Tuska Open Air 2009
Moderator: The Killer Krew
-
- Azazel
-
- Manowarrior
Näinpä. Itse uskoisin, että Immortal taas vetäisi lauantain pää-wimppaajan roolin. Olis aika kova jos sitten Emperor ja Vader olisivat sitten 2. viimeiset bändit pe-la. Noh, sama se. Kunhan näkee!Jussi K wrote:Niin, reilut kymmenen bändiähän tuonne vielä buukataan, joten tilaa on. Itse asiassa tämä messujenaikainen avausryöppykin on jo parempi kuin viime vuonna, mikä aina plussaa, vaan siltihän sitä aina wanhalla kaveriporukalla lähdetään & hostellihuoneet on jo pari vkoa sitten varattu. Seitsemäs kerta mahtaa olla.. joo-o, since 2000, mutta 2002 kärsin intissä.
edit: V veikkaisin ettei noista bläckyreunioneista ole kuin toinen pääesiintyjä, sillä COB nimetään jo tuossa tiedotteessa pe sille paikalle & W.A.S.P.in luulisi olevan jo tuoreen perinteenkin vuoksi sunnuntain (& itse festarinkin) päättävällä veteraanipaikalla (Dio, Accept, CF).
Itseasiassa vois olla perkeleen kova jos VADER alottais festarit, sais kyynerpäät ja huulet auki jo ekan 45 min aikana

^ Puhut kuin tuossa olisi kaikkein lopullisin lista... yllätyksiä täynnä tulevaisuus.
Johan räjähti !
Immortal , Emperor , Finntroll , Moonsorrow ja W.A.S.P. ovat taatusti nähtävä , ellei peruutuksia isketä. W.A.S.P.onkin ainut noista jonka olen jo aiemmin livenä todistanut (kult.talo). Täytyy toivoa ettei mene pahasti keikat päällekkäin. Kolmen päivän lippu mukaan heti kun tulee lippupalveluissa myyntiin.. Jotain über kovaa rässeliä odotellessa...
EDIT: Vaderiin täytyy tutustua ennen keikkaa , ettei käy niin että keikka ohi ja jälkeenpäin innostuu.
Johan räjähti !
Immortal , Emperor , Finntroll , Moonsorrow ja W.A.S.P. ovat taatusti nähtävä , ellei peruutuksia isketä. W.A.S.P.onkin ainut noista jonka olen jo aiemmin livenä todistanut (kult.talo). Täytyy toivoa ettei mene pahasti keikat päällekkäin. Kolmen päivän lippu mukaan heti kun tulee lippupalveluissa myyntiin.. Jotain über kovaa rässeliä odotellessa...
EDIT: Vaderiin täytyy tutustua ennen keikkaa , ettei käy niin että keikka ohi ja jälkeenpäin innostuu.
-
- Manowarrior
Heti ostoon uusin EP The Art of War, uusin levy Impressions of Blood ja lisäherkuksi voi valita Revelations ja LITANY -levyjen väliltä, itse sanoisin Litany, joku toinen sanoisi Revelations. Yks kovimmista deathmetal bändeistä, ehdottomasti!Aces High wrote:Johan räjähti !
-
- Hang-Around
Jo on asiallisen näköinen tuo lista. Kovasti alkoi nyt kiinnostamaan tuo reissu. Rahatilanne on vain tällä hetkellä ihan paska, Parasta aikaa väsäilen työhakemusta vanhaan kesätyöpaikkaan, joten tuo asia on järjestymässä. Vielä oman lusikkansa rahanmenosoppaan tunkee mahdolliset Metallican Helsingin keikka ja Maidenin Tallinnan keikka. Saas nähdä riittääkö rahat aivan joka paikkaan, halua ainakin on.
"Ammutuksi tuleminen sattuu."
- Ronald Reagan
- Ronald Reagan
Saattaisi muutaman vuoden tauon jälkeen kiinnostaakin tuo Tuska. Emperor ja Immortal lähinnä kiinnostavat, plus tietenkin lapsuuden suosikki WASP.
Laitetaan tosissaan harkintaan, tulee varmaa lähdettyä ainakin Nummirockiin kesällä tosin eipä ole siellä mitään bändejä vielä ilmoitettu.
Laitetaan tosissaan harkintaan, tulee varmaa lähdettyä ainakin Nummirockiin kesällä tosin eipä ole siellä mitään bändejä vielä ilmoitettu.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Hyvältähän tuo vaikuttaa. Kunhan nyt vaan noi kiinnostavimmat bändit(Immortal, Emperor lähinnä) soittaisivat lauantai-iltana kuuden jälkeen tai sunnuntaina. Perhana kun sattuu meinaan mun Suomeen paluu sille lauantaille eli oon Hki-Vantaalla joskus 17. aikaan.
Ei kyl kovin houkuttele ajatus suoraan lentokentältä aikaerosta kärsivänä Tuskailemaan mut jos on hyviä bändejä ni pakko kai sitä on.

Ei kovaa, mutta täysillä.
Immortal, Emperor ja Vader kiinnostavat. Olen päättänyt ostaa kaikilta muutamat levyt. Niin ja olen siis tehnyt tämän päätöksen jo ennen näitä Tuskaan tulemis tietoja. Eli kaippa tuonne menossa olen. Hieno tapahtuma se on ainakin viime vuoden sunnuntain perusteella.
OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
Kovin kattaus hetkeen! Emperor ja Vader pelkästään piisaisivat! Mutta kun tarjotaan W.A.S.P. vielä kylkeen Katatonian kanssa, niin eiköhän tuonne pidä suunnata.poolrules wrote:Toiselle laudalle jo kommentoinkin, että onhan vain paska kattaus.![]()
Kolmas De Profundis...Voimanorja wrote:....itse sanoisin Litany, joku toinen sanoisi Revelations.

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Bändäri
En kyllä näistä kiinityksistä oikein jaksa innostua. Esim. Emperor ja Vader on bändejä, jotka ihan mielenkiinnosta haluaisi käydä kattomassa, mutta ei pelkästään niiden takia viitsisi raahautua paikalle. Toivottavasti loput julkistamattomat bändit olisivat jotain parempia, ettei 10-vuotias Tuska jäisi esiintyjien takia väliin.
-
- Sateentekijä
Makuasia - yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä, kolmas on isoisän kimpussa ja neljäs on jo tuikannut perheen labradorinnoutajaa.darealjyra wrote:Heh, just ajattelin että jos Tuskan esiintyjäkaarti olisi juuri tuollaista n. vuosi 1986-kamaa niin ite varmasti olisin sielläSir wrote:Pitäähän sitä olla musiikkia niillekin, jotka elävät edelleen vuotta 1986., ei tämä nykymeininki ihan iske meikäläiseen
.

-
- Azazel
-
- Sateentekijä
Näinhän se taitaa olla, ja juuri finanssipuolella tuo korostuu. Suurinta osaa metalliväestä nykymeininki taitaa kuitenkin kiinnostaa niin paljon, että tuo linjaus on kannattavaa. Saunaan sitten ne joita ei kiinnosta, näin rankasti yleistäen. Tai sitten kotiin yksinään kyräilemäänSir wrote:Eiköhän tuo ole ihan hyvä, että Tuska seuraa aikaansa, ja Sauna vastaa enemmän tosta nostalgiapuolesta. Kahta täysin samanlaista metallifestaria tuskin tähän maahan mahtuisikaan.

-
- Sateentekijä
Lipunmyynti alkaa siis 28.2. Minua tämän vuotinen Tuska kiinnostaisi kyllä mutta saapi nähdä miten tuon rahatilanteen ja muun ohjelman laita on sitten kesällä, mutta pääasiahan on tuo raha. Kun Dubliniin olen tuossa 2-3kk:n päästä lähdössä, mutta sehän on tuollainen luokkaretki. Siihen menee rahaa jnkin verran yms.
Mutta halua löytyy kyllä täältäkin. Ja vielä yksi yhtye/artisti joka on meikä pojan mieleen, se sitten lähdön paikka.
Edit: Vaikka kyllä tuossa nykyisessäkin on tarpeeksi.
Mutta halua löytyy kyllä täältäkin. Ja vielä yksi yhtye/artisti joka on meikä pojan mieleen, se sitten lähdön paikka.

Edit: Vaikka kyllä tuossa nykyisessäkin on tarpeeksi.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Komp. Vielä kermana päälle toisen puoliskoni märkäuni: Mercenary. Hunajat on siis jo lyöty. Iced Earth ja Gettysburg vielä, niin..Lappis wrote:Siis jumalauta?! Emperor, Immortal ja Vader?!
Voi perkele vieköön. Paikalla ollaan, se on täysin varma juttu. Vielä joku kunnon rässibändi joukkoon ja tietty Primal Fear niin pippalot on täydelliset. Tosin Iced Earth kelpaisi myös
ANTHEMS TO THE WELKIN AT DUSK!