Nowen, Peace with Death

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^ Aika hyvä :D

Näinhän se menee
"To be alive is more than just breathing"
Raitus
Bändäri
Bändäri

Post by Raitus »

Kaukkis wrote:^Eikös ne tietyissä tilanteissa ole yksi ja sama asia? :lol:
:lol: Indeed.
Vihatkoon vain - kunhan pelkäävät
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Ja edelleen sivuja päivitetty. Alkavat olemaan kohta satarosenttisesti ajan tasalla.
Raitus
Bändäri
Bändäri

Post by Raitus »

Näin viime yönä unta, että Nowenilta oli tulostunut levy, ja mulle ei oltu prkl kerrottu mitään. :evil: Heräsin herneet syvällä otsalohkossa, vaan saattaa olla etten ole enää vihainen kuin ampiainen (tai olen, mutta Nowenilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä). :lol:

Nii. Että ei mulla muuta. Paitsi että teidän sivujen apinasuodatin on liian virkaintoinen, en saa niitä auki, tulee vaan ilmoitus tapetusta popupista (toivon ettei teillä ole moista caccaa tarkoituksella siellä ja ongelma johtuu siitä?) ja se siitä. :?
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Raitus wrote: Nii. Että ei mulla muuta. Paitsi että teidän sivujen apinasuodatin on liian virkaintoinen, en saa niitä auki, tulee vaan ilmoitus tapetusta popupista (toivon ettei teillä ole moista caccaa tarkoituksella siellä ja ongelma johtuu siitä?) ja se siitä. :?
Joo ei täälläkään tuo .tk -sivu aukea edes kirveellä. Onneksi on suorakin linkki, tuossa; http://www.maidenhell.com/nowen/news.php.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Raitus
Bändäri
Bändäri

Post by Raitus »

^ Kiitos!
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Nowen voisi muuten oikeasti heivata tuon .tk-virityksen vittuun, ja hommata oikean domainin. Ei ne nyt niin vitusti maksa.
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Sir wrote:Nowen voisi muuten oikeasti heivata tuon .tk-virityksen vittuun, ja hommata oikean domainin. Ei ne nyt niin vitusti maksa.
Turha kuvitella. Terminator X on juonut jo nekin rahat 8).
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

Näin tosiaan on. Kurkkusta meni jo alas nettisivurahat, keikkarahat, soittokamat, Lappis ja monta muuta juttua.
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Nostoa tälle topicille

Eksyin tuossa vähän aikaa sitten irc-gallerian kautta Nowen kotisivulle ja totta kai mp3 osioon kuuntelemaan ralleja. Olin joskus todella kauan aikaa sitten sieltä pari biisiä kuullut mutta muistikuvia ei enään ollut.

Kama kuulostaa aivan helvetillisen kovalta. Eipä juuri valittamista löydy. Äkillinen päähän pisto sanoi , että " hommaa nyt hyvä mies jotain tältä bändiltä hyllyyn ". Saas nyt nähdä , kiinnostusta ainakin on :wink: .
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Sir wrote:Nowen voisi muuten oikeasti heivata tuon .tk-virityksen vittuun, ja hommata oikean domainin. Ei ne nyt niin vitusti maksa.
Vittuun koko sivut. Mua kiinnosta paskan vertaa jotkut perkeleen bändisivut. Mun puolesta vois kaataa vaikka koko sivut. Musa puhuu, ei mitkään hiton nettisivut.

Toisena syynä tietty sekin, että mä en osaa hetken vertaa näitä tietokonejuttuja.
Jos joku haluaa tehdä sivut meille, siitä vain. Eipä tuo mua liikauta, onko sivuja vai ei. Tai minkälaiset ne on

Nowen muuten Samistockissa nyt tulevana viikonloppuna. Biisiarsenaalissa luvassa myös Maidenia TODELLA loistavan laulajan tullessa ne vetäisemään.

Edit: Kyllä noi sivut mulla pyörähtää esiin n. kahdessa sekunnissa. Syyttäkää konettanne wimpit älkääkä domainia :wink:
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

^ Missä helvetissä on Kisko? :D
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Salon ja Espoon välimaastossa. Karjaasta hivenen eteenpäin.

Todella loistavat bileet luvassa. Yhdesti ennenkin tuolla ollut ja sieltä ei kyllä pois haluaisi lähteä

Voipi olla, että jopa Ultimate Torso eksyy lavalle kännispäissään ja huljauttaa ilmoille aina yhtä loistavan Dream of mirrorsin alun. Rotten luonnollisesti vokaaleissa :lol:
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

^Todennäköistä on ettei Nowen edes soita vaan Ultimate Torso vetää Nowenia coverina, ja tietty myös Maideniä ym. Ainakin jos ennusmerkit humalantilan osalta pitävät paikkansa.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Muunnellut lyriikat tietenkin mukana:

Pilailulyriikat:
" Stay away from me!
You are something I can't tolerate! "

Ja OIKEASTI ne menevät siis seuraavasti:

" Come to me my friend!
I will show you a paradise!"*

*= Lyrics by Rotten and Terminator X
:lol:

Ja tuolla SamiStockissa tullaan tosiaan kiskaisemaan muutama legendaarinen Maiden-repäisy. Rotten ja minä pysymme kaukana tuolloin mikistä. Mkinvarteen tulee oikea ammattilainen. Ja voi olla, että Anthraxia tulee laulamaan eräs toinen guest star mutta sen näkee eikä siitä enempää.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Olihan menot taas Kiskossa.

Terminator X oli niin pieruissa keikan aikana, ettei kyennyt moshaamaan. Muuten olisi lattia kutsunut välittömästi.

Settilistaa

1. Infinite Dreams*
2. Wasted Years*
3. The Evil that men do*
4. Aces High**
5. Enter Sandman*
6. Breaking the law*

*= Mikin varressa Samistockin isäntä
** Mikin varressa D-Iivil ja SamiStockin isäntä

7. Cursed or Blessed
8. Pathetic Existence
9. Breaking Point
10. What shall born it will die
11. Caught in a mosh
12. Where Hell Begins
13. With Pain

Voi olla, että unohdan jotain sakean humalatilan vuoksi.

Ensi vuonna ehdottomasti uudestaan mikäli vain mitenkään mahdollista.

Jumaliste, mussa on ainakin 8 jo todettua paarmanpuremaa. Näin käy jos välttämättä haluaa sammua pusikkoon teltan sijasta
Last edited by Lappis on Fri Jul 28, 2006 21:09, edited 2 times in total.
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

Ootteko Lappis ikinä vetänyt keikkaa paikassa, missä ei ole ikärajaa? Saakeli kun tekis mieli päästä teidät mulkasemaan.
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

Vittu, en kyllä muista, että D-Wanker olis ollu laulamassa. Enter Sandman on myös täysin hämärän peitossa :lol: Olin ihan järjettömässä kännissä, eikä soitto oikein tainnut sujua. Eilen jatkettiin bussissa dokaamista. Jekkupullo tyhjeni hyvin nopeasti. Stadiin kun päästiin niin suoraan Corneriin. Vittu kun taas vituttaa. Lähti homma käsistä. Tänään oli töissä kivaa :shock:
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Jeeves wrote:Ootteko Lappis ikinä vetänyt keikkaa paikassa, missä ei ole ikärajaa? Saakeli kun tekis mieli päästä teidät mulkasemaan.
Ollaan vedetty vuonna -03 Lahden Kasisalilla. Myös Samistock on aikalailla ikärajaton.

Katsotaan, joko syksylle tulisi ikärajaton keikka. Turha puhua vielä enempää koska näistä keikkahommista ei koskaan tiedä

Valitettavan harvassa ovat keikkamestat ilman ikärajoja. Se olutmyynti nääs
Raitus
Bändäri
Bändäri

Post by Raitus »

Lappis wrote: Jos joku haluaa tehdä sivut meille, siitä vain. Eipä tuo mua liikauta, onko sivuja vai ei. Tai minkälaiset ne on
...
Edit: Kyllä noi sivut mulla pyörähtää esiin n. kahdessa sekunnissa. Syyttäkää konettanne wimpit älkääkä domainia :wink:
Sivuissa ei ole mitään vikaa vaan siinä, ettei tuonne pääse tuon .tk-osoitteen kautta. Löysää sitä apinasuodatinta. :lol: Mitä tulee tuohon DotTk-hässäkkään, teidän sivut ovat lajiaan ainoat minne ei pääse perille, osoitan siis syyttävällä sormella jatkossakin sinne suuntaan. :wink:
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^ Luulet tosiaan, että osaan? :lol:

D-Iivil on mastermind sivujen suhteen, joten sormea nyt toiseen suuntaan. Jos ei muualle niin vaikka sinne pinppiin, minkä takia tämäkin orkesteri on perustettu.
Tosin yhtään pinppiä ei olla vielä saatu mutta totaalidorkina jatkamme toivossa elämistä
El Maco
Bändäri
Bändäri

Post by El Maco »

Kyllä minä ainakin pääsen sivuille aivan suoraan. :roll: En sitten muista tiedä..
Let The Metal Flow !
Raitus
Bändäri
Bändäri

Post by Raitus »

Lappis wrote:D-Iivil on mastermind sivujen suhteen, joten sormea nyt toiseen suuntaan.
D-Iivil, mies joka teurasti Nakin. Ei.

El Maco, blokkaako sun selain popupit? Mulla meinaan tulee vain ilmoitus "evätystä ponnahdusikkunasta" ja se siitä. :?
El Maco
Bändäri
Bändäri

Post by El Maco »

Raitus wrote:
Lappis wrote:D-Iivil on mastermind sivujen suhteen, joten sormea nyt toiseen suuntaan.
D-Iivil, mies joka teurasti Nakin. Ei.

El Maco, blokkaako sun selain popupit? Mulla meinaan tulee vain ilmoitus "evätystä ponnahdusikkunasta" ja se siitä. :?
¨

Juu, kyllä se blokkaa ne . Ja selain oli Mozilla Firefox. . 8)
Let The Metal Flow !
Raitus
Bändäri
Bändäri

Post by Raitus »

^ Mulla sama juttu sekä Operalla että Mozillalla, IE:a en ole kokeillut enkä kokeile. :lol:
Post Reply