Sivut.

Rautaneito.comiin liittyvät kysymykset, ehdotukset, ja palautteet sekä ylläpidon tiedotteet.

Moderator: The Killer Krew

P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Jimmy Harris wrote:Eikös tuohon 86-vuoden Helsingin keikan settilistaan pitäisi lisätä Sea of Madness? Tästähän oli jo maininta jossain topicissa.
Eikä tuo 86 ole edes ainoa missä on virhe.

Nummirock ´96: Running Free puuttuu (Encoren viimeinen biisi)
Helsinki ´98: Don´t Look To the Eyes of the Stranger - Ei tuota soitettu. Vain kiertueen alussa. Pois pooois...
A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

Omasta puolestani voin sanoa, että settilistat on päin vittua johtuen siitä, etä niihin on kiinnitetty liian vähän huomiota. Itsestäänselviltä tuntuvat asiat jää hokaamatta, kun koittaa vähäisellä vapaa-aikanaan rakentaa jotain sisältöä kaikenmaailman nihilisteille.

Me tehdään tätä omalla ajallame ja vitun kovalla vaivalla. Palautetta saa -ja tulee- antaa, ei siinä mitään. Virheet korjataan, mutta koittakaa avata suunne myös, jos jostain diggaatte. Ei tätä ole kenenkään pakko tehdä enää päivääkään.

-Vihainen känniKivi
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

...Ja edelleen: Se, että tätä päivitetään harvoin, johtuu siitä, että tekniikkaguru on on parasta aikaa jossain metsässä harjoittelemassa puolustukseen ryhmittymistä.

Antakaa aikaa, huorat. Me voidaan lopettaa tämä koska tahansa.

Tai minä ainakin. Kiitosta ei kuule koskaan, saatana. Vittu, miten motivoi.
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

^ Ymmärrän täysin ärtymyksesi. Mutta niin se vaan on, paulate on lähes aina paskaa tai jotain huomautettavaa. Sillon kaikki on hyvin ja tyytväisiä kun mitään ei kuulu.

Mutta nyt sitten kiitoksen sanoja koko Rautaneito -työryhmälle. Ensinnäkin hatunnosto koko sivuston kasaamisesta. Se syntyi jokseenkin ripeästi alkupuheista ja on kehittynyt sopivalla tahdilla aina parempaan suuntaan. Ulkoasu on siisti ja toteustus toimiva. Aina on tietenkin parantamisen varaa ja olkoon se pieni motivoiva tekijä. Aina, siis aina löytyy jotain korjattavaa, parennettavaa tai tai... mutta mitäs pienistä.

Sisältö on hyvä. Sopivan selkeä, ei turhia osioita, kikkailuja tai kilpailuja. Uutisia ja tietoa on sopivasti. Keikka osio Suomen keikkoista on antoisaa luettavaa ja jos siellä on faktavirheitä, niin uskon että nekin aikanaan korjataan. Lähdetään kuitenkin siitä, että ei kaikkea pidä uskoa mitä netissä, tv:ssä tai radiossa sanotaan. Itsekkin tosin toivoisin että tämä osio olisi mahdollisimman paikkansa pitävä.

Kolumnit: Tähänhän kaikki voi osallistua. Varmasti myös forumilla käyvät voivat kirjoittaa jotain jonka sitten joku mode tarkistaa ja katsoo onko julkaisemisen arvoinen tai tasoinen. Kaikki vain eivät osaa kirjoittaa vaikka haluaisi. Tätäkin tietysti rajoittaa että kolumni aiheita Maidenistä ei ihan joka päivä taida eteen tulla.

Coverit-, Analyysit- ja Tien päällä taas -osiot tuovat mukavasti lisää sisältöä ja kokemuksia. Minä ja... sekä Tatuoinnit. Joka jamppa hakkaamaan itselleen selkään jotain ihan vitun isoa kuvaa! Noi on kumpikin helvetin hyvät jutut, mutta ei kai täällä pienessä Suomessa ole enempää Maiden tatskoja tai kukaan ei ole saanu kuvaa ihtestään ja idolistaan. Jos tonne kerran vuodessa tulee joku uus kuva. Se riittää mulle. On siistiä nähdä minkä laisia Maiden tatskoja jengiltä löytyy (itse myös moista harkinnut jo liiankin pitkään).

Ja sitten ite forumi. Aika helvetisti on tulle jengiä tälle forumille ja paljon siellä on asiallisia keskusteluja ja paljon niitä jotka olis voinnu jättää väliin. Mutta kaiken kaikkiaan mun mielestä kaikki on menny aika hyvin.

Rautaneito t-paidat tulevat varmasti olemaan helevetin hienot ja hyvä jos niiden avulla tämä saitin toiminta pysyy kannattavana. Toivottavasti myös jaksatte pitää sivut pystyssä ja joskus sitä hyvääkin palautetta varmasti tulee.

Tämä on pirun hyvä juttu!

Up The Irons!
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Teiniretardien invaasioon voisi kiinnittää huomiota. Banaania persuuksiin heti eikä huomenna. Nämä herrat The Duck ja Phantom esim.

Noiden alle 10-vee juttuja kun ei jaksa eikä haluaisi lukea. En minä niitä kuuntele siviilissäkään. Tyypit on jo todistanut oman henkisen kapasiteetin, banaanit vaan syvälle arseeseen.

Muusta ei valittamista, hyvin homma pelaa, mutta noi teinit...Vanhempi väki poistuu mikäli teinit ottaa laudalta ylivallan. Pitäkääpä siinä sitten tasokasta keskustelua yllä.
Enkä suinkaan tarkoita kaikkia ala-ikäisiä laudalta poistettavaksi. On täällä fiksujakin sellaisia. Mutta näistä kahdesta uusimmasta tulokkaasta...Jessus. Ei päätä eikä häntää jutuissa eikä minkään tason ajattelutoimintaa
"To be alive is more than just breathing"
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

^Tsekkaan vähän tarkemmin ko. tapauksia. Ymmärrän pointtisi nuorempien fanien kukkasiin, mutta en voi ottaa sellaista ukko ylijumalan asennetta, että annan banaania käyttäjän iän mukaan. Muuten annan banskua ehkä turhan harvalla kädellä. Eihän täältä ole lähtenyt kuin selvät trollit.

DevilLookillekin kiitoksia palautteesta, sitä aina tarvitaan. Kestän kyllä melkoisen kovaakin kritiikkiä, eli tuosta kännisen Kiven purkauksesta ei kannata ottaa sellaista asennetta, että negatiivista palautetta ei saa antaa. Kivi kuitenkin on oikeutettu kärkkääseen tyyliin jo sen takia, että mies todella tekee töitä ilman palkkaa näiden sivujen eteen. Nuo analyysit eivät nimittäin synny hetkessä. Muutenkin mies on aivan päällikkö siviilissä, jonka sydän pomppii Run To The Hillsin tahdissa. Muistetaan kaikki kuitenkin, että tämä on harrastus, ja sellaisena se myös pysyy. Gui kidenin intti on pahasti kesken ja se hieman hidastaa sivujen tekoa ja päivitystä. Olemme Finnarrya ottamassa mukaan päivitysosastoon, mutta jos olen oikein Keski-Suomesta päin tulevia savumerkkejä tulkinnut, niin ei ole paljoa luppoaikaa sielläkään. Se on tuo mieshuoran ammatti niin kovin kysytty tänä päivänä :D...
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

^Näin on. Ei ole helppoa tällä alalla... 8)

Jollakin tasolla tässä tulen sivuja päivittelemään lähitulevaisuudessa. Toivottavasti palautetta saadaan ja aiheellista/rakentavaa sellaista. Hyvää ja huonoa.
Dunadan
Roudari
Roudari

Post by Dunadan »

Onkohan noita puuttuvia keikka-arvioita ('83, '90, '96, '98 ja 2000) tulossa jossain vaiheessa?
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

´98 on mulla ollut työn alla jo pidemmän aikaa, täytynee tästä aktivoitua pikkuhiljaa,,,
GhostOfTheNavigator
Hang-Around
Hang-Around

Post by GhostOfTheNavigator »

Mikäs on kun yksityisviestistä ilmottava pop-uppi ei toimi? Asetusten mukaan pitäs toimia ja on ennen toiminutkin..
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Täh. Täällähän oli kovaa tekstiä. Känni päälle Kivi, silloin irtoaa :shock:

Kun en itse ehdi kirjoitella muutakuin puutaheinää foorumille, niin onneksi tunnen joitain jotka ehtivät. Uusia keikka-arvioita lähetellään entisten lisäksi Keinosen kautta qui Kidenille ja sitä rataa. Kyllä niitä sieltä tulee. Johan tuonne Hartwall II:sen ja Seventh Sonin pukkasivat. Kohta tulee Hartwall I:n, kunhan metsäsissi pääsee sivistyksen pariin joskus parin viikon päästä ?

Jotain aivan helvetin mielenkiintoista nippelitietoa jyrsin kasaan, kunhan kerkeän. Ideoita ja matskua on, kunhan saan sen vaan koottua.

Eikä foorumia yksinkertaiset valloita, se on varma se. Annetaan kaikille mahdollisuus, mutta jos ei kehitystä tapahdu niin puhalletaan peli poikki. No worries Lappis.

Mieshuorakerhon jäsen numero 3 vaikenee, nyt.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Jimmy Harris
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Jimmy Harris »

Hyvä parannus Maiden Finlandiin verrattuna ovat nuo "arvonnousuun" vaadittavien viestien määrän nostaminen huomattavasti. Nyt on tullut kirjoitettua pitempiä kuin parin sanan viestejä.
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

En tiiä onko tästä jo mainittu, mutta etusivulla on pieni virhe päivitykset- osiossa:

"Harwtwallin talven keikasta ...."

Eipä muuta tällä kertaa :wink: .

Korjattu -gk
maidendrifter
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by maidendrifter »

Dunadan wrote:Onkohan noita puuttuvia keikka-arvioita ('83, '90, '96, '98 ja 2000) tulossa jossain vaiheessa?
1990 on kirjoitusvaiheessa parhaillaan - eihän se olekkaan vasta kuin vuoden verran myöhässä... :oops:

EDIT: Kirjoitettu on ja paikallaankin jo, siitä vain lukemaan :)
Dunadan
Roudari
Roudari

Post by Dunadan »

maidendrifter wrote:
Dunadan wrote:Onkohan noita puuttuvia keikka-arvioita ('83, '90, '96, '98 ja 2000) tulossa jossain vaiheessa?
1990 on kirjoitusvaiheessa parhaillaan - eihän se olekkaan vasta kuin vuoden verran myöhässä... :oops:

EDIT: Kirjoitettu on ja paikallaankin jo, siitä vain lukemaan :)
Oli erittäin hyvä arvio, hauskaa luettavaa. Olisinpa saanut olla mukana. Valitettavasti olin 2-vuotias, kun tämä keikka soitettiin, eli sillä kerralla en ihan vielä viitsinyt lähteä.
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

Semmosta vaan ajattelin kertoa, että nuo etusivulla näkyvät ironmaiden.comin uutiset linkkaantuvat päin persettä ;)
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Powerslave
Hell Rat
Hell Rat

Post by Powerslave »

Rautaneidon foorumienkin kelloja voitaisiin kääntää talviaikaan.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Powerslave wrote:Rautaneidon foorumienkin kelloja voitaisiin kääntää talviaikaan.
Nuo kellonajat joutuu kyllä säätämään ihan itse. Eli GMT +2 on se oikea asetus nyt.
Shogun
Roudari
Roudari

Post by Shogun »

D-Iivil wrote:Semmosta vaan ajattelin kertoa, että nuo etusivulla näkyvät ironmaiden.comin uutiset linkkaantuvat päin persettä ;)
Totta. Linkit eivät muuten toimi nyt lainkaan...
Powerslave wrote:Rautaneidon foorumienkin kelloja voitaisiin kääntää talviaikaan.
Etkö sä itsekin säädä kellosi oikeaan aikaan... :wink: No, ei välttämättä...
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
Powerslave
Hell Rat
Hell Rat

Post by Powerslave »

^Tuli tosiaankin syödessä mieleen että perkeles, senhän pystyy käyttäjätiedoista säätämään. :oops:
DejaWu
Berserkki
Berserkki

Post by DejaWu »

Mistä johtuu voorumin ylälaidassa oleva n. 1cm paksu valkoinen palkki? Onko tarkotuksella? :roll:
Jankku
Peräruiske
Peräruiske

Post by Jankku »

DejaWu wrote:Mistä johtuu voorumin ylälaidassa oleva n. 1cm paksu valkoinen palkki? Onko tarkotuksella? :roll:
Samanlainen palkki löytyy myös foorumin alalaidasta.
rue morgue
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by rue morgue »

Päätimpä myös antaa hiukan palautetta. Vähän myöhässä.
RN sivut on mun mielestä erittäin hyvin suunniteltu ja selkeät josta mä pidän erittäin paljon.
Keikka osio on hyvä sääli vaan mutta kaikki soundiclippi linkit ei toimi ainakaan mulla.
Kokonaisuutena jätkät on saanut tämän sivuston toimimaan erittäin hyvin. Mua ei haittaa jos joku osa ei nyt aina toimi, koska kokonaisuutena nämä sivut ovat helkutin hyvät.

Foorumin taso on melko hyvä ja enhän minäkään aina fiksuja kirjoittele, joten mulle kelpaa ainakin.
Joo ja toi ulkomaa osio on hyvä lisä foorumissa. Kylläkään en itse kirjoittele sinne johtuen mun englannin kielen taidosta (luen hyvin kirjoitan todella huonosti).
Tsekkasin tuon banni topicin ja Pertsa tekee mun mielestä hyvää työtä banaaneja antaessa.

RN sivut on saakelin hyvä jatkumo MF.n viitoittamalla tiellä.

Kiitos kaikille jotka uhraavat omaa vapaa aikaa näiden sivujen ylläpidolle.
Jatkakaa samaan tahtiin.
Up to the Irons
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

^ Itselläni toimii kyllä kaikki clippilinkit. Vaikka ne mun omalla servulla onkin niin latasin ne kaikki testimielessä läpi ja toimivat kuin junan vessa.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Kiitoksia rue morguelle positiivisesta palautteesta kaikkien sivujen tekoon osallistuneiden puolesta! Oli kiva tavata Pedon Ehtoossa.

gui kiden säätänee tuota linkkijuttua ja selvittänee palkkiasioita.

Edelleen muistutan, että jos joku haluaa osallistua sivujen tekoon tavalla tai toisella, niin mailia vaan ja ideat ilmoille. Pikku hiljaa tässä niitä koetetaan sitten toteuttaa ja joskus jotkut jäävät kyllä vähän vaiheeseen. Kovasti olisin kiitollinen, jos joku jaksaisi vääntää kolumnia jostain Maideniin liittyvästä asiasta. Itse olen muutaman kerran yrittänyt, mutta mitään julkaisukelpoista ei ole paperille tullut. Viittä vaille valmis tarina kesällä oli Adrian Smithistä, mutta ei siitä sitten oikein mitään tullut.

NP: Montsegur
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Post Reply