Q&A-alue
Moderator: The Killer Krew
-
- Lentäjä-Ässä
Mielestäni olisi parempi jos olisi joku esim. Kyselkää&Vastailkaa topic, koska jossain sivuille tulevassa infopaketissa ei kuitenkaan saa tietää kaikkea tarpeellista.
"Eihän niille uusille faneille tarvitse kaikkea Daven kengännumerosta Steven letin pituuteen kertoa"
Niin - kaikkea ei aina tarvitse tietää, mutta kuitenkin voi jäädä jotain pikkukysymyksiä pois jostain tietopaketista.
Pointtini oli että mielummin tuollainen kyselyalue/topic jossa voisi kysyä kaikkea Maideniin liittyvää (ei nyt ihan kaikkea mutta kuitenkin).
"Eihän niille uusille faneille tarvitse kaikkea Daven kengännumerosta Steven letin pituuteen kertoa"
Niin - kaikkea ei aina tarvitse tietää, mutta kuitenkin voi jäädä jotain pikkukysymyksiä pois jostain tietopaketista.
Pointtini oli että mielummin tuollainen kyselyalue/topic jossa voisi kysyä kaikkea Maideniin liittyvää (ei nyt ihan kaikkea mutta kuitenkin).
heij ööh.. tää on aika nolo kysymys mutta...
Rakkaat Moderaattorit...
minä kun olen tehnyt tänne tämän nickini ja ollut kohta jo jonkin verran täällä, niin haluaisin vielä tietää, että milloin saisin laitettuani oman avatarini ja miten sen voi sitten laittaa? Kun haluiaisin jonkun kivan kuvan komistamaan tekstejäni...
Saattaa tämä kyllä vähän tyhmältä kuulostaa, mutta omasta mielestäni kaikki vastaukseni vain näyttävät hieman typerämmiltä kun minulla ei ole omaa avatartani...
minä kun olen tehnyt tänne tämän nickini ja ollut kohta jo jonkin verran täällä, niin haluaisin vielä tietää, että milloin saisin laitettuani oman avatarini ja miten sen voi sitten laittaa? Kun haluiaisin jonkun kivan kuvan komistamaan tekstejäni...
Saattaa tämä kyllä vähän tyhmältä kuulostaa, mutta omasta mielestäni kaikki vastaukseni vain näyttävät hieman typerämmiltä kun minulla ei ole omaa avatartani...
"hail to the king, baby!"
-
- Hang-Around
-
- Kisälli
Minäkin kannattasisin, koska sitten tulisi vähemmän niitä kahden viestin jälkeen lukotettuja topicceja. Eivätkä ihan pienimmät pahottaisi mieltään.Clansman wrote:FAQ - alue toimisi erinomaisesti. Uusille membuille/faneille perustietoa asiasta kuin toisesta.
Hmm, kannatan tuota ehdotusta.
Eikä idea olisi edes vaikea toteuttaa.
Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
-
- Viikonloppusoturi
-
- Kundalini
-
- Sateentekijä
Ostakaa Äxästä ketkä haluaa, itse tilasin Play.comista. Hintakin 7,50 € halvempi.
Ai postimaksut mukaan lukien?Edward Mannerheim wrote:Ostakaa Äxästä ketkä haluaa, itse tilasin Play.comista. Hintakin 7,50 € halvempi.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
-
- Kundalini
Re: Q&A-alue
Onko Rautaneidolla ns. normaalia irc-kanavaa?
Oiskos tästä apua: #MaidenFinland @ QuakenetVekkuli wrote:Onko Rautaneidolla ns. normaalia irc-kanavaa?
** Iron Maiden **
Tuo tosiaan jo löytyi sivuja pläräämällä heti Ei vaan jaksaisi uutta softaa/sivua enää pitää nykyisten lisäksi auki. Irssi siis itellä alla. Mutta eipä tää nyt niin vakavaa ole, tuli vaan mieleen.
Etkö muka voi vaan irssillä yhdistää myös quakenettiin ja sieltä ko. kanavalle? Mihin sitä montaa softaa tarvitsee.Vekkuli wrote:Tuo tosiaan jo löytyi sivuja pläräämällä heti Ei vaan jaksaisi uutta softaa/sivua enää pitää nykyisten lisäksi auki. Irssi siis itellä alla. Mutta eipä tää nyt niin vakavaa ole, tuli vaan mieleen.
Katohan saatanaa, se oli paitsi mahdollista niin myös onnistui minultaHese wrote:Etkö muka voi vaan irssillä yhdistää myös quakenettiin ja sieltä ko. kanavalle? Mihin sitä montaa softaa tarvitsee.Vekkuli wrote:Tuo tosiaan jo löytyi sivuja pläräämällä heti Ei vaan jaksaisi uutta softaa/sivua enää pitää nykyisten lisäksi auki. Irssi siis itellä alla. Mutta eipä tää nyt niin vakavaa ole, tuli vaan mieleen.
Kiitos, Hese! Ei olisi muuten tullut mieleen, että tuon voi hoitaa noinkin. Insinöörin putkiaivot jne.