Spirit Disease, Nowen & Chaos Creation, Lahden Torvi 5.9
Moderator: The Killer Krew
Spirit Disease, Nowen & Chaos Creation, Lahden Torvi 5.9
Ja tosiaan 5.9. Perjantai, Lahden Torvi
Nowen
Spirit Disease
Chaos Creation
Lipun hinta lienee sen kolme euroa tai jotain. Bissehän Torvessa on legendaarisen halpaa; III ja IV 3,20
Edit: Torven sivut sanoo että 4 euroa olisi lipun hinta. Myös bissen hinta on kuulemma laskettu siihen oikeaan hintaan eli 3,00 egeä. III ja IV
Nowen
Spirit Disease
Chaos Creation
Lipun hinta lienee sen kolme euroa tai jotain. Bissehän Torvessa on legendaarisen halpaa; III ja IV 3,20
Edit: Torven sivut sanoo että 4 euroa olisi lipun hinta. Myös bissen hinta on kuulemma laskettu siihen oikeaan hintaan eli 3,00 egeä. III ja IV
Last edited by Lappis on Wed Aug 27, 2008 17:48, edited 1 time in total.
"To be alive is more than just breathing"
-
- Taka-ampuja
-
- Kisälli
No Vominator se mulle sellaisia jutteli puhelimessa. Mutta hyvä niin ettei ole peruuntunut.Deathrace King wrote:Ei pidä paikkaansa, vaan tuolla ollaan ja rässätään niin maan perkeleesti! Kukahan tuollaisia peruuntumishuhuja on pistäny oikein liikkeelle..asa wrote:Kuulin että Chaos Creation olisi peruuntunut? Pitääkö paikkaansa?
-
- Taka-ampuja
-
- Kisälli
Soittoajat about-hengessä:
Chaos Creation 00.30
Nowen 23.30
Spirit Disease 22.30
Kerrankin näin, ettei aina tartte vittu rämpyttää joskus aamuyöllä. Hyvällä tuurilla pääsen sitten kenties kotiinkin sieltä järkevään aikaan.
Niin, ja tietenkin dokailua harrastavat orkesterin sinkkujäsenet pääsee kerrankin kaatamaan ja vonkaamaan Lahden tytöiltä pillua ilman että tarttee vetää 666 drinksua puoleen tuntiin just ennen valomerkkiä.
Chaos Creation 00.30
Nowen 23.30
Spirit Disease 22.30
Kerrankin näin, ettei aina tartte vittu rämpyttää joskus aamuyöllä. Hyvällä tuurilla pääsen sitten kenties kotiinkin sieltä järkevään aikaan.
Niin, ja tietenkin dokailua harrastavat orkesterin sinkkujäsenet pääsee kerrankin kaatamaan ja vonkaamaan Lahden tytöiltä pillua ilman että tarttee vetää 666 drinksua puoleen tuntiin just ennen valomerkkiä.
-
- Paholainen
-
- Paholainen
Satan. Kotona kello 03.05. Ja nyt jo ylhäällä. Veikkaanpa kuitenkin, että eräät on vasta menneet nukkumaan Lahdessa.
Olihan tuo sellainen aika hyvä veto. Vitun kuumaa oli, ja en vieläkään ole tottunut siihen, että sitä jonkinlaista hardcore-SD-fanijengiä alkaa näemmä löytyä sen verran, että bändikin viihtyy. Oli meinaan sillä pienellä, mutta sitäkin fanaattisemmalla jengillä aikamoiset yhteislaulusessiot siinä lavan edessä. Hyvin ne veti, saattoi jopa itse jättää taustahuutoja vähemmälle.
Juu. Mut mikäs siinä. Torvi koettu ja nyt alkaa todellinen luova tauko, ellei hyviä tarjouksia tule. Seuraavaa levyä vääntämään.
Nowenia tihrustelin hetken ja Chaos Creation jäi livenä näkemättä, että en heistä sen enempää kommentoi. Kommentoikoon itse, jos jotain kommentoitavaa on.
PS. Olipahan mun eka keikka vuosiin/vuosikymmeniin/about ikinä ilman pisaraakaan alkoholia veressä. Streittarimeininki päällä ja tiukin juoma oli Pommacia. Perverssiä.
Olihan tuo sellainen aika hyvä veto. Vitun kuumaa oli, ja en vieläkään ole tottunut siihen, että sitä jonkinlaista hardcore-SD-fanijengiä alkaa näemmä löytyä sen verran, että bändikin viihtyy. Oli meinaan sillä pienellä, mutta sitäkin fanaattisemmalla jengillä aikamoiset yhteislaulusessiot siinä lavan edessä. Hyvin ne veti, saattoi jopa itse jättää taustahuutoja vähemmälle.

Nowenia tihrustelin hetken ja Chaos Creation jäi livenä näkemättä, että en heistä sen enempää kommentoi. Kommentoikoon itse, jos jotain kommentoitavaa on.
PS. Olipahan mun eka keikka vuosiin/vuosikymmeniin/about ikinä ilman pisaraakaan alkoholia veressä. Streittarimeininki päällä ja tiukin juoma oli Pommacia. Perverssiä.
-
- Kisälli
Hyvät kekkerit! SD ja Nowen vetivät timmisti ja omakin keikka meni ihan kohtalaisesti treenimäärään suhteutettuna(yhdet treenit onnistuttiin vetämään koko bändin kanssa ja sitä ennen oli koko kesä taukoa). Yleisökin oli mukavasti messissä ja huuteli toista encoreakin. Ehkä ens kerralla sitte
Oli muuten joku tosi outo fani eturivissä. Läski kylähullu muija, mikä töni koko ajan porukkaa, heh. Rässiäijät valitteli keikan jälkeen, et ois ollu siisti tulla eturiviin moshaamaan, mut se muija oli niin perseestä, että parempi oli pysytellä kauempana
Sit oli hyvä ku alettiin vetää Critical Massia, niin samantien eturiviin pomppas rastapäinen tummaihoinen jätkä, otti paidan pois ja oli ihan vitun fiiliksissä. Metalli yhdistää ikään, rotuun ja sukupuoleen katsomatta

Oli muuten joku tosi outo fani eturivissä. Läski kylähullu muija, mikä töni koko ajan porukkaa, heh. Rässiäijät valitteli keikan jälkeen, et ois ollu siisti tulla eturiviin moshaamaan, mut se muija oli niin perseestä, että parempi oli pysytellä kauempana

Sit oli hyvä ku alettiin vetää Critical Massia, niin samantien eturiviin pomppas rastapäinen tummaihoinen jätkä, otti paidan pois ja oli ihan vitun fiiliksissä. Metalli yhdistää ikään, rotuun ja sukupuoleen katsomatta

facebook.com/mutantblastband
-
- Taka-ampuja
Tuo muija tosiaan karkotti teidän aikana yleisöä pois ihan kunnolla. Oli kyllä todella rasittava tapaus. Meidän soittaessa yritti tunkea lavalle. En tiedä kiskoiko vielä mun keikkajuomat naamaansa kun ne oli jossain välissä keikan aikana hävinneet. Itsehän siis en niitä juonutDeathrace King wrote:
Oli muuten joku tosi outo fani eturivissä. Läski kylähullu muija, mikä töni koko ajan porukkaa, heh. Rässiäijät valitteli keikan jälkeen, et ois ollu siisti tulla eturiviin moshaamaan, mut se muija oli niin perseestä, että parempi oli pysytellä kauempana![]()