Rautaneito tuotteita tulossa?
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Tässä Sheriffin versio Clansmanista: Clansman of Finland!
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Rautakansleri
-
- Wimp
pelkällä "www.rautaneito.com" tai "Rautaneito" tekstillä olisi edelleen huomattavasti parempi. Minusta tuo kuva on jotenkin sekava.
imo
imo
Suck My Norris
-
- Berserkki
^^Samaa mieltä, eli joko tuo Clansman, tai FINTrooper.
Mahtavaa jälkeä on kyllä tuo Clansman. Teksti vaan vielä pitäisi päättää. Sellanen vielä, että minkäs värinen tuo paita tulee olemaan? Tumman sininen? Huonoin väri olis IHMO valkonen, koska tuppaa nuo valkoiset paidat aina oleen likasia. Ainakin minulla siis.
Mahtavaa jälkeä on kyllä tuo Clansman. Teksti vaan vielä pitäisi päättää. Sellanen vielä, että minkäs värinen tuo paita tulee olemaan? Tumman sininen? Huonoin väri olis IHMO valkonen, koska tuppaa nuo valkoiset paidat aina oleen likasia. Ainakin minulla siis.
Joskus illan pimeinä tunteina omassa pienessä päässäni mietiskelin ehdotusta ja sain yhden aikaiseksi
"I'm a slave to the power of Iron Maiden"
Edit: Tuo kuva on ihan helvetin komea

"I'm a slave to the power of Iron Maiden"
Edit: Tuo kuva on ihan helvetin komea

Last edited by Jaso on Mon Jun 07, 2004 22:52, edited 1 time in total.
-Miks me juodaan heti aamusta kaljaa?
-Murot on loppu.
-Murot on loppu.
Tommonen kuva ehdottomasti taakse!
Edessä pitää olla joku yksinkertainen hieno teksti, voitte tehä niin että erikois maksusta voitte vielä laittaa semmosen et voi tettää oman Rautaneito BB:n nimimerkin jonnekkin taakse.. Onkohan liian hankalaa
? No kuitenkin mun mielestä ois iha jees tommone.
Edessä pitää olla joku yksinkertainen hieno teksti, voitte tehä niin että erikois maksusta voitte vielä laittaa semmosen et voi tettää oman Rautaneito BB:n nimimerkin jonnekkin taakse.. Onkohan liian hankalaa

-Scream for me, it's time for tea.
-
- Bad Ass MotherFucker
Kuva on helvetin hieno!
Jos väristä aletaan keskustelemaan, niin oma vaihtoehtoni on MUSTA. (Onko niitä muitakin värejä?)
Kuva eteen, teksti taakse. Laittakaa perskules lisää tekstiehdotuksia, niitä on mukava lukea! Mitenkäs teksti valitaan, tekevätkö modet päätöksen vai järkätäänkö parhaista ehdotuksista äänestys?
Jos väristä aletaan keskustelemaan, niin oma vaihtoehtoni on MUSTA. (Onko niitä muitakin värejä?)
Kuva eteen, teksti taakse. Laittakaa perskules lisää tekstiehdotuksia, niitä on mukava lukea! Mitenkäs teksti valitaan, tekevätkö modet päätöksen vai järkätäänkö parhaista ehdotuksista äänestys?
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
-
- Rautakansleri
Sheriffin uudempi tekele Rautaneidon Killers kuvasta: Klik!
Aika siisti tämäkin. Edelleen laittaisin Rautaneito tekstin kuten näillä sivuilla ja kuvan yläpuolelle klassiseen tyyliin.
Aika siisti tämäkin. Edelleen laittaisin Rautaneito tekstin kuten näillä sivuilla ja kuvan yläpuolelle klassiseen tyyliin.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
^^ Minä olen jo aiemminkin puuttunut näihin uskontotyyppisiin ehdotuksiin ja sanon heti, että en tilaa paitaa, jos siihen isketään tämän tyylinen kirjoitus.
Saadaan vielä hihhuliarmeija peräämme. Lisäksi tekstin ei tarvitse loukata ketään, tuollainen loukkaisi.
Saadaan vielä hihhuliarmeija peräämme. Lisäksi tekstin ei tarvitse loukata ketään, tuollainen loukkaisi.
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
Tuo toinen (Killers) versio toimii allekirjoittaneelle paremmin. Jotenkin nuo vanhemmat Eddie -versiot olivat siistimpiä.
Mutta tosiaan, ehkä teksti mieluummin kuvan yläpuolelle ja ainakin siihen valkoiset reunat, kuten sivuillakin on...

Mutta tosiaan, ehkä teksti mieluummin kuvan yläpuolelle ja ainakin siihen valkoiset reunat, kuten sivuillakin on...
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
- Bruce Dickinson on Ozzfest
No nyt rupeaa jo näyttämään erityisen komealta toi Killers eddie. Itse en kyllä tarvitse mitään älyvapaata slogania paidan selkään, ihan pelkkä Eddie+ RAUTANEITO teksti riittää, mitä nyt oman nickin voisin heittää selkäpuolelle.Pertti Keinonen wrote:Sheriffin uudempi tekele Rautaneidon Killers kuvasta: Klik!