Brucen Best-Of
Moderator: The Killer Krew
Brucen Best-Of
Kysymys kuuluu seuraavasti:Omistan Brucen Best-of levyn ja kannen tarrassa lukee "includes stricly limited edition bonus cd", niin onko se oikeasti rajoitettu painos vai sellainen mihin on vaan se tarra lätkäisty?
-
- Crusader
-
- Sateentekijä
Re: Brucen Best-Of
Kyllä tuo tuplaversio hyllystä löytyy. I'm in a Band With a Italian Drummer toimii aina. Onko sitä ekaa painosta ostettu joko todella vähän vai onko se joku helvetin iso painos, kun muita versioita ei kaupan hyllyillä ikinä näy.
Samaa olen miettinyt, että kuinkahan limited tuo painos onkaan, sillä kertaakaan en ole yhden CD:n kappaleeseen törmännyt levykaupoissa.Hippo wrote:Onko sitä ekaa painosta ostettu joko todella vähän vai onko se joku helvetin iso painos, kun muita versioita ei kaupan hyllyillä ikinä näy.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Allekirjoittaneelta löytyy tuollainen 1cd versio, ostin aikoinaan keltaisesta jäänsärkijästä (stadissa oleva levykauppa, ne jotka eivät tiedä)QazKFD wrote: Samaa olen miettinyt, että kuinkahan limited tuo painos onkaan, sillä kertaakaan en ole yhden CD:n kappaleeseen törmännyt levykaupoissa.
Itsekin olen tämän levyn pari kertaa kaupoissa nähnyt, mutta ei ole raaskinut ostaa, sillä hinta on ollut aika suolainen. Löytyy meinaan kaikki Brucen studiolätyt hyllystä, joten ei levyllä olisi kuin kaksi uutta biisiä itselleni. Kyllä tuo kuitenkin jossain vaiheessa kokoelmiin pitää hankkia, kunhan suht halvalla jostain löytyy.
Itse ostin tuon best ofin tuplaversion silloin aikoinaan, kun se ilmestyi. Enpä ole tuohon levykaupoissa hirveästi törmännyt sen jälkeen.
Kyllä tuo kahden cd:n paketti on hyvä. Silloin ostaessani en tiennyt mitään Brucen soolotuotannosta, joten sitä kautta sai hyvän käsityksen. Se toinen cd on ihan mielenkiintoinen.
Kyllä tuo kahden cd:n paketti on hyvä. Silloin ostaessani en tiennyt mitään Brucen soolotuotannosta, joten sitä kautta sai hyvän käsityksen. Se toinen cd on ihan mielenkiintoinen.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
The Best Of Bruce Dickinson
On tainnut olla jo pari-kolme vuotta niin, että se yhden cd:n versio on ollut se joka aina näissä midprice/hot one /tms. -kampanjoissa on ollut tarjolla kymppieuron molemmin puolin -hintaan. Tässä tapauksessahan tuo lisälevy on loistavan hyödyllistä ekstraa täynnä harvinaistakin materiaalia (Dracula esimerkiksi), mutta viitaten Icarus666:en tekstiin,vaikkapa uusimman In Flamesin kohdalla olisin mieluummin ottanut normaalin jewel casen tuon turhan ensipainoksen sijasta.Icarus666 wrote:Taitaa nykyään olla yleensä niin että jos jostain levystä löytää "limited edition" painoksen niin kannattaa alkaa etsimää levyä joka ei ole "limited edition"...
Yleensäkin, erikoispainos minulle kelpaa silloin, kun siinä on jotain oikeaa lisää esmes. bonusbiisi. Ei mitään reenikämppä-playbackiä

Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
-
- Hang-Around
Kyllä tuota yhden cd:n versiota on kaupoista löytynyt mielin määrin. Onneksi sain itse hommattua 2-cd:n version.QazKFD wrote: Samaa olen miettinyt, että kuinkahan limited tuo painos onkaan, sillä kertaakaan en ole yhden CD:n kappaleeseen törmännyt levykaupoissa.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Tulipa sitten ostettua Äxästä tuo kahden levyn versio ja kerran sen tuossa iltapäivällä läpi kuuntelin. Paljoa uutta se ei tarjonnut, varsinaisella levyllä Broken ja Silver Wings olivat uusia biisejä ja loistavia sellaisia. Varsinkin Silver Wings on yksi kovimmista Brucen biiseistä koskaan. Tuo toinen levy olikin sitten erikoisempi ja siitä löytyi muutama mielenkiintoinen veto, mm. Wicker Man, Acoustic Song ja 1977 nauhoitettu Dracula. Ihan hyvä ostos tuo levy, kun niin halvalla sai. Nyt on sitten Brucen koko tuotanto hyllyssä.
-
- Lentäjä-Ässä
Niinpä, itse näin tässä taannoin tuon kahden CD:n version jäänsärkijässä, eikä maksanut kuin vajaan kympin! Olisi tehnyt mieli ostaa, mutta silloin oli niin paljon muuta ostettavaa, että tuo sitten jäi ostamatta. Mutta voisi kyllä tammikuussa harkita vaikka ostamista. Yleisesti ottaen olen kokoelmalevyjä vastaan, mutta kun Brucelta tulen tuskin kuitenkaan hankkimaan kaikkia studiolevyjä, tuo kokoelma olisi ihan hyvä vaihtoehto, etenkin kun toinen levy on täynnä bonuskamaa eikä hintakaan ole edes kymppiä.QazKFD wrote:Samaa olen miettinyt, että kuinkahan limited tuo painos onkaan, sillä kertaakaan en ole yhden CD:n kappaleeseen törmännyt levykaupoissa.Hippo wrote:Onko sitä ekaa painosta ostettu joko todella vähän vai onko se joku helvetin iso painos, kun muita versioita ei kaupan hyllyillä ikinä näy.
Ostinpa tämän Best of-levyn eilen, ja siinä oli 2 CD:tä. Se ei tuonut miulle mitään uutta, olin kuullut jo kaikki kappaleet osa ykköseltä. Mutta kakkos-CD on ihan mehku, mutta en ole louhinut sitä paljoakaan. Jerusalem-live on yksi kakkos-CD:n huippupaloista. Mutta sitä olen miettinyt, että mikä versio Man of sorrowsista siinä on? Onko se joku demo tai vastaavaa??? Sitä ei löydy Accident of birthin kakkos-CD:ltä (ärsyttävä espanjalaisversio toki löytyy.) Sitä olen vain miettinyt. Se nimittäin toimii paremmin kuin albumiversio.
Nyt enää Alive in studio A, Scream for me Brazil, Tattoeed millionaire ja Skunkworks haltuun, niin sen jälkeen käsittääkseni omistan kaikki Brucen levyt. Myös Brucen aikaisia Samson-levyjä voisi alkaa metsästellä.
Nyt enää Alive in studio A, Scream for me Brazil, Tattoeed millionaire ja Skunkworks haltuun, niin sen jälkeen käsittääkseni omistan kaikki Brucen levyt. Myös Brucen aikaisia Samson-levyjä voisi alkaa metsästellä.
Eikös siinä kansissa sanota (tai Bruce sitten itse niissä jorinoissaan levyn lopussa) että demoversio rumpukoneella kyseessä? Kauan on aikaa, että olen kyseistä levyä lääppinyt mutta noin muistelen.Eternium wrote:Mutta sitä olen miettinyt, että mikä versio Man of sorrowsista siinä on? Onko se joku demo tai vastaavaa??? Sitä ei löydy Accident of birthin kakkos-CD:ltä (ärsyttävä espanjalaisversio toki löytyy.) Sitä olen vain miettinyt. Se nimittäin toimii paremmin kuin albumiversio.
Alive In Studio A:ta ei enää alkuperäistä kauheasti tule käytettynäkään vastaan, joten jos ei säkä käy niin sen uuden remaster-yhdistelmäliven (Scream For Me Brazil mukana triplassa) mukana saa kuitenkin.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Se on käsittääkseni tehty joskus 90-luvun alussa elokuvaan nimeltä The Chemical Wedding, jota ei sitten koskaan julkaistukaan. Näin ainakin ymmärrän Brucen kerronnasta, joka siis löytyy tuolta Best Ofin kakkoslevyltä, nimikkeellä The Voice Of Crube. Mielestäni ei mikään kovin kummoinen versio, kyllä se Accidentilta löytyvä on kovin ja tulee aina olemaan. Ai niin, Janick soittaa kitaraa tuossa versiossa.Eternium wrote:Mutta sitä olen miettinyt, että mikä versio Man of sorrowsista siinä on? Onko se joku demo tai vastaavaa??? Sitä ei löydy Accident of birthin kakkos-CD:ltä (ärsyttävä espanjalaisversio toki löytyy.) Sitä olen vain miettinyt. Se nimittäin toimii paremmin kuin albumiversio.