Sauna Open Air, Tampere, Eteläpuisto, 9-11.6.2011
Moderator: The Killer Krew
-
- Berserkki
-
- Taka-ampuja
-
- Berserkki
Jotta huomiseksi olisi jotain odotettavaa, kerronpa tässä, että sain noin tunti sitten vähän ennakkotietoa huomisesta bändijulkistuksesta. Sanonpa vain että SOAn ja muutenkin koko Suomalaisen festarikesän kovin bändi ainakin mun kohdalla, vaikka on useammankin kerran täällä käynnyt. Jos on yhtään mun postauksia lueskellut, tietää mikä bändi on kyseessä. Huhhu, mikä keikkakesä.
-
- Hiippari
Deathrasher wrote:Jotta huomiseksi olisi jotain odotettavaa, kerronpa tässä, että sain noin tunti sitten vähän ennakkotietoa huomisesta bändijulkistuksesta. Sanonpa vain että SOAn ja muutenkin koko Suomalaisen festarikesän kovin bändi ainakin mun kohdalla, vaikka on useammankin kerran täällä käynnyt. Jos on yhtään mun postauksia lueskellut, tietää mikä bändi on kyseessä. Huhhu, mikä keikkakesä.
Oisko nyt se dio? Vaiko saxon? SOA sivuilla kertovat kyllä että kotimaisia on vaa tulossa, eihä sitä koskaan tiiä. Pistä privana viestiä jos osuin oikeaan! En kerro kellekkään!

Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
-
- Hang-Around
-
- Hiippari
Karvanaama-Zakk wrote:Jaa...Blackmore´s Night vai?Tulis ees Rainbowna
Joo, olisihan se pitänyt heti tajuta laittaa e-meilistä, eli Blackmore's Night mailing listin tiedotteesta Tampereen osalta;
Venue:Tampere-talo, Yliopistonkatu 55, 33100 Tampere
Helsingissä sitten Finlandia Talo.
Eli ei ole blackmore saunaan tulossa.
Maiden todistettu:
-
- Hang-Around
No joo...Ei näköjään...Saunasta vissiin tuleeki sit kesän ainoat festarit itelle ku Wackenki on loppuunmyyty...Mun tuurilla joudun duuniin just Sauna v-loppuna...GODOFTHUNDER wrote:Karvanaama-Zakk wrote:Jaa...Blackmore´s Night vai?Tulis ees Rainbowna
Joo, olisihan se pitänyt heti tajuta laittaa e-meilistä, eli Blackmore's Night mailing listin tiedotteesta Tampereen osalta;
Venue:Tampere-talo, Yliopistonkatu 55, 33100 Tampere
Helsingissä sitten Finlandia Talo.
Eli ei ole blackmore saunaan tulossa.
Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!!
-
- Berserkki
Kyllä Wacken-lipun saa ihan varmasti jos sellasta halajaa. Itekin oon 100% varmasti sinne menossa, vaikken vielä omista lippua. 70 000 lippua sinne on myyty, pakosti niistä moni on perumassa/muuten vaan myymässä lippunsa.
On this night, in this hour
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme
-
- Hang-Around
Joo.En minä sillä.Olihan tossa äskettäin lippu 120€ myynnissä.Tulee kyllä halvemmallakin (uskoisin ainakin)...Mutta tohon pätee sama ku Saunaanki että pitäs noista duuneista tietää.Tehny tässä 10-12tunnin päiviä ja en tiedä millo loppuu tää tahti.Kesälomasta ei mitää tietoo...Thrashtard wrote:Kyllä Wacken-lipun saa ihan varmasti jos sellasta halajaa. Itekin oon 100% varmasti sinne menossa, vaikken vielä omista lippua. 70 000 lippua sinne on myyty, pakosti niistä moni on perumassa/muuten vaan myymässä lippunsa.
Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!!
-
- Berserkki
EDIT: VOI VITTU, SAXON! Viime vuoden keikka oli silkkaa parhautta. Alkuun näytti saunan kattaus melko heikolta, mutta nyt ei kehtaa valittaa.http://www.sauna-open-air.fi/ wrote:AIRBOURNE JA SAXON SAUNAAN
Sauna Open Air on vahvistanut vielä kaksi ulkomaista saunojaa kesäkuun alun festivaaliin: australialainen kohubändi Airbourne ja brittiläisen 80-metallin menestyjä Saxon saapuvat Tampereelle vahvistamaan ennestäänkin todella kovaa esiintyjäkaartia. Airbourne esiintyy perjantaina 6.6. ja Saxon suunnuntaina 8.6., jolloin lavalle nousevat myös mm. Whitesnake ja Joe Lynn Turner & Graham Bonnett Rainbow-biiseineen.
Airbourne on suoraa jatkoa aussien räävittömälle hard rockille AC/DC:n ja Rose Tattoon raivaamalla tiellä. Euroopassa ja Amerikassa nyt kiertävä bändi on herättänyt valtavasti kiinnostusta ja esikoisalbumi Runnin' Wild tullaan julkaisemaan Suomessakin ennen Saunaa, juuri kesäkuun alussa. Parhaan kuvan Airbournen häpeilemättömästä olemuksesta ja rockista saa vaikkapa bändi My Space -sivujen tai Youtuben biisivideoista Too Much, Too Young, Too Fast, Runnin' Wild ja Blackjack. Airbournen Saunakeikkaa voi hyvällä syyllä odottaa erääksi vuoden kovimmista yllätyksistä, kunnon perushardrock on jälleen tullut Eurooppaan - Airbourne tullaan varmasti näkemään Suomessa monta kertaa tämän jälkeen, nyt kannattaa tsekata se ensimmäinen keikka!
Last edited by Gravehill on Tue Mar 18, 2008 15:10, edited 2 times in total.
The Stench of the Burning Death..
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Azazel
-
- Azazel
Kyllä se kolmen päivän saunareissuksi kääntyi myös tänä vuonna vaikka sitä tuli jo ennakkoon kirottua festari alimpaan helvettiin tukkaposer-paskojen ja muiden takia.
Kovimmat: Saxon, Testament, Stone
Hyvät: Turner/Bonnett, Diablo, Amorphis
Kiinnostavat: KYPCK, Sebastian Bach, Rytmihäiriö
Huumorimielessä kiinnostavat repeilyaktit: Scorpions, Whitesnake, (Karpaasi <3
), Eläkeläiset
Kovimmat: Saxon, Testament, Stone
Hyvät: Turner/Bonnett, Diablo, Amorphis
Kiinnostavat: KYPCK, Sebastian Bach, Rytmihäiriö
Huumorimielessä kiinnostavat repeilyaktit: Scorpions, Whitesnake, (Karpaasi <3

-
- Hiippari
Voi perse!
Pieninä palasina on mun bändini maalimalla...
Dio Teatrialla/Lahdessa, Amon Amarth Tuskassa, ja nyt... SAXON Saunassa.
Hohhooo! No jos alkaa miettimään... AA nähty 2 kertaa, periaatteessa vois skipata, vaikka onkin helvetinmoinen livebändi. Saxon nähty kerran, keikka oli jäätävää parhautta. Nyt olis "koti"kaupungissa tarjolla sitten. Dio nähty kerran, mutta se olikin paras keikka koskaan...
Tais käydä niin että se on ens kesänä Dio, Saxon, Maidenx2 Suomessa, Nummi ja Wacken.
Pieninä palasina on mun bändini maalimalla...
Dio Teatrialla/Lahdessa, Amon Amarth Tuskassa, ja nyt... SAXON Saunassa.
Hohhooo! No jos alkaa miettimään... AA nähty 2 kertaa, periaatteessa vois skipata, vaikka onkin helvetinmoinen livebändi. Saxon nähty kerran, keikka oli jäätävää parhautta. Nyt olis "koti"kaupungissa tarjolla sitten. Dio nähty kerran, mutta se olikin paras keikka koskaan...
Tais käydä niin että se on ens kesänä Dio, Saxon, Maidenx2 Suomessa, Nummi ja Wacken.
-
- Crusader
Kieltämättä alkaa vituttaa tämän tapahtuman missaaminen tänä vuonna. Aika paljon musaa meikäläiselle, helvetin monta bändiä, joita tulee lähdettyä katsomaan ilman kylkiäisiäkin. Aina ei voi voittaa. Nythän tuo ohjelma tosiaan näyttää erittäin hyvältä hitaan alun jälkeen.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Saa kyllä nähdä mihin tuon Wackenin lisäksi pystyy venymään. Tuskassakin muutama asiallinen bändi muttei tuo Saunakaan ole ollenkaan hassumpi.
Voisihan tämän laittaa vakavaan harkintaan.
Voisihan tämän laittaa vakavaan harkintaan.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Viikonloppusoturi
Näin Scorpparit yhden ja ainoan kerran Nummirockissa '99. Hyvä keikka tuolloin, joten olisi paikallaan nähdä myös uudemman kerran. Soittivat tuolla Nummen keikalla piisejä sieltä täältä, ilmeisesti oikea settilista (ainakin erään sivun mukaan):Petri the great wrote:Scorpions saisi sitten käyttää sen 2h soittoaikansa soittamalla mahdollisimman paljon 70-luvun biisejä ja niitä hevibiisejä tuoreemmista. Speedy's Coming!!!!!!!!
01 Loving You Sunday Morning
02 Bad Boys Running Wild
03 Mysterious
04 Mind Like A Tree
05 Coast To Coast
06 Du Bist So Schmutzig
07 Holiday (Full)
08 In Trance
09 The Zoo
10 Tease Me Please Me
11 Big City Nights
12 James Kottak Drum Solo
13 Blackout
14 Dynamite
15 Still Loving You
16 Wind Of Change
17 Rock You Like A Hurricane
18 A Moment In A Million Years
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
SAXON SAXON SAXON, hyi helvetti! Geneerisin hevibändi maailmassa, pilaamassa vieläpä sunnuntain settiä. Olisivat saaneet jäädä minun puolestani perjantaille, tai itse asiassa kotimaahansa Saksaan.
Kai mä voisin mennä silti katsomaan Saxonia ja katsomaan kun Stratocaster heiluu denimissä ja letherissä kuin viiskymppinen vaari. Katotaan sitten kummalle nauretaan enemmän!
Kai mä voisin mennä silti katsomaan Saxonia ja katsomaan kun Stratocaster heiluu denimissä ja letherissä kuin viiskymppinen vaari. Katotaan sitten kummalle nauretaan enemmän!

-
- Kisälli