000 muuta hänen ympärillään yhteensä. Keskitytään mielummin lavan tapahtumiin kuin muiden katsojien tuomitsemiseen.
Vielä en tota Helsingin keikkaa voi ladata, johtuen noista luottokorteista... No, tanskassa sattuneen PA:n pimentymisen takia keikka on ilmainen (alkaa vasta biisistä Fade To Black), joten täytyy nauttia siitä ennen tota Helsinkiä.
condemned wrote:Tulihan sitä Stadin keikkaa vihdoinkin tarjolle Livemetallicaan. Latauksessa on ja tässähän vain innostuu. Aijai!
Mulle on vähän epäselvää, onko tuolta mahdollista ladata vain audiona nuo keikat vai tuleeko ne myös videoina ladattaviksi? Selailin noita sivuja enkä nähnyt mitään videosysteemejä vaan ainoastaan audiokeikkoja, mutta tuohan kuitenkin kuvattiin myös (kuten luultavasti myös muut SOTS-kiertueen keikat).
Hellvetti, nyt vasta tajusin että tuoltahan saa ihan ilmaiseksikin joitakin keikkoja.
NL: February 3, 1989 Erwin Events Center, Austin, TX
Huomasin muuten, että legendaarinen Doningtonin keikka vuodelta 1985 on poistettu tuolta ilmaisosiosta, kyseessä oli nimittäin paras keikka mitä tuolta ilmaisosiosta olisi voinut löytää!
Somekindofmonster wrote:^Tilasitko FLAC:na vai MP3:sena?
Huomasin muuten, että legendaarinen Doningtonin keikka vuodelta 1985 on poistettu tuolta ilmaisosiosta, kyseessä oli nimittäin paras keikka mitä tuolta ilmaisosiosta olisi voinut löytää!
Tuli tuokin onneksi imaistua ajoissa. Muistaakseni kaikki on tullut otettua noista ilmaisista keikoista.
EDIT: On muuten tiukka keikka tuo Donington
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Onko noissa ilmaisissa keikoissa ollut muuta vaihtelua kuin että tuo Donny '85 on otettu pois?
Mitä eroa on FLACilla ja MP3:lla muuta kuin äänenlaatu? Toistuuko FLAC-tiedostot normaalisoittimissa (esim. WMP)? Entä normaalisti CD- ja DVD-soittimissa?
^
Joskus sain kaverilta tuon Viron keikan Flaccina ja ei toiminut ainakaan media playerilla, että piti ladata winamppiin jonkinmoinen plug-in. Kyllä säätämällä saa varmaan media playerilläkin toimimaan ja voi jo tuossa uusimmassa olla mukana Flacin toisto.
OsmaGunner wrote:
Mitä eroa on FLACilla ja MP3:lla muuta kuin äänenlaatu? Toistuuko FLAC-tiedostot normaalisoittimissa (esim. WMP)? Entä normaalisti CD- ja DVD-soittimissa?
Eroa lähinnä juuri äänenlaatu, ja se ettei Flacia tue kuin murto-osa soittimista verrattuna yleisiin formaatteihin.
Bueno homma on siinä se että Flac on häviötön formaatti, dekoodaat vain tiedostot waveiksi ja poltat audio-cd:t.
Ihan hauskalta kuullostaa mutta en kyllä missään nimessä voi ostaa levyä ainakaan heti ilmestyttyään. Sen verran skeptikko olen Metallican nykytekemisiin liittyen. Ktulu varmaan soittaa levyä mulle väkisin niin rankasti että tapan itseni, eli eiköhän tuosta kuitenkin saa aika hyvän kuvan monien kuuntelujen kautta. Jos todella timantti levy kyseessä, sitten menee ostoon.
Fender wrote:Mites, kohtaako tätä topiskia exodus kun 100 sivua tulee täyteen?
Mitä suotta, lisää vaan paskaa housuun.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Äijä on kyllä ihan törkee Tallica fani
But anyway. Pitihän tuo Ladata FLACCINÄ kans. Ai että kun on nannaa kuunnella tuota ja Soundit ovat tietty tosi laadukkaat. Hitto kun Maideni tekis tollasia niin ainakin ne ostaisi himaan joissa itse mukana.
Helvetin hyvä muisto keikasta toi cd/t.
PS: "Herätti ihan hyvät naurut. Joku myy Huutonetis nyt tälläistä: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=57869530
Ei muuten mutta se juttu oli hyvä mikä siinä oli
Tätä mahdollisuutta ei siis kannata ohittaa, vastaavalle keikalle ei lippuja ehkä enää koskaan tehdä.
Ai jaa?
No, eipä kuitenkaan pyydetä täyden lipun hintaa niinkuin siitä yhdestä '04-lipusta.