Sheriff Of n00bsfield wrote:Meikäläinenkin yritti googlettaa ja vaikka mitä, mutta eipä netistä juuri löytynyt sopivan kokoisia kuvatiedostoja ( suuria ). Mä nyt tarjoan vielä TÄTÄ näytille. Ei ole kossuu eikä muutakaan vissyy, saatika suomiverkkarii.
Onhan se "perkele" vähän koominen Mutta jos tästä nyt joku sattuu innostumaan niin tuota voi vielä editoida suuntaan jos toiseen.
Ja jos hyviä kuvia vielä löytyy niin voin yrittää avittaa tai jotain...
Tuo Sold Out -teksti vois olla eilainen. "Perkele" jollain toisella värillä niin erottuu harmaasta kuvasta.
Tuo Peken avatari kuvan editointi olisi ehkä tällä hetkellä kaikkein kovin sana. Siihen kun lykättäisiin se Suomenlippu, ni jo olis... Ja vielä voisi hieman muokata tuota maapalloa, niin että se olisi ikäänkuin hieman läheisemmässä perspektiivissä. Suomen lippu sojottaisi jylhänä ylös Helsingin kohdalta ja Suomen kartta tulisi muutenkin hieman tehokkaammin esille...
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Sheriff Of n00bsfield wrote:Meikäläinenkin yritti googlettaa ja vaikka mitä, mutta eipä netistä juuri löytynyt sopivan kokoisia kuvatiedostoja ( suuria ). Mä nyt tarjoan vielä TÄTÄ näytille. Ei ole kossuu eikä muutakaan vissyy, saatika suomiverkkarii.
Onhan se "perkele" vähän koominen Mutta jos tästä nyt joku sattuu innostumaan niin tuota voi vielä editoida suuntaan jos toiseen.
Toi on aikasteen siistin näköinen, vaikkakin kuten mainitsit on se "perkele" aika koominen lisä. Ja jos värejä laitaa kuvaan, niin eikö Eddiekin kannattaisi olla väreissä? On vähän oudon näköinen kun lippu on väreissä mutta muuten ei... Vähän kun fiksaisi, niin sitte on pirun komee.
"That is not dead
Which can eternal lie
Yet with strange aeons
Even death may die"
- H.P. Lovecraft -
Mä pidän oikeenkin paljon tosta..."Perkelen" (vaikka yksi lempisanoistani onkin) vois poistaa kokonaan ihan selvyyden vuoksi (yksinkertainen on kaunista, sanotaan). Muuten toimii kyllä mulle.
Ehkä turhan ahdas?
Parempaan suuntaan kuitenniin mennään...
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Ehkä turhan ahdas?
Parempaan suuntaan kuitenniin mennään...
Sheriffi, millä softalla tuo on väännetty? Jos fotarilla, niin paiskaa se mulle mailiin: riku@firenote.com
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Sheriff Of n00bsfield wrote:^ Photoshopilla olen tehnyt. Haluat varmaan psd:nä ? Mutta lähetän kuvan kunhan ehdin kotiin, työt pitää "kiireisenä"
PSD-faili kiitos
"Man...you suck!
Kyllä on ollut todella hienoja ideoita ja toi yläpuolen Number Of The Beast oli kans siisti!Olisko Tollanen eteen ja Sellanen Trooper hässäkkä taakse hyvä?Omasta mielestäni kelpais mainiosti,mutta "kihot"päättää.OTAN KUITENKIN MITÄ SIELTÄ TULEE!Terveisin Make#34
DevilLook wrote:Näitä lukiessani ja töistä lusmuillessani kokeilin yhtä ideaa joka kuulosti mun mielestä hyvältä. Nih, no idea ainakin oli hyvä... Tässä linkki
DevilLookin tekemä kuva vaikuttaa pirun hyvältä. Vierastan vaan tuota Maiden Finlandia, kun se viittaa niihin vanhoihin sivuihin liian selvästi. Eteen pitäisi saada www.rautaneito.com samalla lailla kuin edellisessä paidassakin. Tuossa sivuston yläosassa on malli.
Odotellaan edelleen mitä D-Iivil saa aikaiseksi. Paidan etu ja takapuolen olisi hyvä olla sovinnossa keskenään. Mitä tekee musta hevonen gui kiden?
Oon samaa mieltä tosta "Maiden Finland" hommasta. yön aikana tulikin muutama juttu mieleen, joten väsäilen vielä yhen jutun näytille kun tätä aikaa näyttäs nyt olevan. BTW: työstettävä kuva on 1100 pixeliä levvee...
^Mutta tuohan on oikein mallikas. Ehkä tuohon "suomeen" tekisin jotain, pomppaa vähän silmille. Jotenkin hieman hillitympi mutta kuitenkin saisi erottua Suomeksi heti ensi vilkaisulla. Muuten oikein bueno. Tee nyt sitten ainakin 300dpi:n kuva niin saadaan terävää jälkeä paitaan.
Onko tuo "Maiden fans..." teksti oikein joku fontti vai oletko itse taiteillut ?
Sheriff Of n00bsfield wrote:Onko tuo "Maiden fans..." teksti oikein joku fontti vai oletko itse taiteillut ?
Ihan fonttihan se on... Maidenfans.com sivuilta löytyy... Muuten on kyllä vaikka julisteeksi kelpaava koko mutta tuota kuvaa vois vaikka kysästä EMI:ltä oisko niilläö isona, terävänä kuvana. Toi on isoin mitä netistä löyty ja on hiukka huono siin on sellasta mouretta, eli se on jo skannattu jostain.
Suomi pomppaa koska se on grafiikkaa ja tausta kuva on rasteroitu ja tää versio on vielä pakattu aika snadiks. Mutta voishan siihen laittaa vähän rosoo eli maastoo niin ettei oo liian kliininen.
Sheriff Of n00bsfield wrote:Onko tuo "Maiden fans..." teksti oikein joku fontti vai oletko itse taiteillut ?
...vois vaikka kysästä EMI:ltä oisko niilläö isona, terävänä kuvana. Toi on isoin mitä netistä löyty ja on hiukka huono siin on sellasta mouretta, eli se on jo skannattu jostain.
.
Tämä on hyväksi havaittu. Otat ko. LP-levyn ja napsaset digikameralla kuvan kannesta tarpeeksi hyvallä laadulla, TIFF tai RAW. Ja eikun kikkailee ylimääräiset pois.
Voi jumankauta, että on hieno tämä jälkimmäinen DevilLookin tekele. Suomelle tosiaan voisi tehdä jotain pientä säätöä, ettei pomppaa niin kovasti kuvasta, mutta muuten on kyllä niin hieno, ettei mitään järkeä! The Finnish Maiden Fans on loistava slogan, mutta siihen voi keksiä vielä jotain kovempaakin, jos mieleen tulee. Tuossa on kyllä asia just niin kuin sen pitääkin.
Toi on nyt paremmalla resoluutiolla, muttei vieläkään ihan se mihin PSD tiedostosta piisaa. Tekstit on helpo muuttaa ku on fonttia, eikä käsin nyplättyä. Myöskään tuohon RAUTANEITO -tekstiin en oo ihan tyytyväinen (hifistelyä? Kyllä vaan ). Väsään sen käsin paremmaks... ehkä.