Mitä saatanan sisäpiirijuttuja, en mä mitään saanut. Vaan en ansainnutkaan, kun Skunkki jäi arvoitukseksi ja täräytin 5 & 6 kyssärin miinaan niin, että koko äijä karahti galaksin kokoiselle alueelle tuhannen pillun päreiksi. Oikein hävettää.
Mutta hei, mä olen jo NIIN vanha, että osa menee dementian piikkiin. Onneksi en ehtinyt lukea etusivun kommentteja, olisin kuitenkin kommentoinut jotain sulavaa kuten "heitä homo voltti" tai muuta elämää suurempaa. Kiitos kaikille, oli kivaa. Uudestaan.
Olihan nopeaa toimintaa... Tänään tuli postissa Early Days T-paita, mutta ne luvatut sarvet tai mitkä lie ei ollut mukana. Paita kuitenkin on komea ja juuri oikeaa kokoa. Kiitos Pera.
asa wrote:Olihan nopeaa toimintaa... Tänään tuli postissa Early Days T-paita, mutta ne luvatut sarvet tai mitkä lie ei ollut mukana. Paita kuitenkin on komea ja juuri oikeaa kokoa. Kiitos Pera.
Sama juttu täällä.
Paita on erittäin komea, joten pääsi välittömästi käyttöön. Kiitokset siis minultakin Pertille ja EMI:lle.
Ei kestä kiittää. Välitin kiitokset levy-yhtiölle. Kokoasioihin en voinut vaikuttaa, koska kaikki halusivat miesten kokoja, joten EMIn mies arpoi varmaan saajat. Sarvet saattoivat vahingossa kiireessä unohtua.
Jos teillä on digikamerat käytössä, niin ottakaa pari kuvaa paidasta ja laittakaa maililla mulle.
Sain siitä Maiden-guru kilpailusta VR-makasiineilla 2 kpl, mutta olivat perkele L-kokoa, mikä on vähän epämiellyttävän nafti päällä. Taitaapa toinen olla vielä muoveissakin.
Perkeles, ihan hyvältä näyttää tuo paita. Melkein harmittaa, etten osallistunut, mutta helvetti, samahan se kun ei ois kuitenkaan voittanut
Ei mutta oli kyllä hyvät kysymykset omalla tavallaan, ei ainakaan yhtään liian helpot, että aivan arvalla olisi paitoja tarjottu. Näitä lisää, jos vaikka koittas ittekki onneensa joskus
Järjestämme tuota pikaa uuden Maiden skaban hyvillä palkinnoilla. Enää puuttuvat vaan hyvät kysymykset . Jos siis haluat jeesata ja tunnet itsesi todelliseksi jyrkiotilaksi, niin laita yv:llä tai maililla minulle päin omat kysymysehdotuksesi vastausten kera. Jos pystyt tekaisemaan oikein kysymyspatteriston ja vielä samaan aihepiiriin liittyen (esim. 25 vuotisjuhlan kunniaksi TNOTB?!), niin aina parempi.