Komppausta tulee. Itsekin dikkaan paljon enemmän Belladonnan laulusta kuin Turbinin tai Bushin. Kuunnelkaa Metal Thrashing Mad vaikka, niin minusta kyllä Belladonna vie pidemmän korren.Stratocaster wrote:^ Anthraxiin se kyllä uppoaa täydellisesti se Belladonnan vinkuminen, siinä asia jota yksikään Among The Livingin tai Spreading The Diseasen kuullut ei voi kieltää.
Anthrax
Moderator: The Killer Krew
-
- Berserkki
SAVE_US.ETG 

-
- Manowarrior
-
- Azazel
^ Kyllä Anthrax on yhtä kuin Belladonna/Ian/Spitz/Bello/Benante, eikä muuksi muutu vaikka marjapuuro kuinka virtaisi. Ei sitä fiilistä mikä Spreadingilla ja Amongilla vallitsee saavuta mikään muu kokoonpano, eikä edes sama kokoonpano myöhemmillä levyillä. Ktulu on kovasti yrittänyt soitattaa mulle Persistence Of Timea, ja en saa levyyn kyllä minkäänlaista tarttumapintaa. Jotenkin kappaleet ja etenkin sovitukset ovat niin väljähtänyttä meininkiä ettei lisäkuuntelu hirveästi houkuta. Yksi ongelma on olla Anthraxin tasoinen bändi; kun teet ne klassikot niin kuulet koko muusta tuotannosta dissausta.
Näin jokaisen bändin kohdalla melkeinpä.
The Greater Of Two Evils on vitun kova. Hankinnassa, tottakai. CAUGHT IN A MOSH!

The Greater Of Two Evils on vitun kova. Hankinnassa, tottakai. CAUGHT IN A MOSH!
^ Ainakin omalla kohdallani Persistence Of Time oli se helpoiten avautuva Anthrax-levy ja mielestäni yhä bändin paras. Belladonna laulaakin Timellä paremmin kuin Amongilla tai Spreadingilla.
Oma Top-6 rankingini Anthraxin levyistä menisi seuraavanlaisesti:
1. Persistence Of Time
2. Spreading The Disease
3. Among The Living
4. Fistful Of Metal
5. Sound Of White Noise
6. State Of Euphoria
Kaikista kovin on kuitenkin The Greater Of Two Evils, mutta koska se ei ole studiolevy, niin jätin sen tuon listan ulkopuolelle.
Paras Anthraxin laulajista on ehdottomasti John Bush.
Oma Top-6 rankingini Anthraxin levyistä menisi seuraavanlaisesti:
1. Persistence Of Time
2. Spreading The Disease
3. Among The Living
4. Fistful Of Metal
5. Sound Of White Noise
6. State Of Euphoria
Kaikista kovin on kuitenkin The Greater Of Two Evils, mutta koska se ei ole studiolevy, niin jätin sen tuon listan ulkopuolelle.
Paras Anthraxin laulajista on ehdottomasti John Bush.
-
- Viikonloppusoturi
En mä vaan kuule mitään " taikaa/fiilistä/magiaa " noilla klassisilla levyillä. Mä kuulen vaan hiton hyvää musaa, jota rokottaa Belladonna.Stratocaster wrote:^ Kyllä Anthrax on yhtä kuin Belladonna/Ian/Spitz/Bello/Benante, eikä muuksi muutu vaikka marjapuuro kuinka virtaisi. Ei sitä fiilistä mikä Spreadingilla ja Amongilla vallitsee saavuta mikään muu kokoonpano, eikä edes sama kokoonpano myöhemmillä levyillä. Ktulu on kovasti yrittänyt soitattaa mulle Persistence Of Timea, ja en saa levyyn kyllä minkäänlaista tarttumapintaa. Jotenkin kappaleet ja etenkin sovitukset ovat niin väljähtänyttä meininkiä ettei lisäkuuntelu hirveästi houkuta. Yksi ongelma on olla Anthraxin tasoinen bändi; kun teet ne klassikot niin kuulet koko muusta tuotannosta dissausta.Näin jokaisen bändin kohdalla melkeinpä.
Sound of white noiselta mä kuulem sitä taikaa. Ja se taika tulee nimenomaan Bushista.
No, makuasiat
"To be alive is more than just breathing"
-
- Taka-ampuja
Eikä kuulu.Somekindofmonster wrote:Tällä hetkellä en omista muita Anthraxin levyjä kuin Among The Livingin ja täytyy todeta että se kuuluu niihin kaikkien aikojen parhaimpien trash-levyjen joukkoon. Täydellinen kokonaisuus, täytyy alkaa pikkuhiljaa tutustua muuhunkin bändin tuotantoon.
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
Ei, mutta parhaisiin thrash -levyihin kylläSad wings of destiny wrote:Eikä kuulu.Somekindofmonster wrote:Tällä hetkellä en omista muita Anthraxin levyjä kuin Among The Livingin ja täytyy todeta että se kuuluu niihin kaikkien aikojen parhaimpien trash-levyjen joukkoon. Täydellinen kokonaisuus, täytyy alkaa pikkuhiljaa tutustua muuhunkin bändin tuotantoon.

-
- Azazel
Nimenomaan, makuasioitahan nämä. Se erohan meillä tottakai on, että sulla on pitkä historia Anthraxin parissa, mä olen tämän vuosikerran faneja kuten joka muunkin bändin kohdalla. Eipä noita Bushin aikaisia ole pahemmin kuultukaan, enkä tietenkään niitä tyrmää kuulematta. Perstistence Of Timea voisi yrittää sisäistää, monenkin tahon mukaan vaikeammin lähestyttävä levy. Usein sellaiset levyt ovat hyviä.Lappis wrote:En mä vaan kuule mitään " taikaa/fiilistä/magiaa " noilla klassisilla levyillä. Mä kuulen vaan hiton hyvää musaa, jota rokottaa Belladonna.
Sound of white noiselta mä kuulem sitä taikaa. Ja se taika tulee nimenomaan Bushista.
No, makuasiat
Onko Anthraxilta mitään suositeltavaa liveDVD:tä olemassa?
Ihan perkeleellisen kovalta livepumpulta vaikuttaa parin nähdyn pätkän perusteella.
^On toki. Bändin reunionrundilta kuvattu keikka New Jerseystä. Kantaa nimeä Alive 2.
Tuosta löytyy varsin kattava DVD/CD paketti. Pieniä eroavaisuuksia on CD'n settilistassa, mutta ainakin DVD'llä se on tämä:
01: Among The Living
02: Caught In A Mosh
03: A.i.r.
04: Madhouse
05: Efilnikufesin (n.f.l.)
06: Deathrider
07: Medusa
08: In My World
09: Indians
10: Time
11: I´m The Man
12: Be All End All
13: I Am The Law
Lisäksi on dokumenttia reunionista ja jotain muuta enemmän tai vähemmän turhaa härpäkettä.
Varsin onnistunut julkaisu kaikin puolin.
Tuosta löytyy varsin kattava DVD/CD paketti. Pieniä eroavaisuuksia on CD'n settilistassa, mutta ainakin DVD'llä se on tämä:
01: Among The Living
02: Caught In A Mosh
03: A.i.r.
04: Madhouse
05: Efilnikufesin (n.f.l.)
06: Deathrider
07: Medusa
08: In My World
09: Indians
10: Time
11: I´m The Man
12: Be All End All
13: I Am The Law
Lisäksi on dokumenttia reunionista ja jotain muuta enemmän tai vähemmän turhaa härpäkettä.
Varsin onnistunut julkaisu kaikin puolin.
-
- Azazel
-
- Viikonloppusoturi
Niin siinä joskus vaan käy että kirjoitusvirheitä syntyy ja sanan tarkoitus muuttuu totaalisesti.Relic wrote:Ei, mutta parhaisiin thrash -levyihin kylläSad wings of destiny wrote:Eikä kuulu.Somekindofmonster wrote:Tällä hetkellä en omista muita Anthraxin levyjä kuin Among The Livingin ja täytyy todeta että se kuuluu niihin kaikkien aikojen parhaimpien trash-levyjen joukkoon. Täydellinen kokonaisuus, täytyy alkaa pikkuhiljaa tutustua muuhunkin bändin tuotantoon..

Jaahas, vaikuttaa ainakin huhujen perusteella siltä, että Belladonnan pesti oli hyvinkin lyhyt.
Jos huhu on totta, niin eipä tarvii varmaan kauheesti odotella Bushia takasin. Jos Joey lähti, niin kyllä Dan tulee pian perässä. Anthraxin taru päättyy varmasti tähän.Billy Milano wrote: ANthrax has a lawsuit coming next year because of some related Johnny Z scandal that is about to break. If people don't know johnny was the owner of megaforce who signed ANTHRAX and SOD, OVERKILL, TESTAMENT,MOD, KINGS X ect., the manager of ANthrax and SOD and the publisher for SOD.
I hear that some fucked up underhanded dealings were done as a result of these obviously conflicting arrangements. Funny thing is it may or may not have me involved depending on how deep the scandal runs. I hear former members of several bands are in line with law suits as well as former producers. I was asked to be involved, but until I see the entire suit I wont comment. All i know thus far is both ANTHRAX and JOHNNY Z are gonna reap the whirlwind....
on another note. I hear Joey quit also...
"Life goes on....until it doesn't"
^ Tuohan on aika sivuheitto, mutta eipä olisi yllätys & tervemenoa, puhumattakaan ongelmista Spitzin kanssa, joita olen manannut tulevaksi siitä sekunnista kun luin tästä paskareunionista. Milanon henkisesti jälkeenjäänyt läskipäähän tosin ennusti tämän reunionin ainakin 1,5 vuotta ennen sen julkistamista 'äijiltä rahat loppu = actionia ' -periaatteella. Tosin samassa syssyssä povaamaansa 'Benante & Ian will come crawling to kiss my ass to reform S.O.D.' -juttua ei ole (ainakaan vielä..
) näkynyt.
Mutta koko ajan, varmasti tuolla < sivuillakin jos jaksaisin tarkistaa, olen hokenut tuon kasarikokoonpanon uuden CD:n olevan mahdottomuus. Niin ei vain tule käymään.
Kusivat aika huolella yli kymmenen vuoden hienon (IMO paremman!) musiikillisen perintönsä päälle, mutta no worry, JB ei ole niin katkera etteikö jelppisi Charlieta, Frankietä & Scottia eteenpäin soitellen eläkepäiville.
'thrax-foorumilla joillain on sellaisia I PREFER BUSH -violettinauhakuvakkeita, pitäisi pyytä myös avatariksi

Mutta koko ajan, varmasti tuolla < sivuillakin jos jaksaisin tarkistaa, olen hokenut tuon kasarikokoonpanon uuden CD:n olevan mahdottomuus. Niin ei vain tule käymään.
Kusivat aika huolella yli kymmenen vuoden hienon (IMO paremman!) musiikillisen perintönsä päälle, mutta no worry, JB ei ole niin katkera etteikö jelppisi Charlieta, Frankietä & Scottia eteenpäin soitellen eläkepäiville.
'thrax-foorumilla joillain on sellaisia I PREFER BUSH -violettinauhakuvakkeita, pitäisi pyytä myös avatariksi

Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Ei pelkästään kuulu parhaimmistoon, vaan on paras!anthraxx wrote:Persistence on mielestäni bändin syvällisin levy. Levyssä ei ole yhtään huumorisanoituksia eikä myöskään kickin`ass tyyppistä meininkiä. Levy on Anthraxin parhaimmistoa. State on mielestäni vähän turhan hakemista mutta Persicistensillä tätä piirrettä ei ole.
OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
-
- Bändäri