Euroviisut 2010
Moderator: The Killer Krew
Niin, tuskinpa Paskan levyt ovat ihan miljoonia myyneet..Karpaasi wrote:Paska Peltonen on paras vaihtoehto, koska jätkä ei voi tehdä minkäänlaista kaupallista itsemurhaa esiintymällä Euroviisuissa.

Aika jäätävät ovat "bändin" nettisivutkin.. http://www.paska.info/#
What we do in life, echoes in eternity
^TB on kisoissa kieliposkessa just parasta tuolla. Repeilin huolella patarumpaleille, jotka nostelee kertsin aikana aseitaan ilmaan. Bändin olisi pitänyt bostailla mielestäni kyllä enemmän, että oltaisiin saatu enemmän uhoa peliin. Enemmän voimasointujen lätkyttelyä laukkakompin sijasta, niin saadaan enemmän poseerausta.
Mielestäni tämä ketju osoittaa taas erinomaisen hyvin miten tekopyhää sakkia hevifanit oikeasti ovat. Aina muistetaan jauhaa siitä miten mainstream-poppia myydään kalliilla musiikkivideoilla, laulajattaren rintavarustuksella tms. mutta metallimaailmassa ulkomusiikilliset arvot ovat aivan yhtä tärkeitä. Muistutan taas mikä hirveä whinetys nousi kun Metallica meni leikkaamaan tukkansa.
Teräsbetonin titaanimetalli (titaani = kevytmetalli) ei ole minun juttuni, eikä myöskään soturifantasiat, mutta sentään laulavat rehdisti suomeksi eivätkä yritä kerätä väärää katu-uskottavuutta laulamalla englanniksi niinkuin 99% hevibändeistä. Eivätkä pullistele steroideilla pumpatuilla lihaksilla a'la Manowar. Tunnustan aktin ansiot omassa lajissaan enkä hauku sitä paskaksi vain siksi että lyriikat ovat tyhmiä (koska nehän ovat aina niin hienoja ja filosofisia metallissa, right??) tai että äijät heiluttelevat naurettavia kirveitä. Samalla tavoin Lordin monsteri-imago ei uppoa minuun mutta monta hyvää, pirun tarttuvaa biisiä ovat tehneet ja voisin ehkä fanittaakin bändiä jos Mr Lordi olisi yhtään parempi laulaja.
Teräsbetonin titaanimetalli (titaani = kevytmetalli) ei ole minun juttuni, eikä myöskään soturifantasiat, mutta sentään laulavat rehdisti suomeksi eivätkä yritä kerätä väärää katu-uskottavuutta laulamalla englanniksi niinkuin 99% hevibändeistä. Eivätkä pullistele steroideilla pumpatuilla lihaksilla a'la Manowar. Tunnustan aktin ansiot omassa lajissaan enkä hauku sitä paskaksi vain siksi että lyriikat ovat tyhmiä (koska nehän ovat aina niin hienoja ja filosofisia metallissa, right??) tai että äijät heiluttelevat naurettavia kirveitä. Samalla tavoin Lordin monsteri-imago ei uppoa minuun mutta monta hyvää, pirun tarttuvaa biisiä ovat tehneet ja voisin ehkä fanittaakin bändiä jos Mr Lordi olisi yhtään parempi laulaja.
^Keräsit kyllä pisteet kotiin, hyvä kirjoitus. TB:n jätkäthän muuten vastasivat helvetin hyvin siihen kun biisien lyriikoita parjattiin liian naiiveiksi: "Niin no, tottakai kun te ymmärrätte niitä. Ruetkaapa lukemaan esimerkiksi brittiläisten hevibändien lyriikoita, ne nimittäin ovat yhtä tyhmiä ja tyhmiempiä kuin meidän."
You're shit and you know you are
Toisaalta paska sanoitus on aina paska sanoitus kielestä riippumatta, ja myöskin vertailukohdasta riippumatta.
- Näähän on ihan paskat nää sanat.
- Niin mutku kyl toi naapurin Staffan varmaankin tekis vielä huonommat sanat, joten itse asiassa nää mun tekemät on aika hyvät!
- No niinpä muuten onkin. Sori nyt vaan niin vitusti.

- Näähän on ihan paskat nää sanat.
- Niin mutku kyl toi naapurin Staffan varmaankin tekis vielä huonommat sanat, joten itse asiassa nää mun tekemät on aika hyvät!
- No niinpä muuten onkin. Sori nyt vaan niin vitusti.

^My thoughts exactly.
Se että joku toinen tekee vielä paskempia sanoituksia, ei tee bändin sanoituksista hyviä. Ja anteeksi nyt vaan, mutta minulle sanoitukset ovat erittäin tärkeä osa hyvää musiikkia. Ja metalli-piireistäkin nyt sattuu löytymään monta loistavaa lyyrikkoa, esimerkkeinä James Hetfield, Bruce Dickinson etc.
Terskabetonin viisubiisin kertosäe on tarttuva ja melodiat ihan menevät (sama juttu myös muuten sen Taivas Lyö Tulta -kappaleen kohdalla), mutta siihen se sitten jääkin. Joillekuille tämä riittää, toisille ei. Paska sanoitus on paska sanoitus ja huono biisi on huono biisi. Minulle on aivan sama, vaikka Teräsbetoni joisi Paris Hiltonin verta siellä lavalla, en silti menisi katsomaan (joskin, aika lähellä olisi
).
Se että joku toinen tekee vielä paskempia sanoituksia, ei tee bändin sanoituksista hyviä. Ja anteeksi nyt vaan, mutta minulle sanoitukset ovat erittäin tärkeä osa hyvää musiikkia. Ja metalli-piireistäkin nyt sattuu löytymään monta loistavaa lyyrikkoa, esimerkkeinä James Hetfield, Bruce Dickinson etc.
Terskabetonin viisubiisin kertosäe on tarttuva ja melodiat ihan menevät (sama juttu myös muuten sen Taivas Lyö Tulta -kappaleen kohdalla), mutta siihen se sitten jääkin. Joillekuille tämä riittää, toisille ei. Paska sanoitus on paska sanoitus ja huono biisi on huono biisi. Minulle on aivan sama, vaikka Teräsbetoni joisi Paris Hiltonin verta siellä lavalla, en silti menisi katsomaan (joskin, aika lähellä olisi

"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
-
- Hiippari
Mun käsittääkseni Euroviisujen idea piilee juuri siinä, että niissä esitetään paskaa musiikkia. Ja paskaan musiikkiinhan kuuluu paskat lyriikat, eikös vaan? Missä miehet ratsastaa- biisi ei ole mitenkään erityisen tarttuva (toisin kuin esimerkiksi jo mainittu Taivas lyö tulta, mikä kyllä jäi aika pahasti päähän soimaan kun sen ensimmäisiä kertoja kuuli), vaan lähinnä melodiaköyhää laukkaa Frederik-ripoffilla.
Frederik se vasta erinomainen artisti olisikin viisuihin.
Frederik se vasta erinomainen artisti olisikin viisuihin.

-
- Sateentekijä
Kai se on jotenkin trendi, että jokaisesta maasta lähetetään musiikkimaailman pohjasakka tappelemaan keskenään. Mutta etenkin Irlannin ehdokkaana ollut laulava kalkkuna näytti yhtä isoa keskisormea koko Euroviisu instituutiolle. Hah.
Voitetaan sitten tänäkin vuonna Ruotsi, jookosta?
Sillä tärkeintähän ei ole osanotto vaan Ruotsin voitto!
Voitetaan sitten tänäkin vuonna Ruotsi, jookosta?

"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Ruotsi ei kyllä osaa lähettää kisoihin kuin Abba-kopiobiisejä. Melkoinen Abba-syndrooma vieläkin kansalla vaikka bändi on kuopattu 26 vuotta sitten...WhiteRabbit wrote: Voitetaan sitten tänäkin vuonna Ruotsi, jookosta?Sillä tärkeintähän ei ole osanotto vaan Ruotsin voitto!

What we do in life, echoes in eternity
-
- Hiippari
Edelleenkin oon sitä mieltä että olisivat vaan laittanu oikean kalkkunan siihen lavalle tepastelemaan, ja siihen mikrofoni teipillä kiinni, eikä mitään taustamusiikkia. Se vasta keskisormennäyttö olis ollu!WhiteRabbit wrote:Mutta etenkin Irlannin ehdokkaana ollut laulava kalkkuna näytti yhtä isoa keskisormea koko Euroviisu instituutiolle. Hah.

Haha. Ironisinta vaan siinä on se, että Irlanti on juuri ollut aikanaan se suurin euroviisumaa ja Johnny Logania ainakin vitutti ihan suunnattomasti kun huomasi kalkkunan pääseenn kisoihin.WhiteRabbit wrote:Kai se on jotenkin trendi, että jokaisesta maasta lähetetään musiikkimaailman pohjasakka tappelemaan keskenään. Mutta etenkin Irlannin ehdokkaana ollut laulava kalkkuna näytti yhtä isoa keskisormea koko Euroviisu instituutiolle. Hah.
Voitetaan sitten tänäkin vuonna Ruotsi, jookosta?Sillä tärkeintähän ei ole osanotto vaan Ruotsin voitto!

You're shit and you know you are
Tämän vuoden läppäartistit ovat aivan perseestä. Kalkkuna oli helvetin vammanen veto, ei naurattanut olleenkaan, lähinnä rasitti. Virolaiset hävettivät vielä enemmän. Verka Serduschka ja Latvian We are the Winners olivat parempia protesteja.
Kaksi parasta esitystä, mitä mieleen tulee:
Sagapo - Password. Kreikkalaista upeutta.
Roger Pontaren Spirits Are Calling My Name, köyhän miehen Gary Moorea
No niin, kisastudio jatkuu.
Kaksi parasta esitystä, mitä mieleen tulee:
Sagapo - Password. Kreikkalaista upeutta.

Roger Pontaren Spirits Are Calling My Name, köyhän miehen Gary Moorea
No niin, kisastudio jatkuu.
-
- Taka-ampuja
Ei ole sitten kenelläkään teistä käynyt mielessä, että silläkin aikaa kun seuraatte säälittävää homoseksuaaleille ja/tai vammaisille tarkoitettua nihkeää viihdeshowta entisestä itäblokista kotoisin olevine kammottavine esiintyjineen, voisitte kuunnella vaikkapa sellaista musiikkia, josta oikeasti pidätte?
-
- Taka-ampuja
No mä haluan pitää musiikkimakuni laajana. Kuten olen sanonut, niin tyylillä eikä genrellä ole väliä. Jos iskee niin iskeeSir wrote:Ei ole sitten kenelläkään teistä käynyt mielessä, että silläkin aikaa kun seuraatte säälittävää homoseksuaaleille ja/tai vammaisille tarkoitettua nihkeää viihdeshowta entisestä itäblokista kotoisin olevine kammottavine esiintyjineen, voisitte kuunnella vaikkapa sellaista musiikkia, josta oikeasti pidätte?

Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Eiköhän jokainen tämän foorumin käyttäjä kuulu kohderyhmään.Sir wrote:Ei ole sitten kenelläkään teistä käynyt mielessä, että silläkin aikaa kun seuraatte säälittävää homoseksuaaleille ja/tai vammaisille tarkoitettua nihkeää viihdeshowta entisestä itäblokista kotoisin olevine kammottavine esiintyjineen, voisitte kuunnella vaikkapa sellaista musiikkia, josta oikeasti pidätte?
Karpaasi wrote:Eiköhän jokainen tämän foorumin käyttäjä kuulu kohderyhmään.Sir wrote:Ei ole sitten kenelläkään teistä käynyt mielessä, että silläkin aikaa kun seuraatte säälittävää homoseksuaaleille ja/tai vammaisille tarkoitettua nihkeää viihdeshowta entisestä itäblokista kotoisin olevine kammottavine esiintyjineen, voisitte kuunnella vaikkapa sellaista musiikkia, josta oikeasti pidätte?

-
- Taka-ampuja
Kun dinosaurukset kävelivät maan päälläFender wrote: TB:n jätkäthän muuten vastasivat helvetin hyvin siihen kun biisien lyriikoita parjattiin liian naiiveiksi: "Niin no, tottakai kun te ymmärrätte niitä. Ruetkaapa lukemaan esimerkiksi brittiläisten hevibändien lyriikoita, ne nimittäin ovat yhtä tyhmiä ja tyhmiempiä kuin meidän."
kun maa oli suota ja luolat koteja
aikana jolloin tärkein omaisuus oli tuli
jonka löytääkseen miehet vaelsivat ympäriinsä...