Rautaneito.com paidat ja hupparit
Moderator: The Killer Krew
-
- Crusader
Minä en ole iso mies. Paitani koko on XL. Ja saatana aivan varmasti ensimmäisen pesun jälkeen ovat hihat liian lyhyet, kun ovat nyt juuri ja juuri riittävän pitkät. Eikä tuo paidan pituus muutenkaan ole järin suuri.
Kyseessä siis pitkähihainen, joka muuten on oikein tyylikäs ja sopivasti tälläinen kesäpitkähihainen, eli sopivan ohut jopa kesäkäyttöön. Ihmettelen vaan, missä MikkiHiiritehtaassa nuo koot määritellään ? Jos minä olen XL, ja tämän perusteella vähän vielä isompi, niin mitäs sitten nämä oikeasti isot kaverit ovat ???
Toivottavasti huppari ei ole noin jämptin kokoinen, sormet ristiin.
Nimim. 180 cm / 80 kg ja sopiva kaljapakki vatsan kohdalla
Kyseessä siis pitkähihainen, joka muuten on oikein tyylikäs ja sopivasti tälläinen kesäpitkähihainen, eli sopivan ohut jopa kesäkäyttöön. Ihmettelen vaan, missä MikkiHiiritehtaassa nuo koot määritellään ? Jos minä olen XL, ja tämän perusteella vähän vielä isompi, niin mitäs sitten nämä oikeasti isot kaverit ovat ???
Toivottavasti huppari ei ole noin jämptin kokoinen, sormet ristiin.
Nimim. 180 cm / 80 kg ja sopiva kaljapakki vatsan kohdalla
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Samat mitat täällä ja tuntuu et toi xl t-paita on hitusen liian iso.Iron Constable wrote:Nimim. 180 cm / 80 kg ja sopiva kaljapakki vatsan kohdalla
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.
darling didn't we kill you?
darling didn't we kill you?
Oma paita tuli eilen ja täytyy myöntää, että on se komea!
Keinosella oli suuri ja kova urakka. Hoidit homman hienosti!
Suuret kiitokset kaikille ketkä olivat paidan suunnittelussa tai missä vaan tekemissä paidan kanssa. Hienoa työtä kaikilta!
Keinosella oli suuri ja kova urakka. Hoidit homman hienosti!
Suuret kiitokset kaikille ketkä olivat paidan suunnittelussa tai missä vaan tekemissä paidan kanssa. Hienoa työtä kaikilta!
Last edited by J.M. on Tue May 31, 2005 19:24, edited 1 time in total.
-
- Hell Rat
Paita tuli perille tänään, ja oli helvetin komea! Kiitokset Pertille!
On Pera tehny kovan työn. Ja oli kaverit pirun kateellisia! Kiitos kaikille, jotka mahdollistivat tämän!
On Pera tehny kovan työn. Ja oli kaverit pirun kateellisia! Kiitos kaikille, jotka mahdollistivat tämän!

Last edited by Micki Nine on Sat May 28, 2005 11:04, edited 1 time in total.
Tribuuttilevy!!
-
- Lentäjä-Ässä
-
- Crusader
-
- Rautakansleri
Danke schön vaan taas kaikille palautteesta. Työkiireiden takia hakasen vasta tänään hupparit ja laitan niitä pakettiin niin monta kuin illalla ehtii. Samalla yritän saada laskettua jäljelle jääneet paidat ja pitkähihaiset ja laitan ilmoituksen 22 Acacia Avenuelle. Monia kyselyitähän olen jo niistä saanutkin ja käsittelen ne myös samalla. Yrittäkää ymmärtää tässä vaiheessa hieman hidasta palvelua, koska olen oikeastaan vasta tänään pystynyt tekemään edes hiukan ajatustyötä Prahan reissun jäljiltä ja monia Maideniin ja Rautaneitoon liittyviä juttuja on asialistalla normaalitöiden oheen. En oikeastaan edes kovin paljoa ryypännyt, mutta olo on ollut kolme päivää kovasti rapulainen ja ääni maassa.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Meinasinkin just alkaa kyselemään huppareista,ja lukaisin ^ tuon niin asia selvä!
Ei siinä mitään se kestää sen minkä kestää
Varmasti tollanen reissu maksaa veroa muutaman päivän se on aivan selvä ja totta kai on omat "kunnon"duunit eka ja sit tulee nää 

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Rautakansleri
Hieno homma
Maanantaina saakin sitten uutta hupparia päälle ja Adidaksen huppari lentää sivuun kun oikeaa merkkiä putkahtaa tilalle
Hienoo duunia ja KIITOKSET taas sinne suuntaan!

Hienoo duunia ja KIITOKSET taas sinne suuntaan!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Rautakansleri
No nih. Siellä on sitten 22 Acacia Avenuella topic, josta saa ohjeet, jos vielä tekee tuheroa mieli. Ei kun sitä paitaa. Tai en minä enää tiedä, sekasin kuin seinäkello jo. Koska täällä Rautaneidossa on lomaa? Tuntuu, että pidot vaan paranee koko ajan ja meikäläisellä on suht kovasti kiirusta tähänkin suuntaan. Ihan pelottaa, että minkälainen kusiaispesän kuhina täällä käy heinäkuussa.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
^ Kato ku rupeat vielä järkkäämään sellasia Rautaneidon yksityisiä mini festareita jossa soittaa vaan Maiden coverbändit ja sitte siellä ois anniskelu ja yöpyminen puoljoukkueteltoissa, ni ei kiire lopu...
Hiukka oftopiciks meni, mut menköön... joskus vois ottaa banaania ni ois enemmän aikaa duuneille. Siinä Pera sullekkin vinkki
Tulis kummasti luppoaikaa ku ei tarttis pariin viikkoon seurailla mitä foorumilla tapahtuu... joo... -> kahville mars!
Hiukka oftopiciks meni, mut menköön... joskus vois ottaa banaania ni ois enemmän aikaa duuneille. Siinä Pera sullekkin vinkki

-
- Vempare
-
- Bugstomper
Huppari has landed!
Aivan loistava tää vetoketjullinen huppari!
Hiukan jo pelotti noi paidat oli ilmeisesti ollu hiukan kireen olosia (myös XL-kokoset) ja mulla on tota massaa se karvan verran vajaa 100kg...
Mutta ei hätää! XL-huppari on kuin tehty tähän ruhoon .
Kiitos Keinoselle ja kaikille suunnitteluun/toteutukseen osallistuneille!
Kyllä nyt kelepoo!
Aivan loistava tää vetoketjullinen huppari!
Hiukan jo pelotti noi paidat oli ilmeisesti ollu hiukan kireen olosia (myös XL-kokoset) ja mulla on tota massaa se karvan verran vajaa 100kg...
Mutta ei hätää! XL-huppari on kuin tehty tähän ruhoon .
Kiitos Keinoselle ja kaikille suunnitteluun/toteutukseen osallistuneille!
Kyllä nyt kelepoo!
-
- Crusader
Juu, tänään hain ja olivat saakelit saaneet paketin halki postissa, oli oikein huomautus laitettu pakettikorttiin... No, kaikki oli tallessa ja nähtävästi kunnossa vielä, pakettiin kun oli tungettu hupparin lisäksi myös heräteostos t-paita.
Koeajoin hupparin äsken S-Marketissa ja hyvin toimii, mutta ei se liian iso ole sekään. Pesussa varmaan venyy kuten minäkin. Jos nyt saa purnata, niin etusivun brodeeraukseen olisi voinut laittaa myös WWW ja COM lisukkeet, tuntuu ihan vähän kornilta kävellä tällä naamalla ihmisten keskellä kun rinnuksissa lukee pelkkä RAUTANEITO
Saattaa muutama hieraista silmiään ja tilata ajan optikolle, kun on neidot tämän näköisiä nykyään. Nyt voin harrastaa kerrospukeutumista Sauna Open Airissa, jos ennusteet eivät muutu. Alle t-paita, sitten pitkähihainen ja päälle huppari. Vaikka vaatteet vähenee ei kuosi muutu.
Ei tämä muodinmukainen pukeutuminen halvaksi tullut, mutta minkäs teet, trendikäs kun olen
Koeajoin hupparin äsken S-Marketissa ja hyvin toimii, mutta ei se liian iso ole sekään. Pesussa varmaan venyy kuten minäkin. Jos nyt saa purnata, niin etusivun brodeeraukseen olisi voinut laittaa myös WWW ja COM lisukkeet, tuntuu ihan vähän kornilta kävellä tällä naamalla ihmisten keskellä kun rinnuksissa lukee pelkkä RAUTANEITO

Saattaa muutama hieraista silmiään ja tilata ajan optikolle, kun on neidot tämän näköisiä nykyään. Nyt voin harrastaa kerrospukeutumista Sauna Open Airissa, jos ennusteet eivät muutu. Alle t-paita, sitten pitkähihainen ja päälle huppari. Vaikka vaatteet vähenee ei kuosi muutu.
Ei tämä muodinmukainen pukeutuminen halvaksi tullut, mutta minkäs teet, trendikäs kun olen

Jees, tulihan se sieltä minunkin huppari. On aivan helv. hieno! minunkin pakettia oli kohdeltua kovakouraisesti postissa, päällä oli paperia hieman revenny , mutta tuotteet oli säilyneet priima kunnossa. Toivottavasti ei pesussa hirveästi kutistu, oli nipinnapin juuri sopiva nyt, mutta jos kutistuu niin syyttää ei voi muutakun omaa tyhmyttääni, miksi en ottanut isompaa??
Huppari tuli haettua itsekin ja on kyllä helkkarin upea. Iron Constablen kanssa samaa mieltä, että rinnuksissa lukeva pelkkä Rautaneito pistää hieman huvittamaan. Onneksi ollaan huumorimiehiä. Maiden For Life selässä on erittäin tyylikäs. Nyt ei ole sitten epäselvyyttä, että mikä paita päällä lähdetään Sauna Open Airiin! 

-
- Crusader
Tässä teille varsinainen poser. Vai olisko tässä virallinen promokuva paitojen suurtuotantoa varten. Ehkä kuitenkin joku laudan kauniimman sukupuolen edustaja. Linkitin armeliaasti hieman epätarkemman kuvan, ettei karu totuus paljastu kokonaan. Hupparikuvia sitten in action Saunassa !
http://i4.photobucket.com/albums/y138/I ... aneito.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y138/I ... aneito.jpg
-
- Lentäjä-Ässä