Tämmöinen Tapahtuma on valunut julkisuuteen (mm. bändin facebookissa maininta). Muita keikkoja ei ainakaan toistaiseksi olla sopimassa (olihan se pakko kysyä!).
Lipunhinnoista, soittoajoista tms. ei vielä tietoa.
Oon nössö ja meen The Devil's Bloodia katsoon itse, luottaen että kai niitä muitakin vetoja vielä tulee. Menkää nyt ees paikalliset katsoon silti.
Xysma, la 19.11.2011, Klubi Turku
Moderator: The Killer Krew
Re: Xysma, la 19.11.2011, Klubi Turku
Settilista oli tiemmä:
Le Mans 66/I Feel Like Lou Reed
Hard Without Tenderness
Nice Pale
Need
Green Gas Station Jacket
So Divine
Getting Emotional
Head Off
Viewmaster
---
One More Time
Uranus Falls Again
Turning
Alkaa muuten risomaan etenkin tuon encoren myötä kun en paikalla ollut. Toivottavasti tulee vielä keikkoja.
Täältä varmaan ei ketään paikalla ollut?
Le Mans 66/I Feel Like Lou Reed
Hard Without Tenderness
Nice Pale
Need
Green Gas Station Jacket
So Divine
Getting Emotional
Head Off
Viewmaster
---
One More Time
Uranus Falls Again
Turning
Alkaa muuten risomaan etenkin tuon encoren myötä kun en paikalla ollut. Toivottavasti tulee vielä keikkoja.
Täältä varmaan ei ketään paikalla ollut?
^Höh. Ei mitn Above the mind of morbidityltä.
Mitähän tosta vinyylistä, muuten, sais? Ainoa Xysma, ku löytyy hyllystä. Sen jälkeen meni liian kaupalliseks.

Mitähän tosta vinyylistä, muuten, sais? Ainoa Xysma, ku löytyy hyllystä. Sen jälkeen meni liian kaupalliseks.
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
This child was born to die"
A.Kivi wrote:^Höh. Ei mitn Above the mind of morbidityltä.![]()

Olisi toi mulle kelvannut, paremmin kuin hyvin

En tiiä mitä tuosta voisi nyhtää, oikean ostajan löytyessä varmaan melkoisesti. Fata Morgana on kait se harvinaisin Xysma (500 kpl painos jenkkifirmalle), CitB:n soolokitaristilla on tuo - meinasi joskus rahapulassa myydä kahdella kympillä, johon joutu sanoon että myy edes mulle niin saat ostaa myöhemmin takasin kun rahatilanne korjaantuu...