Olisko mahdollisuuksia saada paitoja
painoon jo huhtikuun aikana että
sais jo alkukesän rientoihin uutta
ryijyä ylle?
Kun päätökset on tehty, alkaa tilausvaihe, joka kestää noin kolme viikkoa. Seuraavaksi paidat maksetaan kahden viikon aikana. Painotyö kestänee kolmisen viikkoa. Eli siitä hetkestä, kun on päätetty, että minkälainen paidasta tulee menee noin pari kuukautta, että paidat ovat tilaajilla. Olisi tietenkin kiva saada uutta päälle jo Prahaan, mutta taitaa mennä aikataulu liian tiukaksi.
Tuo paita vaan tilaukseen HETI niin saadaan mukaan koko remmille, myös Prahan seikkailulle. Kuvat niinkuin aiemmin esitelty, Maiden For Wife taakse ja se trooper_5 eteen. Tiukaksi voi aikataulu mennä kuten Pertti mainitsi, mutta ai kun vois olla jelleenä tuo paketti päällä, Praguessa piehnessä sihmasa.
Oikein
melkoisen loistava kokonaisuus..... nam
ostan heti tollasen paidan ja pipon ts meille tulee pipoja ainakin 3 kpl eli mulla ja pojille (7 ja 8.5v), viddhu ne on maiden faneja siinä missä minäkin
Paitaa sorvataan edelleen, eli tuo oli eka versio. Olen nähnyt D-iivilin suunnittelemia juttuja ennenkin liittyen Maideniin ja tiedän, että sieltä tulee vielä jotain aivan sairaan hienoa. Tämän kanssa ei kannata hosua. Voin nipistää tietyistä kohdista aikataulua, mutta Praha saattaa tulla liian äkkiä.
Lukiko setä jarmila kuvan tekstin ihan oikeasti Maiden For Wife?
Edelleen antakaas jotain hyviä lauseita liittyen Suomeen, ja kesän keikkoihin. Olen jo monena ehtoona käyttänyt sen kuudennen kaljan taian saunomassa, mutta ei ole välähtänyt. Miten minä niin tykkäisin Heavy Metal Capital tokaisusta...
Pertti Keinonen wrote:Olen nähnyt D-iivilin suunnittelemia juttuja ennenkin liittyen Maideniin ja tiedän, että sieltä tulee vielä jotain aivan sairaan hienoa.
Voi sua Pera...
Edelleen antakaas jotain hyviä lauseita liittyen Suomeen, ja kesän keikkoihin. Olen jo monena ehtoona käyttänyt sen kuudennen kaljan taian saunomassa, mutta ei ole välähtänyt. Miten minä niin tykkäisin Heavy Metal Capital tokaisusta...
Jotta tuo tokaisu tuohon tyyliin toimisi, pitäis sen mieluusti olla kaksi-osainen slougani tai sitten kolmannen sanan täytyy olla tosi snadi (esim. just toi "for") Meikä kyllä diggaa tosta Maiden for "Wife" tekstistä ite kovin kovasti
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Slogan jutuista on jäänyt mainitsematta, että totta kai paitaan asti päässyt idea palkitaan ilmaisella paidalla. Eli nyt kaikki talikullit, haetaanpas ne aivot sieltä narikasta takaisin ja aletaan miettiä. Plärätkää levyjä, lehtiä, vanhoja juttuja, tuttuja, huttuja, Maiden, Metal, Nam, Eddie, ööö... ja takaisin yläkertaan.
EDIT: Tuli muuten mieleen, että Maiden Finland olisi paras teksti, mutta ei varmaan sattuneesta syystä ole oikein käypä.
Ei tule muuta mieleen, kun että "Iron "Fucking" Maiden in Finland 6-7.7.2005, perkele!". Kuvaa ainakin omia fiiliksiäni, kun ajattelen noita tulevia keikkoja. Vai pitäisikö olla jotain hieman kypsempää tekstiä?
No niin. Eilen tuli sitten saunottua futiksen kattelun lomassa ja Pertin mainitsema kuudennen kaljan taika teki tepposensa. Tuli pähkäiltyä erilaisia sloganeita pitkin iltaa ja perskutarallaa tulihan niin melkonen lista. Saa nähdä toimiiko?? Lontooksi tuppaa nuo sloganit olemaan, koska jotenkin se tuntui sopivammalta. Tämmösiä tuli rustattua paperille:
1. Life is too important to take seriously - Maiden for Life.
2. Only the good die young - Immortality is reserved for the greatest of all(music), Iron Maiden.
3. Lonely is a man without love - Maiden for Love.
4. True Lengends Never die - Iron Maiden/Maiden Finland
5. There are three great events for a human: to be born, see Maiden live and to die.
6. A day without Maiden is a day wasted - Maiden for Wife
7. We don't see things as they are, we see them as we are - Maiden Finland
8. A man may die, nations may rise and fall, but Iron Maiden lives on.
9. Every great achievement was once impossible - Iron Maiden 6-7.2005 Hartwall Areena.
10. I don't love Maiden because it is best - Maiden is the best because I LOVE IT!
11. Life is just like a new pair of shoes, at first you dont get used to it then later it becomes a part of you - Maiden for Life
Sheriff Of n00bsfield wrote:Paidan SELKÄMYSTÄ tarjotaan Vain pientä apinointia D-Iivil:tä
Hieno kuva ja hyvä idea. Noi iskulauseen fontit täytyisi ehkä miettiä uusiksi, nyt niistä ei oikein tahdo saada edes kuvassa selvää (paidassa tekstien pitäisi aina olla niin selkeitä että ne pystyy lennosta lukemaan kun joku kävelee paita päällä ohi).
Myös minä olisin sitä mieltä että ei mitään kahdeksan-sanaista lausehirviötä, vaan joku napakka slogan (joku heitti hyvän; Maiden - PERKELE!) ja sitten ehkä alalaitaan joku toisarvoinen pidempi malatus... niin ja onhan tuossa vielä paidan etupuolellakin tekstille tilaa.
Summasummarum:
Mun mielestä tää Sherihvin idea olisi varsin käyttökelpoinen selkäpuolelle ja tuota mekäläisen näkemystä voisi ruuvata rinnuksiin sopivaksi varustettuna Rautaneito.com tekstillä.
Ugh.
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Onko enää mitään lisättävää? Me ollaan SUOMESTA.
Toimii.
Mutta täysin rehellinen ollakseni, en pääse ikinä yli saati ymmärrä sitä, miksei MAIDEN FINLAND tekstiä voi käyttää. Se on paras teksti mitä ikinä voi olla ja kertoo kaiken... kaikkialla.
Onko se nyt tosiaan niin "tabu" ettei sitä voi käyttää, koska joskus on sattunut olemaan sen nimiset sivustot? Ei ole enää, eikä tuo mikään rekisteröity tavaramerkki ole??
troop_2 kuva eteen ehdottomasti. Toinen soveltuisi paremmin esim. pienenä versiona rinnan kohdalle. Eka on enemmän "kokokuva" tyylinen.
I think...
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
D-Iivil wrote:
Summasummarum:
Mun mielestä tää Sherihvin idea olisi varsin käyttökelpoinen selkäpuolelle ja tuota mekäläisen näkemystä voisi ruuvata rinnuksiin sopivaksi varustettuna Rautaneito.com tekstillä.
Ugh.
Nopea kommentti tuosta sheriffin ideasta. Mielestäni tuota Eddietä ei kannata käyttää, koska sehän oli pari vuotta sitten kiertuepaidoissa.
Haluaisin jotain omaperäistä ja suomalaista. Japanilaisten paidassa olisi Eddie samuraina, Miamin keikalle tehtäisiin Miami Vice Eddie, Kanadassa Eddie on ratsupoliisina jne. Eli mikä olisi jotain coolia ja suomalaista, johon jokainen voisi samaistua? Olkoot vaikka Väinö Linnan Tuntemattoman Sotilaan kannesta joku väännös tai jotain muuta vastaavaa, jonka jokainen suomalainen ymmärtää heti, mutta viittaus Maideniin Eddien muodossa pitää olla mukana.
Edit: Ja Maiden Perkele kuulostaa kyllä loistavalta. Tyylihän on muutenkin Management by Perkele !
Pertti Keinonen wrote:Olkoot vaikka Väinö Linnan Tuntemattoman Sotilaan kannesta joku väännös tai jotain muuta vastaavaa, jonka jokainen suomalainen ymmärtää heti, mutta viittaus Maideniin Eddien muodossa pitää olla mukana.
No oisit heti sanonu perkele! Kyllähän tuommoinen aikaan saadaan.. täytyypä rueta fundeeraamaan mihin ton eddien vois sotkea sekaan...hehheh.
Edit: Ja Maiden Perkele kuulostaa kyllä loistavalta. Tyylihän on muutenkin Management by Perkele !
MAIDEN FINLAND - PERKELE!
tossa se on mun mielestä
"Man...you suck!
Pertti Keinonen wrote:Olkoot vaikka Väinö Linnan Tuntemattoman Sotilaan kannesta joku väännös tai jotain muuta vastaavaa, jonka jokainen suomalainen ymmärtää heti, mutta viittaus Maideniin Eddien muodossa pitää olla mukana.
No oisit heti sanonu perkele! Kyllähän tuommoinen aikaan saadaan.. täytyypä rueta fundeeraamaan mihin ton eddien vois sotkea sekaan...hehheh.
No minähän yritin, mutta kun olen muutenkin tällainen hiljainen fanipoika ja luonnekkin on niin vaatimaton, niin en uskaltanut tarpeeksi kovaa ilmeisesti sanoa .
Eli ajatelkaa jotain kaikkein suomalaisinta asiaa ja siihen niitataan Maidenia joukkoon ja avot.