Asa miksailisi sitten loput, kuinka paljon niitä lopulta nyt sitten tuleekaan... Vaikka toinen CD.

Moderator: The Killer Krew
D-Iivil wrote:Tuli beissi, syna & rummut lätty (eli skebat puuttuu tästä, kukas ne nauhoittikaan, jotta tiedän lähettää ceedeen eteenpäin, vai joko se on lähtenyt kitaristille?)
Ok, hieno homma. Enpähän turhaa lähteä sinne enää lättyä eteenpäin, vaan odotan että saan skebatkin tänne ja pääsen joikhaamaan vokaaleita narullemetal wrote:D-Iivil wrote:Tuli beissi, syna & rummut lätty (eli skebat puuttuu tästä, kukas ne nauhoittikaan, jotta tiedän lähettää ceedeen eteenpäin, vai joko se on lähtenyt kitaristille?)
Jos kyse on Fear Of The Darkista, se oli siis minun lähettämä.Basso ja rummut on jo kitaristilla, joka on FOTDissa KingOfTwilight.
Tuota ei lukenu aamulla. Ihan varmasti!asa wrote:En ole kylläkään viemässä kenenkään mahdollisuuksia osallistua tähän biisiin, tämä on vain henkilökohtainen testi..
Kunhan soitat sormilla bassoa ja kalinoiden keraasa wrote:Ajattelin huvikseni laittaa näytille mitä jälkeä olen saanut aikaan. Biisinä Wrathchild, ainoastaan bassot ja laulut puuttuu enää, nekin ajattelin soittaa ihan itse. En ole kylläkään viemässä kenenkään mahdollisuuksia osallistua tähän biisiin, tämä on vain henkilökohtainen testi, asianomaisille lähetän pelkät rumpuraidat, jotta he voivat soittaa soittimensa myös.
Tyylikästä jälkeä kieltämättä...asa wrote:Ajattelin huvikseni laittaa näytille mitä jälkeä olen saanut aikaan. Biisinä Wrathchild, ainoastaan bassot ja laulut puuttuu enää, nekin ajattelin soittaa ihan itse. En ole kylläkään viemässä kenenkään mahdollisuuksia osallistua tähän biisiin, tämä on vain henkilökohtainen testi, asianomaisille lähetän pelkät rumpuraidat, jotta he voivat soittaa soittimensa myös.
Hirviästi sulla ainakin on liikaa yläpäätä kokonaisuudessa. Kihisee vietävästiasa wrote:Ajattelin huvikseni laittaa näytille mitä jälkeä olen saanut aikaan. Biisinä Wrathchild, ainoastaan bassot ja laulut puuttuu enää, nekin ajattelin soittaa ihan itse. En ole kylläkään viemässä kenenkään mahdollisuuksia osallistua tähän biisiin, tämä on vain henkilökohtainen testi, asianomaisille lähetän pelkät rumpuraidat, jotta he voivat soittaa soittimensa myös.
Shogun wrote:Toinen, mikä kiinnostaisi on nuo Line6:n Bass Podit. Saako niistä oikeasti hyviä soundeja, siis etuasteena suoraan koneelle? Eikö metal soittanut sellaisella?
Eikö siitä muka saa samaan aikaan käyttöön mm. kompuraa ja vaikkapa säröä? Höh...metal wrote:Shogun wrote:Toinen, mikä kiinnostaisi on nuo Line6:n Bass Podit. Saako niistä oikeasti hyviä soundeja, siis etuasteena suoraan koneelle? Eikö metal soittanut sellaisella?
Bass Pod on ollut käytössä vähän vajaat kaksi vuotta, ja olen ollut tyytyväinen siihen. Kun vähän näkee vaivaa saundien etsimisessä, niin hyvää jälkeä pitäisi tulla. Siinä on myös omaan korvaani hyvältä kuulostava DI-lähtö, joten erillistä DI-boksia ei välttämättä tarvitse. Ainoa pieni miinus on se, että efekteistä voi käyttää vain yhtä kerrallaan, mutta se ei paljoa häiritse, koska bassoa soittaessa en kovin usein tarvitse kauheaa määrää efektejä.
Kyllä saa, kompuralle on nimittäin oma potikkansa. Bass Podin säädöt menee näin: Output level, drive, bass, middle, treble, chan vol, compress, effect tweak, effects/cabs, amp model. Bass Podissa on neljä eri säröä, ja ne valitaan siitä effects/cabs -potikasta.D-Iivil wrote: Eikö siitä muka saa samaan aikaan käyttöön mm. kompuraa ja vaikkapa säröä? Höh...
Nonniin, näin mieki musitelin mutten ollut varma.metal wrote:Kyllä saa, kompuralle on nimittäin oma potikkansa. Bass Podin säädöt menee näin: Output level, drive, bass, middle, treble, chan vol, compress, effect tweak, effects/cabs, amp model. Bass Podissa on neljä eri säröä, ja ne valitaan siitä effects/cabs -potikasta.D-Iivil wrote: Eikö siitä muka saa samaan aikaan käyttöön mm. kompuraa ja vaikkapa säröä? Höh...
Vaikuttaa ihan hyvältä laitteelta kotinauhoituksiin. Kyllä se tosiaan yksi efekti riittää... Kompura ja sitten särö, tai chorus. Tuskin niitä mitään muita tulee käytettyä.metal wrote:Kyllä saa, kompuralle on nimittäin oma potikkansa. Bass Podin säädöt menee näin: Output level, drive, bass, middle, treble, chan vol, compress, effect tweak, effects/cabs, amp model. Bass Podissa on neljä eri säröä, ja ne valitaan siitä effects/cabs -potikasta.D-Iivil wrote: Eikö siitä muka saa samaan aikaan käyttöön mm. kompuraa ja vaikkapa säröä? Höh...