Metallica
Moderator: The Killer Krew
Pakkohan tuo biisi oli kuunnella, kun täällä poijat sen takia niin mehuissaan tuntuu olevan. Ja, edelleen ihmettelen miksi? Parempaahan tuo toki oli kuin edellisellä levyllä, mutta aikalailla ollaan kaukana 80 luvun tuotoksista. Riffit imo ei kovin erikosta, ja pituuttakin on ideoihin nähden reippaasti liikaa. Mutta tuskimpa tämä lerssiä ja kumppaneita kiinnostaa. Fanipoikia kun riittää ilman minuakin. 

-
- Tuhlaajapoika
Eipä tuo minustakaan nyt hirveän erikoista ollut, tosin ei äänenlaatukaan mikään loistava ollut ja biisi ei välttämättä aivan lopullisessa muodossaan ole vielä. Sittenhän sen näkee kun sinkkua/levyä pukkaa ulos.
EDIT: Load/Reload -henkinen kama ei olisi ollenkaan huonoa minusta. Nämä rockimmat biisit kuten Ain't My Bitch ja Fuel toimivat itselleni loistavasti. Kunhan vain ei uudelle levylle tungettaisi yhtä paljon täytebiisejä olisi varmasti tulossa paras levy sitten Black Albumin.
EDIT: Load/Reload -henkinen kama ei olisi ollenkaan huonoa minusta. Nämä rockimmat biisit kuten Ain't My Bitch ja Fuel toimivat itselleni loistavasti. Kunhan vain ei uudelle levylle tungettaisi yhtä paljon täytebiisejä olisi varmasti tulossa paras levy sitten Black Albumin.
Last edited by The_Air_Raid_Siren on Thu Jun 08, 2006 21:51, edited 1 time in total.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No kiva. Ainakin omasta mielestäni toi oli jo vitun hyvä biisi siksi että tuon jaksoi jo nyt 10 kertaa kuunnella putkeen toisin kuin mitään St. Anger-biisiä.poolrules wrote:Ja, edelleen ihmettelen miksi? Parempaahan tuo toki oli kuin edellisellä levyllä, mutta aikalailla ollaan kaukana 80 luvun tuotoksista.
Ja oikeastiko joku haikailee vielä sen perään että Metallica tekisi kasarihenkisen levyn? Herätkää nyt jo niistä pilvilinnoista prkle, ei sellaista tule.
Oli kyllä jotenkin niin Metallicaa tuo vääntö. Kyllä mullekin jäi viisari kuitenkin väpättämään vähän enemmän positiivisen puolelle, eli varsin mielenkiintoinen paketti tuloillaan. Pitää vaan toivoa, että Lerssi-Larssi saa jotain järkeä noihin rumpusoundeihin. Tämän uuden biisin kuuntelun jälkeenkin huolestuttaa... Okei, klippi on livenä nauhotettu jollain Kekkosen aikasilla vehkeillä, mutta poljenta kuulostaa silti aivan karmealta.
Laukkakomppailen täysin Conden hehkutusta sahakohdasta - vitun tiukka.
Laukkakomppailen täysin Conden hehkutusta sahakohdasta - vitun tiukka.
Täytyy sanoa, että biisi kuulostaa selvästi paremmalta ku nuo St. änkyrän biisit. Mutta Jamesin lauluääni on kyllä nykyään aikamoista kuraa! Ja noi "Are you uot there" huudot kuulostaa joltain, en ees keksi miltä.
Toivoa paremmasta levystä siis on, mutta Jamesin on jotenki saatava toi äänensä kuulostamaan mieheltä.
Toivoa paremmasta levystä siis on, mutta Jamesin on jotenki saatava toi äänensä kuulostamaan mieheltä.
-
- Tuhlaajapoika
Ihan tuota Tallinnan keikkaa ajatellen haluaisin kysyä kokeneemmilta, että kun lipun takana lukee, että nauhurit, kamerat sun muut kielletty, niin päteeköhän sama tällaiseen kiintolevylliseen mp3-soittimeen jossa on joku heikompilaatuinen nauhuri (tai luuletteko että järkkäri tajuaa). Tallinnan reissun aikana kuitenkin on useampia tunteja joutoaikaa ja olisi mukava soittimella musiikkia kuunnella, mutta on huonompi homma jos porteilla turvatarkastusta tehdessä järkkäri sanoo, että tämä ei kelpaa. Minnes sitten sen heität...
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
-
- Azazel
-
- Azazel
http://s63.photobucket.com/albums/h159/ ... nt=Min.jpg
Tuossa siis on kuvani, pistin siksi että porukka saattaa tunnistaa Metallica-keikalla. Tulkaa ihmeessä juttelemaan! Keikkatilanteessa minulla on päälläni Motörhead-England paita, se on selvä homma.
Tuossa siis on kuvani, pistin siksi että porukka saattaa tunnistaa Metallica-keikalla. Tulkaa ihmeessä juttelemaan! Keikkatilanteessa minulla on päälläni Motörhead-England paita, se on selvä homma.
Olen aina luullut että olet miespuolinen. Erehdyinkö?Stratocaster wrote:http://s63.photobucket.com/albums/h159/ ... nt=Min.jpg
Eikös tuo ihan nuorelta pojan klopilta näytä, ei kai tyttö sentään...Akiman wrote:Olen aina luullut että olet miespuolinen. Erehdyinkö?Stratocaster wrote:http://s63.photobucket.com/albums/h159/ ... nt=Min.jpg
-
- Azazel
Onko tarjolla äidinmaitoa, jotta jaksaisi tulla puhumaan metapaskaa ja solvaamaan, vai onko tuotava äiti mukana?Akiman wrote: Olen aina luullut että olet miespuolinen. Erehdyinkö?
Ettei täälläkin ajokorttikelpoisuusiän ylittänyt eläisi uudelleen varsin menestyksekkäästi (ilmeisesti aikoinaan jostain syystä kesken jäänyttä) lapsuuden uhmaikäänsä? Se on perin herttaista se.
Siihen ei mene kauaa kun olet tilittämässä kaltoin kohdelluksi tulemisen tuntojasi Mirja Pyykön empaattisen olemuksen hellässä syleilyssä. Sinä päivänä nenäliinojen on syytä olla heti kohta sipsien vieressä.
Juuh...
...on se ilmoja pidellyt.
Arvaatka mitä minä luulen =))
Oikeasti kaikki ovat kivoja kullannnuppuja, kunhan nyt välillä vähän esittävät ;P
Last edited by Pah on Sat Jun 10, 2006 18:26, edited 1 time in total.
Korjaus: ma-ti yö on se milloin levätään.Stratocaster wrote:Se on kuulkaas keikka ihan pian. Aika kiskaista vähän bändipaitaa kaapista ulos, pistää ketjua farkkuun ja öljytä niskanikamaa vähäsen.Metallicaa tuutataan tänään kaaliin, se on selvä, ja sitten su-ma yö levätään kunnolla ennen matkanteon aloittamista.
OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
Noh, offtopikkia vähän vielä. Älkää nyt hyvät stressierkit revaanne repikö pienen humoristisen huomautuksen takia. Poistakaa hiekka vaginastanne ja katsokaa uusin silmin akimanin huomautusta ja lisätkää loppuun tällainen hymiö
Hyvää illan jatkoa toivottaa Dr. Phil ja Metallica tekee kurapaskaa jatkossakin.

Hyvää illan jatkoa toivottaa Dr. Phil ja Metallica tekee kurapaskaa jatkossakin.
Kas perhanaa.
Unohtuiko hymiö ?
Sitten ihan varmuuden vakuudeksi tiedoksi, että ehkä kaikkia puheitani ei kannata ihan täysin tosissaan ottaa. Toki voi, sitä en kiellä.
Kuitenkin..
Rautaneito on ollut viimeisen vuoden ajan ainoita keskustelupalstoja mitä olen seurannut. Yksi hyvin vahva syy siihen on ollut minulla Rautaneidon aktiivinen ylläpito.
Minä olen muilla palstoilla nähnyt ihan riittämiin pahaa mieltä ja ovien paiskomista toivoakseni omaan päivääni iloa siitä, että joitakin henkilökohtaisesti mollataan.
Jeesus pelastaa tai sitten ei.
Case closed
Metallican keikka: Tätä odotan innolla. (Tämä ei sitten oikeasti ole sarkasmia.) en luultavasti ole sitä kuunnellut muualla kuin hammaslääkärin odotushuoneessa. Tuplakärsimys!
Unohtuiko hymiö ?
Sitten ihan varmuuden vakuudeksi tiedoksi, että ehkä kaikkia puheitani ei kannata ihan täysin tosissaan ottaa. Toki voi, sitä en kiellä.
Kuitenkin..
Rautaneito on ollut viimeisen vuoden ajan ainoita keskustelupalstoja mitä olen seurannut. Yksi hyvin vahva syy siihen on ollut minulla Rautaneidon aktiivinen ylläpito.
Minä olen muilla palstoilla nähnyt ihan riittämiin pahaa mieltä ja ovien paiskomista toivoakseni omaan päivääni iloa siitä, että joitakin henkilökohtaisesti mollataan.
Jeesus pelastaa tai sitten ei.
Case closed
Metallican keikka: Tätä odotan innolla. (Tämä ei sitten oikeasti ole sarkasmia.) en luultavasti ole sitä kuunnellut muualla kuin hammaslääkärin odotushuoneessa. Tuplakärsimys!
-
- Azazel
-
- Roudari
Nyt olis maanantai päivä lusittu töissä ja alkaa huomisen keikan odotus.
Laiva lähtee 9:ltä joten täytynee yrittää mennä tänään aikasin nukkumaan koska seuraavana yönä ei juuri nukuta.
Niskanikamia on öljytty mm.Master of puppetsilla ja Ride the lightningilla.
Toivottavasti Tallinkilla ovat hereillä ja soittavat matkan luonteeseen kuuluvaa musiikkia.
Yksi pelko on vain persiissä,kun on näin mukavat ilmat niin saattaa tuo kalja maistua liian hyvälle...
Mikäs sen mukavampaa olis kuin herätä Virolaisesta putkasta ilman rahaa,kännykkää ja passia.
Laiva lähtee 9:ltä joten täytynee yrittää mennä tänään aikasin nukkumaan koska seuraavana yönä ei juuri nukuta.
Niskanikamia on öljytty mm.Master of puppetsilla ja Ride the lightningilla.
Toivottavasti Tallinkilla ovat hereillä ja soittavat matkan luonteeseen kuuluvaa musiikkia.
Yksi pelko on vain persiissä,kun on näin mukavat ilmat niin saattaa tuo kalja maistua liian hyvälle...
Mikäs sen mukavampaa olis kuin herätä Virolaisesta putkasta ilman rahaa,kännykkää ja passia.

When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
Not just one power runs the show