eddie-rips-up wrote:Hienosti ootte toteuttaneet ton uuden teeman. Innolla odotan noita uusia "tien päällä taas" juttuja tulevalta kiertueelta. Onkos suunnittelussa muita uudistuksia?? Tähän mennessä ainakin loistavaa työtä...
Samaa mieltä . Noita "Tien päällä taas" juttuja on todella mukava lukea. Nyt vielä kun Rautaneitolaisia on lähdössä todella moneen paikkaan, niin matkakertomuksia voisi tulla enemmän
-Up the Irons-
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.
Totjoo. Vois opetella käyttämään tätä uutta skiniä. Kestää vähän aikaa tottua kun iät ja ajat on porskutettu sillä tavallisella "Rautaneito"-versiolla.
Jahas, itselläni foorumi näyttää ennen sisäänkirjautumista uudelta, mutta kun kirjaudun sisään niin foorumi näyttää vielä siltä samalta vanhalta.. Olenko ainut? Pitääkö tässä ite alkaa säätämään jotain vai?
Jussi K wrote:^ käyttäjätiedot ylhäältä > sivun tyyli, jollet koskaan ole muokannut.
Miehän en muutosvastaisena muuta totuttua (=vanhaa) koskaan mihinkään
"I prefer the old coke, 'cause it's old, and so am I"
Heh. Mulla on ollut koko ajan toi alkuperäinen Rautaneito-look, ei oo edes tullut mieleen muuttaa. Nyt kun kokeilen tätä uutta, niin vaihdan takas, on niin pientä tekstiäkin, ettei tahdo erottaa...
Putee wrote:Aivan loistava tää uus skini. Vaihtelu virkistää näköjään
Ei ole vielä rautaneito2 skinin voittanutta.
Eini. Jääräpäisesti käytössä täälläkin.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Jussi K wrote:^ käyttäjätiedot ylhäältä > sivun tyyli, jollet koskaan ole muokannut.
Miehän en muutosvastaisena muuta totuttua (=vanhaa) koskaan mihinkään
"I prefer the old coke, 'cause it's old, and so am I"
Heh. Mulla on ollut koko ajan toi alkuperäinen Rautaneito-look, ei oo edes tullut mieleen muuttaa. Nyt kun kokeilen tätä uutta, niin vaihdan takas, on niin pientä tekstiäkin, ettei tahdo erottaa...
No mulla on tuo 2 ja siinä teksti on vanhalle miehelle tarpeeksi isoa, eli sama vika Rahikaisella
Meillä on PA, meillä on bussi,
niitä ei meiltä kukaan ... vie
Ironmaiden82 wrote:Tiedän, että ylläpitäjillä on muutakin elämää, mutta koska noita analyyseja on tulossa lisää? Meinaan kun on tuolla etusivulla analyysit linkin takana
Ylläpitäjät ei noita kirjoita vaan A.Kivi muistaakseni, ja nuo analyysit on niin laajaa hommaa että en yhtään ihmettele että kestää.
Hieno juttuidea pääsivulla tuo "Matkalla maailman ympäri Maidenin kanssa". Varmasti löytyy arvostavia faneja aiheelle. Ensimmäinen osa kuvineen oli varsin mukaansa tempaavaa settiä.... Go!
^Kiitos kivasta palautteesta! Yllättävän paljon kuitenkin hommaa ihan tuollaisen pienemmänkin jutun kanssa, mutta ihan hyvähän siitä tuli. Muutenkin tässä ollaan vähän enemmän menossa faneilta faneille tyyliin, kun meillä alkaa kerran kuukaudessa tulla sarjanomaisesti "Kuukauden fani" -juttu. Mukana tulee olemaan myös ulkomaalaisia muiden hyvin tuntemia faneja kuin myös kotimaisia tunnettuja ja tuntemattomia.
Toni Brigatti wrote:Muutenkin tässä ollaan vähän enemmän menossa faneilta faneille tyyliin, kun meillä alkaa kerran kuukaudessa tulla sarjanomaisesti "Kuukauden fani" -juttu. Mukana tulee olemaan myös ulkomaalaisia muiden hyvin tuntemia faneja kuin myös kotimaisia tunnettuja ja tuntemattomia.
Kuulostaa todella lupaavalta. Iiviksen juttu vielä lukematta kokonaan, mutta varsin makoisaa luettavaa on ainakin silmäilyn perusteella.
Innolla odotan jatkoa. Ja muutenkin tuon sivuston kehittely on aina piristävää, oli osa-alue sitten mikä tahansa.
Peke wrote:Tuo kuukauden fani- juttuhan on ihan paras idea! Pääse ns perusfanit näkyville ja ääneen. Koska mun vuoro?
Jumalauta mitä siä Toni oot syönny (ai nii.. blinejä), mulle samaa innovaattoria
Hehe! Sienisalaatissa entsyymit kohillaan! Kuukauden Fäni sarjasta en kuitenkaan voi ottaa sulkaa pipooni, muuta kuin toteuttajana. Idea tuli Finnarryltä, jonka itse oikeutetusti tietenkin buukkasin heti ns. tammikuun pojaksi.
Onkos jossain vaiheessa tulossa taas sitä mittaria tuonne etusivulle mistä näkyi kuinka monta kuukautta, viikkoa, päivää, tuntia jne... on siihen Helsingin & Tampereen keikalle? Tuollainen tuli mieleen pitkästä aikaa...
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...