Black Curse over Hellsinki festival 17-18.4.2009

Keskustelua pelkästään herätysjuhlista, festareista ja keikoista, jotka eivät liity Iron Maideniin.

Moderator: The Killer Krew

Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Re: Black Curse over Hellsinki festival 17-18.4.2009

Post by Hammer »

condemned wrote:Onhan se joo nyt aivan vitun kamalaa kun black metal keikalla näkee alastomuutta, verta, lihaa, mutilointia, yms. Ehkä kannattaisi jatkossa vaan mennä niille Kotiteollisuuden keikoille, siellä näkee vain tosi-äijiä lavalla. Ja mitä tuohon EC:n musiikilliseen toimimattomuuteen tulee, niin lähinnä tuosta tekstistä tulee mieleen että kun bändi iski nyrkin jo naamaan moraalisella tasolla, ei se toimi muillakaan tasoilla.
Niin. Joskus vielä luulin, että black metal on äijien musiikkia. Tämä Enochian Crescent oli esiintymiseltään todella neitimäistä. Mielestäni viiltely, munan heiluttelu, höyhenet ja veri eivät tee bändistä millään tasolla rankkaa. Moraalisesti rankkaa kamaa tuo nyt ehkä oli niiden eturivin pikkutyttöjen vanhempien mielestä - ei muiden. Metallikeikoilla valtaosa katsojista on yleensä miehiä, joten eikös se ole sitä paitsi aika gay katsella munasillaan esiintyviä bändejä? Saunailloissa näen halutessani riittävästi peniksiä, joten miksi niitä pitäisi katsella heavy-keikoilla? Sitä paitsi itseäni kiinnostaa enemmän pimpin kanssa touhuaminen kotona kuin alastomat miesvartalot. Mutta jos sinä nyt välttämättä haluat nähdä kikkeleitä lavalla, niin ei se tosiaan minulta ole pois. Minulla on hieman erilainen käsitys black metallista. Jos nyt vasta-argumenttina heität jonkun homofobia herjan, niin antaa tulla. Ei ne munat ole visuaalisesti niin kauniita. :D
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Hammer wrote:Moraalisesti rankkaa kamaa tuo nyt ehkä oli niiden eturivin pikkutyttöjen vanhempien mielestä - ei muiden.
Sinun ja paremman puolisosi lisäksi? :D
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

QazKFD wrote:
Hammer wrote:Moraalisesti rankkaa kamaa tuo nyt ehkä oli niiden eturivin pikkutyttöjen vanhempien mielestä - ei muiden.
Sinun ja paremman puolisosi lisäksi?
Hah, naulan kantaan.

Ei minua kiinnosta mitä sinä pidät black metallina. Sekin kuitenkin on täysin ristiriidassa oman näkemykseni kanssa joten jätetään se pois tästä. Enkä minkä nähnyt EC:n esityksessä mitään homoa, ja tuskin kovin moni muukaan näki. Sitä paitsi lavalle tuli ensin täysin alasti Spellgoth (soittaa myös Baptismissa, onko sekin nyt homobändi?) väkisinkastamaan yleisöä biisin mukaisesti. Ja ei, en tullut paikalle ihmettelemään kenenkään kulleja (I ain't no fag). Koko tilanne tuli aivan yllätyksenä kuten varmasti kaikille ja se todennäköisimmin oli tarkoituskin osana syntistä ja häiriintynyttä messua.
-Victoria-
Tohtori Rautaneito
Tohtori Rautaneito

Post by -Victoria- »

Vaikken nyt noista toisessa topicissa mainitsemistani tutkimusteknisistä syistä kauheasti tänne viitsisikään vielä postailla, niin tämä ketjuhan lähtee menemään tällaisille raiteille, että jos herrat sallivat, niin "parempi (?) puolisko" avaa nyt sanaisen ruumisarkkunsa. Kylläpä sitä nyt ollaan niin kaikkitietäviä, että selkään on hyvä tulla puukottamaan ja sanelemaan toisten suuhun moraalisääntöjä, joita kukaan ei ole koskaan minnekään kirjoittanutkaan - merkki lukutaidon tasosta sinänsä.

Moraalittomuutta kyseisessä keikassa toki oli, mutta ei lähellekään siinä mielessä kuin hyvät herrat kuvittelevat. Ihanko tosissanne luulette, että joku pintanaarmujen tekeminen saksilla ja onnettoman velton vehkeen esittely on jollain tasolla moraalitonta? No hahhah, lähinnä kutsuisin tuotta sanoilla huvittavan wannabe. Mutta moraaliton osa tulee siinä, että minun moraaliini ei kuulu maksaa alastomien miesvartaloiden näkemisestä, sillä parasta sellaista saan ilmaiseksi kotona. Olen sitten varmaankin todella outolintu näissä piireissä, kun minä tulen keikoille katsomaan hyvää lavakarismaa ja taitavaa soittoa ja laulua. Kuvittelin, että kun kyseessä on sentään metallimusiikki, olisi näkemystäni jakamassa muitakin, mutta olin näköjään väärässä. Metallimusiikin imago kyntensä ja silmänsä mustaksi maalaavien itsemurhakandidaattien alakulttuurina ei olekaan myytti, vaan näemmä täyttä totta. Hyvin valitettavaa. Minä kun kuvittelin, että auktoriteetteja vastaan voidaan kapinoida sellaisillakin keinoilla, jotka ovat uskottavia ja jotka tuottavat muutakin tulosta kuin kirkuvien teinien suosion.

Minä tulen katsomaan metallia, mutta saankin sen sijaan nähdä todellisen jämäversion Antonin Artaud'n Julmuuden teatterista. Harmitella saan kovasti, että maksamastani 20 €:sta jokainen sentti ei mennyt Rootin taskuun, sillä se oli ainoa bändi, joka antoi rahoilleni vastinetta. Ja vaikka se Big Boss kuinka puristelisi pikkupoikien perseitä, niin hän ei sentään pukeudu naisten korsettiin ja sukkahousuihin. Mutta, kuten sanoitte, minä taidan olla tosiaan ainoa, jonka mielestä tällaiset hepenet eivät ole miehen päällä sieltä heteroimmasta päästä. Näköjään minulta on mennyt niin ohi tämä nykyajan metroseksuaalikulttuuri, etten älyä pitää tuollaisia asusteita miehen päällä täysin heteroina, jollaisia ne vaikuttavat eräiden tässäkin topikissa postanneiden mielestä olevan.

Mitä Kotiteollisuuteen tulee, niin kyllähän nekin herrat ovat alasti esiintyneet. Eli sen bändin lavashow on mielestäni kaikin puolin samaa huttua kuin EC:n ja yleisössäkin molemmilla yhtä paljon kirkuvia teinejä. Musiikin raskaus molemmilla myös samaa tasoa. Ja mitä tulee EC:n ainutlaatuisuuteen ja saamiini shokkeihin, niin samat biisit olen kuullut monen muun bändin soittamana ja viiltelyepisodin alkaessa haukottelin, että hohhoijjakkaa, TAAS tällainen bändi, eivätkö ne voisi keksiä kohta jo jotain omaperäisempää. Poppibänditkin Britney Spearsista lähtien osaavat järkyttää kukkahattuja levittelemällä sukupuolielimiään sekä heitellä höyheniä lavalle, joten tuo ei tosiaankaan ole millään tasolla EC:n oma juttu. Tällä perusteella näköjään sekin, kun Ozzy Osbourne puri lepakon pään irti ja joutui sairaalaan, oli bläkkispiireissä erittäin tr00 ja ihailtava juttu. Jälleen erehdyin itse pitämään sitä naurettavana ja lapsellisena - olenpa outo.

Siinä vaiheessa kun EC:n keikalla tuotiin sitä veripurkkia ja meinattiin ruveta maalaamaan mun naamaa, totesin, että kiitos ei, mieluummin teen Big Boss corpsepaintin itse kotona, enkä tarvitse siihen minkään amatöörien apua. Minä en myöskään usko mihinkään, joten en kaipaa mitään rituaalisia väkisinkastamisia - en sen paremmin Jeesuksen kuin Saatanan enkä minkään muunkaan lasten satuhahmon nimeen. Jos tilanne olisi ollut päinvastainen, että teistä herroista joku ykkösbändiään lavalle eturivissä odottanut olisi joutunut lähietäisyydeltä tuijottamaan ryppyisiä tissejä ja veristä pillua, niin ilmeisesti - päätellen "aktiivisuudestanne" postailla majavatopiciin - olisittekin jääneet paikoillenne? No, makunsa kullakin, ei voi muuta sanoa.

Sittenpä vielä hieman enemmän offtopicia tuosta yläpuolen kommentista. Nimittäin käsite "syntinen messu" sisältää sen tiedon, että se moraalikäsitys onkin sinulla eikä minulla. Sillä minun mielestäni alastomuudessa, viiltelyssä tai höyhenillä roskaamisessa ei ole mitään "syntistä". Käsite synti tulee raamatusta, johon en usko, joten siksi en usko koko käsitteeseen. Ainakin minä määrittelen täysin itse itselleni, mikä on oikein ja mikä väärin, enkä tunne minkäänlaista "synnintuskaa". Esimerkiksi erittäin usein harrastettu seksi kaikissa mahdollisissa asennoissa on mielestäni ainoastaan nautinto, eikä pienimmässäkään määrin syntinen tai salassa pidettävä asia. Synnit ovat ihmisten keksintöjä. Jos ihmiset ovat niin idiootteja, että tarvitsevat maailman pyörittämiseen kaikenlaisia pelottelusääntöjä, jotta systeemi toimisi, niin minun ei tarvitse olla samanlainen. Minä osaan ajatella tekojeni seurauksia omilla aivoillani, enkä tarvitse sitä tukemaan mitään lapsellisia ajatuksia (kuvitteelliseen) helvettiin joutumisesta.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^

Loistavaa tekstiä.
Itse en tuolla keikalla ollut, mutta lukemani perusteella pelleilyä ollut sitten koko rahan edestä. Kyllä mäkin näen asian niin, että toi " evil " ja " True blackmetalwarrior"-juttu ei tule tällaisesta lavapelleilystä. Huumoriosastolle mentiin ja ankarasti. Jos bändi teki sen tarkoituksella ( Itsironian merkeissä ), hienoa. Epäilen kuitenkin vahvasti, että hommassa oltiin valitettavan tosissaan.
Jälleen yksi esimerkki siitä, miksi mä jatkan nyt ja aina vittuiluani juurikin tälle " True "-osastolle. Esimerkki myös siitä, minkä takia mua toisinaan hävettää koko tämä helvetin spedeily näissä piireissä.
Älykkyys on suhteellista.
Mutta toisaalta, mulle ihan sama. En mä noilla keikoilla käy. Jos joku miettii, miksi, niin voi evil vieköön.
Itsensä ottaminen liian vakavasti tuo juurikin mukanaan juuri tällaisia naurettavuuksia. Oli se asia sitten mikä tahansa. Jopa blackmetallisti voi olla huumorintajuinen. Herkkyydestä en tiedä:D
"To be alive is more than just breathing"
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

Kovasti puhutaan synneistä ja muusta, mutta silti se alaston ihmisruumis hyvinkin kristilliseen tapaan tuntuu herättävän kauhistusta ja inhoa. Olenkohan ainoa jonka mielestä tässä saattaa piillä pieni ristiriita? Aivan kuin olisi jonkinlaiset defenssireaktiot käynnistyneet. Väite siitä, että bändi jotenkin yrittäisi paikkailla paskaa musiikkia show-elementeillä on myös aika huteralla pohjalla, kun tiedetään, ettei tähän kysymykseen musiikin hyvyydestä tai huonoudesta ole mitään absoluuttisen oikeaa vastausta.

Ja tuskinpa tässä yhteydessä tarvitsee mistään metroseksuaalikulttuureista edes puhua, saati heitellä jotain "true evil"-läppää. Kumpikaan ei liity asiaan millään tavalla.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Terminator X wrote:Aivan kuin olisi jonkinlaiset defenssireaktiot käynnistyneet.
Niinpä. Jännää, minkälaisia reaktioita syntyy, kun kävellään siitä omasta pienestä boksista askel ulos ja nähdään jotain ilmeisesti tavallisesta poikkeavaa. Itse osaan ainakin käsitellä alastomuutta muillakin tavoilla, kuin siten, että väitän alastonta ihmistä oletusarvoisesti hintiksi. Taidan olla outo?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Hammer »

Parempi puoliskoni laittoikin jo sellaista tekstiä, josta voin suurimman osan allekirjoittaa täysin. Pakko kuitenkin puuttua lyhyesti muutamiin täällä esitettyihin väitteesiin:
condemned wrote:Enkä minkä nähnyt EC:n esityksessä mitään homoa, ja tuskin kovin moni muukaan näki. Sitä paitsi lavalle tuli ensin täysin alasti Spellgoth (soittaa myös Baptismissa, onko sekin nyt homobändi?) väkisinkastamaan yleisöä biisin mukaisesti.
Eli mies kireässä naisen korsetissa ja sukkahousuissa on sinun mielestäsi heterouden ilmentymä?
Baptism on musiikillisesti oikein hyvä bändi, mutta ei tämä Spellgoth tällä kertaa mitään järin miehekästä tai metallista kuvaa itsestään jättänyt. Se väkisinkastaminen oli vähän kuin ala-asteen hiekkalaatikkoleikeistä.
Terminator X wrote:Kovasti puhutaan synneistä ja muusta, mutta silti se alaston ihmisruumis hyvinkin kristilliseen tapaan tuntuu herättävän kauhistusta ja inhoa. Olenkohan ainoa jonka mielestä tässä saattaa piillä pieni ristiriita? Aivan kuin olisi jonkinlaiset defenssireaktiot käynnistyneet..
Mahdoitkohan muuten lukea tuota paremman puoliskoni tekstiä edes pintaraapaisua tarkemmin. Kovasti vaikuttaisi, että ei riitä lukutaito kaikkien pointtien ymmärtämiseen. Se, että bändin vokalistilla on inhottavan näköinen vehje tai karisma nollassa tuskin tekee sen mainitsemisesta tai bändin live-esiintymisen dissaamisesta mitään jeesustelua? Esimerkiksi tämä kohta hänen viestissään jo selvästi osoittaa, ettei tosiaan aiheuttanut kauhistusta:
X-Factor wrote:Ihanko tosissanne luulette, että joku pintanaarmujen tekeminen saksilla ja onnettoman velton vehkeen esittely on jollain tasolla moraalitonta? No hahhah, lähinnä kutsuisin tuotta sanoilla huvittavan wannabe. Mutta moraaliton osa tulee siinä, että minun moraaliini ei kuulu maksaa alastomien miesvartaloiden näkemisestä, sillä parasta sellaista saan ilmaiseksi kotona.
Terminator X wrote:Ja tuskinpa tässä yhteydessä tarvitsee mistään metroseksuaalikulttuureista edes puhua, saati heitellä jotain "true evil"-läppää. Kumpikaan ei liity asiaan millään tavalla.
Perustelisitko, että miten niin ei liity? Jos mies pukeutuu naisten vaatteisiin, niin eikö se liippaa lähempää metroseksuaalikulttuuria kuin metallikulttuuria? Luultavasti kaveri yritti tuolla primadonna-asullaan viestiä jotain. Itselleni ei ensimmäisenä tule mieleen mitään rankkaa tai metallista tuosta pukeutumisesta, mutta ehkä nykyään sukkahousut on black metalin kovin sana. :lol:
-Victoria-
Tohtori Rautaneito
Tohtori Rautaneito

Post by -Victoria- »

Onko tosiaan liikaa pyydetty, että jaksaisitte lukea vähän pidemmän postauksenkin ennen kuin menette argumentoimaan asioista, joihin löytyy vastaus jo siitä samaisesta kirjoituksesta?
Terminator X wrote:Kovasti puhutaan synneistä ja muusta, mutta silti se alaston ihmisruumis hyvinkin kristilliseen tapaan tuntuu herättävän kauhistusta ja inhoa. Olenkohan ainoa jonka mielestä tässä saattaa piillä pieni ristiriita? Aivan kuin olisi jonkinlaiset defenssireaktiot käynnistyneet.
Sinulla se ristiriita tässä on. Juurihan sanoin, että tahdon nähdä oman mieheni jatkuvasti alasti. Kyse ei siis ole alastomuudesta, vaan ihmisruumiin tasosta. Edelleenkin:
X-Factor wrote:Jos tilanne olisi ollut päinvastainen, että teistä herroista joku ykkösbändiään lavalle eturivissä odottanut olisi joutunut lähietäisyydeltä tuijottamaan ryppyisiä tissejä ja veristä pillua, niin ilmeisesti - päätellen "aktiivisuudestanne" postailla majavatopiciin - olisittekin jääneet paikoillenne?
Eli se defenssireaktio käynnistyi kyllä jollain muullakin kuin minulla, nimittäin kyllä sitä hyvin herkästi ruvetaan dissaamaan rumia naisvartaloita, mutta jos joku uskaltaa sanoa miehistä samaa, niin noin kovasti pitää ruveta puolustelemaan argumenteilla, jotka jälleen osoittavat lukutaidon tasoa.

Terminator X wrote:Väite siitä, että bändi jotenkin yrittäisi paikkailla paskaa musiikkia show-elementeillä on myös aika huteralla pohjalla, kun tiedetään, ettei tähän kysymykseen musiikin hyvyydestä tai huonoudesta ole mitään absoluuttisen oikeaa vastausta.
En ole missään vaiheessa sanonut, etteikö kyseessä olisikaan mikään muu kuin oma mielipiteeni. Mutta jos en kerran voi väittää, että extreme-show'ssa pääpaino on visuaalisuudella eikä musiikilla, et myöskään sinä voi väittää, että se olisi päinvastoin. Kyse on siis mielipidekysymyksestä, ja omia mielipiteitänihän olen tässä koko ajan esittänyt, en muuta. Kuitenkin jos mielipiteen heittää, se olisi myös hyvä perustella. Kiitos.
QazKFD wrote:Jännää, minkälaisia reaktioita syntyy, kun kävellään siitä omasta pienestä boksista askel ulos ja nähdään jotain ilmeisesti tavallisesta poikkeavaa. Itse osaan ainakin käsitellä alastomuutta muillakin tavoilla, kuin siten, että väitän alastonta ihmistä oletusarvoisesti hintiksi. Taidan olla outo?
Et ole outo, vaan sinäkään et vaivautunut lukemaan postaustani.
Nimittäin:
Tavallisesta poikkeavaa?
X-Factor wrote:Ja mitä tulee EC:n ainutlaatuisuuteen ja saamiini shokkeihin, niin samat biisit olen kuullut monen muun bändin soittamana ja viiltelyepisodin alkaessa haukottelin, että hohhoijjakkaa, TAAS tällainen bändi, eivätkö ne voisi keksiä kohta jo jotain omaperäisempää. Poppibänditkin Britney Spearsista lähtien osaavat järkyttää kukkahattuja levittelemällä sukupuolielimiään sekä heitellä höyheniä lavalle, joten tuo ei tosiaankaan ole millään tasolla EC:n oma juttu.
Alaston ihminen leimataan hintiksi?
X-Factor wrote:Ja vaikka se Big Boss kuinka puristelisi pikkupoikien perseitä, niin hän ei sentään pukeudu naisten korsettiin ja sukkahousuihin. Mutta, kuten sanoitte, minä taidan olla tosiaan ainoa, jonka mielestä tällaiset hepenet eivät ole miehen päällä sieltä heteroimmasta päästä. Näköjään minulta on mennyt niin ohi tämä nykyajan metroseksuaalikulttuuri, etten älyä pitää tuollaisia asusteita miehen päällä täysin heteroina, jollaisia ne vaikuttavat eräiden tässäkin topikissa postanneiden mielestä olevan.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

X-Factor wrote: Et ole outo, vaan sinäkään et vaivautunut lukemaan postaustani.
Itse asiassa vaivauduin. Mutta sillä nyt ei ole merkitystä, koska en niinkään sinun osaltasi tähän win.. keskusteluun kantaa ottanutkaan vaan ihan puhtaasti huonomman (?) puolison itkupotkuraivareihin siitä, kun Fröbelin Palikoita ei ollutkaan tarjolla.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Hammer wrote:Eli mies kireässä naisen korsetissa ja sukkahousuissa on sinun mielestäsi heterouden ilmentymä?
Voi vittu. Taidat olla pahakin luupää kun seinää hakataan vieläkin? Ei tässä ole nyt kukaan puhunut mistään vitun seksuaalisuuntautuneisuuksista ennen kuin te tulitte huutelemaan homoista ja heteroista. Ja ei, en edelleenkään pitänyt tuota esitystä minkään suuntauksen, paitsi black metallin saastaisena ilmentymänä. Ei tähän ole oikein enään mitään sanottavaa kun aihe pyörii vain joidenkin henkilökohtaisissa keikan jälkeisissä traumoissa.

Ja muistakaa tämä jatkossa black metallista, lainaan Funeral Mistiä erään ep:n kansista:
"By supporting Black Metal you support the glorification of rape, incest, war, murder, drugs, oppression, fascism, and corruption etc! Think twice before buying this divine piece of art!!!"

NP: Goatpenis - High temperature fires
SPD10
Hiippari
Hiippari

Post by SPD10 »

Hyvänen aika sentään. Onko nyt tosiaan niin, että kahden päivän black metal-festarien suurimmat puhenaiheet herättää velton kikkelin heiluttelu? Itse en siis paikalla ollut, ja mun mielestä joku saksilla viiltely ja pippelin vilauttelu kuulostaa hölmöltä ja varmaan myös näyttää.
Muta vielä hölmömpää on alkaa siitä väittelemään tyyliin juupas-eipäs, on homoa-eipä oo, mä olen oikeassa, sä olet tyhmä jne. On se vaan melkosta meininkiä... :lol:
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

condemned wrote:
Hammer wrote:Eli mies kireässä naisen korsetissa ja sukkahousuissa on sinun mielestäsi heterouden ilmentymä?
Voi vittu. Taidat olla pahakin luupää kun seinää hakataan vieläkin? Ei tässä ole nyt kukaan puhunut mistään vitun seksuaalisuuntautuneisuuksista ennen kuin te tulitte huutelemaan homoista ja heteroista. Ja ei, en edelleenkään pitänyt tuota esitystä minkään suuntauksen, paitsi black metallin saastaisena ilmentymänä. Ei tähän ole oikein enään mitään sanottavaa kun aihe pyörii vain joidenkin henkilökohtaisissa keikan jälkeisissä traumoissa.

Ja muistakaa tämä jatkossa black metallista, lainaan Funeral Mistiä erään ep:n kansista:
"By supporting Black Metal you support the glorification of rape, incest, war, murder, drugs, oppression, fascism, and corruption etc! Think twice before buying this divine piece of art!!!"

Tuohon alleviivattuun paskanjauhantaan tiivistyy kaikki naurettavuus koko genressä. Ja miksikö?
Paljon puheita, ei tekoja.
Dissectionin Jonille täydet pisteet, mies puhui paljon ja kauan mutta lopultakin toteutti puheensa. Vastaavia esimerkkejä löytyy pari, mutta vain pari. Muut harrastavat vain tätä turhanpäiväistä lässytystä. Samoten Conde. Mitä sä olet tehnyt muuta kuin vain toistellut näitä kuluneita fraaseja, joita nämä fanittamasi truewarriorit viljelevät?

Kiteytettynä: Lopettakaa toi helvetinmoinen paskan jauhaminen ja toimikaa! Tehkää just sitä, mistä kovasti huutelette; Raiskatkaa, tappakaa, murhatkaa, polttakaa kirkot, vetäkää huumeita, harrastakaa homoseksiä, kiduttakaa kadun mummot Etc. Olkaa oikeasti Evil.
Alice Cooperia lainaten: " Minua naurattaa nämä blackmetal-tyypit. Kovasti he antavat ymmärtää olevansa täysin pahoja ihmisiä, mutta kuitenkin kyseessä on vain roolit. Jokainen näistä samoista tyypeistä menee illalla kotiin vaimonsa ja lapsensa luo ja ovat epäilemättä esimerkillisiä perheenpäitä. "
Juuri näin.
Asa on mies, joka saa mun täyden respectin omassa blackmetal-filosofiassaan. Lienee ainoa henkilö, joka nimenomaan ei huutele eikä jauha turhaa paskaa, vaan tietää, että asiassa ei ole mitään todisteltavaa. Ainoa, jonka mä tunnen. Epäilemättä vastaavia tapauksia löytyy paljonkin.
Miksi helvetissä 99% näistä Evil-tyypeistä on niin hitosti todisteltavaa ( lue: Huudeltavaa )?
Lopettakaa toi vitun väsynyt itsenne todistelu.
"To be alive is more than just breathing"
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Hammer »

QazKFD wrote:Itse asiassa vaivauduin. Mutta sillä nyt ei ole merkitystä, koska en niinkään sinun osaltasi tähän win.. keskusteluun kantaa ottanutkaan vaan ihan puhtaasti huonomman (?) puolison itkupotkuraivareihin siitä, kun Fröbelin Palikoita ei ollutkaan tarjolla.
Itkupotkuraivareihin? Eikö omaa mielipidettä saa keikasta esittää pienellä huumorihöysteellä ilman, että se ymmärretään itkupotkuraivariksi? Eikö keskustelupalsta ole nimenomaan omien mielipiteiden ilmaisemista varten. En ensimmäisessä postauksessani tähän aiheeseen käyttänyt edes mitään äärimmäisen vahvoja sanavalintoja, en huutomerkkejä tai muuta vastaavaa, joten mistä moinen tulkinta? Fröbelin Palikat ovat kyllä musiikillisesti kovaa tavaraa verrattuna Enochian Crescentiin. :)
condemned wrote:Voi vittu. Taidat olla pahakin luupää kun seinää hakataan vieläkin? Ei tässä ole nyt kukaan puhunut mistään vitun seksuaalisuuntautuneisuuksista ennen kuin te tulitte huutelemaan homoista ja heteroista. Ja ei, en edelleenkään pitänyt tuota esitystä minkään suuntauksen, paitsi black metallin saastaisena ilmentymänä. Ei tähän ole oikein enään mitään sanottavaa kun aihe pyörii vain joidenkin henkilökohtaisissa keikan jälkeisissä traumoissa.
Viittaako te-sana tässä nyt Mercyful Mikaan, joka ensimmäisenä puhui taidehomoiluista? Itsehän heitin nuo drag-show kommentit ja vastaavat puhtaasti vokalistin asuvalinnan perusteella, enkä heti leimannut minkään sukupuolisuuntauksen edustajaksi. Ja ei, traumoja en keikasta saanut, vaan ainoastaan häpeän tunteen, että onko black metal nykyään mennyt tuolle tasolle. Jos joillekin traumoja tuli, niin teille minun ensimmäisestä postauksestani, kun uskalsin olla eri mieltä aiempien kommentoineiden kanssa. Te fanipojathan siinä menitte liiankin kärkkäästi provoon. :lol:

" Transvestian Black Metal " ei ole ihan se minun juttu, kun sellaiseksi bändin laulaja on omaa musiikkityyliään kuvaillut. :P
SPD10 wrote:Hyvänen aika sentään. Onko nyt tosiaan niin, että kahden päivän black metal-festarien suurimmat puhenaiheet herättää velton kikkelin heiluttelu? Itse en siis paikalla ollut, ja mun mielestä joku saksilla viiltely ja pippelin vilauttelu kuulostaa hölmöltä ja varmaan myös näyttää.
Muta vielä hölmömpää on alkaa siitä väittelemään tyyliin juupas-eipäs, on homoa-eipä oo, mä olen oikeassa, sä olet tyhmä jne. On se vaan melkosta meininkiä... :lol:
Samaa itsekin ihmettelin. Itse tulin tänne alunperin hymyssä suin kertomaan oman mielipiteeni siitä kuinka show oli hölmö ja naurettava, kunnes Enochian Crescentin fanilauma hyökkäsi väittelemään aiheesta. Sitten he sekoittivat vielä paremman puoliskoni siihen, kun väittivät hänestä raukkamaisesti selän takana asioita, joissa ei ollut perää. Nyt kun kaikkien kannat asiaan ovat tulleet selväksi, niin tätä hiekkalaatikkoväittelyä on turha jatkaa.

Lisäksi allekirjoitan Lappiksen edellisen postauksen alusta loppuun. Erittäin hyvin tiivistetty.
-Victoria-
Tohtori Rautaneito
Tohtori Rautaneito

Post by -Victoria- »

condemned wrote:Ei tässä ole nyt kukaan puhunut mistään vitun seksuaalisuuntautuneisuuksista ennen kuin te tulitte huutelemaan homoista ja heteroista.
Jaa ei vai?
condemned wrote:Enkä minkä nähnyt EC:n esityksessä mitään homoa, ja tuskin kovin moni muukaan näki. Sitä paitsi lavalle tuli ensin täysin alasti Spellgoth (soittaa myös Baptismissa, onko sekin nyt homobändi?) väkisinkastamaan yleisöä biisin mukaisesti.
:lol:

Ei mulla muuta. Kaksi edellistä herraa ovat puhuneet ja minä komppaan.
SPD10
Hiippari
Hiippari

Post by SPD10 »

Jep, melko huvittavasti homma karannu käsistä, asiallisen keskustelun sijaan on viestien sisältö ollut lähinnä väittelyä, vittuilua, pätemistä ja pilkunnussintaa. Noh, ehkäpä se olikin tämän EC:n hemmon touhun tarkoitus? Eipähän ainakaan ollut täysin "hälläväliä"-keikka kun näin kovat väännöt sai aikaan. Mut hei, munien heiluttelu ja ranteiden raapiminen, onkos se nyt niin suuri juttu että tarttee alkaa tappeleen? :lol:
KTULU
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by KTULU »

condemned wrote:
KTULU wrote:Luttinen on juntti pelle.
Mitäs väärää se nyt sanoi? Ottiko patchi-kommentti kovillle?
Ööööööööh, nyt meni ohi..?
OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

SPD10 wrote:Jep, melko huvittavasti homma karannu käsistä, asiallisen keskustelun sijaan on viestien sisältö ollut lähinnä väittelyä, vittuilua, pätemistä ja pilkunnussintaa. Noh, ehkäpä se olikin tämän EC:n hemmon touhun tarkoitus? Eipähän ainakaan ollut täysin "hälläväliä"-keikka kun näin kovat väännöt sai aikaan. Mut hei, munien heiluttelu ja ranteiden raapiminen, onkos se nyt niin suuri juttu että tarttee alkaa tappeleen? :lol:
No ainakin "julkisuustemppuna" homma toimi, sillä munien heilutteluhan aiheutti ilmeisen vilkasta keskustelua ja ilmaista palstatilaa Enochian Crescentille. Ainii, mut bläkkishän oliki uugeetä. :mrgreen:

Lappiksen posteille täysi allekirjoitus.
You're shit and you know you are
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

Jo nyt on saatana! :lol: Koko homman pointti oli siis siinä, ettei ollut kivaa katsella rumia pippeleitä, eikä nähdä miestä tuollaisissa vaatteissa? On teillä hirveät ongelmat.

Hammer wrote:
Terminator X wrote:Ja tuskinpa tässä yhteydessä tarvitsee mistään metroseksuaalikulttuureista edes puhua, saati heitellä jotain "true evil"-läppää. Kumpikaan ei liity asiaan millään tavalla.
Perustelisitko, että miten niin ei liity? Jos mies pukeutuu naisten vaatteisiin, niin eikö se liippaa lähempää metroseksuaalikulttuuria kuin metallikulttuuria? Luultavasti kaveri yritti tuolla primadonna-asullaan viestiä jotain. Itselleni ei ensimmäisenä tule mieleen mitään rankkaa tai metallista tuosta pukeutumisesta, mutta ehkä nykyään sukkahousut on black metalin kovin sana. :lol:
Tarkoituksena oli sanoa, että ehkäpä kyseisellä asusteella ja koko show:lla yleensäkin voi viestittää tai tavoitella myös jotain muuta kuin metroseksuaalikulttuuria. Vaikka esim. Baptism veti perjantaina ulkoisesti aivan erilaisen keikan kuin EC lauantaina, voisi silti molempien ajatella välittäneen tiettyä samaa asiaa ja henkeä keikoillaan. Ja kyseessä tuskin oli metroseksuaalisuuden edistäminen 8)
Lappis wrote:
condemned wrote:

Tuohon alleviivattuun paskanjauhantaan tiivistyy kaikki naurettavuus koko genressä. Ja miksikö?
Dissectionin Jonille täydet pisteet, mies puhui paljon ja kauan mutta lopultakin toteutti puheensa. Vastaavia esimerkkejä löytyy pari, mutta vain pari. Muut harrastavat vain tätä turhanpäiväistä lässytystä. Samoten Conde. Mitä sä olet tehnyt muuta kuin vain toistellut näitä kuluneita fraaseja, joita nämä fanittamasi truewarriorit viljelevät?

Kiteytettynä: Lopettakaa toi helvetinmoinen paskan jauhaminen ja toimikaa! Tehkää just sitä, mistä kovasti huutelette; Raiskatkaa, tappakaa, murhatkaa, polttakaa kirkot, vetäkää huumeita, harrastakaa homoseksiä, kiduttakaa kadun mummot Etc. Olkaa oikeasti Evil.
Ottamatta itse kantaa tuon tason tekoihin sanoisin kuitenkin, että niiden edistäminen voi tapahtua myös muilla tasoilla kuin itse niitä toteuttamalla. Älykkäämpi henkilö, joka mahdollisesti haluaa näitä asioita tukea ei varmaan lähde vankilaan istuskelemaan yhden tapon takia, mikäli haluaa tuhota koko maapallon. Vai mitä luulet?

Ja loppukaneettina sanottakoon, että mielestäni sekä naisten, että miesten sukupuolielimet ovat ehkä hölmöimmän näköisiä kapineita tällä planeetalla. Ihmettelen miten joku voi niitä oikeasti kauniiksi sanoa :lol: Mielipidettäni tästä keskustelusta en taida edes sanoa :lol:
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Hammer »

Terminator X wrote:Koko homman pointti oli siis siinä, ettei ollut kivaa katsella rumia pippeleitä, eikä nähdä miestä tuollaisissa vaatteissa? On teillä hirveät ongelmat.
Edelleenkin:
Hammer wrote:Itse tulin tänne alunperin hymyssä suin kertomaan oman mielipiteeni siitä kuinka show oli hölmö ja naurettava, kunnes Enochian Crescentin fanilauma hyökkäsi väittelemään aiheesta. Sitten he sekoittivat vielä paremman puoliskoni siihen, kun väittivät hänestä raukkamaisesti selän takana asioita, joissa ei ollut perää.
Eli mielipiteeseeni puuttuneethan sen ongelman itse asiassa tekivät, emme me. :lol: Näillä foorumeilla tulee itse kukin liian helposti väärinymmärretyksi, joten toivottavasti näistä pippeleistä puhuminen loppuisi tähän. Jatketaan mieluummin vaikka mielenkiintoisempaa keskustelua majavatopicissa.
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

Hammer wrote: mielipiteeseeni puuttuneethan sen ongelman itse asiassa tekivät, emme me. :lol: Näillä foorumeilla tulee itse kukin liian helposti väärinymmärretyksi
Sehän se nimenomaan on näiden foorumeiden suola :finger:
:P
Mercyful Mika
Bändäri
Bändäri

Post by Mercyful Mika »

Olis kyllä kova veto jos laulaja napsaisis kyrpänsä saksilla irti kesken shown. :finger:
Metal burns my fucking brain
-Victoria-
Tohtori Rautaneito
Tohtori Rautaneito

Post by -Victoria- »

^ No todellakin, SE vasta olis jotain! :twisted: Ehdin itse asiassa siellä keikalla hetken jo luulla, että se viiltelee kyrpäänsä, kun se leikkas niitä sukkahousuja siltä kohdalta auki. :lol:
Thrashnator
Paholainen
Paholainen

Post by Thrashnator »

Lappis wrote:
condemned wrote: Voi vittu. Taidat olla pahakin luupää kun seinää hakataan vieläkin? Ei tässä ole nyt kukaan puhunut mistään vitun seksuaalisuuntautuneisuuksista ennen kuin te tulitte huutelemaan homoista ja heteroista. Ja ei, en edelleenkään pitänyt tuota esitystä minkään suuntauksen, paitsi black metallin saastaisena ilmentymänä. Ei tähän ole oikein enään mitään sanottavaa kun aihe pyörii vain joidenkin henkilökohtaisissa keikan jälkeisissä traumoissa.

Alice Cooperia lainaten: " Minua naurattaa nämä blackmetal-tyypit. Kovasti he antavat ymmärtää olevansa täysin pahoja ihmisiä, mutta kuitenkin kyseessä on vain roolit. Jokainen näistä samoista tyypeistä menee illalla kotiin vaimonsa ja lapsensa luo ja ovat epäilemättä esimerkillisiä perheenpäitä. "
Juuri näin.
Itseäni on ruvennut kyllä myös vituttamaan hiukan tuo kauhea uho joka on monissa tapauksissa black metalissa
esillä. Juurikin uhoamiset tappamisesta jne. Huvittaakin, että monet esim. Black Metal.fi käyttäjistä on kovia
uhoamaan asioita netissä mutta sitten kuitenkin ollaan ihan ns. pullamössötyyppejä. Syödään karkkeja tietokoneen
äärellä ja juodaan Pepsi Maxia. Eipä tuo maailma tuolla tavalla paljoakaan tule muuttumaan. Enemmän tekoja, vähemmän
puhetta.
BLACK MAGIC, UNHOLY ONE
Post Reply