Onko tosiaan liikaa pyydetty, että jaksaisitte lukea vähän pidemmän postauksenkin ennen kuin menette argumentoimaan asioista, joihin löytyy vastaus jo siitä samaisesta kirjoituksesta?
Terminator X wrote:Kovasti puhutaan synneistä ja muusta, mutta silti se alaston ihmisruumis hyvinkin kristilliseen tapaan tuntuu herättävän kauhistusta ja inhoa. Olenkohan ainoa jonka mielestä tässä saattaa piillä pieni ristiriita? Aivan kuin olisi jonkinlaiset defenssireaktiot käynnistyneet.
Sinulla se ristiriita tässä on. Juurihan sanoin, että tahdon nähdä oman mieheni jatkuvasti alasti. Kyse ei siis ole alastomuudesta, vaan ihmisruumiin tasosta. Edelleenkin:
X-Factor wrote:Jos tilanne olisi ollut päinvastainen, että teistä herroista joku ykkösbändiään lavalle eturivissä odottanut olisi joutunut lähietäisyydeltä tuijottamaan ryppyisiä tissejä ja veristä pillua, niin ilmeisesti - päätellen "aktiivisuudestanne" postailla majavatopiciin - olisittekin jääneet paikoillenne?
Eli se defenssireaktio käynnistyi kyllä jollain muullakin kuin minulla, nimittäin kyllä sitä hyvin herkästi ruvetaan dissaamaan rumia naisvartaloita, mutta jos joku uskaltaa sanoa miehistä samaa, niin noin kovasti pitää ruveta puolustelemaan argumenteilla, jotka jälleen osoittavat lukutaidon tasoa.
Terminator X wrote:Väite siitä, että bändi jotenkin yrittäisi paikkailla paskaa musiikkia show-elementeillä on myös aika huteralla pohjalla, kun tiedetään, ettei tähän kysymykseen musiikin hyvyydestä tai huonoudesta ole mitään absoluuttisen oikeaa vastausta.
En ole missään vaiheessa sanonut, etteikö kyseessä olisikaan mikään muu kuin oma mielipiteeni. Mutta jos en kerran voi väittää, että extreme-show'ssa pääpaino on visuaalisuudella eikä musiikilla, et myöskään sinä voi väittää, että se olisi päinvastoin. Kyse on siis mielipidekysymyksestä, ja omia mielipiteitänihän olen tässä koko ajan esittänyt, en muuta. Kuitenkin jos mielipiteen heittää, se olisi myös hyvä perustella. Kiitos.
QazKFD wrote:Jännää, minkälaisia reaktioita syntyy, kun kävellään siitä omasta pienestä boksista askel ulos ja nähdään jotain ilmeisesti tavallisesta poikkeavaa. Itse osaan ainakin käsitellä alastomuutta muillakin tavoilla, kuin siten, että väitän alastonta ihmistä oletusarvoisesti hintiksi. Taidan olla outo?
Et ole outo, vaan sinäkään et vaivautunut lukemaan postaustani.
Nimittäin:
Tavallisesta poikkeavaa?
X-Factor wrote:Ja mitä tulee EC:n ainutlaatuisuuteen ja saamiini shokkeihin, niin samat biisit olen kuullut monen muun bändin soittamana ja viiltelyepisodin alkaessa haukottelin, että hohhoijjakkaa, TAAS tällainen bändi, eivätkö ne voisi keksiä kohta jo jotain omaperäisempää. Poppibänditkin Britney Spearsista lähtien osaavat järkyttää kukkahattuja levittelemällä sukupuolielimiään sekä heitellä höyheniä lavalle, joten tuo ei tosiaankaan ole millään tasolla EC:n oma juttu.
Alaston ihminen leimataan hintiksi?
X-Factor wrote:Ja vaikka se Big Boss kuinka puristelisi pikkupoikien perseitä, niin hän ei sentään pukeudu naisten korsettiin ja sukkahousuihin. Mutta, kuten sanoitte, minä taidan olla tosiaan ainoa, jonka mielestä tällaiset hepenet eivät ole miehen päällä sieltä heteroimmasta päästä. Näköjään minulta on mennyt niin ohi tämä nykyajan metroseksuaalikulttuuri, etten älyä pitää tuollaisia asusteita miehen päällä täysin heteroina, jollaisia ne vaikuttavat eräiden tässäkin topikissa postanneiden mielestä olevan.