Rautaneito.com paidat - osa III?
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Rautaneito.com paidat - osa III?
Isojen keikkauutisten herkistämänä ajattelin heittää ilmoille ajatuksen, että jos jolla kulla on mielessään hyviä ideoita, joita voitaisiin toteuttaa mahdollisesti tekemällä erä uusia Rautaneito.com paitoja, niin tässä on paikka kajauttaa ideat ilmoille. Kovin innostunut en vielä tässä vaiheessa ole, mutta jos ideat ovat tasokkaita, niin eiköhän se italialainen veri taas kuohahda ja jälki on sitten sen mukaista. See la vii.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Toi devillookin design on kyllä aika viilee. Tuosta vanhasta vetoketjullisesta Rautaneitohupparista on tullut mun lempivaate, on lähes päivittäin käytössä.DevilLook wrote:Joskus ammoisina aikoina tuli väsäiltyä TÄLLÄSTÄ
Mulle jäi sellanen fiilis että jonain päivänä pitää tollanen paita saada päälle. Tosin tää olialunperin ihan toinen projekti, joten asian omaiset saavat päättää, mä vaan väsään...
-
- Rautakansleri
-
- Rautakansleri
He-he-hese, meinaakko haastaa oikeuteen, jos tinttaan sen paitaani? Kuka päättää? Iisisti vaan Hese ja kiviä taskuun, ei ole tarkoitus tuota ottaa. Mietinkö vielä muut sloganit Super Sixille tänään saunassa kuudennen kaljan jälkeen vai joko omat hoksottimet on viritetty ON-asentoon?Hese wrote:Toistaiseksi kyseinen kuva on vielä super sixille suunniteltu ja ennen kuin toisin päätetään niin sellaisena myös pysyy.
-
- Rautakansleri
No mikkäs mondeot siellä on päällä? Orkesteriinnehan kuuluu A.Kiven kaltaisia neroja! Miten voisin pitää ketään sellaista urpona. Sen olen vaan huomannut täällä ja muuallakin elämässä, että ne on eri miehet, jotka vaan puhuu ja eri miehet kun tekee.Iivis wrote:Mieti ihmeessä. Ollaan niin vitun urpoja, että ei osata mitään.Pertti Keinonen wrote: Mietinkö vielä muut sloganit Super Sixille tänään saunassa kuudennen kaljan jälkeen vai joko omat hoksottimet on viritetty ON-asentoon?
Niin... tuohon sain kuvat super six osastolta ja seon lähes "tilaustyönä" tehty. Ite vaan diggasin tostasen verran että oli pakko muistuttaa sen olemassa olosta. Uutta tulee varmasti kunidea löytyy. Mielelläni mä noita väsäilen. Joten rauhassa kahtellaan. Ja jostotta puhutaan niin en tiedä oisko tollasta paitaa ees sopiva tehä ihan kaikille... sori vaan te alaikäset vaikka kaljaa kumminkin juotte. Mullakin on periaatteeni.
Vähän vois haistella tuulia ja tehdä seuraavasta paidasta sopivan tulevan levyn teemaan, mikä sesitten ikinätulee olemaankaan. Eiköhän siitä tarpeeks ajoissa jotain tule tietoon. ööö ajatus katkes, palaillaan.
Vähän vois haistella tuulia ja tehdä seuraavasta paidasta sopivan tulevan levyn teemaan, mikä sesitten ikinätulee olemaankaan. Eiköhän siitä tarpeeks ajoissa jotain tule tietoon. ööö ajatus katkes, palaillaan.
-
- Rautakansleri
No niin. Tuossa eilisiltana saunoskellessa kuudennen ja seitsämännen kepardin välissä ystävämme Berlusconi sen sloganin sitten sanoi:
The Killer Krew in Prague* 2006
*destination anywhere
Joku Prahan tai mahdollisen muun kohteen maamerkki vaan Edwardin käsittelyyn (Jagr?!) ja avot. Näitähän saisi kaupaksi Hells Bellsissä ulkomaan pelleillekin ihan simona ja itse voisi ottaa siinä samalla kolme päivää keittoa. Vain ysiysi.
EDIT: tuumattiin muuten Berlusconin kanssa, että mitään perseilyä ei sitten katota, se on jämpti.
The Killer Krew in Prague* 2006
*destination anywhere
Joku Prahan tai mahdollisen muun kohteen maamerkki vaan Edwardin käsittelyyn (Jagr?!) ja avot. Näitähän saisi kaupaksi Hells Bellsissä ulkomaan pelleillekin ihan simona ja itse voisi ottaa siinä samalla kolme päivää keittoa. Vain ysiysi.
EDIT: tuumattiin muuten Berlusconin kanssa, että mitään perseilyä ei sitten katota, se on jämpti.
-
- Berserkki
Vaikka tällä mielipiteellä ei voi paljoakaan vaikuttaa , niin heitänpä tälläisen ehdotuksen että olisi The Trooper eddie , jolla olisi Suomen lippu kädessään... Voisi olla pirun hieno
. Mehän ollaan näitä "Suomen Maiden truuppereita".
Okei , vitsi vitsi.
Kyllä tuo No Prayer:kin olisi oikein mukava

Okei , vitsi vitsi.

Last edited by Aces High on Fri Mar 03, 2006 0:15, edited 1 time in total.
-
- Kärpästen Herra
Trooper- eddie suomenlipulla olisi kyllä yksikertaisen raivoisan tyylikäs!Aces High wrote:Vaikka tällä mielipiteellä ei voi paljoakaan vaikuttaa , niin heitänpä tälläisen ehdotuksen että olisi The Trooper eddie , jolla olisi Suomen lippu kädessään... Voisi olla pirun hieno. Mehän ollaan näitä "Suomen Maiden truuppereita".
Okei , vitsi vitsi.
Itse digaan myös omaa BOH (avatar) kuvaa.... siinä suomen lippu voitais iskee suomen kohdalla tms.... devil look kyll osaa hommansa

Beast Over Finland 2006
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Tuhlaajapoika
Nuo The Trooper Finland ja Beast Over Finland kuulostavat aivan loistavilta ideoilta, ehkäpä BOF olisi noista se mieluisampi. Hienolle vetoketjulliselle Rautaneito -hupparille olisi tilausta ainakin minun suunnaltani, voisi sen sitten pukea tuon edellisen Rautaneito -paidan päälle marraskuun keikalla.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No more of you - It's zero tolerance!
-
- Azazel
Ihan sama mikä se kuva on kunhan siinä on lippu jonka voi Suomen lipuksi tehdä.Peke wrote:Trooper- eddie suomenlipulla olisi kyllä yksikertaisen raivoisan tyylikäs!Aces High wrote:Vaikka tällä mielipiteellä ei voi paljoakaan vaikuttaa , niin heitänpä tälläisen ehdotuksen että olisi The Trooper eddie , jolla olisi Suomen lippu kädessään... Voisi olla pirun hieno. Mehän ollaan näitä "Suomen Maiden truuppereita".
Okei , vitsi vitsi.
Itse digaan myös omaa BOH (avatar) kuvaa.... siinä suomen lippu voitais iskee suomen kohdalla tms.... devil look kyll osaa hommansa
Beast Over Finland 2006

-
- Rautakansleri
Erittäin hyvä ehdotus tämäkin! Hienoa, että vanhatkin sedät jaksaa vielä ideoidaPeke wrote: Beast Over Finland 2006

Jos vaan joku (lue gui kiden, DevilLook ja D-Iivil) osaava kätilö viitsii alkaa työstää näitä ideoita, niin aina vaan paranee. Tämän kanssa edetään varmasti aika hiljaa. Erään Paten sanoin; ei paljoa kiinnosta talvella keikkailu, kun autot jäässä, miehet jäässä.
Ette kuulkaas arvaakkaan kuinka on pienessä pääkopassa raksuttanut. Ajatuksia alkaa lennellä mutta kun tällänen helvetin boheemi hippi olen, niin nälkä kasvaa syödessä ja nyt villinä ideanan onkin että maalaisin/piirtäisin tuon paitakuvan kokonaan... enkä vaan vääntäis fotarilla kuvia päällekkäin... haastetta prk! Noh. Kyllä noista ideoista jo on poikinut ajatuksia joten kahtellaan mitä tässä intoutuu värkkäilemään. Ja huom. teen mitä teen, en odota että se mitä teen olisi se mistä jotain tulis. Eihän mustakaan tullu mitään kun en mennyt lukioon ja silllee...
-
- Rautakansleri
Tuota kalja Eddietä ei paitaan laiteta ja pojille tiedoksi myös, että Rautaneito tekstiä ei tule muiden kuin allekirjoittaneen painamassa paidassa lukemaan. Vaihtakaa Rautaneidon tilalle vaikka Super Six tai Iron Maiden tai mitä vaan muuta. Tämä tiedoksi ihan hyvällä, mutta tiukasti. Miksi? Kaikenlaisten kusetusmahdollisuuksien minimoimiseksi olen näin tämän asian päättänyt. Hese, kysy nyt, että meinaakko haastaa oikeuteenIpe wrote:Rock in Rautaneito. Minun puolesta meille super-kuutosille tarkoitettua kuvaa voisi käyttää hyvinkin tähän tulevaan paitaan. Kerta minkäänlaiseen suuntaan ei ole meidän projektimme edistynyt? wink? 1/6:sta siis selätetty.
Takakuvastakin on idea, mutta jätetään se tuonnemmaksi.

Last edited by Pertti Keinonen on Sun Mar 05, 2006 19:50, edited 1 time in total.
Kuulostaa todellakin mielenkiintoiselta ja hyvältä idealta. Sitten jos niitä paitoja on tulossa niin melko varmasti tänne yksi vetoketjullinen huppari tulemaanThe_Air_Raid_Siren wrote:Nuo The Trooper Finland ja Beast Over Finland kuulostavat aivan loistavilta ideoilta

13.6 Metallica 13.11 Unholy Alliance 14.11 Iron maiden...
Selvä. Olisi pitänyt teettää se paita silloin, kun voimassa oleva lupa tirehtööriltä oli saatu.Pertti Keinonen wrote: pojille tiedoksi myös, että Rautaneito tekstiä ei tule muiden kuin allekirjoittaneen painamassa paidassa lukemaan.
Ipe, kuinkas paljon sinä olet tämän paidan valmistumista olet vienyt eteenpän? Oletko esim. kysynyt hintoja painatusfirmoilta, tehnyt tarjouksia?
P.S Mitäs jos me teetetään paidat salaa ja pidetään vain ulkomailla ja salakapakeissa

"Life goes on....until it doesn't"