Siinä on parhaat sanoitukset, tykimmät soundit!,
vetää joka kerta ihon kananlihalle

Moderator: The Killer Krew
Joo, olen samaa mieltä. Hallowed on se oikea lopetus biisi.itikka^ wrote:Mielestäni paras lopetus biisi on Hallowed Be Thy Name
Siinä on parhaat sanoitukset, tykimmät soundit!,
vetää joka kerta ihon kananlihalle
ohhoh, siinäpäs vasta erikoisuusStarstruck wrote:Hallowed Be Thy Name on levyllä niin laahava ja tunkkainen, että se on mielestäni yksi huonoimmista levyn päättävistä biiseistä. Koko TNOTB:ia vaivaa sama asia. Ainoastaan The Prisoner kolahtaa levyversiona.
Oma suosikkini on tällä hetkellä To Tame A Land. Perustelen myöhemmin juurta jaksaen.
Aivan, mahtava viisu.Child_of_the_damned wrote:- Only the good die young. Aivan loistava lopetus loistavalle levylle
Ainakin livenä toimii jossain määrin helvetin hyvin! Vaikka onkin hieman puuduttava sen huudatusosion takia...asa wrote:Mulle toimii jostain syystä Drifter melkein parhaitenUskomatonta energiaa puristettu biisiin, upeita bassokuvioita ja sooloja. Toimii kun härkä posliinikaupassa.
katos katos, onhan niitä Drifter fanejakinasa wrote:Mulle toimii jostain syystä Drifter melkein parhaitenUskomatonta energiaa puristettu biisiin, upeita bassokuvioita ja sooloja. Toimii kun härkä posliinikaupassa.
Niistä kaikista loistavista on niin paha mennä valitsemaan.