Janick Gers
Moderator: The Killer Krew
Janick Gers
Kertokaa mitä mieltä ootte Janickista,hyvät ja huonot puolet!
Do you ever feel it?
A craving that is so strong
A craving that is so strong
Onhan Janick hyvä kitaristi.Ainakin nopea ja hyvä sooloissa,paitsi hänen versionsa Smithin vanhoista sooloista eivät oikein säväytä.Sitten herran lavakäyttäytyminen on vähän outoa kun pitää heitellä kitaraa,mutta sehän on loppujen lopuksi huvittavaa.Joka bändillähän on oma showmies,Maidenilla se on Janick.Tai Nicko 

Sinä edeltä käsin,minä jaloilla perässä!
Hevaaminen kannattaa aina
UP THE IRONS!!!

UP THE IRONS!!!
-
- Viikonloppusoturi
-
- Hang-Around
Ihan hyvä kitaristi. Lavashow on minun mieleeni ja tekee loistavia biisejä. Sitten taas soolot kuulostavat varsinkin NPFTD:llä ja FOTD:lla aika kehnoilta varsinkin Daven soolojen rinnalla. Että jos sieltä joku pitäs ottaa pois niin ensimmäiseksi mä Jankickin ottaisin.
Älä tee sitä tänään minkä voit tehdä huomenna......Jos jaksat
-
- Taka-ampuja
-
- Bad Ass MotherFucker
Itä-Lontoon slangi nyt on sellaista mökellystä, ettei sen ääntämyksistä ulkomaanelävät ota tolkkua.Make wrote:^ Se on Adrianin lempinimi. H ääntyy siitä Adrian -nimestä. Näin olen täältä ja kirjasta sen lukenut, ei ehkä ihan sanasta sanaan mutta jotenkin nuin. Korjatkaa jos olen väärässä, kiinnostaisi minuakin tietää, että miten se H sieltä ääntyy.
-
- Berserkki
-
- Kisälli
Janick on mielestäni aika hyvä kitaristi, mutta parivaljakko Murray-Smith on niin tiukka yhdistelmä, että sen "taikaa" ei ihan kuka vain kitaristi voi korvata.
Janickin soolot ovat melkoista räpellystä, mutta joissakin kappaleissa tämä toimii erinomaisesti. Toisaalta näissä sooloissa ei ole oikein järkeä. Milloin tykkää, milloin ei.. kuka tykkää, kuka ei..
Janickin soolot ovat melkoista räpellystä, mutta joissakin kappaleissa tämä toimii erinomaisesti. Toisaalta näissä sooloissa ei ole oikein järkeä. Milloin tykkää, milloin ei.. kuka tykkää, kuka ei..
Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
Välillä menee lavaesiintyminen yli, sopisi joidenkin liikkeiden pohjalta vaikkapa balettiin tanssimaan. 
Anyway! Hyvä, ehkä Maidenin teknisin kitaristi. Ei vaan sitä fiilistä saa työnnettyä sinne kaiken maailman skaalojen ja soolojen väliin. Adrianin soolojen voisiko sanoa raiskaaminen=Perseestä! Miehen soitannollisesti parhaat ajat ajottuu 90-luvun alkuun.
Sinäänsä melko sympaattinen kaveri, ainakin mitä mediasta näkee ja kuulee. Toisaalta olen myös kuullut, että Janickilla on taipumusta myös suututtaa faneja ja lehdistöä "hällä väliä" asenteella.
Kuitenkaan en Jan The Mania potkisi pois, en todellakaan! Täyttää yhden alueen Maidenista ja Maidenin lava-esiintymisestä, vaikkakin sitä aluetta melko paljon solvataankin.

Anyway! Hyvä, ehkä Maidenin teknisin kitaristi. Ei vaan sitä fiilistä saa työnnettyä sinne kaiken maailman skaalojen ja soolojen väliin. Adrianin soolojen voisiko sanoa raiskaaminen=Perseestä! Miehen soitannollisesti parhaat ajat ajottuu 90-luvun alkuun.
Sinäänsä melko sympaattinen kaveri, ainakin mitä mediasta näkee ja kuulee. Toisaalta olen myös kuullut, että Janickilla on taipumusta myös suututtaa faneja ja lehdistöä "hällä väliä" asenteella.
Kuitenkaan en Jan The Mania potkisi pois, en todellakaan! Täyttää yhden alueen Maidenista ja Maidenin lava-esiintymisestä, vaikkakin sitä aluetta melko paljon solvataankin.
"Joo tänään vois kyll.."
-
- Roudari
Hyvä kitaristi, toi maideniin uutta ilmettä Adrianin lähdettyä, en osaisi parempaa korvaajaa ainakaan näin nopeasti keksiä, mielestäni miehen lava käyttäytyminen on ihan hauskaa, vaikka useimmat sitä dissaavatkin. Hyvä soittaja, hyviä kappaleita. Huonoina puolina se, että on selvästi Daven ja Adrianin varjossa ja soolot ovat mielestäni suurimmaksi osaksi tylsää tiluttelua. Aliarvostettu mies kuitenkin.
I believe in nothing, least of all in the word of shit
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
-
- Taka-ampuja
Omat soolonsa herra Gers vetää mielestäni mahtavasti. Kuunnelkaapa vaikka Clansman, Brave New World tai Dream Of Mirrors. Täysin oma tyyli "räpeltää" kitarasooloja, mutta mielestäni kuulostaa hyvältä.
Niinkuin monet ovat jo todenneet, äärimmäisen energinen lavaesiintyminen kaverilla. Herra vaikuttaa myös aikas leppoiselta kaverilta (poikkeuksena tuo lavariehuminen) ja huumorimiehiä taitaa olla Nickon tapaan.
Niinkuin jo sanoin, niin omat soolonsa Gers hoitaa omalla tyylillään ja ainakin minun korvaani miellyttää, mutta se Smithin soolojen raiskaus...
hyhhyh se vie kyllä aika paljon pojoja kaverilta. Gersin kun päästää Smithin soolojen kimppuun, niin tulos kuulostaa lähinnä säälittävältä.
Jopa minä vedän Smithin osuudet paremmin kuin Janick ja olen soitellut siinä vasta parisen vuotta...
Niinkuin monet ovat jo todenneet, äärimmäisen energinen lavaesiintyminen kaverilla. Herra vaikuttaa myös aikas leppoiselta kaverilta (poikkeuksena tuo lavariehuminen) ja huumorimiehiä taitaa olla Nickon tapaan.
Niinkuin jo sanoin, niin omat soolonsa Gers hoitaa omalla tyylillään ja ainakin minun korvaani miellyttää, mutta se Smithin soolojen raiskaus...
hyhhyh se vie kyllä aika paljon pojoja kaverilta. Gersin kun päästää Smithin soolojen kimppuun, niin tulos kuulostaa lähinnä säälittävältä.
Jopa minä vedän Smithin osuudet paremmin kuin Janick ja olen soitellut siinä vasta parisen vuotta...
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Hyvänä soittajana pidän ja olen aina pitänyt. Lisäksi miehen lavatyöskentely on ihan hauskaa katseltavaa. Mies on ehdottomasti ollut viimeisellä kahdella levyllä paras kolmesta kitaristista, mitä tulee sävellyksiin. Kovin paljon köyhempiä kokonaisuuksia olisivat BNW ja DOD ilman Janickin panosta.
Se on pakko myöntää, etten oikein pidä Janickin tavasta soittaa toisten kitaristien, eritoten Adrianin sooloja, mutta omat soolonsa mies vetää kunniallaläpi ehdottomasti. En missään nimessä ottaisi miestä Maidenista pois.
Se on pakko myöntää, etten oikein pidä Janickin tavasta soittaa toisten kitaristien, eritoten Adrianin sooloja, mutta omat soolonsa mies vetää kunniallaläpi ehdottomasti. En missään nimessä ottaisi miestä Maidenista pois.
Hyvä lisä bändiin sävellyspuolella muutamia liian rock-vaikutteisia biisejä lukuunottamatta.
Soittopuoli kehittynyt todella paljon alkuajoista, jolloin en voinut edes käsittää, mitä helvettiä mies teki koko bändissä.
Silti vieläkin nyppii, että aijä soittaa Adrianin alkuperäisten soolojen paikalla... Ei tule ikinä olemaan H:n tasolla. Piste.
Esiintyjänä hauska ja viihdyttävä mies. Monen mielestä Janickin lavatouhut menevät yli, mutta minä kyllä seuraan niitä huvittuneen nautinnollisesti. Lisää actionia H:n ja Daven hillittyyn esiintymiseen. No problem there...
Kyllä mies on vuosien varrella lunastanut mielestäni paikkansa, vaikka vaikeata se alkuun olikin...
Soittopuoli kehittynyt todella paljon alkuajoista, jolloin en voinut edes käsittää, mitä helvettiä mies teki koko bändissä.
Silti vieläkin nyppii, että aijä soittaa Adrianin alkuperäisten soolojen paikalla... Ei tule ikinä olemaan H:n tasolla. Piste.
Esiintyjänä hauska ja viihdyttävä mies. Monen mielestä Janickin lavatouhut menevät yli, mutta minä kyllä seuraan niitä huvittuneen nautinnollisesti. Lisää actionia H:n ja Daven hillittyyn esiintymiseen. No problem there...

Kyllä mies on vuosien varrella lunastanut mielestäni paikkansa, vaikka vaikeata se alkuun olikin...
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
- Bruce Dickinson on Ozzfest
-
- Vempare
Janickin hyvät puolet ovat ehdottomasti pirteys ja energisyys lavalla, hän on myöskin ehkä tällä hetkellä tyylikkäin Maidenista. Soittotaidot ihan kohdallaan, hyvähyvä
Ainut huonopuoli joka tulee mieleen on Smith soolojen ''raiskaus'', no ehkä raiskaus liian voimakas sana mutta jotain sinne suuntaan. Antaisi vaan H:n vetää rauhassa omat taideteoksensa
Ainut huonopuoli joka tulee mieleen on Smith soolojen ''raiskaus'', no ehkä raiskaus liian voimakas sana mutta jotain sinne suuntaan. Antaisi vaan H:n vetää rauhassa omat taideteoksensa

paljon jo puhuttu soolojen raiskaus vie arvostusta hieman pakkasen puolelle. Eipä silti, Janick tuo lavapanoksensa hyvin esille ja nimenomaan kaverin omat soolot toimivat kuin junan vessa. Soittotyyli myös keikalla on miellyttävää vaikka toiset pitävätkin sooloja alituisena tiluttamisena. Itseeni kaverin tyyli, lavashow, kaverin omat soolot iskevät.
Ota huomioon,että on "reilumpaa" Janickin kannalta,että hän pääsee soittamaan myös Adrianin vanhoja sooloja,koska Brave new worldin ja Dance of Deathin lisäksi Adrian on ollut mukaan kuudella Maidenin studioalbumeista,Janick "vain" neljällä.Prowl3r wrote:Ainut huonopuoli joka tulee mieleen on Smith soolojen ''raiskaus'', no ehkä raiskaus liian voimakas sana mutta jotain sinne suuntaan. Antaisi vaan H:n vetää rauhassa omat taideteoksensa
Kumpi muuten soittaa tätänykyä keikoilla Stratton soolot soittaa?
Sinä edeltä käsin,minä jaloilla perässä!
Hevaaminen kannattaa aina
UP THE IRONS!!!

UP THE IRONS!!!