Kielletyt nickit
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Kielletyt nickit
Ajattelin vaan ilmoitella, kun eräs kaveri yrittää toistamiseen rekisteröityä nickillä Adrian, että bändin jäsenten nimet ovat pannassa. Turha yrittää siis rekisteröityä Brucena tai Steve Harrisina. Vaikka nuo herrat eivät itse koskaan tule tänne rekisteröitymään eivätkä varmaan koskaan edes vilkaise sivuja, niin mielestäni nuo nickit jätetään ihan pelkästä kunnioituksesta rauhaan.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Rautakansleri
-
- Rautakansleri
Entä jos jonkun oikea nimi on sama kuin jollain bändin jäsenellä,niin eikö sitten saisi rekisteröityä omalla nimellään?Esimerkkinä mainittakoon mun pikkuveli jonka toinen nimi on Adrian.
Tyhmä kysymys.Kadun että tulin edes kysyneeksi tän...
Tyhmä kysymys.Kadun että tulin edes kysyneeksi tän...
Sinä edeltä käsin,minä jaloilla perässä!
Hevaaminen kannattaa aina
UP THE IRONS!!!
Hevaaminen kannattaa aina
UP THE IRONS!!!
loistava luettavaa, vaikka lyhyeen loppui! Lisää samanlaista!!
Koittakaapa Adea tai tms.
EDIT: officiaalilla Maiden-boardilla oli muuten joku SteveHarris... Ettei vaan ois aito tua juu nou...
Koittakaapa Adea tai tms.
EDIT: officiaalilla Maiden-boardilla oli muuten joku SteveHarris... Ettei vaan ois aito tua juu nou...
- "What's this?"
- "It's the womb."
- "Wow, they sound good."
- "No, it's the womb, where the babies come from."
- "It's the womb."
- "Wow, they sound good."
- "No, it's the womb, where the babies come from."
-
- Hang-Around
Re: Kielletyt nickit
Hehheh. Se olin muuten minä Elikkäs kun tein itselleni tänne käyttäjätunnuksen niin Pertin takaisin lähettämä vahvistus viesti oli jostain helevetin syystä mennyt roskaposti kansioon jolloin ei tullut ilmoitusta uusista viesteistä... mulla kun messengerin kautta näkyy aina ilmoitus jos olen saanut uusia sähköposti viestejä.Pertti Keinonen wrote:Ajattelin vaan ilmoitella, kun eräs kaveri yrittää toistamiseen rekisteröityä nickillä Adrian
No, siinäpä sitten viikonpäivät odottelin Pertin vahvistusta sähköpostiini ja kun sitä ei alkanut näkyä, ajattelin kokeilla rekisteröityä uudestaan. Tulikohan Peran seuraava viesti vasta näkyviin, ettei bändin jäsenten nimillä voi rekisteröityä. Vasta kolmannella rekisteröitymis kerralla siis pääsin läpi kun vaihdoin lopulta nimimerkin. Et semmosta. Pahoittelen, vaikka tapahtuneesta onkin jo pitkä aika
-
- Rautakansleri
-
- Viikonloppusoturi
-
- Hang-Around
-
- Hang-Around
-
- Hang-Around
Tarkoittanee varmaan sitä, että täällä ei saa rekisteröityä Maidenin jätkien nimillä. Tai voihan sitä yrittää, mutta ei tule onnistumaan. Tuo paul di'anno on varmaan joskus päässyt jostain syystä läpi...
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
-
- Berserkki
Re: Kielletyt nickit
Uusin kirjautunut on kuitenkin tällä hetkellä Dickinson !?! Nähtävästi päässyt sujahtamaan huomaamatta läpi. Tuonhan voisi vielä vaihdattaa, kun kerta vasta nyt sisään livahti. Tuo on meinaan ihan asiallinen periaate kunnioittaa tiettyjä nickejä. Voihan se kuulkaas joskus sellainenkin päivä koittaa että laudalle kirjautuu The Dickinson.Pertti Keinonen wrote:Bändin jäsenten nimet ovat pannassa. Turha yrittää siis rekisteröityä Brucena tai Steve Harrisina.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Rautaneito IRC Crew
^Kyllähän minäkin voisin mennä nyt vaikka rekisteröimään nimimerkin "Munan imiä!" tai "Nuolen suklaadonitsia" ja ne näkyisivät tuossa etusivulla viimeiseksi rekisteröitynä.
Tällä laudalla kuitenkin Adminin (tässä tapauksessa mr Keinonen) joko hyväksyy (eli validoi) käyttäjän tai ei. Jos mr. Keinonen nyt ei hyväksi käyttäjänimeä "Dickinson" niin olen aika varma, että käyttäjänimen "Dickinson" tiedot poistuvat www.rautaneito.comin keskustelupalstan databsesta kokonaan bittien hautausmaalle.
Voin toki olla väärässäkin, mutta "Dickinson" on liittynyt/rekisteröitynyt tänään 14. päivä vasta laudalle, joten epäilen mr. Keinosen perheenkoon tuntien, että mies ei ole vielä kerinnyt lukea päivän postejaan.
Rauhoitutaan taas, nythän on Mummojen päiväkin...
Tällä laudalla kuitenkin Adminin (tässä tapauksessa mr Keinonen) joko hyväksyy (eli validoi) käyttäjän tai ei. Jos mr. Keinonen nyt ei hyväksi käyttäjänimeä "Dickinson" niin olen aika varma, että käyttäjänimen "Dickinson" tiedot poistuvat www.rautaneito.comin keskustelupalstan databsesta kokonaan bittien hautausmaalle.
Voin toki olla väärässäkin, mutta "Dickinson" on liittynyt/rekisteröitynyt tänään 14. päivä vasta laudalle, joten epäilen mr. Keinosen perheenkoon tuntien, että mies ei ole vielä kerinnyt lukea päivän postejaan.
Rauhoitutaan taas, nythän on Mummojen päiväkin...
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
-
- Rautakansleri