Bruce Dickinsonin soolot vs. Blaze Bayleyn soolot
Moderator: The Killer Krew
-
- Kundalini
Bruce Dickinsonin soolot vs. Blaze Bayleyn soolot
Moro!
Koska tässä viime aikoina on hyvinkin paljon keskusteltu ja hehkutettu Blazen sooloja, ajattelin kysellä foorumin väeltä, kummanko herran soolojulkaisut ovat mielestänne kovempia?
Itse olen alkanut kuuntelemaan Blazea vasta lähiaikoina ja yksi miehen keikka on tullut koettua. Täytyy sanoa, että mies tekee vakuuttavaa jälkeä levyillä ja keikka oli toki timantinkova. En kuitenkaan tässä vaiheessa itse äänestä, sillä en koe että olisin tutustunut Blazeen tarpeeksi, jotta antamani ääni olisi tasapuolinen. Tällä hetkellä se menisi ilman muuta Brucelle.
Kuitenkin, jotta saadaan keskustelua aikaiseksi, toivoisin että kaikki äänestykseen vastanneet vastaisivat myös topikiin edes muutamalla sanalla, miksi äänesti jompaa kumpaa.
Toiveissa olisi myös, että kukaan joka ei ole kuullut kuin toisen herroista (tai ei kummankaan) soolotuotantoa, jättäisi vastaamatta äänestykseen. Kaikki varmaan ymmärtää miksi.
Let the games begin.
Koska tässä viime aikoina on hyvinkin paljon keskusteltu ja hehkutettu Blazen sooloja, ajattelin kysellä foorumin väeltä, kummanko herran soolojulkaisut ovat mielestänne kovempia?
Itse olen alkanut kuuntelemaan Blazea vasta lähiaikoina ja yksi miehen keikka on tullut koettua. Täytyy sanoa, että mies tekee vakuuttavaa jälkeä levyillä ja keikka oli toki timantinkova. En kuitenkaan tässä vaiheessa itse äänestä, sillä en koe että olisin tutustunut Blazeen tarpeeksi, jotta antamani ääni olisi tasapuolinen. Tällä hetkellä se menisi ilman muuta Brucelle.
Kuitenkin, jotta saadaan keskustelua aikaiseksi, toivoisin että kaikki äänestykseen vastanneet vastaisivat myös topikiin edes muutamalla sanalla, miksi äänesti jompaa kumpaa.
Toiveissa olisi myös, että kukaan joka ei ole kuullut kuin toisen herroista (tai ei kummankaan) soolotuotantoa, jättäisi vastaamatta äänestykseen. Kaikki varmaan ymmärtää miksi.
Let the games begin.
Last edited by OsmaGunner on Thu Jul 17, 2008 0:03, edited 1 time in total.
-
- Sateentekijä
En anna ääntäni kummallekkaan, sillä sen verran hyvin toimii molempien soolot täällä päässä. Brucelta löytyy toki pari heikompaa lättyä, mutta onhan mies julkaissutkin sen pari lättyä enemmän. Blazelta ei hyvää huonompaa levyä ole tullut, tämä uusin on vielä sulattelussa, sillä sen verran erilaista kamaa on.
Brucea ei ole pitkään aikaan tullu kuunneltua kunnolla, muutamaa biisiä lukuunottamatta. Blaze sen sijaan on tasaisesti käynyt soittimessa keikalta lähtien.
Brucea ei ole pitkään aikaan tullu kuunneltua kunnolla, muutamaa biisiä lukuunottamatta. Blaze sen sijaan on tasaisesti käynyt soittimessa keikalta lähtien.
Brucelle ääni. Tykkään Blazen sooloista, mutta niiden joukossa on myös omaan korvaan täytekamaa.
Brucella on kolmikko AOB-TCW-TOS, joka on melkein täydellinen trilogia. Heavy Metalin juhlaa kaikki. Lisäksi kolme näitä aikaisempaa sooloa ovat myös aikamoisen toimivaa kamaa.
Blaze vokalisoi sooloillaan komeasti. Silti Bruce vie rinnan mitalla nytkin voiton.
Brucella on kolmikko AOB-TCW-TOS, joka on melkein täydellinen trilogia. Heavy Metalin juhlaa kaikki. Lisäksi kolme näitä aikaisempaa sooloa ovat myös aikamoisen toimivaa kamaa.
Blaze vokalisoi sooloillaan komeasti. Silti Bruce vie rinnan mitalla nytkin voiton.
What we do in life, echoes in eternity
-
- Kundalini
Kyllä molemmat ovat tehneet hienoja levyjä, eikä oikeastaan kummankin levyt yhteen niputettuna joukossa ole yhtään ns. hutia. Brucella kuitenkin jo enemmän levyjä takana ja hieman laajempaa repertuaaria kuin Blazella, joten vastasin Bruce.
TM:n sain ilmestyessään kasettina joten siihen liittyy suuria muistoja ja etenkin mielipiteitä jakava SW on aivan loistava kauttaaltaan. Ei voi mitään mutta tykkään noista kaikista Brucen sooloista.
TM:n sain ilmestyessään kasettina joten siihen liittyy suuria muistoja ja etenkin mielipiteitä jakava SW on aivan loistava kauttaaltaan. Ei voi mitään mutta tykkään noista kaikista Brucen sooloista.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Azazel
Brucelta löytyy hyllystä:
Tattooed Millionaire
Accident of Birth
Tyranny of Souls
Anthology 3DVD
Blazelta löytyy:
Silicon Messiah
Tenth Dimension
+ koettu keikka 19.4. Tampereella
Näiden perusteella diggailen Blaze Bayleyn soolotuotannosta huomattavasti enemmän, vaikka pidän Dickinsoninkin soolokamasta hyvin paljon. Blazen keikka oli yksinkertaisesti täydellinen; hienoin keikkakokemukseni itse Iron Maidenin jälkeen.
Tattooed Millionaire
Accident of Birth
Tyranny of Souls
Anthology 3DVD
Blazelta löytyy:
Silicon Messiah
Tenth Dimension
+ koettu keikka 19.4. Tampereella
Näiden perusteella diggailen Blaze Bayleyn soolotuotannosta huomattavasti enemmän, vaikka pidän Dickinsoninkin soolokamasta hyvin paljon. Blazen keikka oli yksinkertaisesti täydellinen; hienoin keikkakokemukseni itse Iron Maidenin jälkeen.
Brucen sooloura kiinnosti kovasti Balls to Picasson aikaan, mutta Skunk Works ei toiminut mun kohdalla oikein millään. Viimeinen niitti oli Huomenta Suomessa esitetty Inertia akustisena. Silloin melkein jopa hävetti
No metalli oli siihen aikaan aika maissa ja kai sitä oli kokeiltava jotain uutta heh! Kyseisen SW levyn jälkeen keskityin lähes täysin Maidenin tuotantoon ja keikkoihin. Eikä Brucen lähtö bändistä ja siitä seurannut likapyykki lisännyt kiinnostusta Brucen sooloiluun.
Uusimmat Brucet toimi sitten jo paremmin, mutta eivät jääneet pyörimään soittimeen vaikka useamman kerran ne soittimeen olen aina silloin tällöin kaivanutkin. Olen vaan todennut, että Bruce toimii Maidenissa paremmin kuin sooloilla ja Blazen kohdalla taas ehkä toisinpäin.
Blazen soolomateriaaliin sytyin täysin kun Silicon Messiah ilmestyi. Seuraava levy Tenth Dimension oli lievä pettymys, mutta toisaalta debyytti oli niin killeri, että vaikea oli heti pistää paremmaksi. Livenä tosin levyn biisit toimivat hienosti! Blood & Belief olikin sitten ainakin mun kohdalla se levy, että jos nyt ei toimi, niin sit mielenkiinto hiipuu, koska bändi oli muutenkin aika lailla alamaissa ja tuntui, että eihän ne pääse koskaan tänne keikallekaan ja ei täällä oo fanejakaan... No onneksi B&B:llä taas mentiin oikeille raiteille ja huippu lätty pihalle. Sitten myöhemmin kivenkovat Rocktownin keikat ja tänä vuonna Vanhalla jälleen meno kuin moukarihäkissä. Puolan DVD on timanttia ja uusistudiolevy The Man Who Would Not Die on Blazen melko varmasti paras levy, joten mun ääni menee Blazelle. Blaze Bayley band on tällä hetkellä kovimpia bändejä levyllä ja livenä mitä nyt äkkiä tulee mieleen

Uusimmat Brucet toimi sitten jo paremmin, mutta eivät jääneet pyörimään soittimeen vaikka useamman kerran ne soittimeen olen aina silloin tällöin kaivanutkin. Olen vaan todennut, että Bruce toimii Maidenissa paremmin kuin sooloilla ja Blazen kohdalla taas ehkä toisinpäin.
Blazen soolomateriaaliin sytyin täysin kun Silicon Messiah ilmestyi. Seuraava levy Tenth Dimension oli lievä pettymys, mutta toisaalta debyytti oli niin killeri, että vaikea oli heti pistää paremmaksi. Livenä tosin levyn biisit toimivat hienosti! Blood & Belief olikin sitten ainakin mun kohdalla se levy, että jos nyt ei toimi, niin sit mielenkiinto hiipuu, koska bändi oli muutenkin aika lailla alamaissa ja tuntui, että eihän ne pääse koskaan tänne keikallekaan ja ei täällä oo fanejakaan... No onneksi B&B:llä taas mentiin oikeille raiteille ja huippu lätty pihalle. Sitten myöhemmin kivenkovat Rocktownin keikat ja tänä vuonna Vanhalla jälleen meno kuin moukarihäkissä. Puolan DVD on timanttia ja uusistudiolevy The Man Who Would Not Die on Blazen melko varmasti paras levy, joten mun ääni menee Blazelle. Blaze Bayley band on tällä hetkellä kovimpia bändejä levyllä ja livenä mitä nyt äkkiä tulee mieleen

As Heavy As It Gets!!
Jossakin on tallessa tuo kun nauhoitin lähetyksestä. Oli kyllä hieman yllättävää mihin Bruce menee esiintymään.Makkke wrote:Viimeinen niitti oli Huomenta Suomessa esitetty Inertia akustisena. Silloin melkein jopa hävetti![]()

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Brucen bandwagoniin on tässä kisassa hypättävä. Accident, Tyranny ja erityisesti Chemical Wedding on niin huippu matskua että ei mitään rajaa. Ja onhan niillä aikaisemmillakin levyillä omat hyvät hetkensä. Pleis Peilin soolot on tähän asti kuuleman perusteella varsin pätevää kamaa myös, mutta ei kuitenkaan omissa papereissa pääse lähellekään Brucen top-3:sta.
Mulle tää ois helppo homma. Ääneni menee 100% Blazelle. En edes omista Bruce Dickinsonin soololevyjä, koska en oikein diggaile niistä. "Tattoed millionaire" tosin löytyy vinyylinä hyllystä. Ehkä pitäs kuunnella joskus? Mielestäni sydämeltään Blazen tuotanto on silti huomattavasti hevimpää ja kovempaa. Ei kai sitä oikein edes pysty sen paremmin selittämään. Mun kohdalla musa on niin paljon tunteen ja ilmaisun kautta välittyvää aitoutta. Blazen tuotannossa se välittyy mielestäni paremmin ja sillä siiti.
Blazen uusinta en ole edes vielä kuullut, mutta kun sen saan niin homma on varmaan viimeistään paketissa. Blaze on jumala!
Blazen uusinta en ole edes vielä kuullut, mutta kun sen saan niin homma on varmaan viimeistään paketissa. Blaze on jumala!
FUCK X-THOR
-
- Paholainen
Samaa mieltä, joskus tuon Tattoed Millionairin omistin mutta myin pois kun ei iskenyt ja sen jälkeen yritin kuunnella muita Brucen soolokamoja mutta kun ei iske niin ei iske.Imperator wrote:Mulle tää ois helppo homma. Ääneni menee 100% Blazelle. En edes omista Bruce Dickinsonin soololevyjä, koska en oikein diggaile niistä. "Tattoed millionaire" tosin löytyy vinyylinä hyllystä. Ehkä pitäs kuunnella joskus? Mielestäni sydämeltään Blazen tuotanto on silti huomattavasti hevimpää ja kovempaa. Ei kai sitä oikein edes pysty sen paremmin selittämään. Mun kohdalla musa on niin paljon tunteen ja ilmaisun kautta välittyvää aitoutta. Blazen tuotannossa se välittyy mielestäni paremmin ja sillä siiti.
Blazen soolokamat on kyllä 100 % metallia verrattuna Brucen levyihin.
Ja tiedä sitten kuinka moni diggailee Brucen kamoja vain siksi että se on
Bruce Dickinson Iron Maidenista.
BLACK MAGIC, UNHOLY ONE
-
- Paholainen
Ei vittu mitä läppää taas tulee.
Kaks jamppaa huutelee jotain, "kuuntelin niiq tattooedin ja en digannu". Voi vittu.
Niin, ja tohon yhteen heittoon, niin vaikka Brucea kuuntelisikin vain sen takia, että se on Bruce, on siinäkin jo enemmän kuin monella muulla! Haha!
Ei vaan, vakavasti puhuen, kyllähän molempien soolotuotanto on äärimmäisen vankkaa kamaa. Tosin Bruce on käynyt läpi vähän monimuotoisemmat vaiheet soolouransa aikana, joka nyt ei tietenkään ahtaille puristeille käy laatuun ollenkaan. Kaikesta huolimatta Bruce on tehnyt parikin vahvaa albumia, jotka enemmän ovat ulkona perinteisen metallin lokerosta. Tosin sanomattakin lienee selvää, että kovimmat teokset tältäkin herralta löytyy sen perinteisen metallin osalta, joita siis kolme viimeistä edustavat. Tuotoksien ehdottoman timantin ollessa vuoden 1998 mestariteos, the Chemical Wedding. En usko, että kukaan voi vakavalla naamalla väittää, tämän edes- ja takaperin kuunneltuaan, että Blazen tuotanto on hevimpää ja kovempaa
Ja vielä loppuun mahdollisen vastakkainasettelun ehkäisyksi myös pointti siitä, että täysi support täältä löytyy molemmille. Mutta jos kylmää paremmuutta vertaillaan, niin Bruce vie tämän taiston helposti.
Kaks jamppaa huutelee jotain, "kuuntelin niiq tattooedin ja en digannu". Voi vittu.
Niin, ja tohon yhteen heittoon, niin vaikka Brucea kuuntelisikin vain sen takia, että se on Bruce, on siinäkin jo enemmän kuin monella muulla! Haha!
Ei vaan, vakavasti puhuen, kyllähän molempien soolotuotanto on äärimmäisen vankkaa kamaa. Tosin Bruce on käynyt läpi vähän monimuotoisemmat vaiheet soolouransa aikana, joka nyt ei tietenkään ahtaille puristeille käy laatuun ollenkaan. Kaikesta huolimatta Bruce on tehnyt parikin vahvaa albumia, jotka enemmän ovat ulkona perinteisen metallin lokerosta. Tosin sanomattakin lienee selvää, että kovimmat teokset tältäkin herralta löytyy sen perinteisen metallin osalta, joita siis kolme viimeistä edustavat. Tuotoksien ehdottoman timantin ollessa vuoden 1998 mestariteos, the Chemical Wedding. En usko, että kukaan voi vakavalla naamalla väittää, tämän edes- ja takaperin kuunneltuaan, että Blazen tuotanto on hevimpää ja kovempaa

Ja vielä loppuun mahdollisen vastakkainasettelun ehkäisyksi myös pointti siitä, että täysi support täältä löytyy molemmille. Mutta jos kylmää paremmuutta vertaillaan, niin Bruce vie tämän taiston helposti.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Paholainen
-
- Paholainen
Aika tasotonta vittuilua.QazKFD wrote:Ei. Vaivaako sinua? Kumma juttu jos ei vittuiluks heti erotaThrashnator wrote: Vaivaako lukihäiriö?
Ja se että ei tykkää Brucen tuotannosta niin on joku "ahdas puristi"?
Sitten tiedän aika paljon puristeja, heti minut synnyttänyt nainen.
Off-topic loppukoon.
BLACK MAGIC, UNHOLY ONE
Äläs nyt sotke sitten tota vittuilulinjaa tohon asialinjaan. Tuo heitto tuotannon monimuotoisuudesta on täyttä totta ja pelkkää asiaa. Mukaanlukien heiton puristeista. Ikävää, jos joku siitä itsensä tunnistaa, jo pelkästään itsenne kannalta. Mutta alunperin en ajatellut tuota kenellekkään henkilökohtaiseksi piikiksi.Thrashnator wrote: Ja se että ei tykkää Brucen tuotannosta niin on joku "ahdas puristi"?
Ja toisekseen, teille kahdelle Blazen nimeen vannojalle; teille ainoat omistuksenne ovat olleet ensimmäinen albumi, ja lopun tuotannosta sivuutatte lähes yhtenevillä kommenteilla, "kuuntelin vähän, en digannut". Ja kun topicin aloittajan ystävällisesti pyysi kommentteja ihmisiltä joilla oikeasti on jonkinlainen insight molempiin näistä maailmoista. Voinko pyytää tarkennusta siitä, kuinka paljon te olette oikeasti molempiin tutustuneet? Tarpeeksi ilmeisesti, että kommentointi onnistuu?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Paholainen
Miten voit päätellä että joku on puristi jos ei pidä Brucen soolotuotannosta? Sinäkö sen päätät?QazKFD wrote:Äläs nyt sotke sitten tota vittuilulinjaa tohon asialinjaan. Tuo heitto tuotannon monimuotoisuudesta on täyttä totta ja pelkkää asiaa. Mukaanlukien heiton puristeista. Ikävää, jos joku siitä itsensä tunnistaa, jo pelkästään itsenne kannalta. Mutta alunperin en ajatellut tuota kenellekkään henkilökohtaiseksi piikiksi.Thrashnator wrote: Ja se että ei tykkää Brucen tuotannosta niin on joku "ahdas puristi"?
Ja toisekseen, teille kahdelle Blazen nimeen vannojalle; teille ainoat omistuksenne ovat olleet ensimmäinen albumi, ja lopun tuotannosta sivuutatte lähes yhtenevillä kommenteilla, "kuuntelin vähän, en digannut". Ja kun topicin aloittajan ystävällisesti pyysi kommentteja ihmisiltä joilla oikeasti on jonkinlainen insight molempiin näistä maailmoista. Voinko pyytää tarkennusta siitä, kuinka paljon te olette oikeasti molempiin tutustuneet? Tarpeeksi ilmeisesti, että kommentointi onnistuu?
Brucen kaikki levyt olen kuullut läpi ja ei vaan iske. Blazelta löytyy kaikki levyt, suosikkina Tenth Dimension. Blazen musiikki on 100 % lähempänä sydäntä kuin Bruce Dickinsonin. Blazen soolotuotannon metallisuus pyyhkii Brucen levyillä lattiaa.
Brucenkin tuotannosta löytyy muutamia hyviä biisejä mutta aika vähiin ne käy
ainakin minun kuuntelussa.
Ja pienenä off-topikkina mainittakoon että myös Iron Maidenin tuotannossa minun suosikkilevyksi on noussut jo muutamia vuosia sitten Blazen aikainen Virtual XI.
Ja kumma jos ei voi Blazea pitää kovempana kuin Brucea ilman että leimataan
puristiksi.
BLACK MAGIC, UNHOLY ONE
Okei, tarkotus oli kirjoittaa, että VOI OLLA, ettei putoa puristeille mutta olotilan painostavuus toi hieman liikaa särmää kommenttiini. Joko kelpaa?Thrashnator wrote: Miten voit päätellä että joku on puristi jos ei pidä Brucen soolotuotannosta?
Mutta mutta, hyvä, että tuli enemmänkin kommenttia asiasta. Voinenkin kai jo sanoa, että tiedät mistä puhut. Mutta toivottavasti ymmärrät asiasta myöskin sen laidan, että minun on henkilökohtaisesti vaikea käsittää vastakkaista näkökulmaa, varsinkin jos sitä ei seikkaperäisesti tehdä selväksi. Johtuen juurikin samasta syystä kuin itselläsi; "Blazen musiikki on 100 % lähempänä sydäntä kuin Bruce Dickinsonin". Minulla vaan nimet vaihtavat paikkaa.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Totaalikompit tälle QazKFD:n postaukselle. Ja eittämättä on selvää että Brucen hieman enemmän ailahtelevampi soolo-ura erilaisine levyineen on todella liian suuri muutos jos pelkästään haluaa "metallista" musiikkia.QazKFD wrote: Ei vaan, vakavasti puhuen, kyllähän molempien soolotuotanto on äärimmäisen vankkaa kamaa. Tosin Bruce on käynyt läpi vähän monimuotoisemmat vaiheet soolouransa aikana, joka nyt ei tietenkään ahtaille puristeille käy laatuun ollenkaan. Kaikesta huolimatta Bruce on tehnyt parikin vahvaa albumia, jotka enemmän ovat ulkona perinteisen metallin lokerosta. Tosin sanomattakin lienee selvää, että kovimmat teokset tältäkin herralta löytyy sen perinteisen metallin osalta, joita siis kolme viimeistä edustavat. Tuotoksien ehdottoman timantin ollessa vuoden 1998 mestariteos, the Chemical Wedding. En usko, että kukaan voi vakavalla naamalla väittää, tämän edes- ja takaperin kuunneltuaan, että Blazen tuotanto on hevimpää ja kovempaa![]()
Itse pidän vain hyvästä musiikista ja Brucella sitä vaan sattuu olemaan, kuin myös Blazella.

-
- Kisälli
Blazen ääni ei oikein toimi, ei Maidenissa eikä sooloillaan, vaikka soolot olisivatkin olevinaan miten raskaita tahansa, ei se multa kerää pisteitä. Blazen kama on vähän liian samanlaista ja kokeilematonta kautta linjan. Kaikki blazen levyt löytyy mutta alkuhuuman jälkeen ne eivät kovin usein ole soittimeen eksyneet, uusimpaa levyä en ole kerennyt paljon kuunnella.
Bruce on tehnyt monpuolista kamaa ja paluu ruotuun ja kolme viimeistä levyä on yhtä juhlaa. The Chemical Wedding on semmoinen mestariteos että siihen on Blazella pitkä matka.
Bruce on tehnyt monpuolista kamaa ja paluu ruotuun ja kolme viimeistä levyä on yhtä juhlaa. The Chemical Wedding on semmoinen mestariteos että siihen on Blazella pitkä matka.
-
- Hiippari
Itse kallistun kyllä Brucen sooloihin, vaikka pidän suuresti molempien herrojen materiaalista. Mutta varsinkin Accident of Birth ja Chemical Wedding ovat sen verran monitasoisia kokonaisuuksia, että ei Blazella ole tässä asiassa jakoja. Nyt puhutaan siis musiikista pelkästään, Blaze voittaa ehkä kun aletaan puhua siitä heavy metal- asenteesta. Ja pakkohan se on myöntää, että Maidenin live-esiintymiset eivät ole saaneet samanlaista fiilistä aikaiseksi kuin Blazen taannoinen Hellän-keikka. Mutta, mutta... uskonpa jos Bruce päästettäisiin soolobändinsä kanssa samaan tilaan esiintymään, jälki olisi suorastaan murhaavaa. ...Miettikääpä vaikka Kill Devil Hill sellaisessa sopivassa muutaman sadan hengen salissa.
Sinänsä helvetin turhaa yrittää laittaa Blazea ja Brucea jotenkin paremmuusjärjestykseen. Mielestäni jokaisen Maiden-faniksi itseään kutsuvan pitäisi tajuta kuinka kovat jätkät ovat kyseessä.

Sinänsä helvetin turhaa yrittää laittaa Blazea ja Brucea jotenkin paremmuusjärjestykseen. Mielestäni jokaisen Maiden-faniksi itseään kutsuvan pitäisi tajuta kuinka kovat jätkät ovat kyseessä.

Monenlaisia kommentteja on kuultu levyistä jne. mutta mulla tuli mieleen yksi seikka minkä perusteella voi herrojen sooloilua myös vertailla jossain mielessä nimittäin soolouralla esitetyt Maiden coverit. Molempien artistien versioita oman ajan Maiden biiseistä on tullut kuunneltua livenä ja livelevyiltä sekä netistä. Huomio on kiinnittynyt erityisesti Blaze Bayleyn bändin kykyyn saada Maidenin biiseihin lisäpotkua verrattuna originaaleihin tai Maidenin livesoittoon. Muutamia aivan huikeita vetoja mainitakseni mm. Virus, Look For The Truth, 2AM, Futureal, LORD OF THE FLIES jne. Blaze on aina löytänyt bändiinsä kovia tekijöitä ja myös hänen oma aggressiivinen tapa lähestyä biisejä saa soittoonkin lisäpotkua ja on varmasti tarkoituksella haettua ja se toimii! Lisäksi Blazen taidot (vokalisointi/biisin kirjoittaminen) ovat parantuneet ja monipuolistuneet Maiden vuosista, joten mies sooloilee varsin onnistuneesti
Ja se mikä on myös mielestäni plussaa on se, että kaveri tekee musaa oman musiikkimakunsa pohjalta ja ei välitä muusta. Kaikenlaiset kokeilut musiikkityyleissä isomman sukseen tai radiosoiton toivossa ovat olleet aina pois suljettu juttu. Koskaan ei tarvitse pettyä tyyliin, että.. ah nyt on sitten tällaista astetta kevyempää humppaa, no ehkä tämäkin tästä kuuntelemalla aukeaa...
Bayleyllä on aina satakymmenen lasissa ja täysraivo päällä, ei voi muuta kuin nostaa hattua Bleissin sooloilulle. Pienenä miinuksena pitkähkö levytystauko tän uusimman ja B&B:n välissä ja pieni kupittelusessio, mutta tosimies selvisi niistäkin ja taas meno päällä entistä raskaammalla vaihteella.
Brucekin on antanut mairitteleviä kommentteja Blazen soolouran levyistä ja vokalisoinnista BBC:n radio showssaan. Herrat ovat olleet nyt saman mikin ääressä jo pariin otteeseen lyhyen ajan sisällä ja haastattelut ovat olleet varsin hulvattomia ja ukoilla tuntui olevan hauskaa

Bayleyllä on aina satakymmenen lasissa ja täysraivo päällä, ei voi muuta kuin nostaa hattua Bleissin sooloilulle. Pienenä miinuksena pitkähkö levytystauko tän uusimman ja B&B:n välissä ja pieni kupittelusessio, mutta tosimies selvisi niistäkin ja taas meno päällä entistä raskaammalla vaihteella.
Brucekin on antanut mairitteleviä kommentteja Blazen soolouran levyistä ja vokalisoinnista BBC:n radio showssaan. Herrat ovat olleet nyt saman mikin ääressä jo pariin otteeseen lyhyen ajan sisällä ja haastattelut ovat olleet varsin hulvattomia ja ukoilla tuntui olevan hauskaa

As Heavy As It Gets!!