Milenkiinnolla ootellaan iltaa ja tuota julkistusta. Torstaina 13.3. Ylex:n Metalliliitossa on tulossa raju julkistus Saunan ohjelmistoon, takuulla yllättävä! Tuo kohta saa kyllä mielikuvituksen laukkaamaan. Jompi kumpi kaksikosta Dio tai Saxon niin kyllä on laitettava juhlat pystyyn! Ei muutako iltaa ootellessa!
NP. Scorpions - No One Like You
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Itse antaisin ääneni kokoonpanolle Bathory ja Odin vokaaleissa.
Pantera, kitaranvarressa Jimi Hendrix olis kans ihan jees.
...Dio kyllä kelpaisi mulle, niin ei tarvitsisi Ouluun asti lähteä katsomaan, vaikkakin Teatria olisi todella hyvä paikka Dion näkemiseen. Välimatka vaan turhan pitkä. Eikä Dio nyt järin yllättävä olisi, joskin aivan loistava kiinnitys kaikesta huolimatta.
Se on joko Dio tai Saxon, ite toivon että Saxon. Launtaina Saxon, Scorpions ja Sebastian Bach. Toisaalta Saxon on 6.6 Ruotsissa, että melkeen se ois se sunnuntai 8.6 jos Saxon saunaa tulis.
Last edited by Tirioni on Mon Jul 20, 2009 21:55, edited 1 time in total.
Tirioni wrote:Se on joko Dio tai Saxon, ite toivon et Saxon. Launtaina Saxon, Scorpions ja Sebastian Bach. Toisaalta Saxon on 6.6 Ruotsissa että melkeen se ois se sunnuntai 8.6 jos Saxon saunaa tulis.
Mä oon kyl tänä vuon saunas jos Saxon sinne tulis. Kyllähän toi lauantai ilman Saxoaniaki houkuttelee mut saa nähä.
Jos se on Saxon, niin SOA saa tämän vuoden paras yksittäinen esiintyjä - palkinnon. Diostaki melkei samat sanat.
Jep. Maailman kovin kitaristi latvala sitten 2 kertaa lauteilla saunassa! Sopii mulle! Mahtava festari tulossa ja esiintyjät ovat kyllä todella kovia! Saunaa ootellessa!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
EI JUMALAUTA KOVIN JUTTU IKINÄ JA TULI AIKA PUSKISTA VAIKKA OSASIN ODOTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! SAIRASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NYT LÄHTEE SOIMAAN KAKS EKAA!!!! VITTU HULLUA!O!O!O!O!=!=#!=#=!#!#!#¤"
edit. Ja näköjään tuli postissa kutsunnat, taidanpa heittää suoraan takkaan ja laittaa CONCRETE MALFORMATIONIN SOIMAAN!
Isn´t it fun to cherish a big gun!
Reminds you about something you have small
Eating corn flakes every morning
Makes you strong and grow so tall
On this night, in this hour
We call upon the ancient power
Now swallow his demons semen stream
From the realms where Satan reigns supreme