Lappis wrote:Tuskin tulee ostettua. Jos divarissa vastaan tulee, voi se jopa mukaan päästä. Lävitse yritän levyn jossakin kuunnella mutta viime levyn perusteella ei odotukset ole kovinkaan korkealla. Ehkä sieltä jälleen löytyy se yksi huippubiisi muiden ollessa tusinakamaa. Ei yhden biisin takia viitsi koko levyä ostaa
Sen kuulee sit joskus
CW oli aikoinaan pettymys. Nimikkobiisi on loistava, muut keskitasoa jos sitäkään.
En siis odota uudeltakaan sen enempiä. Ja vuoden -98 jälkeen on musamaku mennyt niin paljon rankemmaksi, että Tarot taitaa olla ainoa levy Dance of Deathin ja Brave new Worldin ohella, mitä olen ostanut puhuttaessa perusheavysta. Kun ei uppoa niin ei.
Musan pitää olla mulle vaan niin helvetin agressiivista/brutaalia että saan kicksit siitä. Maiden ja Bruce kumpainenkaan ei ole agressiivista musaa. Nostalgiatarkoituksessa voin Brucen uusimman ostaa. Sama kyllä koskee nykyään Maideniakin. Nostalgia/keräilymielessä kaikki levyt ostelen.
Ja kyllähän mä olen masentava ihminen oikeasti. Ei minusta paljoa positiivisuutta löydy
Ehdottomasti vuoden odotetuin levy Helloweenin uutukaisen ohella, heti lähtee kaupasta kotiin ilmestymispäivän koittaessa! Yritän olla tällä kertaa lataamatta sampleja etukäteen ettei mene suuri nautinto pilalle kun vihdoin saan aidon levyn käteen. Dance of Deathin kanssa huomasin että osa viehätyksestä oli poissa kun kuuntelin levyä ensimmäistä kertaa koska puolet kappaleista oli lähestulkoon kuultu jo levyn ostamisen hetkellä. Nyt en tee sitä virhettä. Hyvää kannattaa odottaa!
"Get yourself together, drink 'till you drop
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
asa wrote:Kuuluu Judas Priestin, Maiden ja Manowarin ohella niihin levyihin, joka ostetaan heti kun silmään osuu, hinnasta viis. Vuoden odotetuin, ja todennäköisesti vuoden paras.
irmaid wrote:Tarkoituksena olisi kyllä ostaa levy hyvin pian ilmestymisen jälkeen. Odotukset kasvaa koko ajan. Vielä parisen kuukautta odottelua.
Todellakin vuoden odotetuin levy. Odotukset ovat äärimmäisen korkealla, toivottavasti ei floppaa perkele. No eihän se, pakko sen on tiukkaa kamaa olla. Heti ostan kun pystyy.
Ääni meni tuohon "ostan, jos kovasti kehutaan" sarakkeeseen.
Tämän hetken ostoslista on jo niin pitkä, että sen läpikäyminen on itse asiassa täysin mahdotonta. Vain kaikkein kovimpiin levyihin on tällä hetkellä varaa. Jos tuo levy ilnmestyessään osouttautuu todelliseksi helmeksi, niin se voi nousta ostoslistalla sen verta korkealle, että tässä kevään mittaa sen saisi hankittua.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Heti kun kauppaan ilmestyy ja armeijasta pääsee hakemaan. On kyl levylle asetettu niin kovat odotukset, että toivottavasti ei tarvitse tulla pettymään. Ehdottomasti yksi odotetuimmista julkaisuista tänä vuonna ja toivottavasti ei syyttä. Jos jatketaan aob/cw-linjaa levyjen tasossa niin ei ole kyllä pelkoa.
There is room for all God's creatures....right next to the mashed potatoes.
Tämä pomppasi heti ostoslistan kärkeen, ostan sen heti kun se ilmestyy, maksoi mitä maksoi.
NP: Bruce Dickinson - Trumpets Of Jericho
At the trumpets of Jericho, Still the walls remain, At the trumpets of Jericho
Avalon's in chains, At the trumpets of Jericho, There the grail remains
At the trumpets of Jericho, Still the walls remain.....
Minun pitää kyllä ensin kuulla hitusen tuota materiaalia, ennen kuin ostan. En noita aiempia Brucen levyjä omista, mutta hitusen epätasaiselta on materiaali vaikuttanut kuulemani perusteella. Erinomaisia ralleja on jokunen, ja sitten toisaalta taas todella tylsiä kappaleita. Saapa nähdä, josko tästä tulisi sitten se ensimmäinen minulle.
Migren wrote:Minun pitää kyllä ensin kuulla hitusen tuota materiaalia, ennen kuin ostan. En noita aiempia Brucen levyjä omista, mutta hitusen epätasaiselta on materiaali vaikuttanut kuulemani perusteella. Erinomaisia ralleja on jokunen, ja sitten toisaalta taas todella tylsiä kappaleita. Saapa nähdä, josko tästä tulisi sitten se ensimmäinen minulle.
Ja paskat. Kovaa kamaa. Nyt hop hop kauppaan ostamaan aikaisemmat, sitten kun ToS tulee ulos, on jo vanha materiaali hallussa ja suorastaan palat halusta kuunnella uutta. Vielä kerkiää, eli hop hop vaan
^ Tod. Jos ei ole AOB eikä CW hyllyssä niin on kyllä aukko yleis-sivistyksessä, kyllä ne täytyy jokaiselta löytyä, sen verran kovaa matskua kuitenkin, varsinkin Chemical Wedding.
Brucen soolouran alkutuotokset olivat todellakin hieman ailahtelevia, johtuen lähinnä siitä ettei osannut päättää minkä tyylisuunnan musaa on olevinaan tekemässä (sama ongelma mm. Gene Simmonsin viimeisimmällä Asshole-platalla). Siitä sitten muodostui semmoista sekasoppaa etteivät biisit ole sopusoinnussa keskenään, välillä ollaan kuin Iron Maiden ja seuraava biisi voisi olla vaikka Beatlesia... AOB ja CW olivat alkupään tuotoksista poiketen hyviä kokonaisuuksia jotka toimivat alusta loppuun hyvin. Epäröiville suosittelen Best of -kokoelmaa, jossa on pelkkiä timantteja.
Ei ole vuoden odotetuin levy, mutta heti ilmestymispäivänä tai ainakin lähipäivinä kuitenkin käyn sen noutamassa. Brucen sooloura ei ole mitään elämää suurempaa, mutta ihan kelpo tavaraahan sekin on.
Ehdottomasti odotetaan! Kaksi edellistä plättyä ovat olleet sen verran tykkiä kamaa, että tuskin tämä "sielujen tyranniakaan" pahasti jää jälkeen. Ja kun vielä tietää, että tuotoksen takana ovat tutut sedät Bruce ja Roy Z sekä lupaukset raskaasta kamasta, niin ei voi muuta odottaa kuin hyvää. Lisäksi biisien nimet ja kansitaide vakuuttavat... Eli toivottavasti toukokuun lopulla kustaan hunajaa!
Todellakin yksi vuoden odotetuimmista levyistä tällä hetkellä. 2 edellistä levyä ovat olleet kuitenkin niin kovaa kamaa, että pakko tuo on ostaa samana päivänä kun ilmestyy. nii
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
Pitää varmaan noutaa kyseinen kiekko heti ilmestymispäivänä ku toi Brucen soolotuontanto on melko loistavaa ollut tähän asti.
Mahtaakohan tää levy olla erinlainen kuin 2 aikaisempaa jotka on aika Maiden tyyppisiä sillä nythän Mr Dickinson on taas bändissä ja saattaa kokeilla erilaisia juttuja sun muuta soololevyllään, mutta jäädään jännityksellä odottamaan mitä levy tuo tullesaan
Laiskana ja köyhänä miehenä jätän ostelun kaverille, ja kuuntelen hyvin suurella mielenkiinnolla nurkassa.
Jos on meinaan Silver Wingsin tasoista matskua enemmänkin tulossa, on tämä poika soikeana.
Kuuntelin tuossa äsken ensimmäistä kertaa The Chemical Weddingin. Pirun kova levy! Yllättävän raskasta. Kyllä menee tyranny heti ostoon. Se taitaa jäädä itselleni tämän vuoden ainoaksi levyksi, jonka ilmestymistä todella odotan.