Tähän asti käyttämäni ulkoasuvaihtoehto (luultavasti rautaneito2, kuitenkin se vähemmän perinteinen) ei nyt jostain syystä yhtäkkiä pelitäkään. Tänään viimeksi käydessäni se toimi, mutta nyt molemmat vaihtoehdot näyttävät aivan samalta. Olenko yksin ongelmani kanssa, vai onko tämä ylläpitäjilläkin tiedossa?
"Harmaantuneissa munakarvoissa on tiettyä charmikasta arvokkuutta" -Flea/RHCP
Nyt on uusi. Suomi-osiot, Rautatietoa, Rautaisannos eivät toimi. Huono asia tässä uudessa on vain se että siihen tarvitaan lisää leveyttä, koska muuten foorumilla kaikki tekstit ovat ihan lytyssä. En nyt tiedä ymmärsittekö, mutta ihan sama.
Joo, täytyy myös sanoa että siisti on foorumi. Hieman, mutta vain hieman, kaipaisin jotianmuutakin väriä kuin tätä vaalean sinistä. Mutta en todellakaan valita. Tiedän millainen työ tässäkin on jo ollut ja siitä nostan hattua tekijöille. Jatkakaa samaaraataa!
Olipa ylläri kun tulin "pitkästä" aikaa ja lauta oli uudistunut. Pikkasen mua häiritsee tää vasempaan laitaan pakkautuminen kun käytän 1024x768 resoa aina mutta värit on jees.
Erittäin hyvältä näyttää. Itseäni miellyttävät nämä värit, kuvottaa kaikki mustalle taustalle tehdyt foorumit joissa on tullut käytyä. Mutta keskitystä kaipailisin minäkin...
En ole myös vähään aikaan käynyt ja foorumin ulkoasu yllätti. Yllätti todella positiivisesti!! Ainoastaan tämän kapeus ahdistaa, mutta tästähän oli jo mainittukin, että leveämmäksi.
Kaiken kaikkiaan hienoa jälkeä ja yllätykset ei näytä loppuvan!
-Was many years ago that I left home
and came this way-
Joo, hyvä. Nyt sain leveämmän muodon esiin, kiitos vinkeistä Pera. Hieman hätiköin tuossa postaamisessa, mutta olin pienoisen alkoholilaitauksen voimissa. Siitä kärsimättömyys.
Muuten se näytti ihan asialliselta, mutta leveys kyllä häiritsi.
Itselläni on myös toivomuslistalla vähän leveämpi versio tästä sinisemmästä ulkoasusta, mutta kun en osaa itse tehdä asialle mitään. Jos gui kiden saa helposti jotenkin asian ratkaistua, niin olisi hienoa.
Ajattelinkin, että mortti on päästetty vähän sivistyksen pariin ja senhän nyt tietää, mitä siitä seuraa. Sen takia en oikein kovasti ärähtänytkään, vaikka ensimmäinen reaktio olikin kevyt punotus. Ei mitään, homma toimii ja henki haisee.
En tiedä kuuluuko tämä juuri tähän palaute kohtaan mutta pistetään kuitenkin, jostain kummasta syystä minulla tällä hetkellä näyttä kirjaudu ulos napin vieressä lukevan [gui kiden] vaikka siinä pitäisi lukea Hese Kuitenkin alhaalla missä näkyy online olevat henkilöt lukee Hese, taitaa olla joku pikku bugi vai
Gui Giden hyvää työtä, teit rautaneito-foorumin viestien lukemisesta lähes täydellisen, tätä kaivattiin. Nyt tarvittaisiin vain hymiö jossa kaverilla on peukku pystyssä.