U.D.O. Suomeen tammikuussa

Keskustelua pelkästään herätysjuhlista, festareista ja keikoista, jotka eivät liity Iron Maideniin.

Moderator: The Killer Krew

rocker
Sateentekijä
Sateentekijä

U.D.O. Suomeen tammikuussa

Post by rocker »

U.D.O. tulee perinteen mukaisesti uuden levyn tiimoilta Suomeen kiertueella.

Keikkapäivät ovat 26.tammikuuta, Tavastia, Helsinki ja 27.tammikuuta, Klubi, Turku. Viikonpäivät ovat tiistai ja keskiviikko eli eivät parhaat mahdolliset.

Toivottavasti Turun keikalle tulisi kunnolla väkeä. Klubilla ei hevikeikoilla ole hirveästi jengiä aina ollut. Itse aion olla ehdottomasti paikalla.

Bändi vetää nykyään tällaista settilistaa:

SPOILER

Bogeyman
Dominator
Independence day
Mission X
Vendetta
In the Darkness
Living on the Frontline
Animal House
XTC
Princess of the dawn
Man and Machine
I dont wann be like you
Mastercutor
Thunderball
Holy
Metal Heart
Infected
Burning
Fast as a shark
Balls to the wall

Uudelta levyltä olisi saanut olla vielä enemmänkin biisejä mukana. Ja nuo Accept-biisit vois Metal Heartia lukuunottamatta jättää mun puolesta jo kokonaan pois.
What we do in life, echoes in eternity
Rider Of The Storm
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Re: U.D.O. Suomeen tammikuussa

Post by Rider Of The Storm »

Mitä nyt oon seuraillut tuota Udon kiertuelistaa niin alunperin piti rundata loppuvuosi,mutta sitten tuli joku sairastapaus mikä peruutti monta keikkaa.Ne keikat tehdään nyt sitten alkuvuodesta ja niihin lisättiin nämä Suomen keikat eli alunperin Udo oli kai jättämässä Suomen väliin.Onneksi siis tuli tämä sairastapaus. :)
"Live for nothing or die for something."
-John Rambo-
Zapper
Kisälli
Kisälli

Post by Zapper »

Helsingin keikalle pitää ainakin mennä ja ehkä Turkuunkin. Olin jo varannut matkat Tallinnan keikalle marraskuussa, mutta nimenomaan se peruuntui muutama päivä ennen reissua. No meni reissu sitten muissa kuin Udon merkeissä. Tämä kyllä paikkaa vitutusta kuitenkin hyvin!
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Viikkokeikka, joten ei ratvitse harkitakaan taas lähtöä. Muuten olis joutunut kyllä miettimään...
Post Reply