Mitenköhän toimisi Hartwall areenalla, veikkaan ettei kovin moni selviäisi hengissä siitä shousta kun 10000 henkeä yrittäisi huippu paikoille nyrkein ja niitein

Moderator: The Killer Krew
scorpions wrote:Onko mitään suosituksia mistä päin kultsaa lippuja kannattaisi varata??
Niin liputhan toki nimellisesti jakautuvat seisomakatsomon ja numeroitujen istumapaikkojen kesken, mutta ainoastaan jos haluaa saada hyvän istumapaikan on asialla merkitystä, mikään, paitsi väentungos, ei estä kävelemästä seisomakatsomoon niin halutessaan oli lippu mihin hyvänsä.condemned wrote:Mun käsittääkseni sinne Kultsalle nyt ei myydä varsinaisesti sellasenaan istumapaikkoja, vaan että siellä saa valita paikan miten tykkää. Numeroimattomat liput siis. Sinänsä harvinainen systeemi täällä päin.
Pitkät autokyydit ja varsinkaan seilaaminen eivät oikein sovellu minulle, siksi lennän. Tiistaina Down Tukholmassa, sitten suunta Sweden Rockiin, takaisin Helsingissä ollaan sunnuntaina iltapäivällä, ehtii vielä Kultsalle katsomaan Ted Nugentin uudestaan, maanantaina Queensryche ja tiistaina sitten Metallica. Harmillisesti joutuu tosin missaan M3:n ja Twisted Sisterin Sauna Open Airissa, molemmat olisi ollut mukava nähdä taas kerran uudestaanTerminator X wrote:Jää varmasti tuo Suomen 'Ryche-keikka väliin kun juuri samana päivänä pääsee takasin Sweden Rockista, jossa bändin pääsee myös näkemään. Ei taida kuuden päivän reissun jälkeen enää jaksaa lähteä keikalle.
Itseasiassa minähän keksin uskonnon. Minä olin se, joka paransi spitaaliset ( Leprosy ), käveli vetten päällä ja loihti leivänkäntystä gourmet-ateriat tuhansille.Pentelesh wrote:^^ Jos Rotten ja Grave syöttäis sulle raamattua ja jeesusta vuoden, niin jätkä hurahtais siihenkin uskoon.
Hah. totta. Ironia on vaikea laji, varsinkin foorumeilla.Pah wrote:^ Ainoastaan siinä uskossa, että saattaa olla että sinulta meni ohi minun "nokkela" juttuni? Niinpä niin. Ironia on vaikea laji - ainakin minulle. Mutta mä otan todesta aina nämä jutut, kun se on musta niin mahdottoman mielenkiintoinen elämäntapa. Oikeasti minun piikkiin voi laittaa mitä vaan.. en minä edes tajua loukkaantua oikeasti mistään
Queensryche-Revolution Calling: Jos pitää heavystä, niin pitää tästä, jos ei, niin perustelut ei auta.
Todellakin! Eyes of a stranger, mikä pääriffi ja rumpukomppi siinä?! Tuota voi jo sanoa grooveksi.Jukka wrote:Onpas Operation:Mindcrime turkasen kova albumi! Jostain kumman syystä ei ole koskaan tullut sen tarkemmin tutustuttua tähän levyyn, vaikka pitäisi kuulua jo musiikilliseen yleissivistykseen. Tässä on jo tovi tullut luukutettua ja kyllä toimii. Eyes of a Stranger, The Needle Lies, Revolution Calling, I Don't Believe in Love, Speak, tämähän on timangia koko rieska.
Yllättäen jätkät kuunnellutti tuota levyä mulle kanscondemned wrote: Jos Queen of the Reich ei iske niin sitten ei iske mikään. Muutenkin ne ekat 'Rychet on sinne Mindcrimeen asti enemmän kuin suositeltavia.
Hyvä Lappis ! Scott Rockenfield on ollut suosikkerumpaleitani aikas kauan. Katselutapa itselläsi Operation Livecrime Dvd jonkun kerran, siinä tulee koko levy livenä ja Scottin omintakeinen tyyli tuohon aikaan on aika kivaa katseltavaa. Fyysinen "kumikäsi" rumpali, pidän etenkin ketjuissa roikkuvista pelleistä, varsin omaperäisiä ratkaisuja setin asettelussa. Ja juu, Operation Mindcrime on ollut ja tulee olemaan yksi kaikkien aikojen suosikkilevyistäni, kulutusta kestävän legendaarista kamaa, täydellinen kokonaisuus jossa parhauden kruunaa pari aivan uskomatonta vetoa aka The Needle Lies, I Don´t Believe In Love etc..Lappis wrote:Yllättäen jätkät kuunnellutti tuota levyä mulle kanscondemned wrote: Jos Queen of the Reich ei iske niin sitten ei iske mikään. Muutenkin ne ekat 'Rychet on sinne Mindcrimeen asti enemmän kuin suositeltavia.![]()
Oli kovaa settiä! Mutta tuon Operation-levyn progemaisuus on kyllä vitun jees! Semi-progeilua kuten Kusmar Rotten asian ilmaisee. Rumpalin tatsi on kyllä todella hyvä. Omaperäistä soittoa, omaperäisiä rumpusovitusratkaisuja. Toimii!