Metallica
Moderator: The Killer Krew
-
- Taka-ampuja
Olen monta kertaa "yritänyt" kuunnella Metallicaa, muttei ole koskaan iskenyt, mutta jostain syystä nyt se on iskenyt. Mietin tässä että olisko sittenkin pitänyt ostaa lippu sen keikalle. Mutta se nyt jäi, mutta mä luulen että tilaisuuksia tulee vielä. Parhaat biisit mitä olen kuullut, niin olisi Frantic,Enter Sandman,Master of Puppets ja St.Anger. Voipi hyvin olla, että ostan Metallican levyjä heti kun siihen on vaan mahdollisuus.
Mitä olen katsonut noita Youtuben videoita, niin Metallicalla näyttää olevan hyvä lavashow
. Nyt alan ymmärtää niitä, jotka ei saanut lippuja Metallican keikalle kovasta yrityksestä huolimatta. Loistava musiikki hyvällä soundilla ja lavashow:lla...
.
Harmi kun tuntuu että mä "herään" jos ei liian myöhään niin aika myöhään kuitenki. Vaikkakin enhän mä mitenkään olisi voinut olla Metallican osalta ihan alusta saakka mukana silleen, kun ajattelee. Niiltä tuli eka levy kun olin 1v
tai en sitäkään.
Mitä olen katsonut noita Youtuben videoita, niin Metallicalla näyttää olevan hyvä lavashow

Harmi kun tuntuu että mä "herään" jos ei liian myöhään niin aika myöhään kuitenki. Vaikkakin enhän mä mitenkään olisi voinut olla Metallican osalta ihan alusta saakka mukana silleen, kun ajattelee. Niiltä tuli eka levy kun olin 1v

Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Ja se on sitten kentälle meno ja duunista sovittu sitten maanantai vapaaksi joten Rok Rok 

Last edited by Make#34 on Tue Mar 06, 2007 9:24, edited 1 time in total.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=68219
Alkaa vaikuttamaan, että levyä ei tänä vuonna julkaistakaan. Kyllä omasta mielestäni olisivat ny tehneet levyn, ja sitten lähteneet kiertään. Mutta kun kerta Suomeen tulevat niin annetaan nyt tämän kerran anteeksi.
Alkaa vaikuttamaan, että levyä ei tänä vuonna julkaistakaan. Kyllä omasta mielestäni olisivat ny tehneet levyn, ja sitten lähteneet kiertään. Mutta kun kerta Suomeen tulevat niin annetaan nyt tämän kerran anteeksi.
Näemmä sitä on alettu vihdoinkin tekemään jotain trokailulle. Ja tässä samassa artikkelissa todetaan että tokaa keikkaa ei tule.
Aamulehti wrote:Lakimiehet jäljittävät Metallican lippuja trokaavia
Heinäkuussa Helsingin olympiastadionilla järjestettävä Metallican konsertti on johtanut ennen kokemattomaan trokaukseen eli pääsylippujen laittomaan myyntiin.
Netin huutokaupassa on myyty jopa kuuden lipun paketteja, yksittäisten lippujen hinta on noussut 160 euroon - kalleimmatkin liput maksavat virallisesti alle 70 euroa.
- Nyt tuli mitta täyteen, tämä on törkeän hävytöntä. Emme enää katsele sivusta, olemme ryhtyneet toimenpiteisiin, sanoo Welldone-ohjelmatoimiston promoottori Risto Juvonen.
Lisää rajoituksia luvassa jatkossa
Toimenpiteet ovat ainutlaatuisia.
- Lakimiehet ovat asialla, pystymme jäljittämään kaikki netissä lippuja trokaavat tyypit, sanoo Juvonen.
- Lippujen jälleenmyynti on yksiselitteisesti laitonta. Lippujen jälleenmyynti, luovuttaminen oheistuotteena tai toisen tuotteen tai palvelun myynnin yhteydessä ilmaiseksikin on kiellettyä, sanoo Juvonen.
- Tämä myös lukee lipuissa, joten asiassa ei ole mitään epäselvää.
Huuto.netissa jokaisen myyjän pitää rekisteröityä. Siksi trokarit on helppo jäljittää.
- En ole koskaan aiemmin kokenut vastaavaa, mutta jonkun oli pakko puuttua asiaan. Jatkossa lisäämme vielä rajoituksia, lippuja voi ostaa korkeintaan kaksi kappaletta, nyt yksi ostaja saattoi saada kuusi lippua, sanoo Risto Juvonen.
Metallican konsertin 42 000 lippua myytiin keskiviikkona loppuun 45 minuutissa. Monet jonottivat lippuja tuntikausia - turhaan.
Toista konserttia ei tule
Welldone yritti järjestää toisen konsertin, mutta hankkeesta on nyt luovuttu.
- Aikataulut eivät kerta kaikkiaan anna periksi, sanoo Juvonen.
Ilman lippuja jääneet aidot fanit ottanevat tiedot lakimiesten toimenpiteistä ilolla vastaan, sen verran vihaisia kommentteja Huuto.netissä on käytetty.
”Montako tonnia meinasit kuittaavas noilla lipuilla **tun amsterihapina?”, on yksi lievimmistä ilmauksista.
-
- Kundalini
^No niin asiaa. Voin kyllä suurena Metallica -fanina todeta että jääminen ilman lippua kahden tunnin jonottamisen jälkeen söi hieman miestä. Olenkin ollut jo pitkään sitä mieltä että tuo 2 lippua/henkilö olisi helvetin hyvä juttu, sillä jos jollekin keikalle OIKEASTI haluaa niin jaksaa sen lipun nyt hakea itsekin sieltä lippuluukulta/soittaa/ostaa netin kautta/ihanmitävaan.
Harmi että samaisessa uutisessa todetaan että toinen keikka ei tulekaan toteutumaan
Harmi että samaisessa uutisessa todetaan että toinen keikka ei tulekaan toteutumaan

Joo kyllä on fiilis huipussaan kun kenttäpaikan saimme, ja etenkin kun hölmistyneen ihmisjoukon ohi kävelimme ensimmäisinä..Somekindofmonster wrote:Siinä viiden aikaan aamusta kaverin kanssa jonoteltiin lippuja ja oltiin toisia jonossa. Tasan yhdeksältä sitten saatiin koko 100-150 ihmisen jonosta ekoina liputEi vois paremmin mennä. Elikkäs siis kentälle ollaan menoissa, ofkors.

-
- Bugstomper
-
- Kisälli
-
- Taka-ampuja
Olen seuraavaa mieltä. Noille trokareille ainakin 10xkertainen korvausvaatimus
1. lippuihin tosiaan oma nimi
2. sitten vaan yksi lippu per ostaja. Jos on kaverit, jotka haluaa lipun, niin yrittää keinolla millä hyvänsä saada sitten vapaata töistä,koulusta tai missä sitten onkin. Ja jos ei kertakaikkiaan saa vapaaksi, niin sitten se on voivoi. Yksi lippu per asiakas. Very simple
1. lippuihin tosiaan oma nimi
2. sitten vaan yksi lippu per ostaja. Jos on kaverit, jotka haluaa lipun, niin yrittää keinolla millä hyvänsä saada sitten vapaata töistä,koulusta tai missä sitten onkin. Ja jos ei kertakaikkiaan saa vapaaksi, niin sitten se on voivoi. Yksi lippu per asiakas. Very simple

Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Tässä nyt ei ole mitään järkeä. Pomo sanoo sulle, että et mene ostamaan aamulla lippuja tai sitten olet vaikka matkoilla, mutta kaverilla olis vapaata ja vois ostaa lipun sullekin. Olisit varmaan erittäin tyytyväinen tuohon sääntöön siinä tapauksessa ja kohauttaisit vain hartioita ja sanoisit voi voi.Ironmaiden82 wrote:2. sitten vaan yksi lippu per ostaja. Jos on kaverit, jotka haluaa lipun, niin yrittää keinolla millä hyvänsä saada sitten vapaata töistä,koulusta tai missä sitten onkin. Ja jos ei kertakaikkiaan saa vapaaksi, niin sitten se on voivoi. Yksi lippu per asiakas. Very simple
Tämä taas olisi oikeinkin järkevä käytäntö trokauksen estämiseksi. Tällöin voisi jokainen ostaa niin monta lippu kuin on tarvetta, kunhan kaikkiin naputeltaisi sen jolle lippu on menossa nimi ja syntymäaika. Haittapuolena tässä tietysti on se, että lipun ostaminen hidastuu melkoisesti.Ironmaiden82 wrote:1. lippuihin tosiaan oma nimi
Jos tuo Welldone saa trokareiden nimet selville, niin olisi kyllä hauska tietää kuinka iso prosentti niistä on Event Clubin jäseniä?

Niin ja poikkeus sääntöihin voitaisiin tehdä Metallican kohdalla, jonka lippuja saisi trokailla ihan vapaasti.

-
- Berserkki
Huuto.netin toiminta trokauksen välikätenä kun nyt ensiksi estettäisiin, niin luulisi ongelman lievenevän aika radikaalisti. Kunnon mätkyjä menemään jokunen kappale ja hieman lehtiin propagandaa ni jo luulisi trokauksen vähenevän äkkiä. Lipun jälleenmyynti kun kerta on kiellettyä, ja jonkun näkönen pykälä laista sitä vastaan on olemassa niin ei tosiaan tarvisi kun myyjien tietoja ottaa listalle ja lähetellä terveisiä virkavallalta samaisiin osotteisiin.
Nimen lisäys lippuun tekisi kyllä lippurallista ja keikan turvatoimista pelottavan hankalat, joten alkuun kannattaisi kyllä keskittyä trokujen sakottamiseen. Samalla laskea tietysti tuo myytävien lippujen määrä kolmen pintaan.
Nimen lisäys lippuun tekisi kyllä lippurallista ja keikan turvatoimista pelottavan hankalat, joten alkuun kannattaisi kyllä keskittyä trokujen sakottamiseen. Samalla laskea tietysti tuo myytävien lippujen määrä kolmen pintaan.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Taka-ampuja
-
- Tuhlaajapoika
Todellakin on. Soitto kulkee, setti on hyvä jos tykkää rockimmasta Metallicasta ja Hetfield on vielä noihin aikoihin loistavassa iskussa. Asenne kohdillaan, tukka ja parta kohdillaan ja ääni kohdillaan.Ironmaiden82 wrote:Kuinka hyvä toi Cunning Stuns DVD on? Onko se 15 euron arvoinen?Tuli vaan mieleen kysyä kun eilen vielä löytyi.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No more of you - It's zero tolerance!
No en nyt alleviivaisi liikaa niitä Load-biisejä siellä setissä. Settihän on vitun hyvä, ja ne Load-biisit ei häiritse kyllä mitenkään. Pelkät Jamesin viikset vaikka olis jo riittävä syy hommaamaan Cunning Stunts. Mutta jos haluaa pelkkää vanhaa kamaa niin sitten se Live Shit-setti olis kannattavampi. Mutta ainakin meikä suosittelee kaikkia noita Metallican live-dvd:eitä helposti.
-
- Vempare
-
- Azazel
Itse en missään mielessä yhdy ylempiin mielipiteisiin pakettiin liittyen. Omaan korvaan keikka kuulosti väsähtäneeltä; James lauloi huonosti, Kirk soitti epätarkasti kuten aina ja Lars laahasi. Katsoin viimeksi 2 vuotta takaperin tuon keikan, joten ihan terävimpiin muistikuviini ei kuitenkaan kuulu. Silti, keikan näkemisen aikaan oli vielä vahvat Metallica-lasit silmillä eikä siltikään napannut. En suosittele.Ironmaiden82 wrote:Kuinka hyvä toi Cunning Stuns DVD on? Onko se 15 euron arvoinen?Tuli vaan mieleen kysyä kun eilen vielä löytyi.