Olipahan ihan järjetön ilta ja Slayer oli ihan jumalattoman kova. Selkä paskana, jalat paskana, niska paskana, korvat paskana ja ihan saakelin hyvä mieli.
Thine Eyes Bleedin missasin kokonaan, kun kesti siinä perkeleen narikkajonossa niin kauan. Lamb Of Godia ehdin pari biisiä katsella, ei liiemmin kiinnostanut. Bodomin ajaksi hivuttauduin jo lähemmäs lavaa. Mielestäni vetivät ihan hyvän keikan. Eipä ole tullut Bodomia kuunneltua, levytkin myin pois, mutta kyllä livenä toimii kohtalaisen hyvin. Tämä oli toinen kerta kun näin. In Flamesin seurasin kauempaa, kun sekään ei juuri kiinnostanut. Oli ihan mukiinmenevää kamaa ja laulaja oli ihan hauska heppu.
Sitten piti odotellessa hiukan lepuuttaa selkää. Istahdin kentän reunamille ja jännitti kyllä ihan pirusti. Vähitellen hivuttauduin ihmisten välistä lähemmäksi lavaa ja kohta huomasin olevani toisessa rivissä! Ihmeen väljää oli, mutta ei se mua kyllä haitannut. Siinä kohdin kyllä jytisi niin saatanasti. Sisuskaluissa asti tuntui ja joissain väleissä ei meinannut henkeä saada kun paine oli niin jumalaton. Mutta oli se Slayer kova. Jessus mitä äijäilyä. Vähän haiskahtu rutiinilta tuo veto, mutta silti ihan mahtava.
Mukaan otin yhden huivin, joka muuten oli viimeinen. Oli kuulemma loppu kun kysyin, mutta osoitin sitä näytekappaletta ja sanoin että "onhan siellä yks ainakin", niin pikku keskustelujen jälkeen sain sen ostaa.
Sitten grillin kautta bussiasemalle ja kotio päin. Klo. 3.00 olin kotona ja vähänkö väsytti. Paikat aivan paskana. Nyt pitäis vielä kouluunkin mennä...
EDIT: Ainiin ja turha puhua mistään "lämmittelystä Maidenia varten". Mulla on vaan semmonen pelko, että Maiden tuntuu aika pliisulta tuon tykityksen jälkeen.
EDIT2: Onneksi muuten muistin ottaa omat EARit mukaan. Sellaiset vaahtomuovipötkylät on ihan hirveät ja ilman tulppia olisi kyllä korvat räjähtäneet. Siinä mun vieressäkin toisessa rivissä oli joku tyyppi ilman ja näki kyllä selvästi, että jätkällä ei ollut kauhean kiva olla.
EDIT3: Slayer on muuten äärettömän kova lavaesiintyjä. Ei mitään huudatuksia tai kirmailuja lavan yli, vaan kunnon äijäilyä ja moshausta. Toimii! Jätkät ottaa koko tilan haltuun pelkällä olemuksellaan. Olin Hannemanin puoleisella reunalla ja oli kyllä hienoa, kun jätkät kävi siinä kahden metrin päässä pyörimässä!
Tästä edittelystä ei nyt tule loppua millään, kun koko ajan tulee jotain mieleen.