Ei hassumpi. Joskin itse edelleen ehdotan sitä Wasted Yearsin cover artia käytettäväksi tähän. Mutta toimisi toki ilmankin.
/quote]
Jep, kannatan minäkin. Ei tuollaiset "don't fuck with albatross":stkaan ole huonoja vaihtoehtoja. Mutta suomen keikkapäivämäärät mielestäni ainakin pitäisi mahduttaa.
poolrules wrote: Yksi käsi nousee myös täältä. Ei oikein allekirjoittanut lämpe noille "don't fuck with albatrosseille" ja muille väkinäisille väännöksille.
Eli Cought Somewhere in Finlad tuonne ylös ja eetun lärvin viereen päivät.
Minusta Caught somewhere in Finland taas kuulostaa paljon väkisinväännetymmältä kuin Don't.. ..albatross -tyyppinen iskulause. Tai ehkä ei väkisinväännetyltä vaan liian ilmeiseltä. Joku Caught somewhere in wasted years taas kuulostaa väkisinväännetyltä. Tuommoinen "tungetaan-mahdollisimman-monen-biisin-nimet-lauseeseen" -juttu ei saa kannatusta täältä. Ne vaan on jotenkin liian kuluneen tuntuisia. Ehkä tuo Caught somewhere in Finland voisi vielä toimia.
DevilLookin Killer Krew kuva/teksti on hemmetin hieno. Ei haittaisi vaikka se tulisi ihan t-paidan selkämykseen asti.
Alkaa tuo kuva olemaan hiljalleen viimeistelyä vaille valmis. Johan se loju tossa pöydällä useamman viikon koskemattomana. Ja tältä se näyttää tällä hetkellä: KUVA
DevilLook wrote:Alkaa tuo kuva olemaan hiljalleen viimeistelyä vaille valmis. Johan se loju tossa pöydällä useamman viikon koskemattomana. Ja tältä se näyttää tällä hetkellä: KUVA
MAHTAVA! Ehdottomasti yksi kauneimmista, upeimmista ja henkeäsalpaavin kuva Eddiestä pitkään aikaan!!!
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
DevilLook wrote:Alkaa tuo kuva olemaan hiljalleen viimeistelyä vaille valmis. Johan se loju tossa pöydällä useamman viikon koskemattomana. Ja tältä se näyttää tällä hetkellä: KUVA
Upealta näyttää tuo kuva, suomen lipun värit on etenkin minusta juuri sopivat. Mainiota .
Tämäkuva minkä poolrules pisti, sopisi minusta ainakin mainiosti paidan taakse, siis tietysti ilman noita tekstejä. Tuon tyyppistä hahmotelmaa toivosin muutenkin taakse, koska aina minusta parempi T-Paita tai muukin paita on hyvä, jos siinä ei ole liikaa sitä pelkkää mustaa, mutta eiköhän se jo tiedetä täällä.
Last edited by Jyyd on Mon Mar 03, 2008 18:02, edited 2 times in total.
Jyyd wrote:Tämäkuva minkä poolrules pisti, sopisi minusta ainakin mainiosti paidan taakse, siis tietysti ilman noita tekstejä. Tuon tyyppistä hahmotelmaa toivosin muutenkin taakse, koska aina minusta parempi T-Paita tai muukin paita on hyvä, jos siinä ei ole liikaa sitä pelkkää mustaa, mutta eiköhän se jo tiedetä täällä.
Eikös kaikkein paras olisi kuitenkin eteen tuo DevilLookin tälle sivulle postaama kuva, taakse saman herran edellisen sivun taideteos (t-paidassa selkäpuolen yläosaan) + iskulause/päivämäärät/joku teksti. Tietty jos tuota DL:n kuvaa aiotaan käyttää vain hupparin rinnassa niin se on sitten eri juttu. Meneeköhän muuten liian räikeäksi jos takana on liikaa tavaraa (tekstiä jos jonkin sorttista + kuva)?
Tuo poolin postaama kuva olisi ennemminkin omiaan paidan etupuolella.
OsmaGunner wrote:Eikös kaikkein paras olisi kuitenkin eteen tuo DevilLookin tälle sivulle postaama kuva, taakse saman herran edellisen sivun taideteos (t-paidassa selkäpuolen yläosaan) + iskulause/päivämäärät/joku teksti.
Näin.
Ei kai sitä paitaa nyt ole tarkoitus ihan täyteen tunkea? Jos etupuolelle tulee tuo DevilLookin väsäämä upea teideteos, niin ei sinne taakse mun mielestä ainakaan mitää sen ihmeempää kuvaa tarvitse
OsmaGunner wrote:Meneeköhän muuten liian räikeäksi jos takana on liikaa tavaraa (tekstiä jos jonkin sorttista + kuva)?
Menee. Jos tuota Killer Krew -kuvaa käytettäisiin t-paidan selässä, ei minun mielestäni sen ohelle kannattaisi enää ympätä mitään tekstiä tai kiertuepäiviä muista kuvista puhumattakaan. Muuten paita alkaa muistuttaa 10-vuotiaan kotisivuja. "Ai katos, tähän saa viel tämmösenki..."
Itse nopeasti koneella työsti tälläisen selka ehdotuksen, jossa käytin tuota "Killer Krew" ideaa. Itsellä ei ollut koneella sitä SIT fonttia, mut sillä ois nuo päivämäärät kuitenkin tarkotus siihen tulla. Tämä on viellä aika alkeelinen, jonhon voisi viellä jotain ideoita lisäillä. Pienellä hienosäädöllä tuosta voisi saada ihan toimivan.
Mä nyt en välttämättä oikein ymmärrä noiden päivämäärien funktiota. Miksi niiden pitää olla paidassa? Kyllä mä ainakin muistan muutenkin milloin keikka on/oli, ja sitäpaitsi ne päivämäärät tulee kuitenkin olemaan virallisessa kiertuepaidassakin.
Mulle riittäisi hyvin tuo kuva edessä, takana KILLER KREW-logo. Ja mahdollisesti kevennyksenä don´t f*ck with the albatross. Kiva yksityiskohta, josta suurin osa ihmisistä olisi ihan ulalla, ja taas asiansa tuntevalle todella briljantti ja hauska yksityiskohta.
Meillä on vähän ollut puhetta, että tähän paitaan ei laitettaisikaan keikkapäiviä, mutta katellaan. Perhanan hienolta näyttää DevilLookin kuva ja yhä paranoo vaan!
Kyllähän se paita ainakin mulle passaa silläkin, että taakse laitetaan se Killer Krew hommeli. Kysysin vaan, että meinataanko paitaan laittaa johonkin kohtaan rautaneito.com tai jotain sen tyylistä?
Jyyd wrote:Kyllähän se paita ainakin mulle passaa silläkin, että taakse laitetaan se Killer Krew hommeli. Kysysin vaan, että meinataanko paitaan laittaa johonkin kohtaan rautaneito.com tai jotain sen tyylistä?
Hyvältä alkaa kuitenkin vaikuttaa.
Tuohon DevilLookin kuvaan t-paidan ja pitkähihaisen eteen tulee yläpuolelle www.Rautaneito.com niin kuin aina ennenkin.
^Mites muuten hupparissa toi DevilLookin tuo kuva sijoittuu? Ite kun on tullut aikaisemmin liikuttua vain t-paita/longsleeve linjalla, niin ei edes pysty tarkastamaan miten aikaisemmin on toimittu. DL:n kuva selkään ja www.rauta.../killercrew vasemman maitorauhasen kohdille, vai jotenkin muuten?
^No ennen meillä on aina ollut sama takakuva kaikissa niin t-paidoissa kuin huppareissakin. Vähän oli tarkoitus laittaa jotain muuta hupparin selkään kuin tuo DL:n kuva, mutta kun siitä on tulossa noin hieno, niin täytyy funtsia. Killer Krew kuvaa on tarkoitus tosiaan käyttää vain hupparien tissin kohdalla. Kunhan taiteellinen johtaja saa hommansa hoidettua, niin lyödään kaikki lukkoon. Hyviä ehdotuksia sloganiosastolla on tullut, mutta ihan sitä napakymppiä ei vieläkään.
Toni Brigatti wrote:^No ennen meillä on aina ollut sama takakuva kaikissa niin t-paidoissa kuin huppareissakin. Vähän oli tarkoitus laittaa jotain muuta hupparin selkään kuin tuo DL:n kuva, mutta kun siitä on tulossa noin hieno, niin täytyy funtsia.
Tätä vähän ajoinkin takaa, kun sellainen pieni muistikuva oli, että hupparin takakuva saattoi olla sama kuin muissa paidoissa ja paitojen etukuvaa ei hupparissa ollut. Tuo DL:n kuva kun on niin mainio, että harmi jos huppari jäisi ilman sitä.