Rautaneito Projekti
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
-
- Hang-Around
Missäs vaiheessa oot?GhostOfTheNavigator wrote:Luistavaa, Cooli toimii taas! Iso kiitos Shogunille! Ja sitten nauhottelemaan.
Tai missäs vaiheessa kaikki ylipäätään ovat? Jos jokainen projektiin osallistuja / tällä hetkellä työstämässä oleva voisi pistää omaa statustaan kehiin, niin ei ihan kuihtuis tämä rojekti nyt tähän

"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Ai helvetti, ihan kokonaan unohtunut. Eli Wasted Yearsin ja Die With Your Boots Onin rummut saa joku muu hoidettavakseen. Ei riitä innostus/inspiraatio nauhoitella mitään muun hässäkän keskellä.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
-
- Hang-Around
Eli jätämme nämä biisit sitten ilmeisestikkin poies. Ei tuo ainakaan minua kauhiasti haittaa, tekemistä on näissä muissakin jahka vaan jossain vaiheessa saisin jengiltä matskua työstettäväksi.trooper wrote:Ai helvetti, ihan kokonaan unohtunut. Eli Wasted Yearsin ja Die With Your Boots Onin rummut saa joku muu hoidettavakseen. Ei riitä innostus/inspiraatio nauhoitella mitään muun hässäkän keskellä.
Elihkäs, nyt tekosyyt hiiteen ja nauhuri pyörimään ihmiset!
"Man...you suck!
-
- Viikonloppusoturi
-
- Rautakansleri
Kaks biisiä on valmiina, Where Eagles Dare & Revelations. Voin sendiä nuo siulle maililla jahka ylihuomenna pääsen pois intistä ja omalle koneellePertti Keinonen wrote:Heittäkääs sitten maililla niitä valmiita teoksia, niin laitetaan sivuille. Onko yhtään valmiita vielä?

Mites sitten nämä muut biisit, joihin tämän yhden hepun piti tulla miun luo lauluja vetämään (Children Of The damned etc.)? Jos tuntuu ettet ite pääse nyt mihinkään nauhoittelemaan, niin voin minäkin ne kiekaista sisään. Pohjat on valmiina

"Man...you suck!
On toki. Tosin jos miun pitää rueta kaikille projektiin osallistujille kärventämään omat CD:t, niin siinä menee henki ja terveys. Voisin sitten laittaa vaikka omalta koneelta jakoon pakkaamattomat wav-tiedostot ja antaa ftp-tunnarit halukkaille, niin pääsette sitten latailemaan ne suoraan ja polttelemaan itse niistä haluamanne Audio-CD:t?metal wrote:Sitten kun biisit on kokonaan valmiita (miksattu, masteroitu yms.) niin onko niitä mahdollista saada CDllä, ettei tarvitsisi tyytyä mp3-versioihin?
"Man...you suck!
Olen hoitanut basson Wicker Maniin, joten sun ei tarvitse.Bisse666 wrote:Onko Wicker Man:nin bassot hoidettu? Jos ei nii voisin väsää ne..en kylläkää osaa mitenkää mixaa mutta nauhottaa mikillä xD

Kyllähän tuokin sopii.D-Iivil wrote:Voisin sitten laittaa vaikka omalta koneelta jakoon pakkaamattomat wav-tiedostot ja antaa ftp-tunnarit halukkaille, niin pääsette sitten latailemaan ne suoraan ja polttelemaan itse niistä haluamanne Audio-CD:t?

WED ja Revelations on valmiina, mutta pistän ne jakoon jahka uusi nopeampi nettiliittymä tulee (2-3 viikkoa), jottei miun uppikaista mene ihan tukkoon...metal wrote: Kyllähän tuokin sopii.Onko yhtään biisiä jo täysin valmiina?
Kahtelen jos tänään saisin Children Of The Damnedia nauhoitettua omien osuuksien kohdalta

"Man...you suck!
Hmm... Anna mun kuulla se ensin, jos vaikka soittaisin kitarat uudelleen. Toi on sellaisessa tuubassa nauhoitettu, etten edes muista onko se julkaisukelpoinen.D-Iivil wrote: Kahtelen jos tänään saisin Children Of The Damnedia nauhoitettua omien osuuksien kohdalta

Olisi ihan helmi, jos saisi noita Powerslavia, Phantomia, Purgatorya ym. bassoraitoineen, ennen kuin itse soitan kitarat. Selkeästi parempaan lopputulokseen päästään, kuin erikseen soitettuna. Sen olen kyllä huomannut edellisissä biiseissä...

"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
- Bruce Dickinson on Ozzfest
Hyvin ne on sisällä, ei turhaan käydä hyvää hinkkaamaan uusiksShogun wrote:Hmm... Anna mun kuulla se ensin, jos vaikka soittaisin kitarat uudelleen. Toi on sellaisessa tuubassa nauhoitettu, etten edes muista onko se julkaisukelpoinen.D-Iivil wrote: Kahtelen jos tänään saisin Children Of The Damnedia nauhoitettua omien osuuksien kohdalta
Olisi ihan helmi, jos saisi noita Powerslavia, Phantomia, Purgatorya ym. bassoraitoineen, ennen kuin itse soitan kitarat. Selkeästi parempaan lopputulokseen päästään, kuin erikseen soitettuna. Sen olen kyllä huomannut edellisissä biiseissä...

"Man...you suck!
-
- Rautakansleri
^En mitään soittohommista tajua, mutta Night of the Beastissa on varmasti mahdollista jotain omaakin heittää. Järjestäjän kanssa olen muutaman kerran soitellut (erittäin pätevän tuntuinen kaveri) ja viimeksi oli puhetta, että jos tulee jotain erikoisempaa mieleen, niin ehdottamaan vaan. Miten tuo Rautaneito All Motherfuckin´ Stars sitten hoidettaisiin, niin se on teidän taiteilijoiden murhe. Minulla on sitten se "tonttu käteen, enkä roudaa" sopimus.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Olen. Hyvin pyörii ja prossankäyttö tipahti muutamia prosentteja tiettyjen Wavesin plugareiden kanssa. Vakaammalta tää myös tuntuu, sillä kertaakaan en ole vielä saanut kaatumaan, vaikka olen kohtuu raskasta masterointityötä tällä nyt tehnyt ~10-12hShogun wrote:Riku: Oletko testannut jo Sonar 4 -versiota?
Olisi mulla valmiina, mutta en uskalla vielä vetää kolmosen päälle.![]()
Pitäisi kai testata ensin sitä jollain toisella koneella...

"Man...you suck!