Lehtiartikkelit, kuvat ja keikka-arviot
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Lehtiartikkelit, kuvat ja keikka-arviot
Kaikki mahdollinen materiaali liittyen näihin kahteen juuri pidettyyn Helsingin keikkaan otetaan mielellään vastaan ja laitetaan sivuille. Jos siis haluat avustaa Rautaneito sivujen tekemisessä, voit lähettää skannattuja lehtiartikkeleita, kuvia, itse kirjoitettuja keikka-arvioita tai ihan mitä vaan maililla osoitteeseen pertti.keinonen@rautaneito.com
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Berserkki
-
- Bugstomper
Hesari LA 9.7.2005 skannattu ja lähetetty.
PS. Sori Pera, tais tulla hiukan liian isokokonen tiedosto.....
...hoituuko pienennys siellä vai teenkö täällä?
EDIT: Unohda koko, pienensin jo kunnei tullut perille isona!!!
EDIT2: ...eikä tullut muuten vieläkään perille... Ilmota vaikka YV:na
kun oot siivonnu sähköpostis!
PS. Sori Pera, tais tulla hiukan liian isokokonen tiedosto.....
...hoituuko pienennys siellä vai teenkö täällä?
EDIT: Unohda koko, pienensin jo kunnei tullut perille isona!!!
EDIT2: ...eikä tullut muuten vieläkään perille... Ilmota vaikka YV:na
kun oot siivonnu sähköpostis!
Mä pistin Iltalehden jutun YV:nä Keinoselle, kun skannasin jutun varmempaan talteen ja omille sivuilleni. Saatko sen siitä kopioitua, vai pistänkö tiedoston tulemaan maililla?
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
-
- Berserkki
-
- Berserkki
Muistelinkin että joku Rautaneidosta oli Ilkassa töissä jotta ei vain olisi hänen käsialaansa ja näinhän se oli. Ei siinä nyt ainakaan muistaakseni mitään silmään pistävää virhettä ollut? Tosiaan kovalla vaivalla tuon skannasin mutta kun yritin luukulla sitä lähettää niin alkoi vain valittamaan ettei ole tarpeeksi tilaa vaikka oli koko viesti boksi tyhjänä. Mitenköhän saisi kokoa pienennettyä?Mercenary wrote:^ Jos sulla ei onnistu, voin skannata sen. Sattuu muuten olemaan mun kirjoittama juttu. Vituttaa vaan kun sinne on eksyny pari ihan typerää virhettä.
En osaa vastata tuohon. Osaisko joku muu...?The Hellion wrote:Muistelinkin että joku Rautaneidosta oli Ilkassa töissä jotta ei vain olisi hänen käsialaansa ja näinhän se oli. Ei siinä nyt ainakaan muistaakseni mitään silmään pistävää virhettä ollut? Tosiaan kovalla vaivalla tuon skannasin mutta kun yritin luukulla sitä lähettää niin alkoi vain valittamaan ettei ole tarpeeksi tilaa vaikka oli koko viesti boksi tyhjänä. Mitenköhän saisi kokoa pienennettyä?Mercenary wrote:^ Jos sulla ei onnistu, voin skannata sen. Sattuu muuten olemaan mun kirjoittama juttu. Vituttaa vaan kun sinne on eksyny pari ihan typerää virhettä.
Mulla on tänään sen verran kiirusta töissä, etten taida ehtiä skannerin ääreen tämän päivän aikana.
Jutussa mua vituttaa se, että osa biisien nimistä on kirjoitettu tyyliin The Trooper ja osa The trooper. Väsymykseen ja kiireeseen voi aina vedota, mutta tuollaisia ei saisi päästää palstoille asti.
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"