Tyranny of Souls
Moderator: The Killer Krew
-
- Tuhlaajapoika
Jep, IC:n kanssa erittäin samoilla linjoilla mennään, erinomainen kokonaisuus hieman heikohkoa BeliEviliä lukuunottamatta, ehkä Navigate the Seas of the Sunin ja Power of the Sunin olisin pykälän pari korkeammalle arvostanut, mutta muuten kuin suoraan päästäni. Itse en osaa noin hienosti mielipiteitäni ilmaista, pisteet siitä konstaapelille.
Last edited by The_Air_Raid_Siren on Thu Mar 02, 2006 14:07, edited 1 time in total.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No more of you - It's zero tolerance!
Todella hieno ja hyvin kirjoitettu arvostelu, joka sai aikaan parhaan mahdollisen reaktion lukijassa, nimittäin tarttumaan tähän jo hiukan pölyttyneeseen Bruce tuotokseen. Hel***ti kun kuulostaa hyvältä pitkän tauon jälkeen.Iron Constable wrote:
Soul Intruders
-Alkaa niin ihanasti, ettei voi sanoin kuvailla. Kunnon mättöä, yes ! Yksinkertaista, mutta kiinnittää huomion sopivasti. Väliosa ennen kertosäettä ei ole kummoinen, mutta kertosäe on muutaman kuuntelun jälkeen ihan ok, vaikka tuosta SOOOUUULLL INTRUUUUDEEERRRSSS venytyksestä en liiemmin pidäkään. Brucen ääni virttyy hieman liian ohueksi. 9+
A Tyranny of Souls
-Varovainen, maalaileva alku. Nyt pukkaa taas Black Sabbathia mieleen, jotain Tony Martinin aikaista. 8.5
[/b]
Ainut asia mistä pitää olla hiukan eri mieltä ovat tuo Soul intruders. Mielestäni biisin alku on samaa osastoa kuin Maidenin Dream of mirrors, johon on väkisin ympätty joku mukarankka pätkä kärkeen. Molemmat ovat mielestäni kauheaa kuunneltavaa. Soul intrudersin kertosäe on mielestäni taas aivan uskomaton, joka saa väreet kulkemaan pitkin selkäpiitä, jopa emäntä pitää tästä vaikkei niin hevistä perustakkaan

Sitten taas tuo Tyranny of souls tuo meikäläisellekin vain ja ainoastaan mieleen Black Sabbathin, mutta biisi on kyllä eri. Kyllä tuossa mielestäni Ozzyn aikaiselta kuulostetaan, olisiko ollut Black Sabbath laulu, harmi kun ei ole kyseistä levyä niin ei pääse tarkastamaan.
Kaikenkaikkiaan hieno arvostelu Rauta konstaapelilta, joka osaa pukea ajatukset sanoiksi paremmin kuin esim korppari.
Näitä lisää!
-
- Kärpästen Herra
Iron IC rocks!
Upeeta tekstiä taas kerran. NP: Kill Devil Hill. Lähti Samsonin heti lautaselta kun törmäsin tähän topiskiin.
Kyllähän Tyranno Of Souls on pitännyt paikkansa mun suosikkina. Soi myös useasti, mutta ei kuitenkaan ihan TOP10:ssä.
Ihan samaa mieltä en ole IC:n kanssa Skunkworks lätystä. Kirjoitin siitä arvostelunkin perustaamaani topiskiin, sen on ajan hammas syönyt kuten myös Accident Of Birth topiskin..... näyttää siltä, että tälle Maiden-laudalle riittäisi yksi yleistopiski Brucen sooloista. Niin yllättävältä kuin se kuulostaakin. Anyway Skunkissa on kyllä hetkensä
En tiedä menestyisikö ihan oma "Bruce Dickinson soolo-ura" osio, muthasin ja ruskinin rinnalle? Tai haluaako ylläpito edes sellaista?
Upeeta tekstiä taas kerran. NP: Kill Devil Hill. Lähti Samsonin heti lautaselta kun törmäsin tähän topiskiin.
Kyllähän Tyranno Of Souls on pitännyt paikkansa mun suosikkina. Soi myös useasti, mutta ei kuitenkaan ihan TOP10:ssä.
Ihan samaa mieltä en ole IC:n kanssa Skunkworks lätystä. Kirjoitin siitä arvostelunkin perustaamaani topiskiin, sen on ajan hammas syönyt kuten myös Accident Of Birth topiskin..... näyttää siltä, että tälle Maiden-laudalle riittäisi yksi yleistopiski Brucen sooloista. Niin yllättävältä kuin se kuulostaakin. Anyway Skunkissa on kyllä hetkensä

En tiedä menestyisikö ihan oma "Bruce Dickinson soolo-ura" osio, muthasin ja ruskinin rinnalle? Tai haluaako ylläpito edes sellaista?
Into Iron Maiden Since 1983
Ei taida loppuviimein olla tarpeeksi keskusteltavaa ko. aiheesta. Kumminkin jo Ruskin on kohtuullisen hiljainen muutoin kun keikkojen / lippurumban yhteydessä, joten hiljaista olisi Brucen osiossakin kun kiekkoa tulee seitsemän vuoden välein ja keikoistakaan ole mitään käryäPeke wrote: En tiedä menestyisikö ihan oma "Bruce Dickinson soolo-ura" osio, muthasin ja ruskinin rinnalle? Tai haluaako ylläpito edes sellaista?

Muutoin topikkiin semmosta, että tulipa myös iskettyä levy masiinaan lirpakkeen pinnallenousun johdosta. Vaikka eipä tosta ole kun pari viikkoa, kun viimeks muutaman kerran pyöräytin. Fiilikset on samat edelleen, ihan kohtalainen Bruce-asteikolla ja hyvä levy muuten, mutta ei se odotuksia täysin täyttänyt. Paikkapaikoin rokittaa kyllä miljoonalla.
NP: Bruce - Abduction
WHAT DO YOU WANT FROM ME!?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Crusader
^^En minä Skunkkia haukkunut, enemmänkin heijastelin suuren yleisön ja median mielipidettä. Kuten riviltä ja niiden välistä pystyit lukemaan, itse en ole aivan samaa mieltä enemmistönä vallitsevan mielipiteen osalta.
Taisin aikoinaan aika pitkän vuodatuksen siihen Skunk-topicciin myös kirjoittaa ja kyllähän levyä joutui välillä kehumaankin. Space Race, Back From The Edge ja Inertia ovat hienot aloitusraidat ja levyltä löytyy yksi parhaista Brucen biiseistä ikinä, eli mahtava Solar Confinement, joka tunnelmansa puolesta on ehkä paras Tears Of The Dragonin ohella. Lopustakin löytyy useampi asiallinen kappale, mutta yleisilme levyllä on kuitenkin vähän sekava ja hakusessa.
Niin, pitäisikö tuota kokeilla, yhtä topiccia Brucen sooloista, voisihan sinne laittaa kaikenlaista analyysiä. Kyllähän noista riittää juttua ja täällä on koviakin faneja minun ja Peken lisäksi. Pertti ?
Taisin aikoinaan aika pitkän vuodatuksen siihen Skunk-topicciin myös kirjoittaa ja kyllähän levyä joutui välillä kehumaankin. Space Race, Back From The Edge ja Inertia ovat hienot aloitusraidat ja levyltä löytyy yksi parhaista Brucen biiseistä ikinä, eli mahtava Solar Confinement, joka tunnelmansa puolesta on ehkä paras Tears Of The Dragonin ohella. Lopustakin löytyy useampi asiallinen kappale, mutta yleisilme levyllä on kuitenkin vähän sekava ja hakusessa.
Niin, pitäisikö tuota kokeilla, yhtä topiccia Brucen sooloista, voisihan sinne laittaa kaikenlaista analyysiä. Kyllähän noista riittää juttua ja täällä on koviakin faneja minun ja Peken lisäksi. Pertti ?

Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Kärpästen Herra
En tarkoittanutkaan, että olisit haukkunutIron Constable wrote:^^En minä Skunkkia haukkunut, enemmänkin heijastelin suuren yleisön ja median mielipidettä. Kuten riviltä ja niiden välistä pystyit lukemaan, itse en ole aivan samaa mieltä enemmistönä vallitsevan mielipiteen osalta.

"Tähän totean vain, että suutari pysyköön lestissään"
Minusta tämäkin Skunworks lesti kyllä sopi Brucelle ja varsinkin mulle
Sekavaahan Skunkki on on mutta monessa psykedelisyydessään sopii tähän päähän mm I will Not Accept The Thruth on minusta ihan upee veto

Into Iron Maiden Since 1983
Vastaan : Ostan, jos kovasti kehutaan
Nyt on jostain kumman syystä alkanut kiinnostaa tämä Brucen soolo matsku. Ainut kappale jonka olen kuullut on Abduction. Se kyllä iski todella hyvin.
Ongelmana nyt vain on se , että mistä lätystä aloittaa ? Tyranny Of Souls albumia olen ajatellut näin ekaksi. Siitä saisi kaiketi hyvää makua Brucen soolo tuotannosta.
Nyt on jostain kumman syystä alkanut kiinnostaa tämä Brucen soolo matsku. Ainut kappale jonka olen kuullut on Abduction. Se kyllä iski todella hyvin.
Ongelmana nyt vain on se , että mistä lätystä aloittaa ? Tyranny Of Souls albumia olen ajatellut näin ekaksi. Siitä saisi kaiketi hyvää makua Brucen soolo tuotannosta.
Aloita vaikka Accident Of Birthista. Omasta mielestäni paras Brucen soololevy. The Chemical Wedding ja Tyranny Of Souls ovat myös hyviä aloituslevyjä. Osta joku noista aluksi tai sitten nuo kaikki heti yhdellä kerralla.Aces High wrote:Vastaan : Ostan, jos kovasti kehutaan

Hyvä hyvä, olet lähdössä oikealle tielle.Aces High wrote:Vastaan : Ostan, jos kovasti kehutaan

Kyllähän pääsääntöisesti varmaan kaikki suosittelee sulle kolmea viimeisintä levyä ja varmasti ne on helpoimpia siinä suhteessa, että ne ovat Maidenia lähimpänä tyylillisesti.
AOB ja CW ovat melkolailla samaa sukua, ainakin musta. Vähän niinkuin sisaruslevyt joka suhteessa. Tyranno on myöskin samahkoa linjaa, mutta mun mielestä se on jotenki vähän 70-lukulaisempi... Jos nyt noin voi sanoa.
Kolme ensimmäistä ovat sitten vähän erilaista matskua kuitenkin. Skunkworksia on joku joskus haukkunut grungeksi, mutta ei siinä mun mielestä mitään flanellipaitaheviä ole. Se on "vaan" rock-levy. Ja selkeästi kuitenkin Brucea. Oli tosin ainakin mulle aika hitaasti avautuva tapaus.
Balls To Picasso on melkoinen rytmihässäkkä jossa Tribe Of Gypsiessin vaikutus kuuluu välillä kovastikin. Ite rakastan levyä, mutta ymmärrän niitäkin, joiden mielestä levy on liian "outo".
Tattooed Millionaire on hyvää kevytrokkia lankeamatta mihinkään AOR-huttuun. Kokonaisuus on tosin hieman epätasainen.
Eihän Bruce yhtään paskaa levyä ole tehnyt. Erilaisia? Kyllä.
Onhan tarjolla sitten vielä kokoelmakin, joka on "ihan kiva" läpileikkaus mutta lentokapteenin levyt ovat kuitenkin aika vahvoja kokonaisuuksia, joten biisien irroittaminen on vähän niin ja näin. Kokoelman kakkoslevy sisältää kaikkea pientä kivaa sälää ja harvinaisuuksia, mutta levyjen uusintajulkaisujen boonuslevyt tekevät tämänkin paremmin.
Eikä tuo kaikki Brucen livet sisältävä kolmen levyn paketti Alive varmasti ole hullumpi tutustumisväline sekään.
Vaikeita kyselet, huomaan ma.
NS: Bruce Dickinson - Americans Are Behind
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
Kiitos , kiitos suositteluista
Eiköhän tule aluksi hommattua juuri nuo kolme albumia , Accident Of Birthist , The Chemical Wedding ja Tyranny Of Souls. Siinä sitten onkin kuunneltavaa vähäksi aikaan. Pääsee levy valikoima taas laajentumaan parempaan suuntaan.
Sitten noiden jälkeen voisi ottaa hieman selvää tuosta Balls To Picasso albumista.
Kyllä , näillä eväillä eteenpäin

Eiköhän tule aluksi hommattua juuri nuo kolme albumia , Accident Of Birthist , The Chemical Wedding ja Tyranny Of Souls. Siinä sitten onkin kuunneltavaa vähäksi aikaan. Pääsee levy valikoima taas laajentumaan parempaan suuntaan.
Sitten noiden jälkeen voisi ottaa hieman selvää tuosta Balls To Picasso albumista.
Kyllä , näillä eväillä eteenpäin

-
- Hang-Around
Pistetääs tämä tänne.
Bruce Dickinson - Tyranny of Souls
Mars Within & Abduction
Intro on laatuluokkaa. Hidas ja pahaenteinen. Ei siitä sen enempää.
Abduction iski heti kun se pärähti soimaan. Alku lähtee käyntiin kunnon rytinöilä ja on normaali headbangerin unelma. Ensimmäinen säkeistö ei nyt mikään ihmeellinen ole, mutta kertosäe kuittaa vian korkojen kanssa. Toinen säkeistö on sitten paljon laadukkaampi (lyriikoista se varmaan johtuu). Sama koskee kolmatta. Viimeinen kertosäe tulee soitettua jostakin syystä parikin kertaa ennen siirtymistä eteenpäin.
5
Soul Intruders
Ja ryminällä ponkaistaan taas käyntiin. Bruce kuulostaa hyvältä säkeistöjä laulaessaan, mutta miinusta kertosäkeestä, jonka olisi mielestäni voinut hoitaa paremminkin...ei sillä että se ihan susi olisi nytkään. Ei paha.
4+
Kill Devil Hill
Nyt on hidas startti. Sitten kuitenkin rysähtää ja meno muuttuu raskaaksi. Brucen ääni loistaa ja lyriikat ovat ihan hyvät. Kertosäe on kappaleen parasta antia, on sen verran tunnelmaa mukana että oksat helvettihin ja kävyt mukaan.
Kappaleen loppu on sitten jäänyt täysin mitäänsanomattomaksi minulle. Olisin mieluummin kuullut räjähtävän lopun, mutta Dickinson päätti sitten vetää hiljaisen ja "kauniin" lopun, joka ei miellytä minua ollenkaan.
4+
Navigate the Seas of the Sun
Kaunista. Eka asia mikä tulee mieleen. Ekalla kuuntelukerrala vaiensi samalla tavalla kuin esim Maidenin Journeyman tai Remember Tomorrow. Se on mestariteoksen merkki. En pahoja sanoja keksi, vaihtelua aiempiin kappaleisiin. Paras tähänastisista.
5
River of No Return
Taas mennään. Tässä on jotenkin tasapaksu meininki joka ei vakuuta samalla tavalla kuin esim Abduction. Kyllähän tästäkin kohtansa löytyy, kertosäe niistä yhtenä mainintana ja paikoitellen raskas saundi toisena. Kyllä tämäkin tunnustusta ansaitsee.
4,5
Power of the Sun
Hmm...tämä on hyvä. Hyvä, muttei sen enempää. Säkeistöt eivät juurikaan innosta, eikä saundikaan erityisemmin. Mutta kertosäkeen kohdalla muuttuu mieli hetkellisesti, ja se onkiikin kappaleelle sen parhaat pisteet. Myös soolo ansaitsee pikkuisen maininnan. Ookoo.
4
Devil on a Hog
Bruce laulaa tässä jotenkin epäselvästi, mikä korostuu erityisesti kertosäkeen kohdalla. Se syö hieman pisteitä muuten hyvältä kappaleelta. Mutta jo tokkiisaha tämän ääressä tulee vietettyä hetki jos toinenkin. Fiilinki on nimittäin erinomainen.
4-
Believil
Synkkä ja raskas meininki kunniaan. Senkin alan Bruce taitaa ja tässä se taas todistetaan. Kertosäkeessä esiintyy hieman toistonpoikasta, mutta se on silti hyvin tarttuvaa laatua. Säkeistöt jäävät hieman mitäänsanomattomiksi, mutta kestää silti kuuntelukerran jos toisenkin.
4
Tyranny of Souls
Nyt itse asiaan. Koko lätyn kohokohta ja nimikkobiisi.
Alku on hiljainen ja pahaenteinen, Brucen sanat tulevat juuri oikeassa kohdassa mukaan. Tunnelma kohoaa kertosäkeessä kattoon. Tämä kappale sijoittuu ehdottomasti Brucen soolouran parhaimmistoon. Lyriikat ovat nerokkaat ja Brucen ääni herättää ne eloon uskomattomalla tyylillä. Juuri tällaista päätöstä hyvältä levyltä saattoikin odottaa.
5
Keskiarvo: 4.3
Jälkifiilinki: Ei pärjää Accident of Birthille tai Chemical Weddingille, mutta tulee hyvin perässä. Todiste siitä että Brucella on homma hanskassa vielä vuosienkin jälkeen.
Bruce Dickinson - Tyranny of Souls
Mars Within & Abduction
Intro on laatuluokkaa. Hidas ja pahaenteinen. Ei siitä sen enempää.
Abduction iski heti kun se pärähti soimaan. Alku lähtee käyntiin kunnon rytinöilä ja on normaali headbangerin unelma. Ensimmäinen säkeistö ei nyt mikään ihmeellinen ole, mutta kertosäe kuittaa vian korkojen kanssa. Toinen säkeistö on sitten paljon laadukkaampi (lyriikoista se varmaan johtuu). Sama koskee kolmatta. Viimeinen kertosäe tulee soitettua jostakin syystä parikin kertaa ennen siirtymistä eteenpäin.
5
Soul Intruders
Ja ryminällä ponkaistaan taas käyntiin. Bruce kuulostaa hyvältä säkeistöjä laulaessaan, mutta miinusta kertosäkeestä, jonka olisi mielestäni voinut hoitaa paremminkin...ei sillä että se ihan susi olisi nytkään. Ei paha.
4+
Kill Devil Hill
Nyt on hidas startti. Sitten kuitenkin rysähtää ja meno muuttuu raskaaksi. Brucen ääni loistaa ja lyriikat ovat ihan hyvät. Kertosäe on kappaleen parasta antia, on sen verran tunnelmaa mukana että oksat helvettihin ja kävyt mukaan.
Kappaleen loppu on sitten jäänyt täysin mitäänsanomattomaksi minulle. Olisin mieluummin kuullut räjähtävän lopun, mutta Dickinson päätti sitten vetää hiljaisen ja "kauniin" lopun, joka ei miellytä minua ollenkaan.
4+
Navigate the Seas of the Sun
Kaunista. Eka asia mikä tulee mieleen. Ekalla kuuntelukerrala vaiensi samalla tavalla kuin esim Maidenin Journeyman tai Remember Tomorrow. Se on mestariteoksen merkki. En pahoja sanoja keksi, vaihtelua aiempiin kappaleisiin. Paras tähänastisista.
5
River of No Return
Taas mennään. Tässä on jotenkin tasapaksu meininki joka ei vakuuta samalla tavalla kuin esim Abduction. Kyllähän tästäkin kohtansa löytyy, kertosäe niistä yhtenä mainintana ja paikoitellen raskas saundi toisena. Kyllä tämäkin tunnustusta ansaitsee.
4,5
Power of the Sun
Hmm...tämä on hyvä. Hyvä, muttei sen enempää. Säkeistöt eivät juurikaan innosta, eikä saundikaan erityisemmin. Mutta kertosäkeen kohdalla muuttuu mieli hetkellisesti, ja se onkiikin kappaleelle sen parhaat pisteet. Myös soolo ansaitsee pikkuisen maininnan. Ookoo.
4
Devil on a Hog
Bruce laulaa tässä jotenkin epäselvästi, mikä korostuu erityisesti kertosäkeen kohdalla. Se syö hieman pisteitä muuten hyvältä kappaleelta. Mutta jo tokkiisaha tämän ääressä tulee vietettyä hetki jos toinenkin. Fiilinki on nimittäin erinomainen.
4-
Believil
Synkkä ja raskas meininki kunniaan. Senkin alan Bruce taitaa ja tässä se taas todistetaan. Kertosäkeessä esiintyy hieman toistonpoikasta, mutta se on silti hyvin tarttuvaa laatua. Säkeistöt jäävät hieman mitäänsanomattomiksi, mutta kestää silti kuuntelukerran jos toisenkin.
4
Tyranny of Souls
Nyt itse asiaan. Koko lätyn kohokohta ja nimikkobiisi.
Alku on hiljainen ja pahaenteinen, Brucen sanat tulevat juuri oikeassa kohdassa mukaan. Tunnelma kohoaa kertosäkeessä kattoon. Tämä kappale sijoittuu ehdottomasti Brucen soolouran parhaimmistoon. Lyriikat ovat nerokkaat ja Brucen ääni herättää ne eloon uskomattomalla tyylillä. Juuri tällaista päätöstä hyvältä levyltä saattoikin odottaa.
5
Keskiarvo: 4.3
Jälkifiilinki: Ei pärjää Accident of Birthille tai Chemical Weddingille, mutta tulee hyvin perässä. Todiste siitä että Brucella on homma hanskassa vielä vuosienkin jälkeen.
Satan has left his killing floor
Satan is coming back for more
Satan is coming back for more
Ihan jees arvostelu Edward the 2nd , mutta itseni mielestä Kill Devil Hill
on aivan loistava kappale ilman mitään virhettä , uskomaton kertso säe ja hitaan lopun kitara on loistava 5 !
Samoin kuin Power of the sun aivan loistava biisi kaikessa kokonaisuudessa , mielestäni tämä uusi levy , ainakin tällä hetkellä maistuu jopa paremmalta kun Chemical wedding
on aivan loistava kappale ilman mitään virhettä , uskomaton kertso säe ja hitaan lopun kitara on loistava 5 !

Samoin kuin Power of the sun aivan loistava biisi kaikessa kokonaisuudessa , mielestäni tämä uusi levy , ainakin tällä hetkellä maistuu jopa paremmalta kun Chemical wedding

I don't believe in heaven or hell
I believe a place called beyond
-King Diamond
I believe a place called beyond
-King Diamond
Tämä oli ensimmäinen levy jonka ostin Brucen soolo uralta ja sitä aiemmin oli kuullut yhden biisun kyseiseltä levyltä (kuten myös koko tuotannolta) Abduction ja se oli todella loistava mielestäni, kuten on vieläkin. Tämä levy on mielestäni suorastaan loistava paljon on hyvee kuunneltavaa.
Yleensä, kun kehutaan muita Brucen levyjä (cherminal jne jne...) parhaiksi niin en ole taas niiltä kuullut yhtään kipaletta, että pitäisi jotain aiempiakin Brucen levyjä ostella, mutta nytten kun tulee uutta Maidenia niin ei rahat joka paikkaan riitä..
Yleensä, kun kehutaan muita Brucen levyjä (cherminal jne jne...) parhaiksi niin en ole taas niiltä kuullut yhtään kipaletta, että pitäisi jotain aiempiakin Brucen levyjä ostella, mutta nytten kun tulee uutta Maidenia niin ei rahat joka paikkaan riitä..
-
- Azazel
Hanki The Anthology dvd-boksi. Itselleni ensikosketus Brucen soolokamaan, ja erittäin monipuolinen paketti onkin kyseessä. Löytyy keikkaa Janickin kanssa, Skunkworks liveä + Adrianin kanssa paiskataan myös keikkaa. Löytyy promovideota ja muuta.Suotana wrote:Tämä oli ensimmäinen levy jonka ostin Brucen soolo uralta ja sitä aiemmin oli kuullut yhden biisun kyseiseltä levyltä (kuten myös koko tuotannolta) Abduction ja se oli todella loistava mielestäni, kuten on vieläkin. Tämä levy on mielestäni suorastaan loistava paljon on hyvee kuunneltavaa.
Tuli vihdoinkin hiljaittain tuossa ostettua tämä loistoteos, vaikken ollutkaan kuullu ku pari kappaletta (soul intruders, abduction, tyranny of souls), toki brucen aiempi soolotuotanto on hallussa. Loistava levy, vaikkei nyt mulle yhtä hyvän kuuloinen ku AOB. Ainut mikä nyt ei heti alkuunsa kolahtanu on believil, mut kaipa sekin vielä rupeaa kolisemaan 

"If you're feeling down depressed and lonely,
I know a place where we can go"
TOS:ille kannattaa antaa aikaa... Mulla ainakin meinaan otti jonkin aikaa päästä jyvälle levyn ideasta (tämä ei siis tarkoita, ettetkö sä ois voinu jo päästäpiru itse wrote:Tuli vihdoinkin hiljaittain tuossa ostettua tämä loistoteos, vaikken ollutkaan kuullu ku pari kappaletta (soul intruders, abduction, tyranny of souls), toki brucen aiempi soolotuotanto on hallussa. Loistava levy, vaikkei nyt mulle yhtä hyvän kuuloinen ku AOB. Ainut mikä nyt ei heti alkuunsa kolahtanu on believil, mut kaipa sekin vielä rupeaa kolisemaan

Ihan puhtaasti seitkytlukuhenkisenä hevimetallilevynä TOS on ihan tolkun kova tuotos.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
Eikä sitä nyt aina kaikki biisit kolahda koskaanpiru itse wrote:Ainut mikä nyt ei heti alkuunsa kolahtanu on Believil, mut kaipa sekin vielä rupeaa kolisemaan

Onhan tuo mainio levy, jos ajattelee että vain tuo yksi päässyt huonona biisinä mukaan, harvassa ovat fillerittömät levyt..
ns: Soul Intruders, hitto vie, tää on jo yksin täydellinen BD-biisi!
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
-
- Kisälli
Juurikin näin, se onkin sitten eri juttu nouseeko vai laskeeko levyn arvostus ajan kuluessaTaival wrote:piru itse wrote: Tuli vihdoinkin hiljaittain tuossa ostettua tämä loistoteos, vaikken ollutkaan kuullu ku pari kappaletta (soul intruders, abduction, tyranny of souls), toki brucen aiempi soolotuotanto on hallussa. Loistava levy, vaikkei nyt mulle yhtä hyvän kuuloinen ku AOB. Ainut mikä nyt ei heti alkuunsa kolahtanu on believil, mut kaipa sekin vielä rupeaa kolisemaan Very Happy
TOS:ille kannattaa antaa aikaa... Mulla ainakin meinaan otti jonkin aikaa päästä jyvälle levyn ideasta (tämä ei siis tarkoita, ettetkö sä ois voinu jo päästä Smile ) kun asennoituminen ja odotukset oli myös tuonne AOB & CW linjalle ja levy kuitenkin on hieman eri puusta veistetty vaikka samojakin aineksia on.
Ihan puhtaasti seitkytlukuhenkisenä hevimetallilevynä TOS on ihan tolkun kova tuotos.

"If you're feeling down depressed and lonely,
-
- Hell Rat
-
- Azazel
-
- Kundalini
Kaikessa muussa olen kanssasi samoilla linjoilla paitsi tuon Believilin suhteen. Se ei jostain syystä vaan kolahda. Pitänee kuunnella lisää jos löytäisi vaikka sen kuuluisan punaisen langan.Heaven_Can_Wait wrote: Lätyn parhaaksi sanoisin Believilin, on se vaan kova![]()
Ja samantien perässä hiihtävät River Of No Return ja Navigate The Seas Of The Sun. Hyviä molemmat. Abductioniin olen kyllästynyt, mutta meneehän sekin.
Kokonaisuudessa hyvä lätty, lisää näitä!
Levyn parasta antia ovat ehdottomasti nuo mainitsemasi River Of No Return ja Navigate. Jopa Brucen koko tuotantoa katsottaessa nuo kaksi hyppäävät kärkiviisikkoon parhaiden listalla, tosin en ole Tattooedia, skunkkia tai balls to Picassoa kuullut kuin pari kertaa, mutta silti. Muita hemmetin kovia kappaleita ovat Kill Devil Hill ja Power Of The Sun.
Tuo Abduction on kyllästyttänyt ja aiheuttanut skippailua jo pitkään. En ole oikeastaan ikinä pitänyt sitä minään erityisen kovana vetona toisin kuin tässä topikissa aika moni muu tuntuu pitävän. Keskivertokappale ja hyvä aloitusralliksi, mutta ei sen enempää.
Kokonaisuutena ToS on kyllä todella kova lätty vaikkei ehkä ihan pääse kahden edeltäjänsä tasolle, mutta todellakin: näitä lisää

Ei hemmetti kun ei meinaa millään malttaa odottaa Brucen seuraavaa soololättyä. Uskokaa tai älkää, odotan sitä jopa enemmän kuin Maidenin seuraavaa