UTI wrote:Nyt tuli ennenkokematon ongelma: En vaan saa laitettua mitään avataria. kun lähettää tiedot, niin se vaan palaa "lähtöruutuun", ei tule sitä että "käyttäjätietosi on päivitetty". Kaikkia muita tietoja pystyy kyllä vaihtamaan. Enkä halua nyt mitään yleisohjeita miten avatar laitetaan, en ole kuitenkaan aivan tumpelo näissä asioissa. Mutta nyt olen ymmälläni. Help!
En toudellakaan tiedä, että mistä on kysymys, mutta sain laitettua sulle avatarin. Kokeiles vielä ja kerro jos ei pelitä, ja yritetään jelpata. Jos ei muu auta, niin huudetaan oikein kovaa gui kideniä apuun. Se auttaa aina !
ps. kyllä mä sen tiesin, että Popeda avataria sä halusit kuitenkin...
UTI wrote:Nyt tuli ennenkokematon ongelma: En vaan saa laitettua mitään avataria. kun lähettää tiedot, niin se vaan palaa "lähtöruutuun", ei tule sitä että "käyttäjätietosi on päivitetty". Kaikkia muita tietoja pystyy kyllä vaihtamaan. Enkä halua nyt mitään yleisohjeita miten avatar laitetaan, en ole kuitenkaan aivan tumpelo näissä asioissa. Mutta nyt olen ymmälläni. Help!
Mahdollisesti sivustossa mistä yrität avataria linkittää on jotain ongelmia tai asetuksia, joiden takia tuo ei onnistu. Esimerkiksi itse muokkasin avataria pienemmäksi ja laitoin sen sitten photobuckettiin, josta yritin linkittää, kuitenkin tuloksetta. Syynä oli ilmeisesti, että olin laittanut tuon photubucket sivuston asetuksissa "private"-tilan, joka tarkoittaa ettei muut pääse näkemään sinne arkistoimia kuviani. Kun vaihdoin tuon asetuksen yleiseksi, onnistui avatarin laittaminen heti. Jotain vastaavaa ongelmaa saattaa siis olla sinunkin tapauksessa. Toinen vaihtoehto on tietysti, että jauhan skeidaa ja tuo mainitsemasi probleema on monimutkaisempi.
En toudellakaan tiedä, että mistä on kysymys, mutta sain laitettua sulle avatarin. Kokeiles vielä ja kerro jos ei pelitä, ja yritetään jelpata. Jos ei muu auta, niin huudetaan oikein kovaa gui kideniä apuun. Se auttaa aina !
ps. kyllä mä sen tiesin, että Popeda avataria sä halusit kuitenkin...
havaittu...
Popeda 15 GT Golden Fucking Turpo..... heppoja piisaaa ainakin Kouvolasta Kotkaan...
jossa
100x100 on koko joksi kuva muutetaan
input_file on alkuperäisen kuvan tiedostonimi
output_file on pienennetyn kuvan tiedostonimi (jos tätä ei ole muuttuu alkuperäisen kuvan koko)
Ainiin sorry, sä käytät jotain ali-ihmisten käyttistä eli eihän toi voi toimiakaan.
Jos vielä sen hympän laittais eli
I'm a father, brother, lover to all you sisters of sin
Micki Nine wrote:Perkele. Ei toimi, yritin vaihtaa Stormtrooperini Homer Simpsoniin. Ei toimi. Kuvan koko oli jotain 90x90, eikä ollu yli 100kb... Hjelp, please
Mikäköhän tätä avatarinsäätösysteemiä mättää? Monesti oon koittanu vaihtaa avataria, ja kun olen syöttänyt linkin ja teksti "käyttäjätietosi on päivitetty" on näkynyt, niin olen huomannut ettei avatari näykään.
Samoja ongelmia oli kun yritin saada Chewbacan tuohon nimen viereen ja nyt kun aattelin vaihteeksi vaihtaa avataria niin törmään taas tähän ikävään probleemaan.
EDIT: ja johan pelittää!
EDIT2: Ja hitto . Nyt mulla ei taaskaan näy kuva..
EDIT3: Nyt tämä systeemi kusee totaalisesti. Aina välillä näen - kuten pitääkin - Sharonin "pirunsarveikkaan" pään Eddien kädessä mutta välillä nimeni alla komeilee pelkät kallot.
Aikamoista sählinkiä yhden avatarin vaihto .
Last edited by Roskisdyykkari on Mon Aug 22, 2005 19:46, edited 3 times in total.
Aces High wrote:no mun kuvat ei edes toimi. pelkkä punainen ruksi !
ja koot on oikein....
IE sivuun ja Tulikettu tilalle, johan alkaa pelittämään. Sitten viellä katselee kuvista saako niitä ylipäätänsä linkitellä/käyttää.
Jpg,gif ja nöff,nöff hommissa kans tarkkana.
Aces High wrote:Damn. Aina vaan punainen ruksi....
vaikka koot on noin 50x50.......
Miltä sivuilta ootte noit kuvii ottan ?
No tuota, niitä kuvia ei "oteta" mistään, vaan lähinnä ne linkitetään. Jos löydät sopivan, niin voit laittaa sen vaikka Photobucketiin tms. hostauspalveluun ja linkittää sieltä tänne foorumille.
Ja .bmp -tiedostomuodot eivät ainakaan tunnu kelpaavan.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Tietääkö kukaan mitään sivustoa, mihin voisi uppia kuvia, ja josta niitä voisi suoraan linkittää, ja jossa ne myös pysyisi? Saisin vihdoinkin laitettua avatarin...
Graham wrote:Ei meinaa huolia mitään avatar-kuvaa... Oon kohta 10 kokeillu ja aina sanoo ettei kelpaa osote. Tää on eka joka meni läpi.
Ja onkohan luettu ne avatareja koskevat säännöt? .bmp-tiedostoja ei tunnu myöskään kelpuuttavan.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Mul on taas vähä kummallisempi ongelma, nimittäin mä en löydä mun käyttäjätiedoista paikkaa johon voisin laittaa linkin. Mul on ollu kuva aikasemmin, mut ku mä yritin vaihtaa sen ni
mult katos kuva kokonaan.
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.