Paul Di´Anno
Moderator: The Killer Krew
Paul Di´Anno
Mitä mieltä porukka on, tuleeko Paul Dianno koskaan enää tekemään merkittävää musiikkia.
Mielestäni Paul ei ole maidenin lähtönsä jälkeen saanut kovinkaan montaa hyvää biisiä tehtyä, Nomadilla oli kyllä hetkensä.
Usein hänen teoksissaan on paistanut läpi jotenkin puolivillainen ote,
joko saundit on ala-arvoiset, tai materiaali heikohkoa.
Olisi arittäin mielenkiintoista nähdä Pauli joskus jonkun kunnon aisaparin, ala Roy Z tekemässä levyä ja biisejä.
Saa nähdä pystyykö Pauli vielä yllättämään kannattaja kuntaansa ehjällä/laadukkaalla levykokonaisuudella, tällä hetkellä epäilen kovasti...mutta toivotaan että olen väärässä.
Mielestäni Paul ei ole maidenin lähtönsä jälkeen saanut kovinkaan montaa hyvää biisiä tehtyä, Nomadilla oli kyllä hetkensä.
Usein hänen teoksissaan on paistanut läpi jotenkin puolivillainen ote,
joko saundit on ala-arvoiset, tai materiaali heikohkoa.
Olisi arittäin mielenkiintoista nähdä Pauli joskus jonkun kunnon aisaparin, ala Roy Z tekemässä levyä ja biisejä.
Saa nähdä pystyykö Pauli vielä yllättämään kannattaja kuntaansa ehjällä/laadukkaalla levykokonaisuudella, tällä hetkellä epäilen kovasti...mutta toivotaan että olen väärässä.
Last edited by scorpions on Mon Jun 02, 2008 17:02, edited 6 times in total.
Todellakin jotenkin tuntuu että Paulin kykyjä ei täysin hyödynnetä, tosin johtuu varmaan miehestä itsestään kun ei ole hevimies, vaan punkkari. Olisi erittäin hienoa kuulla Paulin laulavan jotain Bruce/Blaze-kaltaista heviä, miehellä kun ääni on edelleen mahtava. Epäilen tosin että tällaista koskaan tulee enää tapahtumaan, valitettavasti.
Totta Beast in the east on maukasta katseltavaa,vaikka bonus bootlegit ovat hieman heikohkoja.Dunadan wrote:Suosittelen kaikkia tsekkaamaan Paulin Killers-yhtyeen levyn Murder One 90-luvun alusta. Helvetin hyvä levy täynnä kovia biisejä. Myöskin DVD The Beast in the East on katsomisen arvoinen (sisältää paljon biisejä em. levyltä).
Itse keikka on erittäin hyvä,vaikka ääni välillä särkeekin paulilla

-
- Roudari
19.3.2004 Hullu Pullo, Vaasa
Tää on vähän vanha juttu, mutta olipahan 2004 maaliskuussa melkoinen elämys, kun herra Di Anno saapui vetämään keikan n. 50 metrin päähän kotoani, eli siis kadun toiselle puolelle. Baldrickin kanssahan paikalle vääntäydyttiin heti kun baari aukes ja monta tuntiahan sitä Paulia huudettiin lavalle. Pauli katteli siinä lämppäriä kun me Baltsun kanssa huomattiin se ja alettiin äänekkäästi huutamaan Paulia. Mies meni täysin hämmilleen, katsahti meihin, alkoi nauramaan ja häipyi bäkkärille. Fiilis oli loistava läpi keikan, paitsi miehen soolobiisien ajan, vaikkakin mikin kanssa oli jotain häikkää. Mies myöskin haukkui raumalaisen yleisön olleen aivan per*eestä. Joku Rauman keikalla ollut voinee valaista tämän avautumisen taustoja...
Ja muistihan mies myöskin spiikeissään vanhaa yhtyettään, The Spice Girlsejä.
Loistava keikka kaiken kaikkiaan, kohokohtana tietenkin Phantom Of The Opera.
P.S. Olihan tää ny jo pikkusen vanha juttu, mutta menköön...
Tää on vähän vanha juttu, mutta olipahan 2004 maaliskuussa melkoinen elämys, kun herra Di Anno saapui vetämään keikan n. 50 metrin päähän kotoani, eli siis kadun toiselle puolelle. Baldrickin kanssahan paikalle vääntäydyttiin heti kun baari aukes ja monta tuntiahan sitä Paulia huudettiin lavalle. Pauli katteli siinä lämppäriä kun me Baltsun kanssa huomattiin se ja alettiin äänekkäästi huutamaan Paulia. Mies meni täysin hämmilleen, katsahti meihin, alkoi nauramaan ja häipyi bäkkärille. Fiilis oli loistava läpi keikan, paitsi miehen soolobiisien ajan, vaikkakin mikin kanssa oli jotain häikkää. Mies myöskin haukkui raumalaisen yleisön olleen aivan per*eestä. Joku Rauman keikalla ollut voinee valaista tämän avautumisen taustoja...
Ja muistihan mies myöskin spiikeissään vanhaa yhtyettään, The Spice Girlsejä.

Loistava keikka kaiken kaikkiaan, kohokohtana tietenkin Phantom Of The Opera.
P.S. Olihan tää ny jo pikkusen vanha juttu, mutta menköön...
"Vapaa-aika kuluu korttia pelatessa ja kaljaa juodessa"
-Seppo Räty, Barcelona 1992
Olenhan oman kantani ilmoittanut jossakin täällä, mutta kyllä minun mielestä Paulin kantsis ajatella jo jotakin muuta uraa kuin vokalisointia.
Voisihan Pauli saada jotakin kunnon matskua pihalle jos olisi "oikeat" ukkolot taustalla jeesailemassa, mutta kuten aikaisemmin todettiin en usko asiaan.
Kaveri taitaa olla nukypäivinä semmoinen V-loppu klubikeikkari.
Punkkari on aina punkkari perskele.
Paulin ääneen sen verran sanottava, että ei se perkele ole mikään "Killers" Pauli enään. Ääneen on muuttunut vuosien saatossa melkoisessti NS neekeri raspii/santapaperi saundii, sormet sieraimeen ja tapaskoo kurkkuun pullollinen yhdellä huikalla ja naamari rautatynnyriin.(NIH)

Voisihan Pauli saada jotakin kunnon matskua pihalle jos olisi "oikeat" ukkolot taustalla jeesailemassa, mutta kuten aikaisemmin todettiin en usko asiaan.
Kaveri taitaa olla nukypäivinä semmoinen V-loppu klubikeikkari.

Punkkari on aina punkkari perskele.
Paulin ääneen sen verran sanottava, että ei se perkele ole mikään "Killers" Pauli enään. Ääneen on muuttunut vuosien saatossa melkoisessti NS neekeri raspii/santapaperi saundii, sormet sieraimeen ja tapaskoo kurkkuun pullollinen yhdellä huikalla ja naamari rautatynnyriin.(NIH)

-
- Hell Rat
-
- Rautaneito IRC Crew
^ tuolla ylempänä on tietoa...
Last edited by Pentelesh on Tue May 24, 2005 20:32, edited 1 time in total.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Ensinnäkin Raumalla oli vain kourallinen väkeä. Kunnon moshaajia itseni lisäksi oli eturivissä ehkä 10-15. Sitten muutama neropatti, jotka huusivat koko ajan "soita Run to the hills" "soita Fear of the dark"... Että semmosta.Black_Adder wrote:19.3.2004 Hullu Pullo, Vaasa
Mies myöskin haukkui raumalaisen yleisön olleen aivan per*eestä. Joku Rauman keikalla ollut voinee valaista tämän avautumisen taustoja...
Lisäksi Paulin mielestä raumanlinnan viski oli surkeaa. Vesitettyähän se siellä yleensä on

What we do in life, echoes in eternity
Paul dianno the beast on live albumi joka ilmestyi 90-luvun loppupuolella ja se on edelleenkin parasta vanhaa maidenia livenä mitä on koskaan ilmestynyt.Diannon bändi pesee tolla livelätyllä Maidenin vetämät ikivihreät ihan satanolla,ainakin niin kaun kun asiaa tarkastellaan musiikillisista näkökulmista eikä omista henkilökohtasista mieltymyksistä tyyliin"vaikka maiden vääntäs teknolevyn joka on paska niin silti ostan sen kun se on maiden ja se on parasta".
Okei..Diannolla on ääni räspiintynyt mutta se on mun mielestä tehnyt vain hyvää sille ja sen omalle tyylilleen,tyylikkäästi on äijä vanhentunut.Eri asia olisi jos diannon tyyliin ois aina kuulunut enempi tommonen ns"puhtaampi tyyli" niin silloin ei viinan juonti oikein kyllä auttas asiaa yms.(häröily)mutta kyllä se dianno vielä perhanan kovassa iskussa on jumalauta ja Hei..äijähän on laulanut 2 maidenin levyn biisejä jo 25 vuotta ja kukaan ei osaa laulaa niitä biisejä yhtä hyvin kun Dianno.Diannon oma bändi pesee kyllä Maidenin kitaristit teknisellä tasolla ihan 100-0 ja tarkasti ovat maidenin biisit nekin reenanneet ja tuoneet omia näkökulmia ja jippoja niihin biiseihin ja etenkin Dianno Bändin Lead-kitaristi on aika velmu..on kyllä vait ja ynkät aika tarkalleen kuunneltu puhumattakaan maidenista.
Kuunnelkaa Diannon live beast niin tiedätte mitä tarkotan,en muuten kehuisi yms mutta itse muusikkona kyllä kuulen ja huomaan kun bändi soittaa hyvin tai huonosti ja tämä kiekko on kyllä kaikille maiden faneille ihan ehdoton hankinta.Sanctuary records julkaisu.
..Tosin yhdyn täysin siihen mielipiteeseen että Diannon soolojulkaisut eivät ole kovin hääppöisiä olleet mitä on mun korvaan iskenyt.
Olen itse miettinyt samaa että entä jos Dianno sais kaveriksensa jonku tälläsen samanlaisen hahmon kuin Roy Z?tapahtuisiko jotain mullistavaa?Uskon mutta se on taas aivan eri asia että onko Pauli pojalla aikaa ja motivaatiota ja ennen kaikkea kunnianhimoa lähteä tommoseen Soolouran uudelleen elvyttämis hankkeeseen?Se jääköön nähtäväksi..
Okei..Diannolla on ääni räspiintynyt mutta se on mun mielestä tehnyt vain hyvää sille ja sen omalle tyylilleen,tyylikkäästi on äijä vanhentunut.Eri asia olisi jos diannon tyyliin ois aina kuulunut enempi tommonen ns"puhtaampi tyyli" niin silloin ei viinan juonti oikein kyllä auttas asiaa yms.(häröily)mutta kyllä se dianno vielä perhanan kovassa iskussa on jumalauta ja Hei..äijähän on laulanut 2 maidenin levyn biisejä jo 25 vuotta ja kukaan ei osaa laulaa niitä biisejä yhtä hyvin kun Dianno.Diannon oma bändi pesee kyllä Maidenin kitaristit teknisellä tasolla ihan 100-0 ja tarkasti ovat maidenin biisit nekin reenanneet ja tuoneet omia näkökulmia ja jippoja niihin biiseihin ja etenkin Dianno Bändin Lead-kitaristi on aika velmu..on kyllä vait ja ynkät aika tarkalleen kuunneltu puhumattakaan maidenista.
Kuunnelkaa Diannon live beast niin tiedätte mitä tarkotan,en muuten kehuisi yms mutta itse muusikkona kyllä kuulen ja huomaan kun bändi soittaa hyvin tai huonosti ja tämä kiekko on kyllä kaikille maiden faneille ihan ehdoton hankinta.Sanctuary records julkaisu.
..Tosin yhdyn täysin siihen mielipiteeseen että Diannon soolojulkaisut eivät ole kovin hääppöisiä olleet mitä on mun korvaan iskenyt.
Olen itse miettinyt samaa että entä jos Dianno sais kaveriksensa jonku tälläsen samanlaisen hahmon kuin Roy Z?tapahtuisiko jotain mullistavaa?Uskon mutta se on taas aivan eri asia että onko Pauli pojalla aikaa ja motivaatiota ja ennen kaikkea kunnianhimoa lähteä tommoseen Soolouran uudelleen elvyttämis hankkeeseen?Se jääköön nähtäväksi..
Savatage-Thorazine shuffle-
-
- Roudari
^^No ei ihme jos Paulia on ruvennut vituttaan, tyypit huutelee paria Brucen aikojen menestyneimpää biisiä... mut luulen et Paulia vitutti enemmän toi vesitetty viski
. Kuinkas te nyt Raumal sillai meette hyviä alkoholijuomia pilaamaan? 
EDIT Prkl... Baldrick ehti vastaan väliin, ihme härvääjä
Baldrick jukolauta, tosta ylläolevasta viestistä keskustellaan viikonloppuna

EDIT Prkl... Baldrick ehti vastaan väliin, ihme härvääjä

Baldrick jukolauta, tosta ylläolevasta viestistä keskustellaan viikonloppuna

"Vapaa-aika kuluu korttia pelatessa ja kaljaa juodessa"
-
- Kärpästen Herra
Mulla on diannon the beast live CD (julkaistu 2000) Sao Paulon keikalta
Hyvin diannon maiden-versiot kulkee, vaikka soitannollisesti phantom of the opera jää kyll paljon ja täysin maidenin (Daven, Adrianin ja Steven) varjoon, niin muissa biiseissä on sitä vanhaa kipinää havaittavissa
Myös biiseissä on tietynlaista tuoreutta ja paahtoa, joita maiden ei ole saanut esiin aikoihin (siis 1980-1981 matskun osalta
) Mutta ei ne Paulin versiot kuitenkaan msoitannollisesti sellasta koukkua esitä, että maiden versiot voittaisi.
ainakaan mun mielestä
Saas nähdä, mitä early days rundi tu tullessaan..... paul on stage!!!!!!
Kun moni on kuitenkin kuunnellut vanhat maidenin lätyt nuotilleen saattaa Paulin toisinaan örinän puolelle kääntyvä laulutyyli tässä 2000 livessä hämmentää fiiliksiä
.... vittuakos sitä nyt kaikkee tarttumaan, antaa Paulin rulettaa vaan
Diannon osalta ei varmaan ole kultaista keskitietä, jäbästä joko diggaa taikka sitten ei, minä diggaan ja olen aina digannu, siitä asti kun olen musasta jotain ymmärtänny ja varsinkin maidenin musasta. Paul Dianno kuulluu ihan lähtemättömänä osana Maideniin ja fanit fanittaa tollasiakin juttuja. Tietty olisin toivonnut jäbälle muutakin suurta suosiota kuin maiden biiseilla ja logokirjaimilla pamppailun, mutta onpa ukko sen ansainnu. Muutamat omat biisit ukon DVD:llä tietty iskee lujaa (arvostelukin on jossain foorumin syövereissä)
ääähh aihe meni ohi.
niin on Paulilla mahdollisuuksia oikeiden kanavien kautta, ukkohan osaa laulaa mitä vaan, mm beast in the east DVD;llä kaveri vetää suorastaan hempeetä ja ihan hyvällä äänellä (Extrat/audio-osio). Olis oikestaan kiva nähdä että kaverin annettais tehdä jotain omaa rauhassa, eiköhän levy-yhtiökin ole ukon niskassa, että "tehdään vaan niitä sun maiden-aikaisiajuttuja, ne katos myy paremmin" ... markkinavoimat taas
ja Paulin keikan mulkasin viime marraskuussa on the rocksissa, mutta ymmärrettävästi olin kiinnostunut enemmän paikallisylpeyden Manitoun osuudesta. Mielenkiintoisia kokemuksia molemmat
Hyvin diannon maiden-versiot kulkee, vaikka soitannollisesti phantom of the opera jää kyll paljon ja täysin maidenin (Daven, Adrianin ja Steven) varjoon, niin muissa biiseissä on sitä vanhaa kipinää havaittavissa
Myös biiseissä on tietynlaista tuoreutta ja paahtoa, joita maiden ei ole saanut esiin aikoihin (siis 1980-1981 matskun osalta

Saas nähdä, mitä early days rundi tu tullessaan..... paul on stage!!!!!!

Kun moni on kuitenkin kuunnellut vanhat maidenin lätyt nuotilleen saattaa Paulin toisinaan örinän puolelle kääntyvä laulutyyli tässä 2000 livessä hämmentää fiiliksiä

Diannon osalta ei varmaan ole kultaista keskitietä, jäbästä joko diggaa taikka sitten ei, minä diggaan ja olen aina digannu, siitä asti kun olen musasta jotain ymmärtänny ja varsinkin maidenin musasta. Paul Dianno kuulluu ihan lähtemättömänä osana Maideniin ja fanit fanittaa tollasiakin juttuja. Tietty olisin toivonnut jäbälle muutakin suurta suosiota kuin maiden biiseilla ja logokirjaimilla pamppailun, mutta onpa ukko sen ansainnu. Muutamat omat biisit ukon DVD:llä tietty iskee lujaa (arvostelukin on jossain foorumin syövereissä)
ääähh aihe meni ohi.
niin on Paulilla mahdollisuuksia oikeiden kanavien kautta, ukkohan osaa laulaa mitä vaan, mm beast in the east DVD;llä kaveri vetää suorastaan hempeetä ja ihan hyvällä äänellä (Extrat/audio-osio). Olis oikestaan kiva nähdä että kaverin annettais tehdä jotain omaa rauhassa, eiköhän levy-yhtiökin ole ukon niskassa, että "tehdään vaan niitä sun maiden-aikaisiajuttuja, ne katos myy paremmin" ... markkinavoimat taas
ja Paulin keikan mulkasin viime marraskuussa on the rocksissa, mutta ymmärrettävästi olin kiinnostunut enemmän paikallisylpeyden Manitoun osuudesta. Mielenkiintoisia kokemuksia molemmat

Into Iron Maiden Since 1983

Ite dikkaan Dianno bändin kitaristista kun se ei kaikkia sooloja yritäkään vetää kuin Maideni ja omasta mielestäni maidenin soolokitarointi on toisinaan aika pitkäveteistä kuunneltavaa.Toki heillä on oma tyylinsä soittaa soolonsa mutta kun se tuppaa aina olemaan samanlainen ja maidenin kitaristeilta ei löydy semmosta ns.kitaran virtuoosimaista hallintaa.Soolot ovat tyylikkäitä mutta niitä soittaakseen sun ei tarvi olla mikään Steve vai todellakaan.Dianno bändissä siis tosiaan tämä lead kitaristi tuo kappaleisiin sooloissaan hieman syvempääkin näkökulmaa ja kaikista paras esimerkki on helkkarin tyylikäs ja taitava Remember Tomorrow ja kitaralla soittamat välifillit muunmuassa.
Mutta sitten taas bändin rumpali ja basisti eivät nyt kovin kaksisia olekaan mutta ehkä niitä on turha ruveta vertaileen Mcbrainiin ja Harrisiin*heh*.
Ei kait siinä..kyllä se Pauli vielä jonku levyn tekee ja julkaisee,varsinkin jos fanit pikkasen hiostaa niskaan

Savatage-Thorazine shuffle-
-
- Kärpästen Herra
^kappas Vaasan laulava veljes
Ketä kitaristia tarkoitat? Ne kun paljon vaihdellut Paulin eri kokoonpanoissa, ainakin beast in the eastilla oli joku norjalainen pumppu ja 2004 Marraskussa hesassa taas ihan eri jäbät.....
Tarkoitat varmaan upeeta kitaristia Markus Vanhalaa
(omnium cartherum, manitou) joka soitti Paulin kanssa kun Manitou säesti ukkoa 8.1.2005 Helsinki, Tavastia, Sirkkelirock
lisää manitousta ja tuostakin keikasta
viewtopic.php?t=465&postdays=0&postorder=asc&start=0
Taste the gold man

Ketä kitaristia tarkoitat? Ne kun paljon vaihdellut Paulin eri kokoonpanoissa, ainakin beast in the eastilla oli joku norjalainen pumppu ja 2004 Marraskussa hesassa taas ihan eri jäbät.....
Tarkoitat varmaan upeeta kitaristia Markus Vanhalaa

lisää manitousta ja tuostakin keikasta
viewtopic.php?t=465&postdays=0&postorder=asc&start=0
Taste the gold man
Into Iron Maiden Since 1983
Kuvia kun paul ja max cavalera laulaa killerssiä
http://www.pauldianno.com/live/serbia05/
kyllä tuo pauli näyttää olevan aika tuhdissa kuosissa,näyttää max ihan pikkupojalta siinä vieressä
http://www.pauldianno.com/live/serbia05/
kyllä tuo pauli näyttää olevan aika tuhdissa kuosissa,näyttää max ihan pikkupojalta siinä vieressä

Eiköhän toi Pauli kaiken kunnian nimessä ala olemaan jo ehtoo puolella ja voi sitten muistella kun tuli käynnistettyä Maailman loistavin bändi ja oltua vielä parin studiolevyn verran mukanakin!Ei siinä kyllä Paulia arvosta nyt vanhempana sällinä enemmän kuin silloin10-15 vuotta sitten!Silloin mahtui vaan Bruce omiin kuvioihini! 

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Laitan sitten tänne, kun en hakunapin intensiivisestä käytöstä huolimatta muuta löytänyt.
Näyttää Paul viihtyvän armaassa itänaapurissamme. Tosin eihän tuosta ole matka eikä mikään tänne Suomenkaan kamaralle...Former IRON MAIDEN Singer To Be Backed By Swedish Band On European Tour
Former IRON MAIDEN singer Paul Di'Anno will embark on a European tour in late September. Di'Anno will be backed by a Swedish "all-star" band featuring Mikael Fässberg (guitar, BURNING ENGINES), Staffan Österlind (guitar, BURNING ENGINES), Johan Helgesson (drums, DEBASE), and Andreas Grufstedt (bass, JET BLACK COMBO).
Di'Anno's "25 Years of Bestiality" tour dates:
Sep. 26 - Novorossiysk, RUS @ Gor.Teatr
Sep. 27 - Krasnodar, RUS @ Goscirk
Sep. 28 - Rostov-na-Donu, RUS @ KSK Express
Sep. 30 - Kirov, RUS @ Podeba
Oct. 01 - Izhevsk, RUS @ DK Axion
Oct. 02 - Perm', RUS @ KDC
Oct. 03 - Ufa, RUS @ GDK
Oct. 04 - Chelyabinsk, RUS @ CDS
Oct. 05 - Ekaterinburg, RUS @ KKT
Oct. 06 - Tyumen, RUS @ Neftyannik
Oct. 08 - Novosibirsk, RUS @ Rock City
Oct. 09 - Krasnoyarsk, RUS @ Che Guevara
Oct. 12 - Moscow, RUS @ Tochka Club (w/ BUTTERFLYTEMPLE)
Oct. 14 - Voronezh, RUS @ Sto ruch'ev
Oct. 16 - Donetzk, RUS @ Yunost
Oct. 20 – Athens, GRE @ The Underworld
Oct. 22 – GRE @ TBA
Oct. 23 - Thessaloniki, GRE @ Mylos
Oct. 27 – Madrid, SPA @ Sala Caracol
Oct. 28 – Granada, SPA @ Sala Industrial Copera
Oct. 29 – Valencia, SPA @ Sala Republica
Oct. 30 – Barcelona, SPA @ Sala Razzmatazz
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
No miten olisi tämä:
.
Että näincopperhead@blabbermouth wrote:First post! The October 12th show at the Tochka Club in Moscow is going to be great. Tochka Club is one of the better know hooker hang outs. Russian babes and vintage Maiden is a winning combo!

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Katsokaas kun Paul-poeka lataa tulemaan:
Ja tuo Blaze-kommentti oli hilpeä
.
Miten minusta Paulista kuitenkin paistaa läpi se "olen-kuitenkin-katkera-vaikka-en-sitä-myönnä" -asenne? Mjoo, kyllä minustakin jotkut Di'anno-eran biisit tomivat paremmin Paulin kuin Brucen laulamana, mutta sitten on taas niitä aivan päinvastaisia, kuten Remember Tomorrow (josta on tullut meikäläisen uusi suosikkibiisi näin Brucen tulkitsemana).Adam Harrold of RockSomething.com recently conducted an interview with former IRON MAIDEN frontman Paul Di'Anno. A few excerpts from the chat follow:
RockSomething.com: What do you think about MAIDEN [performing] lots of your songs again with Bruce [Dickinson] singing on them? On the "Early Days" DVD you say that Bruce is the better singer.
Paul: "You must remember that interviews and filming usually end up highly edited, and I actually said (on various occasions) that Bruce is a better singer for MAIDEN as they became in their later years. I think Bruce's high operatic and theatrical type voice is better suited to MAIDEN's later material, but I honestly think he sounds like a fucking fairy when he is trying to fill my shoes on songs from the first two albums. My voice is aggressive and violent (kind of like me in a way) and it sounds like someone dragged me up from a low-class background and I was used to having a regular fucking good kicking (in the bollocks) every now and then. On the other hand, Bruce's voice is sang in The Queen's English — very politely and with all the letters pronounced properly, and you can imagine him practising his sword fencing whilst practising his vocal exercises. He sounds like a very nice public school boy (which he was) who used to sing in the local church choir after school and was an instant hit with all the old grannies. Meanwhile, I was getting my dick sucked by all the fanny in the park being the fucking animal that I have always been. Bruce is silver but I am gold, as simple as that really."
RockSomething.com: The first two albums are still often listed as people's favorite MAIDEN albums. Does this make you proud or do you wish at times that you could get away from your MAIDEN past?
Paul: "There are still a lot of people who seem forget that my voice was and still is a huge part of MAIDEN's past, and I am both happy and proud of that fact, as MAIDEN got there with my voice. However how comes some cunts make a big fucking noise about me singing 'Running Free' and the other classics, but when Bruce is out there singing the first two albums and trying to clone my voice, then that is perfectly acceptable?"
RockSomething.com: Did you ever listen to the Blaze-era MAIDEN?
Paul: "I try to not listen to shit."
Ja tuo Blaze-kommentti oli hilpeä

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Aikaa kovaa tekstiä Paulilta. Vaikka ne jotkut harvat biisit mielestäni toimivatkin paremmin Paulin kuin Brucen laulamina. Ja ilmeisesti Blazen aikainen Maiden ei paljoa miestä miellytä.Jukka wrote:Katsokaas kun Paul-poeka lataa tulemaan:Miten minusta Paulista kuitenkin paistaa läpi se "olen-kuitenkin-katkera-vaikka-en-sitä-myönnä" -asenne? Mjoo, kyllä minustakin jotkut Di'anno-eran biisit tomivat paremmin Paulin kuin Brucen laulamana, mutta sitten on taas niitä aivan päinvastaisia, kuten Remember Tomorrow (josta on tullut meikäläisen uusi suosikkibiisi näin Brucen tulkitsemana).Adam Harrold of RockSomething.com recently conducted an interview with former IRON MAIDEN frontman Paul Di'Anno. A few excerpts from the chat follow:
RockSomething.com: What do you think about MAIDEN [performing] lots of your songs again with Bruce [Dickinson] singing on them? On the "Early Days" DVD you say that Bruce is the better singer.
Paul: "You must remember that interviews and filming usually end up highly edited, and I actually said (on various occasions) that Bruce is a better singer for MAIDEN as they became in their later years. I think Bruce's high operatic and theatrical type voice is better suited to MAIDEN's later material, but I honestly think he sounds like a fucking fairy when he is trying to fill my shoes on songs from the first two albums. My voice is aggressive and violent (kind of like me in a way) and it sounds like someone dragged me up from a low-class background and I was used to having a regular fucking good kicking (in the bollocks) every now and then. On the other hand, Bruce's voice is sang in The Queen's English — very politely and with all the letters pronounced properly, and you can imagine him practising his sword fencing whilst practising his vocal exercises. He sounds like a very nice public school boy (which he was) who used to sing in the local church choir after school and was an instant hit with all the old grannies. Meanwhile, I was getting my dick sucked by all the fanny in the park being the fucking animal that I have always been. Bruce is silver but I am gold, as simple as that really."
RockSomething.com: The first two albums are still often listed as people's favorite MAIDEN albums. Does this make you proud or do you wish at times that you could get away from your MAIDEN past?
Paul: "There are still a lot of people who seem forget that my voice was and still is a huge part of MAIDEN's past, and I am both happy and proud of that fact, as MAIDEN got there with my voice. However how comes some cunts make a big fucking noise about me singing 'Running Free' and the other classics, but when Bruce is out there singing the first two albums and trying to clone my voice, then that is perfectly acceptable?"
RockSomething.com: Did you ever listen to the Blaze-era MAIDEN?
Paul: "I try to not listen to shit."
Ja tuo Blaze-kommentti oli hilpeä.