Miten saa kuvan nimen viereen?
Moderator: The Killer Krew
Miten saa kuvan nimen viereen?
Niin olen ihmetellyt tuota että miten tuon kuvan saa tuohon nimen viereen kun itse en ole mikään tekniikan ihmelapsi niin... VASTATKAA!!!
En vastaa kun HUUDETAAN!
No jos tän kerran. Käyttäjätiedoissa on kenttä Linkki Ulkopuoliseen avatariin, johon kirjoitat sen kuvan URL:n jonka haluat avatariksi (=pieni kuvake). Esimerkiksi http://www.osoitetahan.com/polku/se_sun_kuva.jpg
Jos sulla ei ole omia kuvia missään niin netissä on sivustoja vaikka kuinka ja paljon, joilta löytyy valmiita. Käytä vaikka sanaa avatar hakusanana googlessa. Muista kokorajoitus 100x100.
No jos tän kerran. Käyttäjätiedoissa on kenttä Linkki Ulkopuoliseen avatariin, johon kirjoitat sen kuvan URL:n jonka haluat avatariksi (=pieni kuvake). Esimerkiksi http://www.osoitetahan.com/polku/se_sun_kuva.jpg
Jos sulla ei ole omia kuvia missään niin netissä on sivustoja vaikka kuinka ja paljon, joilta löytyy valmiita. Käytä vaikka sanaa avatar hakusanana googlessa. Muista kokorajoitus 100x100.
I'm a father, brother, lover to all you sisters of sin
-
- Lentäjä-Ässä
En tiedä onko muilla ollut samaa ongelmaa, mutta kun tässä yritin vaihtaa Homer Simpson- avatarini Star Wars- aiheiseksi, se ei vain toimi.
Tiedän kyllä miten avatareja vaihdetaan kun olen pelkästään tänä vuonna pitänyt noin kolmea eri avataria, mutta kun laitan linkin siihen kohtaan, ja painan lähetä, sivu vaan päivittyy paitsi ylhäälle tulee joku ihme sininen laatikko, jossa ei siis ole tekstiä.
En tiedä onko muilla ollut samaa ongelmaa mutta minua ainakin ottaa päähän kirjoittaa ilman kuvaa kun siihen olisi mahdollisuuskin.
EDIT: Ja kuvan koko on kyllä alle 100x100 eli siitäkään ei pitäisi johtua,
Tiedän kyllä miten avatareja vaihdetaan kun olen pelkästään tänä vuonna pitänyt noin kolmea eri avataria, mutta kun laitan linkin siihen kohtaan, ja painan lähetä, sivu vaan päivittyy paitsi ylhäälle tulee joku ihme sininen laatikko, jossa ei siis ole tekstiä.
En tiedä onko muilla ollut samaa ongelmaa mutta minua ainakin ottaa päähän kirjoittaa ilman kuvaa kun siihen olisi mahdollisuuskin.
EDIT: Ja kuvan koko on kyllä alle 100x100 eli siitäkään ei pitäisi johtua,
^ Minä ainakin olen humannut, että selaimella on jonkinmoinen merkitys noissa Avatareissa. Firefox näyttää jotkuu kuvat ja IE jotkuu, riippuu pitkälti kumpa tai mikä selain kullakin käytössä.
Kokeile toisella selaimella. Fox,IE tai Opera ja jos ei sittenkään toimi niin kokeile vasaralla. jos ei töötä.
Kokeile toisella selaimella. Fox,IE tai Opera ja jos ei sittenkään toimi niin kokeile vasaralla. jos ei töötä.
Oisko vielä eroja jos kuva on jpg tai gif, siis eri selaimilla. En tiedä mutta tuli mieleen. Samoin tiedoston nimi kannattaa edelleen pitää kaheksassa merkissä ilman kummallisia välimerkkejä. Nykyään jotkut selaimet näyttää sellaisetkin tiedostot mutta toiset ei. ...ihan kun mäkin näistä jotain tietäisin. --> kahville mars!
-
- Lentäjä-Ässä
Olen nyt kokeillut sekä Internet Exploreria että Mozilla Firefoxia.
Molemmissa tulee edelleen sininen loota.
Olen kokeillut eri kuvia, .jpg- päätteisiä lähinnä.
Edelleen kuvan koon pitäisi olla ihan sopiva.
Tässä url:
http://images.google.fi/images?q=tbn:o- ... wbacca.jpg
--
Ja mitä perkelettä??!?
Palaan koneelle ja näen nyt avatarin tuossa vieressä?
Molemmissa tulee edelleen sininen loota.
Olen kokeillut eri kuvia, .jpg- päätteisiä lähinnä.
Edelleen kuvan koon pitäisi olla ihan sopiva.
Tässä url:
http://images.google.fi/images?q=tbn:o- ... wbacca.jpg
--
Ja mitä perkelettä??!?
Palaan koneelle ja näen nyt avatarin tuossa vieressä?
-
- Rautakansleri
-
- Lentäjä-Ässä
-
- Hell Rat
-
- Hell Rat
-
- Rautakansleri
-
- Hell Rat
Meni Peralta vittuilut vähän suohon. "yritin vaihtaa Stormtrooperini Homer Simpsoniin..."
Mut kumminkin. linkki
Mut kumminkin. linkki
Tribuuttilevy!!
-
- Rautakansleri
-
- Hell Rat
Nyt tuli ennenkokematon ongelma: En vaan saa laitettua mitään avataria. kun lähettää tiedot, niin se vaan palaa "lähtöruutuun", ei tule sitä että "käyttäjätietosi on päivitetty". Kaikkia muita tietoja pystyy kyllä vaihtamaan. Enkä halua nyt mitään yleisohjeita miten avatar laitetaan, en ole kuitenkaan aivan tumpelo näissä asioissa. Mutta nyt olen ymmälläni. Help!
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Samalla tavalla kävi itsellenikin, muttei tullut mitään käyttäjätunnuksen avaamisviestiä. Hetken olin shokissa, kunnes mailasin Keinoselle ja johan alkoi pian homma taas pelittämään.asa wrote:Mulle kävi taas niin, että kun vaihdoin sähköpostiosoitteeni, tuli näytölle teksti "Käyttäjätunnuksesi on lukittu" tai jotain sinnepäin. Sitten meni 5 min kun sähköpostiin tuli viesti, jossaolevalla linkillä sain käyttäjätunnuksen uudestaan auki.
Onko normaali käytäntö, vai mitä tapahtui?
Jos ei PSP:tä löydy, ja tuota varten tuskin kannattaa kauppaan lähteä, niin kannattaa pienentää kuvat vaikka Irfanviewillä
Image-valikosta Resize/Resample.
Image-valikosta Resize/Resample.