Samaa kastiin menee myös Gojira.Iivis wrote:Ihan offtopikkina. James Hetfield on tunnetusti kova Ghost diggari ja hehkuttanut bändiä erinäisissä medioissa. Muistan, että herra on pitänyt jossain haastattelussakin Ghostin t-paitaa päällään. Oiskohan tälläkin asialla myötävaikutusta festarin keikkabuukkaajille tms.Jazz78 wrote:[Ts. kirjoituksestasi ilmenee, koska Ghostilla olisi kannatusta sekä Suomessa että ulkomailla, minun tulisi ymmärtää ja kannattaa sen buukkausta festareille, vaikka näkemäni ja kuulemani perusteella se on täyttä paskaa. Okei.
Hetfield: "Yeah, I'm in their fan club [Laughs]. I had no idea what they looked like until I saw the video. I heard the music first and I thought it was very great — very unique, very melodic and a breath of fresh air for metal. It reminded me a bit of '70s kind of rock that I liked as well. So yeah, I love the band."
Sonisphere Finland 2012
Moderator: The Killer Krew
Re: Sonisphere Finland 2012
-
- Lentäjä-Ässä
Jazz78 wrote:Vastaatko sinä tai vekkuli minulle yksinkertaisesti KYLLÄ tai EI:puolisukeltaja wrote:En ole Vekkuli, mutta rautalankaa voin tarjota: Millä tavalla on uskomatonta, että suosittu, äskettäin uuden levyn julkaissut, nousujohteessa oleva ja jatkuvaa suitsutusta ja hehkutusta saava yhtye buukataan Sonisphereen? Varsinkin kun ko. bändi on aiemmin esiintynyt Sonisphere-linjaa edustavien artistien kanssa. Sinähän tuota buukkausta alun perin kutsuit "uskomattomaksi". Melkein sama, kuin joku Machine Headia fanittava ja Metallicaa vihaava tulisi sanomaan, että on uskomatonta, että Metallica on pääesiintyjänä eikä Machine Head. Näin niinkuin kärjistettynä.Jazz78 wrote:Eli väännäppä minulle vielä rautalangasta: En siis saa ihmetellä OMASTA MIELESTÄNI turhaa buukkausta festeille, koska ko. bändi oli OMASTA MIELESTÄNI täyttä kuraa? Kirjoitin arvosteluni OMAN KOKEMUKSENI perusteella tämän vuoden Sonispherestä. Eikä todellakaan kiinnosta mitä yleinen mielipide mihinkin on, käytän ihan omaa mielipidettäni.
Ghost on myös miun mielestä todella yliarvostettu yhtye (ja joo, melkein vois paskaksi sanoa), mutta se ei silti tee sen Sonisphere-buukkausta "uskomattomaksi". Melkein päinvastoin.
Saanko MINÄ pitää sitä uskomattona buukkauksena yleistä mielipidettä vastaan, koska minusta se oli täyttä sontaa?
Huomautan vielä että puhun vain omasta puolestani, en siis edes yleisellä tasolla.
Ei buukkaus ole uskomaton vaikka et itse kyseisestä yhtyeestä pitäisikään. Huono se voi kenen tahansa mielestä olla mutta kyllä tuossa ylempänä ladottiin faktat tiskiin miksi Ghost otettiin soittamaan Sonisphereen. Voisin itse esimerkiksi pitää Metallican pääesiintyjän asemaa samalla logiikalla uskomattomana, koska bändi ei ole IMO saanut mitään kunnollista aikaiseksi viimeiseen 20 vuoteen ja on maailman selvästi yliarvostetuin yhtye.
-
- Kapteeni Saigonissa
Huh huh... Eli minä en saa pitää buukkausta uskomattomana.maidenpoker wrote:Ei buukkaus ole uskomaton vaikka et itse kyseisestä yhtyeestä pitäisikään. Huono se voi kenen tahansa mielestä olla mutta kyllä tuossa ylempänä ladottiin faktat tiskiin miksi Ghost otettiin soittamaan Sonisphereen. Voisin itse esimerkiksi pitää Metallican pääesiintyjän asemaa samalla logiikalla uskomattomana, koska bändi ei ole IMO saanut mitään kunnollista aikaiseksi viimeiseen 20 vuoteen ja on maailman selvästi yliarvostetuin yhtye.
Mmmm... Kyllä saan ja pidän.
Lopetan asian puimisen, tai pikemminkin keskustelun mitä mieltä minä saan bändeistä olla, tähän. En saanut syytä muuttaa kantaani kokemaani vasten.
Sen kommentoin Metallica -heittoosi, että "siittä vaan, Suomi on vapaa maa! (tai pitäisi olla)".
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom
2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki
2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden
2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki
2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
Älä saivartele. Kysehän ei ole siitä, ettetkö sinä saisi pitää sitä buukkausta uskomattomana, vaan että koska sinä et tykkää tai ymmärrä, niin sen pitäisi mielestäsi automaattisesti olla muidenkin mielestä UN-FUCKING-BELIEVABLE! Maidenpoker aika hyvin sulle selvensi, miksi Ghost oli sinne keikalle buukattu.
Vastaako kuka tahansa minulle, että onko jonkun muunkin mieleen syntynyt kuva Jatsimies '78:sta ihan uskomattoman raskassoutuisena kaverinaJazz78 wrote:Vastaatko sinä tai vekkuli minulle yksinkertaisesti KYLLÄ tai EI:
Saanko MINÄ pitää sitä uskomattona buukkauksena yleistä mielipidettä vastaan, koska minusta se oli täyttä sontaa?
Huomautan vielä että puhun vain omasta puolestani, en siis edes yleisellä tasolla.

Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
-
- Kapteeni Saigonissa
Ei ole saivartelua asa-hyvä. Kyse oli nimenomaan mitä mieltä minä saan olla. Tai ainakin niin koin vastaukset tekemääni arvosteluun festistä.asa wrote:Älä saivartele. Kysehän ei ole siitä, ettetkö sinä saisi pitää sitä buukkausta uskomattomana, vaan että koska sinä et tykkää tai ymmärrä, niin sen pitäisi mielestäsi automaattisesti olla muidenkin mielestä UN-FUCKING-BELIEVABLE! Maidenpoker aika hyvin sulle selvensi, miksi Ghost oli sinne keikalle buukattu.

Olen mielelläni erittäin raskassoutuinen kaveri, jos siksi minut mielletään kun en mene yleisten mielipiteiden mukana ja uskallan kyseenalaistaa arkojakin aiheita.Jussi K wrote:Vastaako kuka tahansa minulle, että onko jonkun muunkin mieleen syntynyt kuva Jatsimies '78:sta ihan uskomattoman raskassoutuisena kaverina

Minut oikeasti tuntevat, tietävät paremmin.

-
- Taka-ampuja
Voipi olla näin, mutta mutta...Jazz78 wrote:Olen mielelläni erittäin raskassoutuinen kaveri, jos siksi minut mielletään kun en mene yleisten mielipiteiden mukana ja uskallan kyseenalaistaa arkojakin aiheita.![]()
![]()
Heti kun joku muu kyseenalaistaa sinulle arkoja aiheita , kuten esim. eräs tietty yhtye, et hyväksy sitä kyseenalaistamista lainkaan. Eikö tuo sama pitäisi sallia tasapuolisesti kaikille ja mistä aiheesta vaan? Joskus sitä, että ei mene yleisten mielipiteiden mukana, voidaan myös kutsua sokeaksi fanittamiseksi. Tämä selittyy sillä, että AINA konfliktitilanteessa tunne selättää järjen. Ja tämä ei liity pelkästään musiikkiin, vaan myös paljon vakavampiin asioihin kuten vaikkapa ihmisen elämään kokonaisuudessaan. Peace, man...
Meillä on PA, meillä on bussi,
niitä ei meiltä kukaan ... vie
Minun mielestäni mies on ainakin tasapainoinen, älykäs, sosiaalisesti ja verbaalisesti lahjakas sekä erittäin kyvykäs argumentoinnin saralla. Kaikin puolin hieno herrasmies! En itse asiassa edes ymmärrä tätä jatkuvaa vastakkainasettelua.Jussi K wrote:Vastaako kuka tahansa minulle, että onko jonkun muunkin mieleen syntynyt kuva Jatsimies '78:sta ihan uskomattoman raskassoutuisena kaverina
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
^ Buahahahahahahaha
. Oli ihan pakko.

"Life goes on....until it doesn't"
-
- Kapteeni Saigonissa
Jip, peace no hätä.Risto Malinen wrote:Voipi olla näin, mutta mutta...Jazz78 wrote:Olen mielelläni erittäin raskassoutuinen kaveri, jos siksi minut mielletään kun en mene yleisten mielipiteiden mukana ja uskallan kyseenalaistaa arkojakin aiheita.![]()
![]()
Heti kun joku muu kyseenalaistaa sinulle arkoja aiheita , kuten esim. eräs tietty yhtye, et hyväksy sitä kyseenalaistamista lainkaan. Eikö tuo sama pitäisi sallia tasapuolisesti kaikille ja mistä aiheesta vaan? Joskus sitä, että ei mene yleisten mielipiteiden mukana, voidaan myös kutsua sokeaksi fanittamiseksi. Tämä selittyy sillä, että AINA konfliktitilanteessa tunne selättää järjen. Ja tämä ei liity pelkästään musiikkiin, vaan myös paljon vakavampiin asioihin kuten vaikkapa ihmisen elämään kokonaisuudessaan. Peace, man...

Kiitos, Risto, kerrankin asiallisesta kirjoituksesta koskien minua tai mielipiteitäni!

Tämä on sitten sieltä toisestä päästä... alapäästä nimenomaan.QazKFD wrote:Minun mielestäni mies on ainakin tasapainoinen, älykäs, sosiaalisesti ja verbaalisesti lahjakas sekä erittäin kyvykäs argumentoinnin saralla. Kaikin puolin hieno herrasmies! En itse asiassa edes ymmärrä tätä jatkuvaa vastakkainasettelua.

Höhö. Pakko tähän yhdistetyn (luetun ymmärtäminen & argumentit) MM-kisaan oli osaa ottaa tavalla tai toisellaJazz78 wrote:Tämä on sitten sieltä toisestä päästä... alapäästä nimenomaan.![]()
![]()

Sen saat muuten aivan varmasti täältäkin jos kerrankin positiivisesti yllätät ja kirjoitat jotain fiksua ja sen lisäksi osoitat edes etäisesti ymmärtäväsi mitä sinulle takaisin kirjoitetaan. Kiitos ja anteeksi.Jazz78 wrote:Kiitos, Risto, kerrankin asiallisesta kirjoituksesta koskien minua tai mielipiteitäni!![]()
![]()
![]()
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Ainiin muuten! Allekirjoittaneen kuvia Sonispherestä!
http://www.flickr.com/photos/muukka/set ... 097738178/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvia jokaisesta päivän yhtyeestä. Loppua kohden paranee, alku aika paskaa pakkopullaa.
http://www.flickr.com/photos/muukka/set ... 097738178/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvia jokaisesta päivän yhtyeestä. Loppua kohden paranee, alku aika paskaa pakkopullaa.

** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
-
- Kapteeni Saigonissa
Upeita kuvia!!!!Osiris wrote:Ainiin muuten! Allekirjoittaneen kuvia Sonispherestä!

Hienoja kuvia kylläOsiris wrote:Ainiin muuten! Allekirjoittaneen kuvia Sonispherestä!

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Taka-ampuja
Tarkoititko, että ainoastaan tämän kerran minun kirjoitukseni sinusta oli asiallinen vai vertasitko kirjoitustani kokonaisuutena palstan kaikkiin kirjoituksiin?Jazz78 wrote:Kiitos, Risto, kerrankin asiallisesta kirjoituksesta koskien minua tai mielipiteitäni!Risto Malinen wrote:Peace, man...![]()
![]()
![]()

No uskoakseni tiedän mitä tarkoitit, joten kuuluista suomalaista viihdehahmoa lainatakseni. "Vitsi, vitsi, haittaakse"
PS. Eli juuri tuollaisella kommentoinnilla, mihin itse yllä syyllistyin, saadaan aikaan sitä turhaa "keskustelua" Mutta en vaan malttanut...
Meillä on PA, meillä on bussi,