Miten noita pääkalloja saa?
Moderator: The Killer Krew
-
- Berserkki
Asia lienee sopivan tänne.. Tuossa kun postasin nyt soi topicciin tuon Die Young:in niin siinä samalla tietojani lukien huomasin että viestimääräni oli vähentynyt roimasti.. enhän niihin niin aktiivisesti huomiota kiinnitä , mutta aivan kuin määrä olisi ollut reilusti pienempi..Oman muistin mukaan itselläni olisi ollut yli 1000 viestiä ja ainakin kaksi kalloa.. Mistäköhän voi mahdollisesti tämä johtua ? Ei mulle nuo määrät mikään elämän tärkeys ole , mutta silti ihmetyttää...
-
- Lentäjä-Ässä
^ Heh, huomasin itse saman jutun, muistaakseni mulla oli yli 900 viestiä vielä vähän aikaa sitten. Käsittääkseni tällä foorumilla kaikki vanhat topicit niinsanotusti häviävät bittiavaruuteen, ellei niissä ole äänestystä, jostain syystä nuo äänestystopicit eivät häviä mihinkään. Varmaan on sitten käynyt niin, että joku iso topic johon olit kirjottanut viestejä, mutta johon kukaan ei ollut enää pitkään aikaan kirjoittanut mitään hävisi, jolloin kaikki topicin viestit häivisivät samalla -> viestimäärä pienenee.
Varmaankin noin käynyt, en toisaalta ole 100% varma.
Varmaankin noin käynyt, en toisaalta ole 100% varma.
^Juurikin näin.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook