Urheilulle topic/uusi aihepiiri.
Moderator: The Killer Krew
-
- Taka-ampuja
Urheilulle topic/uusi aihepiiri.
Pistetään tänne puolelle tuo yleistopicissa oleva asia. Kyllästyttää lukea noita urheiluviestejä yleistopicissa. Joten voisiko joku ottaa vastuulleen urheilutopicin/alueen perustamisen. Mielestäni urheilu tarvitsisi kokonaan uuden aihealueen. Yhdessä topicissa tulisi vaan sekavaa lajien välillä olevaa pomppimista. Aiemmin on ehdotettu kaikennäköisiä aihepiirejä, mutta mun mielestä tä on kyllä ihan kaivattu ( kun katsastellaan yleistopicia esim.). Elikä mitä mieltä on ihmiset ehdotuksesta. Modet: Älkää pistäkö heti lukkoa, katotaan mitä ihmiset on mieltä.
-
- Lentäjä-Ässä
Varmasti hyvä idea ja tietyllä tavalla tarpeellinen, mutta tässä käy varmasti ennenpitkää niin, että alkaa ulkomusiikillisten topicien määrä vaan kasvaa ja kohta on kaikenlaisia villasukankutomis-topiceja foorumi täynnä.
Ei sillä, että jos näin päätetään urheilutopic perustaa kirjoittelen sinne varmasti silloin tällöin itsekin, mutta tuntuu silti vähän linjattomalta tuollainen.
Olen puhunut.
Ei sillä, että jos näin päätetään urheilutopic perustaa kirjoittelen sinne varmasti silloin tällöin itsekin, mutta tuntuu silti vähän linjattomalta tuollainen.
Olen puhunut.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Muutamalla "oleelliselle" aiheelle, kuten esim SM-liigalle (ei minun mielipide, vaan yleinen kiinnostus täällä) voisi topiikin laittaakin, mutta henkilöstö ei ole kovin halukas lisäämään tyhjän päiväisiä topiikkeja enemmälti. Tämä foorumi on kuitenkin ennenkaikkea IRON MAIDEN foorumi, pakkotoistossa ja Suomi24:ssa saatte jauhaa muuta paskaa yllinkyllin.
Tällä foorumilla on jo yllinkyllin luettavaa ja keskustelu on paikoin niin vilkasta että parin päivän "poissaolon" jälkeen on ihan turha edes yrittää kaikkea lukea. Mulle ainakin piisaa se että yleistopicissa haukutaan muiden jengien faneja ja kehutaan omia. Syvällisempää (esim. lätkä) keskustelua voi käydä niille osoitetuissa foorumeissa. Mulle tosin ihan sama avaatteko muita ryhmiä, minähän en tätää moderoi enkä seuraa asiatomien viestittelijoiden edesottamuksia. Urheilu on melkein kuin uskonto, aiheittaa vain turhia riitoja ja sotia.
^ Veriveli puhuu asiaa. Esim. lätkälle oiva keskustelufoorumi on http://www.jatkoaika.com/ Siellä jengeistä saa tapella ihan vapaasti. Täällä esim. meikä pystyy suhtautumaan huvittuneesti "Jokerit on perseestä" -kommentteihin, mutta epäilen, ettei jokainen siihen pysty. Tämän takia tänne ei kannattaisi lisätä topickeja, joissa pahimmassa tapauksessa voi syntyä meheviäkin riitoja.
Mutta esim. Olympialaisten ja lätkän MM-kisojen aikaan vois lisätä väliaikaisen topickin, ettei ylieistopick ruuhkaudu lätkäviesteistä. Viime kiekkokisojen aikana ko. järjestely osoittautui toimivaksi.
Mutta esim. Olympialaisten ja lätkän MM-kisojen aikaan vois lisätä väliaikaisen topickin, ettei ylieistopick ruuhkaudu lätkäviesteistä. Viime kiekkokisojen aikana ko. järjestely osoittautui toimivaksi.
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
-
- Kisälli
Mutta onhan täällä topic kirjoille, ja elokuvillekkin, niin miksei sitten urheilulle?
Edi: Höpöjä olin kirjoitellut.
Edi: Höpöjä olin kirjoitellut.
Last edited by *pulkkinen* on Mon Sep 19, 2005 15:41, edited 1 time in total.
-
- Hang-Around
ä foorumista
^Jos minä ymmärsin oikein niin kyse on uudesta topicista, eikä foorumista.
Edit: tai oikeastaan oli kyse mikä myös vähän.

Im Back in Black!!
-
- Taka-ampuja
Re: ä foorumista
Tarkotan lähinnä uutta aihepiiriä TAI uusia topiceja. En ole itsekään oikein osannut päättää näistä. Mut nyt oon ehkä sitä mieltä, ettei tarvita uutta AIHEPIIRIÄ urheilulle. Mut olis hyvä olla jääkiekko ja jalkapallo topic.NoMoreLies wrote:^Jos minä ymmärsin oikein niin kyse on uudesta topicista, eikä foorumista.
-
- Rautaneito IRC Crew
Mun mielestä aiheelle Urheilu ei tulisi perustaa omaa ala-foorumia tänne rautaneitoon, koska ko. foorumeita on nettipullollaan, ylämpänä niitä paikkoja enemmänkin. Tosin, ärsyttävää lukea yleistopikkia, jossa joka kolmas viesti on "Vittu ku mun suosikkijoukke Jokerit hävisi" Ja seuraavassa joku kuittaa takaisin "Vittu oikein, Vittu jokerit on niin perseestä kuin olla voi" Mielestäni ei ole yleistopikin paikka, jossa tämmöistä tapahtuu, eli jatkuvaa "Lätkänpelaamista-fanientoimesta" sekä toisten käyttäjien mollaaminen oman mielipiteenomaamisesta.
Äänestin Kyllä, koska omasta mielestäni tänne voisi (sinällään) perustaa ihan oman lätkä-topikin, jossa asiasta kiinnostunut porukka voisi kirjoittaa ja keskustella asiallisesti aiheesta joka ei muita niin kiinnosta.
Eriasia on tuolla yleistopikissa, jos puhutaan 4 viestiä vaikka lätkästä silloin tällöin, mutta jos aletaan spekuloimaan ja pulikoimaan asiasta enemmäkin tälläisessä paikassa, en näe siihen järkeä.
Kapeilla kujilla puhun, mutta toivottavasti äänestäni on hyötyä valintaa tehdessä, toisin kuin presidentin vaaleissa, vaikka siellä äänestänkin
Äänestin Kyllä, koska omasta mielestäni tänne voisi (sinällään) perustaa ihan oman lätkä-topikin, jossa asiasta kiinnostunut porukka voisi kirjoittaa ja keskustella asiallisesti aiheesta joka ei muita niin kiinnosta.
Eriasia on tuolla yleistopikissa, jos puhutaan 4 viestiä vaikka lätkästä silloin tällöin, mutta jos aletaan spekuloimaan ja pulikoimaan asiasta enemmäkin tälläisessä paikassa, en näe siihen järkeä.
Kapeilla kujilla puhun, mutta toivottavasti äänestäni on hyötyä valintaa tehdessä, toisin kuin presidentin vaaleissa, vaikka siellä äänestänkin

Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Re: ä foorumista
Tuollainen ratkaisu kuulostaisi mielestäni asialliselta, koska jalkapallosta ja jääkiekosta täällä eniten väännetään, siis jos puhutaan urheilusta. Toisaalta olen myös Asan kanssa samaa mieltä siitä, että tämä on pääasiassa Iron Maideniin ja yleensäkin raskaampaan musiikkiin keskittynyt palsta. Urheilusta voidaan puhua, mutta laajempi spekuloiminen kannattaa jättää muille foorumeille (esim. Jatkoaika) ja vaikka yksityisviestienkin varaan, jos on tarpeen. Myönnän itse urheilusta kiinnostuneena, että on tullut jauhettua urheilusta välillä täälläkin, mutta en koe sitä palstalle välttämättömäksi. Toki varmasti kirjoittelisin urheilutopicceihin, jos sellaisia tehtäisiin.Purkkiliha wrote:Mut olis hyvä olla jääkiekko ja jalkapallo topic.
-
- Taka-ampuja
Täytyy myöntää, että urheilusta en itse ole ollenkaan kiinnostunut ja tämän takia en ottaisi vastuulleni tälläisten topicien perustamista. Tämän äänestyksenkin tein lähinnä niillä perustein, että alko vituttaa joka välissä ilmenevät urheiluviestit. Se näyttää olevan kovin yleinen aihe täällä
Edit. Lökömentin ohella
Edit. Lökömentin ohella
-
- Rautakansleri
Tästä asiasta on nyt käyty erittäin muhevaa keskustelua ylläpitäjien kesken. On ollut puhetta Yleisestä keskustelualueesta ja erilaisten ei musiikki -topicien perustamisesta. Homman nimi on se, että tämä paikka on olemassa ainoastaan Iron Maidenin suomalaisia faneja varten. On siis peruslähtökohta, ettö tänne rekisteröityisi ainoastaan sellaisia kavereita, jotka ovat Maidenista kiinnostuneita eli Maidenin miehiä. Juuri nyt täällä on sopivasti porukkaa ja keskustelu on asiallisissa rajoissa. Eli tämän pystyy vielä hanskaamaan ilman, että lapaset ovat hukassa. Jo muusta musiikista keskusteleminen omalla alueella on plussaa ja kevyttä läpänderiä voi heittää yleistopicissa, jos sinne vanhan viinan käryyn joku vielä uskaltaa. Urheilusta voi keskustella muilla foorumeilla. On ollut tapana perustaa erilaisten special tapahtumien ajaksi omat topicit esim. jääkiekon MM-kisoille, jos kansa on sitä tahtonut. Kaikkia ei tietenkään tällä päätöksellä miellytetä. Se on mahdotonta. Mutta olen edelleen sitä mieltä, että vaikka A.Kiven ja Asan kanssa kolmestaan täällä kinattaisiin, että mikä on paras Maiden buutsi, niin sekin on parempi vaihtoehto, kuin sekava kaikesta mahdollisesta keskustelu ja sen seuraaminen ja näpeissä pitäminen. Ei Rautaneito.comin tarkoitus olekaan olla areena kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä keskustelemiselle. Käyttäkää Lökömentti.comia (sieltä voi ostaa nyt myös jopa paitoja), Luolaa, Imperiumia, Jatkoaika.comia ja kaikkia mahdollisia muita lautoja, mutta keskustellaan täällä Maidenista.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Periaattessa urheilutopic olisi hyvä juttu. Säästyisi yleistopic varsinkin lätkä viesteiltä joita satelee sinne jokaisen matsin jälkeen urakalla. Toisaalta tämähän on Iron Maidenin fanisivusto jossa tarkoitus olisi keskustella Iron Maidenin jutuista verissä päin, mutta silti asiallisella tasolla.
"Kun antaa pirulle pikkusormen se vie koko käden." Aluksi kirjatopic sitten elokuvatopic seuraavaksi olisi tulossa jo urheilutopic. Kysymys kuuluu mitä seuraavaksi? Toki näitä urheiluhömppiä olisi kiva jauhaa ns. "tuttujen" kanssa rautaneidossa, mut toki kaikki voi liittyä jatkoaika.com:n ja tapella siellä urheilusta.?
Summa summarun: Mutta silti olen sen kannalla, että urheilutopicin voisi vielä pistää pystyyn.
"Kun antaa pirulle pikkusormen se vie koko käden." Aluksi kirjatopic sitten elokuvatopic seuraavaksi olisi tulossa jo urheilutopic. Kysymys kuuluu mitä seuraavaksi? Toki näitä urheiluhömppiä olisi kiva jauhaa ns. "tuttujen" kanssa rautaneidossa, mut toki kaikki voi liittyä jatkoaika.com:n ja tapella siellä urheilusta.?
Summa summarun: Mutta silti olen sen kannalla, että urheilutopicin voisi vielä pistää pystyyn.

-
- Bugstomper
-
- Taka-ampuja