http://www.iltalehti.fi/popstars/200903 ... 3_ps.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Josko soittais muutakin kuin bluesia.
Gary Moore Turkuun
Moderator: The Killer Krew
Gary Moore Turkuun
What we do in life, echoes in eternity
Re: Gary Moore Turkuun
Oli Meripäivil viime suvena ja oli Gary taasen oma itsensä. Muut bändin jäsenet venttas useasti aina, kyllästymiseen asti. Jokos Hidalgo lopettaa sooloilun ? Vetihän se hyvin soolot ! Mutta... kuka tykkää kuka eirocker wrote:http://www.iltalehti.fi/popstars/200903 ... 3_ps.shtml
Josko soittais muutakin kuin bluesia.

83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
-
- Rautakansleri
Gary OK, mutta enemmän kyllä uutisessa kiinnosti Kolmas Nainen ja ikisuosikki Popeda. Mulla on tuo Hanhiniemi kokonaan vielä tässä elämässä tsekkaamatta, vaikka on mielestäni yksi kaikkien aikojen tekstien tekijöistä tässä maassa.
Paha minut iski...
Paha minut iski...
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Roudari
^Kolmas Nainen on ollut keikalla aina kova. Itse diggasin - ja edelleen se iskee - bändistä kovasti ja pidän sitä edelleen yhtenä parhaana suomalaisena bändinä. Bändin olen nähnyt kolmella vuosikymmenellä eikä se koskaan ole pettänyt, reunion-keikat ovat olleet jos mahdollista vielä parempia kuin bändin aktiiviaikoina. Muistan hämärästi myös ekan näkemäni bändin keikan, jolloin se ei vielä ollut päässyt kuuluisuuteen ja soitti vielä pikkukapakoissa. Hanhiniemi spiikkasi, että seuraava biisi on Vuosisadan kanuuna ja toivottavasti kellään ei huomenna ole sellaista. No, minulla oli, mutta onneksi se kuuluu jo menneelle vuosisadalle. Klassinen on myös Hanhiniemen spiikki ennen Lautalla biisiä: "Tämä haitari on ihan epävireessä, mutta kompensoin epävireen soittamalla sitä ihan miten sattuu".
-
- Rautakansleri
Oijoi! Just tuo Vuosisadan kanuuna, Asserin kapakkaan ja kaikki muukin Paha minut iski levyn materiaali osuu kyllä makuhermoon, että osaan levyn takaperin ulkoa. Kyä tää täytyy päästä kattoon.Bruusbruus wrote:^Kolmas Nainen on ollut keikalla aina kova. Itse diggasin - ja edelleen se iskee - bändistä kovasti ja pidän sitä edelleen yhtenä parhaana suomalaisena bändinä. Bändin olen nähnyt kolmella vuosikymmenellä eikä se koskaan ole pettänyt, reunion-keikat ovat olleet jos mahdollista vielä parempia kuin bändin aktiiviaikoina. Muistan hämärästi myös ekan näkemäni bändin keikan, jolloin se ei vielä ollut päässyt kuuluisuuteen ja soitti vielä pikkukapakoissa. Hanhiniemi spiikkasi, että seuraava biisi on Vuosisadan kanuuna ja toivottavasti kellään ei huomenna ole sellaista. No, minulla oli, mutta onneksi se kuuluu jo menneelle vuosisadalle. Klassinen on myös Hanhiniemen spiikki ennen Lautalla biisiä: "Tämä haitari on ihan epävireessä, mutta kompensoin epävireen soittamalla sitä ihan miten sattuu".
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!