Rautaneito Projekti

Rautaneito.comiin liittyvät kysymykset, ehdotukset, ja palautteet sekä ylläpidon tiedotteet.

Moderator: The Killer Krew

GhostOfTheNavigator
Hang-Around
Hang-Around

Post by GhostOfTheNavigator »

Juu, D-iivilillä ei sitten ollu sopivaa crackia miulle.. Ite oon yrittäny ettiä ja löytänytkin muttakun en saa toimimaan. Kone tilttaa vähän väliä. :x Vittu ku oon tämmönen juntti enkä tajua koneista mitään..
GhostOfTheNavigator
Hang-Around
Hang-Around

Luistavaa, Cooli toimii taas! Iso kiitos Shogunille! Ja sitten nauhottelemaan. :finger:
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

GhostOfTheNavigator wrote:Luistavaa, Cooli toimii taas! Iso kiitos Shogunille! Ja sitten nauhottelemaan. :finger:
Missäs vaiheessa oot?

Tai missäs vaiheessa kaikki ylipäätään ovat? Jos jokainen projektiin osallistuja / tällä hetkellä työstämässä oleva voisi pistää omaa statustaan kehiin, niin ei ihan kuihtuis tämä rojekti nyt tähän :)
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by trooper »

Ai helvetti, ihan kokonaan unohtunut. Eli Wasted Yearsin ja Die With Your Boots Onin rummut saa joku muu hoidettavakseen. Ei riitä innostus/inspiraatio nauhoitella mitään muun hässäkän keskellä.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
GhostOfTheNavigator
Hang-Around
Hang-Around

Juu, mulla on ollu koulusta vähän rästitöitä tehtävänä kotona tällä viikolla eikä oo ollu paljoa aikaa.. Nyt kun tulee viikonloppu ja kouluhommat on hoidettu niin pitäis saada jotain aikaan.
DejaWu
Berserkki
Berserkki

Post by DejaWu »

^^Minä soittasin muuten, mutta rumpusoundit/rummut on niin paskat. Toisena, ettei ole mitään millä äänittää. Taidot muuten saattaisivatkin riittää. :wink:
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

trooper wrote:Ai helvetti, ihan kokonaan unohtunut. Eli Wasted Yearsin ja Die With Your Boots Onin rummut saa joku muu hoidettavakseen. Ei riitä innostus/inspiraatio nauhoitella mitään muun hässäkän keskellä.
Eli jätämme nämä biisit sitten ilmeisestikkin poies. Ei tuo ainakaan minua kauhiasti haittaa, tekemistä on näissä muissakin jahka vaan jossain vaiheessa saisin jengiltä matskua työstettäväksi.

Elihkäs, nyt tekosyyt hiiteen ja nauhuri pyörimään ihmiset!
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
KingOfTwilight
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by KingOfTwilight »

Mullakin on vähän jäänyt tuo nauhottelu... Koitan tässä pian saada jotain aikaseks. Ainaki FOTD:iin pystyn soittaan hieman paremmat soolot ku sillon joskus kauan sitten :D
Se kynnys laittaa se mikki koneeseen ja alkaa nauhotteleen on vaan helvetin korkea :D
Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

2 biisiä viidestä tehty. On ollut enemmän kuin kiirettä. Ei homma mihinkään ole unohtunut... :wink:
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Heittäkääs sitten maililla niitä valmiita teoksia, niin laitetaan sivuille. Onko yhtään valmiita vielä?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

Pertti Keinonen wrote:Heittäkääs sitten maililla niitä valmiita teoksia, niin laitetaan sivuille. Onko yhtään valmiita vielä?
Kaks biisiä on valmiina, Where Eagles Dare & Revelations. Voin sendiä nuo siulle maililla jahka ylihuomenna pääsen pois intistä ja omalle koneelle :)

Mites sitten nämä muut biisit, joihin tämän yhden hepun piti tulla miun luo lauluja vetämään (Children Of The damned etc.)? Jos tuntuu ettet ite pääse nyt mihinkään nauhoittelemaan, niin voin minäkin ne kiekaista sisään. Pohjat on valmiina 8)
"Man...you suck!
metal
Peräruiske
Peräruiske

Post by metal »

Sitten kun biisit on kokonaan valmiita (miksattu, masteroitu yms.) niin onko niitä mahdollista saada CDllä, ettei tarvitsisi tyytyä mp3-versioihin?
Bisse666
Vempare
Vempare

Post by Bisse666 »

Onko Wicker Man:nin bassot hoidettu? Jos ei nii voisin väsää ne..en kylläkää osaa mitenkää mixaa mutta nauhottaa mikillä xD
Johnny B. Goode
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

metal wrote:Sitten kun biisit on kokonaan valmiita (miksattu, masteroitu yms.) niin onko niitä mahdollista saada CDllä, ettei tarvitsisi tyytyä mp3-versioihin?
On toki. Tosin jos miun pitää rueta kaikille projektiin osallistujille kärventämään omat CD:t, niin siinä menee henki ja terveys. Voisin sitten laittaa vaikka omalta koneelta jakoon pakkaamattomat wav-tiedostot ja antaa ftp-tunnarit halukkaille, niin pääsette sitten latailemaan ne suoraan ja polttelemaan itse niistä haluamanne Audio-CD:t?
"Man...you suck!
Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

D-Iivil wrote:Voisin sitten laittaa vaikka omalta koneelta jakoon pakkaamattomat wav-tiedostot ja antaa ftp-tunnarit halukkaille, niin pääsette sitten latailemaan ne suoraan ja polttelemaan itse niistä haluamanne Audio-CD:t?
Juuri näin. Ei tartte sun vääntää cd:itä.
metal
Peräruiske
Peräruiske

Post by metal »

Bisse666 wrote:Onko Wicker Man:nin bassot hoidettu? Jos ei nii voisin väsää ne..en kylläkää osaa mitenkää mixaa mutta nauhottaa mikillä xD
Olen hoitanut basson Wicker Maniin, joten sun ei tarvitse. :)

D-Iivil wrote:Voisin sitten laittaa vaikka omalta koneelta jakoon pakkaamattomat wav-tiedostot ja antaa ftp-tunnarit halukkaille, niin pääsette sitten latailemaan ne suoraan ja polttelemaan itse niistä haluamanne Audio-CD:t?
Kyllähän tuokin sopii. :) Onko yhtään biisiä jo täysin valmiina?
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

metal wrote: Kyllähän tuokin sopii. :) Onko yhtään biisiä jo täysin valmiina?
WED ja Revelations on valmiina, mutta pistän ne jakoon jahka uusi nopeampi nettiliittymä tulee (2-3 viikkoa), jottei miun uppikaista mene ihan tukkoon...

Kahtelen jos tänään saisin Children Of The Damnedia nauhoitettua omien osuuksien kohdalta :)
"Man...you suck!
Shogun
Roudari
Roudari

Post by Shogun »

D-Iivil wrote: Kahtelen jos tänään saisin Children Of The Damnedia nauhoitettua omien osuuksien kohdalta :)
Hmm... Anna mun kuulla se ensin, jos vaikka soittaisin kitarat uudelleen. Toi on sellaisessa tuubassa nauhoitettu, etten edes muista onko se julkaisukelpoinen. :lol:

Olisi ihan helmi, jos saisi noita Powerslavia, Phantomia, Purgatorya ym. bassoraitoineen, ennen kuin itse soitan kitarat. Selkeästi parempaan lopputulokseen päästään, kuin erikseen soitettuna. Sen olen kyllä huomannut edellisissä biiseissä... :?:
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

Shogun wrote:
D-Iivil wrote: Kahtelen jos tänään saisin Children Of The Damnedia nauhoitettua omien osuuksien kohdalta :)
Hmm... Anna mun kuulla se ensin, jos vaikka soittaisin kitarat uudelleen. Toi on sellaisessa tuubassa nauhoitettu, etten edes muista onko se julkaisukelpoinen. :lol:

Olisi ihan helmi, jos saisi noita Powerslavia, Phantomia, Purgatorya ym. bassoraitoineen, ennen kuin itse soitan kitarat. Selkeästi parempaan lopputulokseen päästään, kuin erikseen soitettuna. Sen olen kyllä huomannut edellisissä biiseissä... :?:
Hyvin ne on sisällä, ei turhaan käydä hyvää hinkkaamaan uusiks ;)
"Man...you suck!
Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

^^Koitan saada Powerslaven ja Phantomin tehtyä lähiaikoina. Muut onkin valmiina.
Shogun
Roudari
Roudari

Post by Shogun »

Asia selvä. 8)

Sitä ennen nähdäänkin teitä herroja lauteilla VR-makasiineilla. :finger:
Tuonnehan olis voinut heittää extrana jollain Rautaneito kokoonpanolla biisin pari. :wink:
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

^En mitään soittohommista tajua, mutta Night of the Beastissa on varmasti mahdollista jotain omaakin heittää. Järjestäjän kanssa olen muutaman kerran soitellut (erittäin pätevän tuntuinen kaveri) ja viimeksi oli puhetta, että jos tulee jotain erikoisempaa mieleen, niin ehdottamaan vaan. Miten tuo Rautaneito All Motherfuckin´ Stars sitten hoidettaisiin, niin se on teidän taiteilijoiden murhe. Minulla on sitten se "tonttu käteen, enkä roudaa" sopimus.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Finnarry
The Bassist
The Bassist

Post by Finnarry »

^^ No tuo kävi mullakin tuossa joskus mielessä. Tulis aika extempporee veto ilman treenausta... :wink:
Perttihän roudaa meille lisää kaljaa. :D
Shogun
Roudari
Roudari

Post by Shogun »

Riku: Oletko testannut jo Sonar 4 -versiota?
Olisi mulla valmiina, mutta en uskalla vielä vetää kolmosen päälle. :wink:

Pitäisi kai testata ensin sitä jollain toisella koneella...
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

Shogun wrote:Riku: Oletko testannut jo Sonar 4 -versiota?
Olisi mulla valmiina, mutta en uskalla vielä vetää kolmosen päälle. :wink:

Pitäisi kai testata ensin sitä jollain toisella koneella...
Olen. Hyvin pyörii ja prossankäyttö tipahti muutamia prosentteja tiettyjen Wavesin plugareiden kanssa. Vakaammalta tää myös tuntuu, sillä kertaakaan en ole vielä saanut kaatumaan, vaikka olen kohtuu raskasta masterointityötä tällä nyt tehnyt ~10-12h :D
"Man...you suck!
Post Reply