Joo voe ristus pakkohan se on lähteä. 10/19 noista bändeistä on aivan tajuttoman kovia joten eiköhän se riitä. Ei edes tunnu tuo 85 euron hinta missään.
Ouotoa, menneinä vuosina listassa on aina ollut minulle kovia ja mieluisia bändejä, nyt siellä... ei ole oikein mitään. Blah jotain sleieriä ja dimmua, ei jaksa kiinnostaa.
VOI JUMALAUTA! Slayerin seuraavaa Suomen vierailua olen odottanut todella, harmi vaan, että olen Ranskassa tuolloin eikä tota reissua varmaan voi enää perua/siirtää. Voi saatanan saatana.
Northernstar wrote:Ouotoa, menneinä vuosina listassa on aina ollut minulle kovia ja mieluisia bändejä, nyt siellä... ei ole oikein mitään. Blah jotain sleieriä ja dimmua, ei jaksa kiinnostaa.
Meitä on näköjään moneen junaan.
Itseäni ei tuskan esiintyjäkaartit ole aiemmin oikein napanneet niin kauheasti, mutta nyt näyttää äärimmäisen kovalta.
Carcass, Slayer ja Nile.
Taitaa olla lippujen hankinta edessä.
Last edited by Emeritus on Thu Feb 14, 2008 17:10, edited 1 time in total.
Northernstar wrote:Ouotoa, menneinä vuosina listassa on aina ollut minulle kovia ja mieluisia bändejä, nyt siellä... ei ole oikein mitään. Blah jotain sleieriä ja dimmua, ei jaksa kiinnostaa.
Meitä on näköjään moneen junaan.
Itseäni ei tuskan esiintyjäkaartit ole aiemmin oikein napanneet niin kauheasti, mutta nyt näyttää äärimmäisen kovalta.
Carcass, Slayer ja Nile.
Taitaa olla lippujen hankinta edessä.
Ai oho, en huomannut tota Nilea tossa listassa. Se kyllä kiinnostaisi, kova bändi
Mutta vasta yks hyvä bändi listassa, ei mitään järkeä matkustaa tuhatta kilometriä täältä Stadiin ja viipyä siellä jonkin päivän ja sitten palata taas kotia, kun parin viikon päästä menen kuitenkin Maidenia kattoon Helsinkiin.
Taino, mikäli sinne nyt tulisi edes yks TOSI KOVA BÄNDI, niin olisin siellä satavarmana vaikka maailma räjähtäis. Nile on hyvä muttei... niin hyvä.
No niin, nyt ainakin alkaa näyttää siltä, että 3:n päivän lipun voi ihan hyvästä syystä hankkia, vaikka olisi se muutenkin tullut hommattua. Vielä kun yksi kova nimi ilmaantuis tyyliin Morbid Angel tai muuta samaa tasoa niin alkais olla kovimmat tuska-kattaukset käsillä. Nuo tietyt kurabändit tuolla tuntuu soittavan suunnilleen joka vuosi, mutta eipä niitä tarvitse katsella. Hyvin voi tuijotella vaikka tuopin pohjaa niiden aikana. Ja valtaosan ajasta toki muutenkin Carcass, Slayer ja Nile alkaa jo olemaan ihan kiva setti
^^Eikös tuo mennyt suurinpiirtein niin, että keikka ei ollut missään vaiheessa 100% varma ja sitä ei olisi vielä saanut järjestävä taho julkisuuteen päästää? Vai muistankohan ihan väärin...
Tuskaan on ollut tarkoitus mennä jo parina kesänä, mutta ei tullut mentyä. Nyt vois sitten korjata tilanteen, ja lähteä viimeinkin "mustapaitojen kesäjuhlaan". Kyllähän rahatilanne ja kesätyöt antaa sen verran väliä, että pääsee mukaan. PERKELE.
Tuskaan ei tietääkseni ole 18-vuoden ikärajaa, eihän?
Ja nyt koneessa soi Slayerin Reign in Blood -levyltä Raining Blood.
-Up the Irons-
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.